Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Grand Vitara-Mitsubishi Panjero Pinin-Honda HRV-κ.α
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Grand Vitara-Mitsubishi Panjero Pinin-Honda HRV-κ.α
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    31
    161
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      samatistas last edited by

      Ακόμη να τον πείσεις ρε Ορέστη να πάρει duster? Χαχα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • O
        orestisren last edited by

        Δε θελει ρε
        Έχει λυσαξει
        Κι επισης ειναι ακριβα τα ατιμα σα μεταχειρα ακομα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexisp last edited by

          Έχοντας κάνει το 'λάθος' δις (βλέπε Suzuki Grand Vitara), θα σου πω μόνο ότι πάνω από τα 120km/h θα καις πάνω από 13lit και στα χαλαρά και τα εντός θα είσαι τουλάχιστον στο 10άρι. Όλα αυτά αν δίχνεις απίστευτη σύνεση με το γκάζι.

          Παραδείγματα που μου ήρθε να το σπάσω και να πάω να το ρίξω στην θάλασσα:

          1. Μία εβδομάδα αφού πήρα το Off Road Animal συνειδητοποίησα ότι με +3,5k έπαιρνα X3. Τότε μου είχε βγει με ότι έξτρα μπορούσες να βάλεις στα 28.800€ ενώ η BMW είχε προωθητική για X3 2.0 στα 32.400€ (Μάιος 2004 ~ το πρώτο μου αυτοκίνητο).

          2. Ανηφόρα Βέροιας ερχόμενος από Θεσ/νίκη με κατεύθυνση τα Γιάννενα, με Air-Condition, 5η και 120km/h στο κοντέρ. Όταν έφτασα στην κορυφή είχα 4η και 90 Full Throttle.

          3. Αλλαγή ελαστικών σε τιμές εξωπραγματικές

          4. Με τρακάρουν το 2007 από πίσω και πάω αντιπροσωπεία. Πίσω πόρτα, πίσω τζάμι, ρεζερβοκάλλυμα μετά βαφής 2870€!!! Για το ότι περίμενα 27 ολόκληρες ημέρες δεν το συζητάμε καν.

          5. Βάζω (το 2008) αγγελία στο Car. Το αυτοκίνητο είχε 56.000km και ήταν πραγματικά 'λούλουδο'. Τιμή δεν είχα βάλει. Ο πρώτος που με πήρε τηλ ήταν ένας μαντράς και μου έδινε 4.000€ και ο δεύτερος ένας ιδιώτης και έδινε μέχρι 6.500€. Ο γείτονάς μου ο Τάκης που έψαχνε εργαλείο για το κυνήγι έδινε μέχρι 7.000€. Απογοήτευση, μέσα σε μια τετραετία το 1/3 της αξίας του. Σε αυτά τα χρόνια οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο πηγαίνει στο -1/2. Τέσπα.

          6)6μήνες αφού το πήρα, άλλαξα εγκέφαλο μέσα στην suzuki γιατί είχε πρόβλημα. Μετά από ένα χρόνο περίπου άλλαξα κι εγώ δεν θυμάμαι τι γιατί το αυτοκίνητο δεν κρατούσε ρελαντί. Μετά από ακόμη ένα εξάμηνο περίπου άλλαξα πάλι εγκέφαλο. Έπαθα πολλαπλά εγκεφαλικά και αγόρασα Γερμανό και ησύχασα.

          Για την ιστορία, το δικό μου GV παραμένει κλειδωμένο στο γκαράζ, κερωμένο, γυαλισμένο, κουκουλωμένο και θα το ξαναβγάλω ή σαν αντίκα ( ) ή αν το λίτρο πάει ξανά στο 1€. Το 2ο GV της οικογενείας το κυκλοφορεί ο πατέρας μου μόνο και μόνο επειδή το απαιτεί η δουλειά (ορυχεία κτλ).

          Αυτιά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trail-rated last edited by

            Εαν πας σε 2000 κ.ε προτείνω rav4 mk2 και χώρους εχεις και καλυτερη τετρακινηση με κεντρικό διαφορικό με μια 4αδα λάστιχα all terrain θα περνάς απο πολλά δύσβατα μέρη
            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1332791/ μια τυχαία αναφορά

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostis20 last edited by

              Δε κοιτάς κανένα forester?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Εγώ προτείνω Forester ή Rav4.
                Είναι βέβαια δίλιτρα αλλά υπάρχει περίπτωση να τα βρεις αρκετά φθηνά ώστε να καλύψεις τα τέλη για μερικά χρόνια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • rocsta
                  rocsta last edited by

