-
Ακόμη να τον πείσεις ρε Ορέστη να πάρει duster? Χαχα!
-
Δε θελει ρε
Έχει λυσαξει
Κι επισης ειναι ακριβα τα ατιμα σα μεταχειρα ακομα -
Έχοντας κάνει το 'λάθος' δις (βλέπε Suzuki Grand Vitara), θα σου πω μόνο ότι πάνω από τα 120km/h θα καις πάνω από 13lit και στα χαλαρά και τα εντός θα είσαι τουλάχιστον στο 10άρι. Όλα αυτά αν δίχνεις απίστευτη σύνεση με το γκάζι.
Παραδείγματα που μου ήρθε να το σπάσω και να πάω να το ρίξω στην θάλασσα:
-
Μία εβδομάδα αφού πήρα το Off Road Animal συνειδητοποίησα ότι με +3,5k έπαιρνα X3. Τότε μου είχε βγει με ότι έξτρα μπορούσες να βάλεις στα 28.800€ ενώ η BMW είχε προωθητική για X3 2.0 στα 32.400€ (Μάιος 2004 ~ το πρώτο μου αυτοκίνητο).
-
Ανηφόρα Βέροιας ερχόμενος από Θεσ/νίκη με κατεύθυνση τα Γιάννενα, με Air-Condition, 5η και 120km/h στο κοντέρ. Όταν έφτασα στην κορυφή είχα 4η και 90 Full Throttle.
-
Αλλαγή ελαστικών σε τιμές εξωπραγματικές
-
Με τρακάρουν το 2007 από πίσω και πάω αντιπροσωπεία. Πίσω πόρτα, πίσω τζάμι, ρεζερβοκάλλυμα μετά βαφής 2870€!!! Για το ότι περίμενα 27 ολόκληρες ημέρες δεν το συζητάμε καν.
-
Βάζω (το 2008) αγγελία στο Car. Το αυτοκίνητο είχε 56.000km και ήταν πραγματικά 'λούλουδο'. Τιμή δεν είχα βάλει. Ο πρώτος που με πήρε τηλ ήταν ένας μαντράς και μου έδινε 4.000€ και ο δεύτερος ένας ιδιώτης και έδινε μέχρι 6.500€. Ο γείτονάς μου ο Τάκης που έψαχνε εργαλείο για το κυνήγι έδινε μέχρι 7.000€. Απογοήτευση, μέσα σε μια τετραετία το 1/3 της αξίας του. Σε αυτά τα χρόνια οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο πηγαίνει στο -1/2. Τέσπα.
6)6μήνες αφού το πήρα, άλλαξα εγκέφαλο μέσα στην suzuki γιατί είχε πρόβλημα. Μετά από ένα χρόνο περίπου άλλαξα κι εγώ δεν θυμάμαι τι γιατί το αυτοκίνητο δεν κρατούσε ρελαντί. Μετά από ακόμη ένα εξάμηνο περίπου άλλαξα πάλι εγκέφαλο. Έπαθα πολλαπλά εγκεφαλικά και αγόρασα Γερμανό και ησύχασα.
Για την ιστορία, το δικό μου GV παραμένει κλειδωμένο στο γκαράζ, κερωμένο, γυαλισμένο, κουκουλωμένο και θα το ξαναβγάλω ή σαν αντίκα ( ) ή αν το λίτρο πάει ξανά στο 1€. Το 2ο GV της οικογενείας το κυκλοφορεί ο πατέρας μου μόνο και μόνο επειδή το απαιτεί η δουλειά (ορυχεία κτλ).
Αυτιά...
-
-
Εαν πας σε 2000 κ.ε προτείνω rav4 mk2 και χώρους εχεις και καλυτερη τετρακινηση με κεντρικό διαφορικό με μια 4αδα λάστιχα all terrain θα περνάς απο πολλά δύσβατα μέρη
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1332791/ μια τυχαία αναφορά -
Δε κοιτάς κανένα forester?
-
Εγώ προτείνω Forester ή Rav4.
Είναι βέβαια δίλιτρα αλλά υπάρχει περίπτωση να τα βρεις αρκετά φθηνά ώστε να καλύψεις τα τέλη για μερικά χρόνια. -
Και τα 3 που λες, εντός δρόμου είναι ελαφρώς καλύτερα από αυτό που έχεις πάντως
-
Το Pajero Pinin το είχα στο παρελθόν, τόσο στην έκδοση 3D 1.8GDi, όσο και στην 5D 2.0GDi. Από δυνατότητες είναι πάρα πολύ καλό σε εκτός δρόμου, ίσως από τα καλύτερα. Τώρα στο θέμα της άνεσης δεν είναι και ότι καλύτερο (κοπανάει κάπως πίσω), ταχύτητες πάνω από 150χλμ/ώρα αρκετά δύσκολα και με απίστευτους θορύβους (αεροδυναμική περίπτερο...), και κατανάλωση υπολογίζεις στην καλύτερη 12λτ/100, μέσο όρο τα 14λτ/100 και ΕΟ με ταχύτητες 140+ ακόμη περισσότερο. Τα προβλήματα που έιχαν και τα δύο Pajero, ήταν ο καθαρισμός των μπεκ άμεσου ψεκασμού, και μια βαλβίδα στο κεντρικό διαφορικό που χαλάει ανά 40.οοοχλμ αλλά είναι πολύ μικρού κόστους. Το GVitara 2,0 που είχα οδηγήσει το 07 ήταν πιο άνετο αλλά αρκετά αργό. Το Xtrail που αντικατέστησε το 3D Pinin,πολύ άνετο και με φοβερούς χώρους αλλά δεν το συμπάθησα ποτέ και δεν το άντεξα ούτε χρόνο (κατανάλωση, επιδόσεις, σχεδίαση, αίσθηση, ποιότητα). Τo Rav4 ΜΚΙΙΙ που πήρα μετά, μακράν το καλύτερο. Αν μπορείς να βρείς κάποιο Rav είτε από τα τελευταία MKII είτε ΜΚΙΙΙ και δεν έχεις πρόβλημα με τα κυβικά είναι κατά την γνώμη μου ότι καλύτερο.
