-
http://www.superchips.co.uk/curves/VAG% ... 0%20on.pdf
http://www.superchips.co.uk/roadtest/LO ... s%20A1.pdf
Γραφήματα ροπής και ιπποδύναμης αλλά και συγκριτικά ρεπριζ 'πριν και μετά' .
-
Βρέ παρτο να το χαρείς έτσι... Θες να γίνεις φίλος με τον βενζινά ;
Αυτά με τα διαγράμματα κλπ είναι λιγο σκιτζίδικα. Εννοώ ότι τα βγάζουν σε ιδανικές συνθήκες (θερμοκρασία, κατοστάρα βενζίνη κ.λ.π.)Ε αντε αμα φτάσεις και τα 2 χρόνια και το βαρεθείς, τι να πώ καντο , πρόβλημα μεγάλο δε νομίζω να υπάρξει, άλλα μπορεί να πείς ότι τελικά δεν άξιζε.
-
Ο χρήστης ingénieur έγραψε:
Ακου 200 + άλογα μπροστά...
Που ακριβώς είναι το πρόβλημα σε αυτό;
Torque steering.... το σανιδώνεις και σε βρίσκουν στου χαντάκι
Για αυτό συνέχεια βλέπω GTi, Megane RS και άλλα προσθιοκίνητα με πολλά άλογα σε χαντάκια.
Και το είχα απορία.
Μάλλον σε αυτούς δε θα είχε πεντάλ γκαζιού αλλά κουμπάκι on/off. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Για αυτό συνέχεια βλέπω GTi, Megane RS και άλλα προσθιοκίνητα με πολλά άλογα σε χαντάκια.
Και το είχα απορία.
Μάλλον σε αυτούς δε θα είχε πεντάλ γκαζιού αλλά κουμπάκι on/off.Τέλος πάντων άκρη δε βγάζουμε, είναι χρόνιος καβγάς. Ένα θα πώ και ελπίζω να σε καλύψω:
'Η μπροστά κίνηση είναι λάθος'edit:
και δέν μιλάω για κουβαδάκια (το κουβαδάκια μην το παρετε στραβά, εννοώ μικρά αυτοκίνητα), όπως gti και λοιπά, μιλάω για ολόκληρες βάρκες Α4, Insignia (φτου φτου) που έχουν την κίνηση στο λάθος άξονα -
Εγώ δε βλέπω κανένα καβγά.
Φαντάσματα και προκατάληψη ναι. -
δες το edit
-
Σε αυτά που λες το torque steering είναι ακόμα πιο μειωμένο συνήθως και οι μεγάλες εκδόσεις είναι τετρακίνητες.
-
Τέλος πάντων, είναι λάθος, μην το κουράζουμε, οι κατασκευαστές το κάνουν καθαρά και ΜΟΝΟ για οικονομία. Στα αντίστοιχα πισωκίνητα η κατανομή του βάρους είναι πιό κοντα στο 50 50.
Και το insignia(φτου κακα) ακομα και το διλιτρο είναι προσθιοκίνητο, δεν είναι μικρό και δεν είναι τετρακίνητο
-
Ε αφού το λες εσύ ρε παιδί μου τελείωσε.
ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. -
οι μπροστά τροχοι στρίβουν, οι πίσω κινουν το όχημα. Απλά πράγματα, δεν μπορόυν να γίνονται όλα το ίδιο καλά από εναν άξονα. Τα supercars γιατί είναι πισωκίνητα; Γιατί δεν τους νοιάζει η οικονομία.
-
για να προχωρήσεις σε σπρώχνουν , δε σε τραβάνε από τη μύτη
-
Ο χρήστης ingénieur έγραψε:
οι μπροστά τροχοι στρίβουν, οι πίσω κινουν το όχημα. Απλά πράγματα, δεν μπορόυν να γίνονται όλα το ίδιο καλά από εναν άξονα. Τα supercars γιατί είναι πισωκίνητα; Γιατί δεν τους νοιάζει η οικονομία.Από τα 200+ άλογα φτάσαμε στα supercars.