                  Και τα 3 που λες, εντός δρόμου είναι ελαφρώς καλύτερα από αυτό που έχεις πάντως

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos3 last edited by

                    Το Pajero Pinin το είχα στο παρελθόν, τόσο στην έκδοση 3D 1.8GDi, όσο και στην 5D 2.0GDi. Από δυνατότητες είναι πάρα πολύ καλό σε εκτός δρόμου, ίσως από τα καλύτερα. Τώρα στο θέμα της άνεσης δεν είναι και ότι καλύτερο (κοπανάει κάπως πίσω), ταχύτητες πάνω από 150χλμ/ώρα αρκετά δύσκολα και με απίστευτους θορύβους (αεροδυναμική περίπτερο...), και κατανάλωση υπολογίζεις στην καλύτερη 12λτ/100, μέσο όρο τα 14λτ/100 και ΕΟ με ταχύτητες 140+ ακόμη περισσότερο. Τα προβλήματα που έιχαν και τα δύο Pajero, ήταν ο καθαρισμός των μπεκ άμεσου ψεκασμού, και μια βαλβίδα στο κεντρικό διαφορικό που χαλάει ανά 40.οοοχλμ αλλά είναι πολύ μικρού κόστους. Το GVitara 2,0 που είχα οδηγήσει το 07 ήταν πιο άνετο αλλά αρκετά αργό. Το Xtrail που αντικατέστησε το 3D Pinin,πολύ άνετο και με φοβερούς χώρους αλλά δεν το συμπάθησα ποτέ και δεν το άντεξα ούτε χρόνο (κατανάλωση, επιδόσεις, σχεδίαση, αίσθηση, ποιότητα). Τo Rav4 ΜΚΙΙΙ που πήρα μετά, μακράν το καλύτερο. Αν μπορείς να βρείς κάποιο Rav είτε από τα τελευταία MKII είτε ΜΚΙΙΙ και δεν έχεις πρόβλημα με τα κυβικά είναι κατά την γνώμη μου ότι καλύτερο.

                    Νίκος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stormold last edited by

                      Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                      ...
                      Mitsubishi Panjero Pinin
                      ...

                      Ως γνωστόν το είχα (μοντέλο 2006). Δεν το άντεξα για πολύ και το έσπρωξα...
                      Κατάφερα να συμβιώσω μαζί του μόλις δύο χρόνια...

                      1800cc μόνιμη τετρακίνηση.
                      Από χώρους μέτριο. Πολύ μέτριο. Το 5θυρο προσφέρει κάποιο μεγαλύτερο χώρο στο πορτμπαγκάζ και πίσω πόρτες.
                      Μπροστινές θέσεις άνετο.
                      Όψη εσωτερικού... θυμίζει αυτοκίνητο του 1990...
                      Όψη εξωτερικού μία από τα ίδια.
                      Κατασκευή/συναρμολόγηση Ιταλία.
                      Κινητήρας άψογος. Ροπάτος, δυνατός. Σφαίρα το εργαλείο. Καλό και στην Εθνική. Κανένα πρόβλημα.
                      Φρένα άψογα. Κάπως ενοχλητική η πίσω ανάρτηση. Κάποιες φορές ήταν κάπως απότομη στις αντιδράσεις.
                      Κατανάλωση; Μαύρο χάλι...
                      Ξεκίνησα με 11,5lt/100km και τελικά σταθεροποιήθηκε κάπου στα 13lt/100km...
                      Στα αρνητικά τα ψεγάδια της συναρμολόγησης. Ιταλική εντελώς. Την μία κοπάναγε η πόρτα οδηγού, την άλλη κάτι είχε πάθει εσωτερικά η πίσω πόρτα και είχε ξεχαρβαλωθεί, κάποια στιγμή ξεκίνησαν τριγμοί από τα τεράστια παράθυρα και ξαφνικά ξεκίνησε να τρίζει το κάθισμα του συνοδηγού...
                      Αυτή η κατάσταση ήταν κουραστική.
                      Σε σκληρό offroad δεν το δοκίμασα. Μόνο σε άμμο σε θάλασσα και σε βατούς χωματόδρομους που οδηγούσαν σε παραλίες. Δεν είχε πρόβλημα.
                      Θετική η ευκινησία του μέσα σε αστικό περιβάλλον και φυσικά η δυνατότητα να ανεβαίνει παντού...

                      Θα το πρότεινα όμως σε κάποιον; Όχι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eltassos last edited by

                        Ο χρήστης NikoS3 έγραψε:
                        Το Pajero Pinin το είχα στο παρελθόν, τόσο στην έκδοση 3D 1.8GDi, όσο και στην 5D 2.0GDi. Από δυνατότητες είναι πάρα πολύ καλό σε εκτός δρόμου, ίσως από τα καλύτερα.

                        Νίκος.

                        to αγαπημενο μου με κοντα και μπλοκε, αν δεν ηταν και ιταλικο GDI....θα ηταν αστερι
                        Πηρα NIVA και σωθηκα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          eltassos last edited by

                          Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                          Εγώ προτείνω Forester ή Rav4.
                          Είναι βέβαια δίλιτρα αλλά υπάρχει περίπτωση να τα βρεις αρκετά φθηνά ώστε να καλύψεις τα τέλη για μερικά χρόνια.

                          το φορεστερ εχει και ψιλο-κοντα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos3 last edited by

                            Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:

                            Το Pajero Pinin το είχα στο παρελθόν, τόσο στην έκδοση 3D 1.8GDi, όσο και στην 5D 2.0GDi. Από δυνατότητες είναι πάρα πολύ καλό σε εκτός δρόμου, ίσως από τα καλύτερα.

                            Νίκος.

                            to αγαπημενο μου με κοντα και μπλοκε, αν δεν ηταν και ιταλικο GDI....θα ηταν αστερι
                            Πηρα NIVA και σωθηκα

                            Τάσσο, και τα δύο είχαν κοντά και μπλοκέ (το 1,8GDI δεν κυκλοφόρησε πολύ στην Ελλάδα, είχα πάρει ένα από τα πρώτα.Το έβγαλαν σύντομα σε δίλιτρο με περισσότερη ροπή). Το αυτοκινητάκι ήταν απίστευτο για να 'ζωγραφιζεις' στο βρεγμένο και στα χιόνια...Όρεξη να έχεις και γρήγορα χέρια για το αργό τιμόνι...

                            Νίκος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 2 / 2
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr