-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
kserei kanenas to eksis thema otan douleuei to autokinito se polles strofes (dld se ipsiles taxitites) me aerio exei proivlima??
oso giauto p eipes yamaha13 exeis dikio apolito dikio!Γνώμη μου είναι ότι οι πολλές στροφές με μεγάλα φορτία (ψηλές ταχύτητες ταξιδιού δηλαδή ή μεγάλες ανηφόρες που τις ανεβαίνουμε πλακωμένοι) καλό θα ήταν να αποφεύγονται σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο που έγινε μετατροπή και δεν είναι υγραεριοκίνητο από το εργοστάσιο. Ο λόγος είναι το λάθος αβανς. Ξαναλέω ότι αυτή είναι η γνώμη μου και μόνο.
Θα συμφωνήσω μαζί σου μόνο όμως για αυτοκίνητα που φορούν υγραέριο αερίου ψεκασμού 4ης γενιάς και πίσω.
αν φοράς σύστημα υγρού ψεκασμού 5ης γενιάς και μάλιστα από αξιόπιστο κατασκευαστή, το πας όπως θες, όποτε θες και όπου θες.
Τέτοισ αξιόπιστα συστήματα έχουν σίγουρα η ΙΚΟΜ και η ΒΙΑΛΛΕ, ίσως και άλλοι που δεν γνωρίζω αν δουλέυουν όπως πρέπει και σίγουρα δεν θα το ρίσκαρα χωρίς στοιχεία. Το πρόβλημα βέβαια με αυτά τα συστήματα είναι οτι κοστίζουν 2 φορές όσο τα άλλα, οπότε εξαρτάται από το αμάξι που έχεις και τι απόσβεση έχεις στο νού σου.
Προσωπικά με υγραέριο έχω 0-100 σε 5,7', 0-160 σε 14,5' και τελική στα 270 km/h, και το αμάξι δεν κάνει κιχ.
Εϊμαι της γνώμης ότι όποιος έχει βαρύ δεξί πόδι και αμάξι με πολλά άλογα, η λύση του υγρού ψεκασμού είναι μονόδρομος. -
Κανένα σύστημα, είτε υγρού, είτε αέριου είτε 'στερεού' ψεκασμού και 106ης γενιάς δεν κάνει τίποτα για την προπορεία του σπινθήρα, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για κάθε κινητήρα. Επίσης, και με το αέριου ψεκασμού το πας όπως θες. Δε χρειάζεσαι άδεια από κανένα.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Κανένα σύστημα, είτε υγρού, είτε αέριου είτε 'στερεού' ψεκασμού και 106ης γενιάς δεν κάνει τίποτα για την προπορεία του σπινθήρα, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για κάθε κινητήρα. Επίσης, και με το αέριου ψεκασμού το πας όπως θες. Δε χρειάζεσαι άδεια από κανένα.
Χαράς το κουράγιο σου φίλε μου!.
Κολυμπάς μέσα σε ανθρώπους που θέλουν να μάθουν και ερωτούν βαστώντας σε στην επιφάνια. Και σε ανθρώπους που διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα, προς ίδιο συμφέρων, ή για την αντίδραση και μόνον για αυτήν, ή για να φτιάξουν σύλλογο θυμάτων….. και σου κάνουν ‘πατητές’!.
Και σαφώς έχω γράψει, ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ.
Και δεν είναι μόνον το αβανς, μα και η διαμόρφωση του χώρου καύσης αλλότριου καυσίμου. Είναι η εξάτμιση που κάποιοι πινάκες γράφουν ότι πρέπει να αντικατασταθούν με μεταλλικούς καταλύτες κλπ.
Από την άλλη διαβάζω το Μινχαουζίστικο κείμενο που γραφεί, «Προσωπικά με υγραέριο έχω 0-100 σε 5,7', 0-160 σε 14,5' και τελική στα 270 km/h, και το αμάξι δεν κάνει κιχ.»!!!!!..... και τα διαβάζει βελτιωτής…..
Με τι αυτοκίνητο, όταν παγκόσμια η ανώτατη ταχύτητα που επιτρέπετε είναι τα 240 όπου και πέφτουν’ οι κόφτες?. Μόνον δυο μάρκες με βεντέτες αυτοκίνητα δεν υπέγραψαν!.
Και έστω έπιασε με την φαντασία του αυτούς τους χρόνους και της ταχύτητες, και κορόιδεψε και τους κόφτες, (αστεία πράγματα), με τι κατανάλωση καυσίμου?. 30+ οικονομία?!!!!!..... και σίγουρα όταν θα αφήνεις το γκάζι και μειώνετε η παροχή του αέρα και αναπτύσσετε έτι περισσότερο το βάκουμ, πόσα μέτρα φωτιά θα βγαίνει από την εξάτμιση?!. Κάτι περισσότερο από draxter car?.......