Καλά πάμε βλέπω.
Το θέμα είναι πως μέχρι κάποια άλογα(σίγουρα πάνω από τα 200) μια χαρά πάνε τα προσθιοκίνητα και σίγουρα δεν τα βλέπουμε σε χαντάκια στο δρόμο.
Εκτός βέβαια αν τα πάρει κανένας κουλός που νομίζει πως είναι λάθος η διάταξή τους. -
Ο χρήστης audikon έγραψε:
για να προχωρήσεις σε σπρώχνουν , δε σε τραβάνε από τη μύτηΤα λέει όλα!
-
άλλα τα πλεονεκτήματα της 4κίνησης , άλλα της εμπρος και άλλα της πίσω ... μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
άλλα τα πλεονεκτήματα της 4κίνησης , άλλα της εμπρος και άλλα της πίσω ... μην τα ισοπεδώνουμε όλα...Σιγουρα, καθε νομισμα εχει δυο οψεις...
-
Τα αλογα με το προγραμμα βγαινουν, σιγουρα.
εμενα ομως θα με προβληματιζε η μεγαλυτερη εσωτερικη θερμοκρασια του αναβαθμισμενου μοτερ, και τι επιπτωσεις θα ειχε αυτο στην αξιοπιστια σε βαθος χρονου. -
Ακομα δεν το παρελαβες και ψαχνεις αναβαθμιση που θα την κανεις σε ενα με δυο χρονια;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ακομα δεν το παρελαβες και ψαχνεις αναβαθμιση που θα την κανεις σε ενα με δυο χρονια;Aπό μικρός μια αρρώστια έχω.. τα αυτοκίνητα
Αργότερα ήρθαν και οι γυναίκες -
Το πιο σωστό κι οικονομικό ταυτόχρονα από άποψη αναβάθμισης, είναι downpipe από εξάτμιση, πρόγραμμα κι ίσως ένα πιο ελεύθερο φίλτρο στο εργοστασιακό φιλτροκούτι. Για να χεις περισσότερες πιθανότητες να μην έχεις θέμα με την εγγύηση βάλε μόνο πρόγραμμα, στις περισσότερες περιπτώσεις κάνουν τα στραβά μάτια στα επίσημα vag μόνο για πρόγραμμα. Θα σου πρότεινα να κάνεις κι επέκταση εγγύησης. Καλοτάξιδο!
-
Εκανες το λαθος και πηρες 122αρι, οσοι παιρνουν το 122αρι μετα απο 3-4-5 αντε 6 μηνες βαζουν προγραμμα και ειναι στα 150 . Αλλα το Α1 δεν βγαινει με τον twin charger οποτε οκ .
Το 122αρι σηκώνει την βελτιωση που σηκώνει και το 160αρι twin charger (scirocco,golf) μια και σαν κορμός-καπακι τα μοτερ ειναι ΟΛΟΙΔΙΑ και ειναι safe μεχρι τα 270 αλογα/33 κιλα ροπής (αλλοι ειναι και στα 300 αλλα λεμε Safe) .
Ομως το 122αρι δεν μπορει να ξεπεράσει τα 150αλογα/25κιλα ροπής λογω μικροσκοπής τουρμπίνας . Οσοι εχουν το 122αρι αρχιζουν με προγραμμα, ενα πιο ελευθερο φιλτρο και τελος μια ολοσωμη εξατμιση(δεν γινεσαι καγκουρας με την εξατμιση στα ραλλυ γινεσαι γιατι βαζουν σωληνα ,αν βαλεις σωστη εξατμιση απλα θα γινει πιο μπασος και πιο σπορ ο ηχος) .
Ενα παλικαρι με Golf 5 Με ιδιο μοτερ με το δικο σου ειναι στα 245 αλογα , οποτε ναι εχεις περιθώρια βελτιωσης ΠΟΛΛΑ .
Για να φυγεις πανω απο το φραγμα των 150 αλογων που σταματαει αυτη η μικρη τουρμπίνα θες αλλη πιο μεγάλη .
AUDI A1 TUNING