-
Σωστή κίνηση η πρόληψη.
Για να επανέλθω εντός θέματος. Σε diesel τι κυβισμούς βγάζει το Bravo? Και πιο συγκεκριμένα, βγαίνει με τον 1,3 ?
Αργύρη , όπως είπε και ο Angel μόνο σε 1.6 16v MTJ 120hp EMOTION MTA Euro5.
-
Ο χρήστης skoupas έγραψε:
Σήμερα άλλαξα ιμάντες. Στα 66.000 χλμ. Κόστος 160 ευρώ. Πρέπει να κράταγαν ακόμα αλλά είπα να μη ρισκάρω.καλη τιμουλα μου ακουγεται...εγω υπολογιζα 300αρι.
-
Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
Σήμερα άλλαξα ιμάντες. Στα 66.000 χλμ. Κόστος 160 ευρώ. Πρέπει να κράταγαν ακόμα αλλά είπα να μη ρισκάρω.
καλη τιμουλα μου ακουγεται...εγω υπολογιζα 300αρι.
Καλή μου φαίνεται και μένα. Όχι σε Σφακιανάκη, Σαρακάκη κλπ. Σε εξουσιοδοτημένο συνοικιακό που πήγαινα και το Punto παλιά και το Bravο τώρα.
-
@__dickdick__ , πολύχρονος με υγεία και δύναμη φίλε!
Εύχομαι τις καλύτερες! (καταναλώσεις)@__skoupas__ , άλλαξες και ιμάντα δυναμό? αν ναι τότε νομίζω οτι η τιμή είναι καλή.
-
Dickdick Χρόνια πολλά φίλε, χιλιόχρονος
-
Ευχαριστω πολυ!Να 'στε καλα!Αντε................ χρωσταω κερασμα!!!!!!!!!
-
Καλημέρα, τι κατανάλωση βενζίνης έχει ένα Bravo 1.4 MultiJet 120; Μιλάμε με λογική οδήγηση εντός πόλης, κάνω καθημερινά 80-100 χιλιόμετρα εντός πόλης και εκτός πόλης περίπου 500 χιλιόμετρα κάθε Σ/Κ πάλι λογική οδήγηση (με 130 -140 Κ/h).
Ευχαριστώ -
Multijet και βενζίνη δεν πάνε μαζί.Προφανώς αναφέρεσαι στο μοντέλο με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 16v MTJ.
-
Sorry εγώ έκανα λάθος! Για το Fiat Bravo 1.4 T-JET 120 PS.
-
Υπάρχουν μέλη στο φόρουμ με 120αρια , θα μπορέσουν να δώσουν μια πιο εξιδεικευμένη απάντηση.
Πάντως να υπολογίζεις από 8,0 - 9,0l/100km μικτή κατανάλωση υπό αυτές τις συνθήκες. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
@__skoupas__ , άλλαξες και ιμάντα δυναμό? αν ναι τότε νομίζω οτι η τιμή είναι καλή.
Ιμάντα εκκεντροφόρου, δυναμό και ρουλεμάν.
Άσχετο. Κάποιος συμφορουμίτης από εδώ μέσα δεν είναι που έχει βάλει υγραέριο στο bravo του? Έχουμε κάποιο στοιχείο συμπεριφοράς? Είχα δει σε κάποιο άλλο φόρουμ σχετικά αλλά δεν έβγαλα άκρη αν τελικά συμφέρει ή όχι και τι προβλήματα βγάζει.
-
Φίλε vdimop, απο εσένα εξαρτάται πόσο θα κάψει. Όταν δεν είχαμε θέμα με βενζίνη έπαιζα γύρω στο 9 με 10, αναλόγως τις διαθέσεις. Εδώ και καιρό είμαι στα 7,4-7,5 (μηδενίζω κάθε φορά που φουλάρω) με τα περισσότερα στην πόλη με λίγο επαρχιακό, και τα υπόλοιπα Εθνική. Βοηθάει πολύ και η 6η στα ταξίδια. Ενδεικτικά θα σου πώ, πριν λίγες μέρες φούλαρα λεωφόρο Αλεξάνδρας και όταν ξαναφούλαρα Κατερίνη μετά απο εκνευριστική οδήγηση με 100-110 πήρε ακριβώς 25,01 λίτρα.