Διαβάζοντας θα έφριττε και ο Φώσκολος……
Μα φίλε μου Need4Speed, εδώ δεν είναι ενότητα για αύξηση της ιπποδύναμης, είναι για εμάς τους φτωχούς, για να βρούμε μια διέξοδο στην οικονομική κρίση που μας μαστίζει. έτσι και με αυτά που γράφεις, γελάνε αποθαρρυνόμενοι.
Το ευαγγέλιο λυπών ναι μεν αλλά……
Μα ξέχασα την ουσία της εγγραφής σου!....
Από 0 ροπή και ρελαντί/ στα 100κμ/ ώρα 5,7’’!.
Από τα 100 (με ροπές και γεμίσματα) άλλα 60κμ, σε 8,8’’!!!!..... δεν έχεις πάει ποτέ σου σε οποιονδήποτε αγώνα μηχανοκίνητου αθλητισμού?. Δεν έχεις ποτέ ακούσει τα ‘γεμίσματα’ στην εθνική οδό?.....
Γι’ αυτό σου έγραψα καλέ μου φίλε alexeft Χαράς το κουράγιο σου!.
Α. -
καλησπερα σε ολους. ονομαζομαι Παναγιωτης ειμαι νεο μελος στο φορουμ και θα ηθελα τα φωτα σας!! ειμαι κατοχος ενος ford focus 1600 cc του 2003. πριν 2 μηνες περιπου πρωχωρησα στην τοποθετηση κιτ υγραεριοκινησης κι απο τοτε ξεκιναει το παρτυ! το αμαξι δουλευει μια χαρα ομως παρουσιαζει την εξης τρελα: το οργανο ενδειξης της θερμοκρασιας δουλευει αλλοκοτα ωρες ωρες με αποτελεσμα να εχω σαλταρει! αρχικα νομιζα οτι κατι συμβαινει και το αμαξι ζεστενεται οποτε αρχιζω το ψαξιμο αλλαζω βαλβιδα θερμοκρασιας τιποτα αλλαζω θερμοστατη τα ιδια βγαζω το ψυγειο να δω μηπως ειναι βουλωμενο ηταν οκ αλλαζω τρομπα νερου γιατι 'δακρυζε' αλλα τζιφος παλι! ο μηχανικος μου εχει σηκωσει τα χερια ψηλα κι εγω ειμαι ετοιμος να πεσω στα ναρκωτικα! ενας φιλος μου ειπε οτι ολα αυτα ισως να οφειλονται στον καταλυτη ο οποιος σημειωτεον τα χει παιξει εδω και καιρο αλλα δεν τον εχω αλλαξει ακομα. μπορει καποιος να με βοηθησει???? μηπως να το βαψω μπλε και να το πεταξω στη θαλασσα????
-
Ο χρήστης PANOS471 έγραψε:
καλησπερα σε ολους. ονομαζομαι Παναγιωτης ειμαι νεο μελος στο φορουμ και θα ηθελα τα φωτα σας!! ειμαι κατοχος ενος ford focus 1600 cc του 2003. πριν 2 μηνες περιπου πρωχωρησα στην τοποθετηση κιτ υγραεριοκινησης κι απο τοτε ξεκιναει το παρτυ! το αμαξι δουλευει μια χαρα ομως παρουσιαζει την εξης τρελα: το οργανο ενδειξης της θερμοκρασιας δουλευει αλλοκοτα ωρες ωρες με αποτελεσμα να εχω σαλταρει! αρχικα νομιζα οτι κατι συμβαινει και το αμαξι ζεστενεται οποτε αρχιζω το ψαξιμο αλλαζω βαλβιδα θερμοκρασιας τιποτα αλλαζω θερμοστατη τα ιδια βγαζω το ψυγειο να δω μηπως ειναι βουλωμενο ητααν οκ αλλαζω τρομπα νερου γιατι 'δακρυχζε' αλλα τζιφος παλι! ο μηχανικος μου εχει σηκωσει τα χερια ψηλα κι εγω ειμαι ετοιμος να πεσω στα ναρκωτικα! ενας φιλος μου ειπε οτι ολα αυτα ισως να οφειλονται στον καταλυτη ο οποιος σημειωτεον τα χει παιξει εδω και καιρο αλλα δεν τον εχωαλλαξει ακομα. μπορει καποιος να με βοηθησει???? μηπως να το βαψω μπλε και να το πεταξω στη θαλασσα????Μπορει να συνδεσει το διαγνωστικο και να δει απο εκει θερμοκρασιες .
-
οι θερμοκρασιες ειναι τσεκαρισμενο οτι ειναι φυσιολογικες. το θεμα ειναι η ενδειξη. ειναι καθαρα θεμα ενδειξης δηλαδη το αμαξι δε ζεστενεται. παρα ταυτα δε μπορω να βγαλω ακρη και να μαθω τι φταιει.
