-
Σύμφωνα με μια μελέτη που διάβασα παλιά, το 35% των αυτοκινλήτων κυκλοφορεί με πιέσεις κατα πολύ χαμηλότερες των συνιστόμενων. Αυτά στις ΗΠΑ. Είμαι σίγουρος οτι εδώ δεν είμαστε και πολύ καλύτεροι.
Το Σάββατο έλεγξα το δικά μου (όπως κάνω κάθε δυο-τρείς εβδομαδες - και όχι πιο συχνά όπως πρέπει) και, όντως, οι πιέσεις ήταν ελαφρά κάτω απο το όριο.
-
Σύμφωνα με μια μελέτη που διάβασα παλιά, το 35% των αυτοκινλήτων κυκλοφορεί με πιέσεις κατα πολύ χαμηλότερες των συνιστόμενων. Αυτά στις ΗΠΑ. Είμαι σίγουρος οτι εδώ δεν είμαστε και πολύ καλύτεροι.
Το Σάββατο έλεγξα το δικά μου (όπως κάνω κάθε δυο-τρείς εβδομαδες - και όχι πιο συχνά όπως πρέπει) και, όντως, οι πιέσεις ήταν ελαφρά κάτω απο το όριο.
-
Σύμφωνα με μια μελέτη που διάβασα παλιά, το 35% των αυτοκινλήτων κυκλοφορεί με πιέσεις κατα πολύ χαμηλότερες των συνιστόμενων. Αυτά στις ΗΠΑ. Είμαι σίγουρος οτι εδώ δεν είμαστε και πολύ καλύτεροι.
Το Σάββατο έλεγξα το δικά μου (όπως κάνω κάθε δυο-τρείς εβδομαδες - και όχι πιο συχνά όπως πρέπει) και, όντως, οι πιέσεις ήταν ελαφρά κάτω απο το όριο.
-
Έχω βάλει άζωτο και τα κοιτάω πλέον κάθε 1-2 μήνες (και δεν έχουν χάσει )
-
Και καλά σου λέω εγώ ότι την ελέγχεις.... Είσαι σίγουρος ότι αυτό που δείχνει είναι και σωστό;
Το καλοκαίρι τσέκαρα πίεση σε ένα βενζινάδικο και φρόντισα να είναι 30... Εμ έλα που μόνο 30 δεν ήταν... Τις επόμενες μέρες το τιμόνι ήταν υπερβολλικά βαρύ το αυτοκίνητο γλυστρούσε απροειδοποίητα και είχε περίεργες αντιδράσεις όταν το ζόριζες στις στροφές και ενώ εγώ έχω φύγει ταξίδι όντας σίγουρη ότι τα λάστιχα είναι οκ φτάνοντας Ζάκυνθο και κοιτάζοντας εντελώς τυχαία την πίεση συνειδητοποίησα ότι είναι 23!
-
Αν οχι καθε φορα που βαζω βενζινη, τουλαχιστον καθε δευτερη. Ειναι πιστευω το λιγοτερο που μπορω να κανω απο τη στιγμη που δεν οδηγω... εντελως συμβατικα. Μονο την διευκρινηση 'τωρα με το πολυ κρυο' δεν πολυκαταλαβα.. Δηλαδη το καλοκαιρι δεν χρειαζεται;
Ευα αν κ ειναι μεγαλη η αποκληση, μηπως στην πρωτη μετρηση τα λαστιχα ηταν ζεστα κ στη δευτερη κρυα; -
Εχω βαλει αζωτο απο το καλοκαιρι και οντως δεν εχουν χασει(αν κ εχω να τα ελεγξω πανω απο 1 μηνα παλι)
Με αερα τα ελεγχω συνηθως καθε 3-4 εβδομαδες και οποτε ειναι να παω ταξιδι..... -
Εννοειται οτι πρεπει να τα ελεγχουμε παντοτε κρυα τα ελαστικα αλλιως δεν εχει νοημα....
-
Ο χρήστης Eva έγραψε:
Και καλά σου λέω εγώ ότι την ελέγχεις.... Είσαι σίγουρος ότι αυτό που δείχνει είναι και σωστό;Το καλοκαίρι τσέκαρα πίεση σε ένα βενζινάδικο και φρόντισα να είναι 30... Εμ έλα που μόνο 30 δεν ήταν... Τις επόμενες μέρες το τιμόνι ήταν υπερβολλικά βαρύ το αυτοκίνητο γλυστρούσε απροειδοποίητα και είχε περίεργες αντιδράσεις όταν το ζόριζες στις στροφές και ενώ εγώ έχω φύγει ταξίδι όντας σίγουρη ότι τα λάστιχα είναι οκ φτάνοντας Ζάκυνθο και κοιτάζοντας εντελώς τυχαία την πίεση συνειδητοποίησα ότι είναι 23!
