-
έχει πάντως 7 χρόνια εγγύηση
θα προτιμούσες να φανταστώ το γιαρις ντιζελ στην λειψη του εκδοση έστω απο τα άλλα..σωστα?
το esp νομίζω πάντως απαραίτητο είναι,είχα μια γερή τράκα που πιστεύω με το esp θα την απέφευγα
πάντως δεν νομίζω πως είναι λογικό να συγκρίνουμε το ρίο ντιζελ με το γιάρις ντίζελ...σχεδόν δυο χιλιάδες ευρώ διαφορά έχουν
το ρίο είναι πολύ καλό για πόλη ,όπου τα άλογα του βγαίνουν στις χαμηλές στροφές και μέτριο για εθνική οδό αν προσπερνάς συχνά,θέλει σίγουρες προσπεράσεις και κατεβασμένη ταχύτητα ίσως και τέταρτη
εγώ δεν προσπερνάω τώρα με τα 102 άλογα ,σπανίως και στα σίγουρα, τους πολύ αργούς κάτω από 90 χιλιόμετρα,οπότε γιατί όχι ρίο?
-
αυτα που λενε για καταναλωσεις 3 κ κατι λιτρα στα 100χλμ .ειναι πονηριες και παραπλανησεις. εχω κανει πανω απο 5000χλμ σε ολες τις συνθηκες. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕΤΑΞΥ 5.2 ΚΑΙ 5.5 ΛΤ/100ΧΛΜ. ποτε δεν εδειξε λιγοτερο........και για να μιλαμε για κοστος περιπου 9 λεπτα του ευρω στο χιλιομετρο.....αρα 9 ευρω για 100χλμ.
-
Ο χρήστης limn2000 έγραψε:
αυτα που λενε για καταναλωσεις 3 κ κατι λιτρα στα 100χλμ .ειναι πονηριες και παραπλανησεις. εχω κανει πανω απο 5000χλμ σε ολες τις συνθηκες. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕΤΑΞΥ 5.2 ΚΑΙ 5.5 ΛΤ/100ΧΛΜ. ποτε δεν εδειξε λιγοτερο........και για να μιλαμε για κοστος περιπου 9 λεπτα του ευρω στο χιλιομετρο.....αρα 9 ευρω για 100χλμ.Φωτια και τσεκουρι, στην ΚΙΑ που δινει ψευτικες καταναλωσεις στον καταπιεσμενο ελληνικο λαο . Ασε που εκανα καταγγελια γιατι δεν εχει ενδειξη για την θερμοκρασια του κινητηρα .Εμπρος ολοι να κανουμε ομαδικες αγωγες!
-
το κορσα παλιο παλιο,αλλά μικρότερη κατανάλωση έχει και περισσότερα άλογα...πάνω κάτω ίδια τιμή αν ισχύει η διαφήμιση
-
Πριν από περίπου 3 μήνες ήμουν αναμεσα στο KIA RIO και Peugeot 208 1.4 HDI. Η τελική τιμή ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα ήταν παρόμοια (το ΚΙΑ ήταν λίγα κατοστάρικα φτηνότερο). Στα τεχνικά χαρακτηριστικά το ΚΙΑ ήταν λίγο καλύτερο αλλά τελικά καταλήξαμε στο Peugeot γιατί βάρυνε περισσότερο η συνολική εικόνα (σχεδίαση, αίσθηση ποιότητας κτλ).
Δεν είναι το σωστό μέρος να γράψω τις εντυπώσεις μου από τους δύο περίπου μήνες κυκλοφορίας του Peugeot αλλά μιας και συζητήθηκαν παραπάνω θέματα κατανάλωσης παραθέτω και εγώ τις δικές μου μετρήσεις.
Οι τιμές της κατανάλωσης για τα πρώτα περίπου 5000 km είναι πολύ καλές. Σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού η μέση κατανάλωση είναι 4.5 lt /100 km. Η δικιά μου μέτρηση (βάσει του diesel που έχω βάλει) είναι ελαφρά μεγαλύτερη, περίπου 4.75 lt /100 km. Και στις δύο περιπτώσεις θεωρώ ότι πρόκειται για εξαιρετική επίδοση. Το μέσο κόστος ανά χιλιόμετρο είναι περίπου 7 λεπτά.
-
Ο χρήστης limn2000 έγραψε:
αυτα που λενε για καταναλωσεις 3 κ κατι λιτρα στα 100χλμ .ειναι πονηριες και παραπλανησεις. εχω κανει πανω απο 5000χλμ σε ολες τις συνθηκες. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕΤΑΞΥ 5.2 ΚΑΙ 5.5 ΛΤ/100ΧΛΜ. ποτε δεν εδειξε λιγοτερο........και για να μιλαμε για κοστος περιπου 9 λεπτα του ευρω στο χιλιομετρο.....αρα 9 ευρω για 100χλμ.ψαξε με το ΚΤΕΛ μηπως συμφερει καλυτερα........... και ξανακανε τους υπολογισμους σου με τιμη diesel/χλμ
αληθεια οταν το αγοραζες πιστευες οτι θα δεις καταναλωση 3λιτρα και με πιο οικονομικη οδηγηση απο σενα 2λιτρα;;;;;; -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
αυτα που λενε για καταναλωσεις 3 κ κατι λιτρα στα 100χλμ .ειναι πονηριες και παραπλανησεις. εχω κανει πανω απο 5000χλμ σε ολες τις συνθηκες. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕΤΑΞΥ 5.2 ΚΑΙ 5.5 ΛΤ/100ΧΛΜ. ποτε δεν εδειξε λιγοτερο........και για να μιλαμε για κοστος περιπου 9 λεπτα του ευρω στο χιλιομετρο.....αρα 9 ευρω για 100χλμ.
ψαξε με το ΚΤΕΛ μηπως συμφερει καλυτερα........... και ξανακανε τους υπολογισμους σου με τιμη diesel/χλμ
αληθεια οταν το αγοραζες πιστευες οτι θα δεις καταναλωση 3λιτρα και με πιο οικονομικη οδηγηση απο σενα 2λιτρα;;;;;;Δυστυχως οι ευκολοπιστοι υπαρχουν παντου
-
μα αν δεις επισημες εργοστασιακες καταναλωσεις ολα μα ολα,ανεξαρτητα απο κυβικα,ιππους κτλ καινε απο 5 εως 8λιτρα
κατι 3 και 13 αποτελουν εξαιρεση που επιβεβαιωνουν τον κανονα...... -
Γι' αυτό υπάρχει το spritmonitor.de
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2 -
και εγώ πήρα ένα fabia 1.2 και η κατανάλωση είναι στα 5,5 με 5,8. Έχω πετύχει και 4,9 αλλά στην εθνική και με προσοχή. Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι να συγκρίνω τις εκπομπές που ανακοινώνουν. Αντίστοιχες θα είναι και οι καταναλώσεις μεταξύ τους.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
μα αν δεις επισημες εργοστασιακες καταναλωσεις ολα μα ολα,ανεξαρτητα απο κυβικα,ιππους κτλ καινε απο 5 εως 8λιτρα
κατι 3 και 13 αποτελουν εξαιρεση που επιβεβαιωνουν τον κανονα......αρα το yaris καποιου απο εδω στα 150χλμ αποσταση με μεση ταχυτητα 120χλμ/ωρα που του εκαψε μεσο ορο 4,5 στα 150 αποτελει εξερεση.... μαλον εκαναν λαθος και του εδωσαν το προτοτυπο της τουοτα .. μας δουλευτε ρε παιδια
-
Αυτο το RIO που διαφήμιζε εχθές στην τηλεόραση με 9600ευρω απο (13000ευρω μου φαίνεται αν προλαβα να δω καλα) διοτι δεν την προλαβα να δω όλη την διαφημιση, για ποιο μοντελο rio επρόκειτο ξέρει κανεις? μηπως για το diesel 1000cc 75ps... αν επρόκειτο γι αυτο ειναι καλη η προσφορα.. κ νομιζω οτι το βγάζει κιόλα σε μια και μόνη έκδοση εξοπλισμού η οποια ειναι αξιόλογη.
Άλλα απο 13000+ να το ριξει στα 9600ευρω, μπραβο ΚΙΑ... εδω που τα λέμε ειναι 1000αρι οπότε τοσα ευρω πρεπει να το ειχε απο την αρχη... 1000αρι ειναι με 75ps δεν ειναι 1400αρι με 95ps για να το πουλαει 13000+... καταλαβαν το λάθος τους λέτε αν προκειτο για αυτο το μοντελο? -
Ο χρήστης giannis39 έγραψε:
Αυτο το RIO που διαφήμιζε εχθές στην τηλεόραση με 9600ευρω απο (13000ευρω μου φαίνεται αν προλαβα να δω καλα) διοτι δεν την προλαβα να δω όλη την διαφημιση, για ποιο μοντελο rio επρόκειτο ξέρει κανεις? μηπως για το diesel 1000cc 75ps... αν επρόκειτο γι αυτο ειναι καλη η προσφορα.. κ νομιζω οτι το βγάζει κιόλα σε μια και μόνη έκδοση εξοπλισμού η οποια ειναι αξιόλογη.
Άλλα απο 13000+ να το ριξει στα 9600ευρω, μπραβο ΚΙΑ... εδω που τα λέμε ειναι 1000αρι οπότε τοσα ευρω πρεπει να το ειχε απο την αρχη... 1000αρι ειναι με 75ps δεν ειναι 1400αρι με 95ps για να το πουλαει 13000+... καταλαβαν το λάθος τους λέτε αν προκειτο για αυτο το μοντελο?9600€ έχει το 1.2 instyle βενζίνη.Το 1.1 diesel έχει 12590€ στην instyle και 13400€ στην πιο πλούσια uptown.Οι τιμές του rio ανεξαρτήτος κινητήρα είναι πλέον πολύ καλές,μην ξεχνάμε τα 7 χρονάκια εγγύηση και το αυτοκίνητο που είναι αξιόλογο.Το θέμα είναι γιατί δεν το φέρνουν και 1.4 diesel με 14000€ θα ήταν μια χαρά.Καλά δεν παίζει ντίζελ από οποιαδήποτε κατηγορία κάτω από 10.000€.Τα πιο φτηνά ντίζελ είναι το ford ka 1.3 & fiat panda 1.3(το παλιό) που έχουν και τα 2 10800€ περίπου.Εγώ σου προτείνω το νέο hyundai i30 1.4 crdi comfort(15500€) .Είναι πολύ καλό αυτοκίνητο με προσιτή τιμή για αυτά που προσφέρει,καντο test drive θα δεις πως και οι επιδόσεις του θα είναι επαρκέστατες(22 κιλά ροπής και 6άρι σασμαν άλλωστε).Εμένα μου άρεσε τόσο το εσωτερικό του και σαν σχεδίαση και σαν ποιότητα φαίνεται πολύ καλό.Eίναι φρέσκο και όμορφο εξωτερικά,χώρους μεγαλούτσικους,καλή ανάρτηση-ποιότητα κύλισης(ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω),πλούσιο εξοπλισμό στην μεσαια έκδοση και 5 χρόνια εγγύηση,αξιόπιστα τα hyundai,μικρή κατανάλωση γύρω στα 6-6.5 λίτρα πραγματική.Τι άλλο θες?
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Αυτο το RIO που διαφήμιζε εχθές στην τηλεόραση με 9600ευρω απο (13000ευρω μου φαίνεται αν προλαβα να δω καλα) διοτι δεν την προλαβα να δω όλη την διαφημιση, για ποιο μοντελο rio επρόκειτο ξέρει κανεις? μηπως για το diesel 1000cc 75ps... αν επρόκειτο γι αυτο ειναι καλη η προσφορα.. κ νομιζω οτι το βγάζει κιόλα σε μια και μόνη έκδοση εξοπλισμού η οποια ειναι αξιόλογη.
Άλλα απο 13000+ να το ριξει στα 9600ευρω, μπραβο ΚΙΑ... εδω που τα λέμε ειναι 1000αρι οπότε τοσα ευρω πρεπει να το ειχε απο την αρχη... 1000αρι ειναι με 75ps δεν ειναι 1400αρι με 95ps για να το πουλαει 13000+... καταλαβαν το λάθος τους λέτε αν προκειτο για αυτο το μοντελο?9600€ έχει το 1.2 instyle βενζίνη.Το 1.1 diesel έχει 12590€ στην instyle και 13400€ στην πιο πλούσια uptown.Οι τιμές του rio ανεξαρτήτος κινητήρα είναι πλέον πολύ καλές,μην ξεχνάμε τα 7 χρονάκια εγγύηση και το αυτοκίνητο που είναι αξιόλογο.Το θέμα είναι γιατί δεν το φέρνουν και 1.4 diesel με 14000€ θα ήταν μια χαρά.Καλά δεν παίζει ντίζελ από οποιαδήποτε κατηγορία κάτω από 10.000€.Τα πιο φτηνά ντίζελ είναι το ford ka 1.3 & fiat panda 1.3(το παλιό) που έχουν και τα 2 10800€ περίπου.Εγώ σου προτείνω το νέο hyundai i30 1.4 crdi comfort(15500€) .Είναι πολύ καλό αυτοκίνητο με προσιτή τιμή για αυτά που προσφέρει,καντο test drive θα δεις πως και οι επιδόσεις του θα είναι επαρκέστατες(22 κιλά ροπής και 6άρι σασμαν άλλωστε).Εμένα μου άρεσε τόσο το εσωτερικό του και σαν σχεδίαση και σαν ποιότητα φαίνεται πολύ καλό.Eίναι φρέσκο και όμορφο εξωτερικά,χώρους μεγαλούτσικους,καλή ανάρτηση-ποιότητα κύλισης(ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω),πλούσιο εξοπλισμό στην μεσαια έκδοση και 5 χρόνια εγγύηση,αξιόπιστα τα hyundai,μικρή κατανάλωση γύρω στα 6-6.5 λίτρα πραγματική.Τι άλλο θες?
Τo εκανες test drive to hiundai i30 φιλαρακι? δεν ξερω ρε φιλε αλλα 90PS 13500g βάρος αυτοκινητου... μου φαινονται λιγα τα ps!
Το ΚΙΑ στην διαφημιση το ξεκιναει απο 13000+ευρω και πάει στο 9,600..., κ λεω εγω τωρα οτι 13000+ευρω κανει το diesel 1000cc... μηπως εννωει για αυτο? ακομη θυμαμε οτι αναφερθηκε η διαφημιση στο κια ecoflex, ecoflex εννωει το βενινοκινητο? .Ειδα κ στο corsa μια διαφημιση πριν λιγο με 12000ευρω ενα μοντελο... μηπως εριξαν και αυτοι το diezel 90ps?
Kαι στα μεσαια που ειναι το i30 εχω βρει το 1600cc 105ps tdi LEON SEAT στην fr εκδοση (με τα παντα ολα μεσα ) στα 16900 και με το πεζο 106 που του δινω παει στα 15500ευρω... ανώτερη δύναμη το leon 105ps και vw group απο το hioundai με 90ps άλλα παλαιοτερο μοντελο to seat leon.Ειδομεν -
και το γιάρις 1.4 ντίζελ 15.500 και με esp με την έκπτωση 14.900 δεν είναι κακό ιδίως αν έχεια αμάξι για απόσυρση
Case study
ενδιαφέρεσαι για το ντιζελ το γιαρις στο 15αρι ανευ εσπ...με την έκπτωση που κάνουν 14400 εκεί γύρω ,αγοράζεις και ένα χαρτί απόσυρσης απο αντιπροσωπεία ,αν δέχονται τους δίνεις και το αμάξι σου που είναι του 99 και στο ρίχνουν 13.400,τους παζαρεύεις το εσπ ως εξτραδάκι και φεύγεις μαζί του...
γίνονται αυτά? -
Προφανώς αναφέρεσαι στις εκδόσεις Cool ή Life(+ESP). 15500 περίπου με έκπτωση και με απόσυρση ερχόταν το Yaris σε έκδοση Active. To οποίο έχει πολλά περισσότερα επιπλέον(15άρες ζάντες, πίσω δισκόφρενα, άλλο ταμπλό, στροφόμετρο, οθόνη 6.1' με κάμερα πίσω, bluetooth, δέρμα στο τιμόνι και στο λεβιέ, εξωτερικά βαμμένους καθρεύτες, φιλέτα αλουμινίου μπροστα και πίσω, κλπ). Όλα έχουν να κάνουν πάντως με το τι διαθεσιμότητα έχει στο κάθε μοντέλο. Π.χ. όταν πήγαμε στην toyota να το δούμε αρχές του καλοκαιριού, πιο πολύ ήταν ετσι για πληροφόρηση. Μας είχε πει τηλεφωνικά πως δεν υπάρχουν κομμάτια, και με παραγγελία θα είχαμε παράδοση τέλος Αυγούστου. Πάμε λοιπόν από εκεί, και κοιτάει στον υπολογιστή και μόλις είχαν έρθει αρκετά κομμάτια σε διάφορα χρώματα. Και έτσι το πήραμε.
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
και το γιάρις 1.4 ντίζελ 15.500 και με esp με την έκπτωση 14.900 δεν είναι κακό ιδίως αν έχεια αμάξι για απόσυρσηCase study
ενδιαφέρεσαι για το ντιζελ το γιαρις στο 15αρι ανευ εσπ...με την έκπτωση που κάνουν 14400 εκεί γύρω ,αγοράζεις και ένα χαρτί απόσυρσης απο αντιπροσωπεία ,αν δέχονται τους δίνεις και το αμάξι σου που είναι του 99 και στο ρίχνουν 13.400,τους παζαρεύεις το εσπ ως εξτραδάκι και φεύγεις μαζί του...
γίνονται αυτά?μου δινει το 1.4d 5d σε εκδοση life me 14560ευρω + 270εξ.πινακιδων + 150μεταφορικα τουοτα + 100εξοδα προετοιμασιας τουοτα + 250εξοδα φακελου =767.99ευρω εξοδα δλδ 15328ευρω - 500ευρω μια προσφορα μεχρι 30/8/2012 = 14828ευρω.
Και λέω εγω τωρα, δεν ειναι πολλα τα 767.99 ευρω για πινακιδες κλπ... 100ευρω εξοδα προετοιμασιας τι παπ@ρια ειναι αυτη , 150 μεταφορικα τι ειναι αυτο? μου φενετε οτι τρωγετε η εκπτωση 500ε σε αυτες τι βλακειες... 250ευρω για ποιο λόγο.Μετα παιρνω την εκδοση life, δεν θυμαμε αν εχει το esp... αν το εχει να το παζαρεψω να μου το βγάλουν για να γλιτωσω χρήματα?
Μark εσενα στα χρεωσαν όλα τα παραπάνω?, έξοδα προετοιμασίας έξοδα μεταφορικων και τα εξοδα φακέλου πολλά μου φένονται 250ε..τεσπα.Η εκδοση comford πως σας βγαινει τόσο φθηνή ρέ παιδια και εμενα μου ειπαν εκει που ρωτησα 700ευρω παραπανω -
Για το yaris d-4d μιλάς φίλε?
Εμενα μου είπαν για το yaris d-4d lounge, με navigator280 € μεταφορικά και προετοιμασία
200€ πινακίδες960 € απόσυρση
και 590 € έκπτωση. Το παρήγειλα 31/7
Τα έξοδα φακέλου είναι για την τράπεζα. Θα το πάρεις με χρηματοδότηση?
-
Ο χρήστης esquellot έγραψε:
Για το yaris d-4d μιλάς φίλε?
Εμενα μου είπαν για το yaris d-4d lounge, με navigator280 € μεταφορικά και προετοιμασία
200€ πινακίδες960 € απόσυρση
και 590 € έκπτωση. Το παρήγειλα 31/7
Τα έξοδα φακέλου είναι για την τράπεζα. Θα το πάρεις με χρηματοδότηση?
Με χρηματοδοτηση θα το πάρω...γι αυτο κ τα εξοδα φακελου
Χωρις navicator μου το χρεωνει 14828 και χωρις τα 960 της απόσυρσης. -
Ο χρήστης giannis39 έγραψε:
Με χρηματοδοτηση θα το πάρω...γι αυτο κ τα εξοδα φακελου
Χωρις navicator μου το χρεωνει 14828 και χωρις τα 960 της απόσυρσης.O navigator έχει 500€.
Το δικό μου βγήκε συνολικά 17.300€ με μεταλλικό χρώμα.
KIA RIO DIESEL