-
Ε, μην το πετάξεις για μια ένδειξη!!! Τι να πούμε κι εμείς οι άλλοι που δεν έχουμε τίποτα!
Γιατί δε βάζεις ένα εξτρά οργανάκι ας πούμε;
-
δε χρειαζεται να βαλω εξτρα οργανο αφου εχω εξακριβωσει οτι το αυτοκινητο δουλευει σε φυσιολογικες θερμοκρασιες. το θεμα ειναι γιατι τρελενεται το οργανο????? τι φταιει? απο καπου παιρνει λαθος ενδειξη η δεν ξερω κι εγω τι!!!
-
Ο χρήστης PANOS471 έγραψε:
δε χρειαζεται να βαλω εξτρα οργανο αφου εχω εξακριβωσει οτι το αυτοκινητο δουλευει σε φυσιολογικες θερμοκρασιες. το θεμα ειναι γιατι τρελενεται το οργανο????? τι φταιει? απο καπου παιρνει λαθος ενδειξη η δεν ξερω κι εγω τι!!!Μπορει καποιο καλωδιο να μην κανει καλη επαφη,να εχει χαλασει καποια ψυχρη κολληση,να τα εχει παιξει ο πινακας οργανων.
-
Θα πω και τη βλακεία μου. Η μπαταρία σου είναι καλή;
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Θα πω και τη βλακεία μου. Η μπαταρία σου είναι καλή;Καθολου βλακεια!
Τωρα θα το εγραφα και εγω!
-
@ BILL33
Προς όλους : http://www.voria.gr/index.php?module=ne ... &sid=90732
Έρχεται η κίνηση με φυσικό αέριο. Τιμή, η μισή του υγραερίου, άρα το 1/4 της βενζίνης .
-
Η μπαταρια ειναι μια χαρα το αμαξι εχει παει σε μηχανικους εχει παει σε ηλεκτρολογους το χω κανει κοσκινο και ολοι απορουν και δεν ξερουν τι μπορει να φταιει! ολες οι επαφες και οι γειωσεις εχουν ελεγχθει μεχρι και που το αποσυνδεσα να δω τι γινεται και παλι κανει τα ιδια. και ολα ξεκινησαν μολις εβαλα το υγραεριο! εν τω μεταξυ πηγαμε μαζεμενοι 8 αυτοκινητα στο ιδιο συνεργειο. τα 7 δουλευουν απροβληματιστα κι εγω τρεχω κι ακρη δεβρισκω!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
@ BILL33Προς όλους : http://www.voria.gr/index.php?module=ne ... &sid=90732
Έρχεται η κίνηση με φυσικό αέριο. Τιμή, η μισή του υγραερίου, άρα το 1/4 της βενζίνης .
Ωραία,οπότε θα πέσει η τιμή του αερίου.
-
-
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
Ωραία,οπότε θα πέσει η τιμή του αερίου.Οπως επεσε η τιμη της βενζινης με την ελευση του φτηνοτερου LPG.
-
Για πάρτο σε αντιστοιχία,βενζίνη-γκάζι καί γκάζι-αέριο......
-
θα μπουν και σε εξοδα αυτοι που ξεφυτρωσαν μαγαζακια σαν μανιταρια, οτι ειναι ειδικοι σε εγκαταστασεις υγραεριου.
τωρα θα πρεπει να αλλαξουν τις ταμπελες και εν μια νυκτι να γινουν και ειδικοι στο φυσικο αεριο. -
Πριν βάλτε όλοι φυσικό αέριο για να δούμε πως θα διαμορφωθεί η τιμή του.
Η (ισοδύναμη ποσότητα) φυσικού αερίου στοχίζει 80-90% του πετρελαίου θέρμανσης.
Τώρα που η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης θα εξισωθεί με του κίνησης, πόσο θα στοιχίζει το φυσικό αέριο;
Ίσως να είναι πιο ακριβό από το υγραέριο καθώς στο Ελληνικό μπ****λο ποτέ δεν ξέρεις τι θα ξημερώσει. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πριν βάλτε όλοι φυσικό αέριο για να δούμε πως θα διαμορφωθεί η τιμή του.Η (ισοδύναμη ποσότητα) φυσικού αερίου στοχίζει 80-90% του πετρελαίου θέρμανσης.
Τώρα που η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης θα εξισωθεί με του κίνησης, πόσο θα στοιχίζει το φυσικό αέριο;
Ίσως να είναι πιο ακριβό από το υγραέριο καθώς στο Ελληνικό μπ****λο ποτέ δεν ξέρεις τι θα ξημερώσει.
Βάση σύμβασης φίλε μου, 20% φθηνότερο από το πετρέλαιο που έχει εξισωθεί κίνησης – θέρμανσης.
Μήπως θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις άλλη έκφραση?. Διότι στους οίκους ανοχής, υπάρχει ευταξία, καθαριότητα και σταθερές τιμές……
Α.
Υγραεριοκίνηση!