-
@vdimop
Έχω το 120άρι με dualogic (αυτόματο) κιβώτιο ταχυτήτων. Μετά από 2 ακριβώς χρόνια, η μέση κατανάλωση είναι 8,1l. Η κατανάλωση αυτή αναφέρεται σε 17.700km περίπου που έχουν γίνει κατά τα 2/3 σε Εθνική οδό και κατά το 1/3 στην Αθήνα. Στις τελευταίες μετρήσεις πάντως, πηγαίνοντας όσο πιο συντηρητικά γίνεται, η μέση κατανάλωση στην Ε.Ο. βρίσκεται περίπου στα 6.0l (με 110-120km/h) και στην Αθήνα στα 10,5-11,5l.Επειδή πάντως με ενδιαφέρει και εμένα η υγραεριοκίνηση, περιμένω από το φίλο dickdick τις εμπειρίες του και την όποια συμβουλή του.
Καλή εβδομάδα!
Βαγγέλης
-
Επιστροφή στην πρωτεύουσα και για την οικογένεια το ΣΚ που μας πέρασε. Και ρεκόρ κατανάλωσης (δικό μου τουλάχιστον) για την διαδρομή Κόρφος (Σοφικό) - Αθήνα. Με μέση ταχύτητα στην εθνική 120χλμ/ώρα και 60-70 στις στροφές, ο υπολογιστής έγραψε 6,4λτ/100 !!!
Το μυστικό, οι πολύ μαλακές αλλαγές πίσω απο το 1.1 Getz.Μου άναψε και λαμπάκι για καμμένη λάμπα. Έλα όμως που όλες ανάβουν μια χαρά...
Σήμερα ανακάλυψα το γιατί!
Έχει ξεκολλήσει μια δίοδο απο τα 'θέσης' και έχει πέσει μέσα στο φανάρι...
Αυτό σημαίνει κάνω κολλήσεις με σάλιο!
-
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
`
Με 2,6Ε (αν και τα ακριβότερα απο το ίδιο εργοστάσιο είναι..), δεν περίμενα και τρομερή ποιότητα, αλλα φαντάσου πόσα άλλα κινεζοαντικείμενα χρησιμοποιούμε ενώ είναι επικίνδυνα!!
Διάβαζα σήμερα ένα άρθρο για το CE της ευρωπαικής ένωσης, και το CE (Chinese Export) που χρησιμοποιούν κατα κόρον οι κινέζοι...
-
Ο περιορισμός του κόστους έχει γίνει πλέον ο πρωταρχικός στόχος όλων.
Για αυτό και η Κίνα έχει κατακλύσει την αγορά σε πάρα πολλά πράγματα που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας και που συνήθως δεν τα βλέπουμε καν. -
Και οι κακομοιροι οι κινεζοι κανουν απλα οτι τους ζητησουν αλλα εμεις τους εχουμε κολλησει τη ρετσινια των επικινδυνων.
-
Από τη σημερινή βόλτα , λίγα χιλιόμετρα πριν τα σύνορα της Νέας Ελβετίας.Νέα μέθοδος εκμετάλευσης κάθε προσπάθειας εξόρμησης. Ανεβαίνουμε σβέλτα - κατεβαίνουμε με τη μεγαλύτερη δυνατή σχέση στο κιβώτιο και με ελάχιστο φρένο (η επίσημη δικαιολογία είναι 'να δούμε τις διακυμάνσεις στην κατανάλωση ενός Tjet ) .
Μετά από το 7,2 των τελευταίων 500+ χλμ , περιαστικών και αστικών , μια μικρή βόλτα στη διαδρομή http://goo.gl/maps/GkBn6 .
Από το δρόμο Πύλης - Ελάτης στρίβουμε αριστερά στον Τρικάλων - Αρτας ενεργοποιώντας Sport και πατώντας γκάζικατανάλωση μέχρι το τέλος της διαδρομής
και κατανάλωση επιστροφής με εφαρμογή του β΄σκέλους του σκεπτικού
-
Αγαπητοι φιλοι μου τα φωτα σας.Λοιπον 1ον οταν στριβω δεξια και ενω το δεξιο φως ομιχλης αναβει υπαρχει συνεχεια η ενδειξη οτι το δεξιο φως ομιχλης ειναι καμενο πως φευγει αυτη η ενδειξη? 2ον πρεπει να εχει κολλησει το blue & me δηλαδη ενω στην λειτουργια cd αλλαζεις τραγουδια απο την κονσολα και τα χειριστηρια τιμονιου οταν βαζεις το Usb stick και μπαινει στην λειτουργια media player παιζει συνεχομενα μονο το 1ο τραγουδι συν τοις αλλης δεν μπαινει στο μενου δηλαδη το πληκτρο των Windows δεν ανταποκρινεται.Ειχα ακουσει οτι αν βγαλεις τους πολους της μπαταριας για λιγο κανει κατι σαν επανεκινηση το συστημα ισχυει αυτο?
Fiat Bravο 2007