Νίκος.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
...
Mitsubishi Panjero Pinin
...Ως γνωστόν το είχα (μοντέλο 2006). Δεν το άντεξα για πολύ και το έσπρωξα...
Κατάφερα να συμβιώσω μαζί του μόλις δύο χρόνια...1800cc μόνιμη τετρακίνηση.
Από χώρους μέτριο. Πολύ μέτριο. Το 5θυρο προσφέρει κάποιο μεγαλύτερο χώρο στο πορτμπαγκάζ και πίσω πόρτες.
Μπροστινές θέσεις άνετο.
Όψη εσωτερικού... θυμίζει αυτοκίνητο του 1990...
Όψη εξωτερικού μία από τα ίδια.
Κατασκευή/συναρμολόγηση Ιταλία.
Κινητήρας άψογος. Ροπάτος, δυνατός. Σφαίρα το εργαλείο. Καλό και στην Εθνική. Κανένα πρόβλημα.
Φρένα άψογα. Κάπως ενοχλητική η πίσω ανάρτηση. Κάποιες φορές ήταν κάπως απότομη στις αντιδράσεις.
Κατανάλωση; Μαύρο χάλι...
Ξεκίνησα με 11,5lt/100km και τελικά σταθεροποιήθηκε κάπου στα 13lt/100km...
Στα αρνητικά τα ψεγάδια της συναρμολόγησης. Ιταλική εντελώς. Την μία κοπάναγε η πόρτα οδηγού, την άλλη κάτι είχε πάθει εσωτερικά η πίσω πόρτα και είχε ξεχαρβαλωθεί, κάποια στιγμή ξεκίνησαν τριγμοί από τα τεράστια παράθυρα και ξαφνικά ξεκίνησε να τρίζει το κάθισμα του συνοδηγού...
Αυτή η κατάσταση ήταν κουραστική.
Σε σκληρό offroad δεν το δοκίμασα. Μόνο σε άμμο σε θάλασσα και σε βατούς χωματόδρομους που οδηγούσαν σε παραλίες. Δεν είχε πρόβλημα.
Θετική η ευκινησία του μέσα σε αστικό περιβάλλον και φυσικά η δυνατότητα να ανεβαίνει παντού...Θα το πρότεινα όμως σε κάποιον; Όχι...
-
Ο χρήστης NikoS3 έγραψε:
Το Pajero Pinin το είχα στο παρελθόν, τόσο στην έκδοση 3D 1.8GDi, όσο και στην 5D 2.0GDi. Από δυνατότητες είναι πάρα πολύ καλό σε εκτός δρόμου, ίσως από τα καλύτερα.Νίκος.
to αγαπημενο μου με κοντα και μπλοκε, αν δεν ηταν και ιταλικο GDI....θα ηταν αστερι
Πηρα NIVA και σωθηκα -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Εγώ προτείνω Forester ή Rav4.
Είναι βέβαια δίλιτρα αλλά υπάρχει περίπτωση να τα βρεις αρκετά φθηνά ώστε να καλύψεις τα τέλη για μερικά χρόνια.το φορεστερ εχει και ψιλο-κοντα...
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Το Pajero Pinin το είχα στο παρελθόν, τόσο στην έκδοση 3D 1.8GDi, όσο και στην 5D 2.0GDi. Από δυνατότητες είναι πάρα πολύ καλό σε εκτός δρόμου, ίσως από τα καλύτερα.
Νίκος.
to αγαπημενο μου με κοντα και μπλοκε, αν δεν ηταν και ιταλικο GDI....θα ηταν αστερι
Πηρα NIVA και σωθηκαΤάσσο, και τα δύο είχαν κοντά και μπλοκέ (το 1,8GDI δεν κυκλοφόρησε πολύ στην Ελλάδα, είχα πάρει ένα από τα πρώτα.Το έβγαλαν σύντομα σε δίλιτρο με περισσότερη ροπή). Το αυτοκινητάκι ήταν απίστευτο για να 'ζωγραφιζεις' στο βρεγμένο και στα χιόνια...Όρεξη να έχεις και γρήγορα χέρια για το αργό τιμόνι...
Νίκος.
Suzuki Grand Vitara-Mitsubishi Panjero Pinin-Honda HRV-κ.α