Δεν μου φαίνεται περίεργη αυτή η απόκλιση, έχω δει τραγικές διαφορες από βενζινάδικο σε βανζιναδικο... Ό,τι θέλει δείχνει το καθένα...
Έχει τύχει να πέσω με τη μηχανή, λόγω κακής (παραπάνω) πίεσης στα λάστιχα, αποτέλεσμα τελείως ανακριβούς μετρητή... Ευτυχώς ήταν με 5 χλμ ταχύτητα και με ελάχιστες συνέπειες...
Και εννοείται ότι **πάντα **μετράω με κρύα λάστιχα.
-
Επειδή κάθε Παρασκευή βράδυ ταξιδεύω εκτός Αθηνών κ επιστρέφω νωρίς την Δευτέρα το πρωϊ τα ελέγχω ανελειπώς οπότε κ ψήφισα κάθε εβδομάδα!
Πιστεύω πάντως ότι σαν επιλογή για υποβολή ψήφου θα έπρεπε να υπάρχει το 'κάθε φορά που μεταβάλλεται έντονα η θερμοκρασία του περιβάλλοντος' αφού πολύς κόσμος τότε θυμάτε κ τα ελέγχει
Τώρα αν δεν υπάρχει εμπιστοσύνη στους μετρητές των βενζινάδικων, μία είναι η λύση: βάζεται περισσότερο αέρα (πίεση...) από ότι θα θέλατε, πάτε σπίτι τα αφήνεται να κρυώσουν (τα ελαστικά) κ μετά μετράτε με ένα δικό σας μετρητή (τον οποίο θα έχετε προσέξει κατά την αγορά να είναι καλής κατασκευής κ φυσικά έχει την δυνατότητα μονο να μετράει κ να αφαιρεί αέρα )
-
Καλημέρα.
Εγώ τα ελέγχω κάθε φορά που βάζω βενζίνη ή κάθε 2 εβδομάδες το αργότερο..
-
Μια φορα την εβδομαδα καλα ειναι..
-
Μία φορά τό μήνα,δηλαδή κάθε δύο φουλαρίσματα βενζίνης.
Ο έλεγχος τής πίεσης,γίνεται μέ πιεσόμετρο χειρός. -
Λαστιχα ειναι αυτα τα πλαστικα δοχεια που βλεπουμε οταν ανοιγουμε το καπω ?
Χωρις πλακα, δυστυχως παντα ξεχναω να τα ελεγξω.
Ευτυχως που εχω μονιμο (και μερακλη) βενζινα. -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
,,,,Μονο την διευκρινηση 'τωρα με το πολυ κρυο' δεν πολυκαταλαβα.. Δηλαδη το καλοκαιρι δεν χρειαζεται;Φυσικά και χρειάζεται. Απλώς τώρα με το κρύο είναι πολύ πιθανό η πίεση να είναι κ΄΄ατω απο το κανονικό - ακόμα και εάν ήταν οκ όταν ο καιρος ήταν πιο 'ζεστός'.
-
Εγώ, απερίφραστα και με αίσθημα μετάνοιας, δηλώνω ότι τα ελέγχω όποτε το θυμηθώ!
Αλλά αυτό θα αλλάξει σύντομα.
Για παράδειγμα (μην με κράξτε!) ακόμα είμαι με τις 35+ που είχα από την πίστα των Σερρών, όπου είχα πάει στις 28/10/04...
Έκτοτε πρέπει (απλά) να έλεγξα τις πιέσεις 1 ή το πολύ 2 φορές... -
το καλυτερο πιστευω ειναι να τα ελεγχουμε 2-3 φορεσ το μηνα. αλλα να ριχνουμε και καμμια ματια στα λαστιχα.. η απλη αυτη ματια με εχει 'σωσει' απο αλλαγη 2 φορεσ οπου το λαστιχο ειχε τρυπισει αλλα με πηγαινε ωσ το κοντινοτερο βουλγκανιζατερ.
-
Έχει κανένας να προτείνει κάποιον μετρητή, από που και περίπου τιμή?
Ευχαριστώ προκαταβολικά... -
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Για παράδειγμα (μην με κράξτε!) ακόμα είμαι με τις 35+ που είχα από την πίστα των Σερρών, όπου είχα πάει στις 28/10/04...
Έκτοτε πρέπει (απλά) να έλεγξα τις πιέσεις 1 ή το πολύ 2 φορές...Δημήτρη,φεύγοντας από τήν πίστα,νομίζω ότι τά κατεβάσαμε,έτσι δέν είναι;
Αλλά καί πάλι,από τότε θά έχει πέσει η πίεση από μόνη της. -
Αν και είναι λάθος τα έχω μετρήσει μόνο 1 φορά από τον Απρίλιο και δεν είχαν χάσει καθόλου. Τα ελέγχω οπτικά !! Και στο service που τους ρώτησα μου είπαν ότι είναι οκ.
Ελέγξατε τα λάστιχά σας τώρα με το πολύ κρύο?