-
Σε κόντρα με το χρονόμετρο,δεν υφίσταται μεγαλείο ψυχής και ανωτερότητα.
-
Φυσικά και εκτός αυτού μια νίκη μέσα στη Φιλανδία είναι βασικό χτύπημα στο παιχνίδι της ψυχολογίας. Ο Λεμπ θα ήταν αφελής αν άφηνε την ευκαιρία να τους τελειώσει.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Φυσικά και εκτός αυτού μια νίκη μέσα στη Φιλανδία είναι βασικό χτύπημα στο παιχνίδι της ψυχολογίας. Ο Λεμπ θα ήταν αφελής αν άφηνε την ευκαιρία να τους τελειώσει.+1000
Επίσης δείχνει ότι τον ενδιαφέρουν οι αριθμοί και τα ρεκόρ.Είμαι πεπεισμένος 100% ότι του χρόνου θα είναι στο wrc ξέροντας ότι η vw δεν πρόκειται να του στερήσει το 10ο πρωτάθλημα.Πότε εξάλλου στην ιστορία του wrc πήρε νεοεισερχόμενη ομάδα πρωτάθλημα????ΠΟΤΕ!!!και σίγουρα δεν πρόκειται να συμβεί του χρόνου(όσα χρήματα και αν ρίξει η vw).Tώρα αν ή σιτροέν του χρόνου εγκαταλείψει το wrc(λέμε τώρα) τότε με τη φόρντ για αντίπαλο ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!Υ.Γ όσο γρήγορος και αν είναι ο κοντός ΑΡΧΟΝΤΑΣ σε συμπεριφορά δεν ήταν και ούτε πρόκειται να γίνει(φάνηκε εξάλλου και με την εκδίωξη του οζιέ από τη σιτροέν).Αντικειμενικά μιλώντας οδηγοί με τη συμπεριφορά του Zιλ Βιλνέβ δεν έχουν περάσει και πολλοί από τον μηχανοκίνητο οπότε δεν με παραξενεύει που ο κοντός δεν είναι ένας από αυτούς.
-
γερμανια λοιπον κλασικα ο κοντος πρωτος και μετα απο 3 ειδικες η διαφορα ειναι
S. LOEB M 41:22.1 0.0 0.0
2. 4 P. SOLBERG 13.1
3. 3 J. LATVALA 18.8
4. 8 T. NEUVILLE 25.5
5. 2 M. HIRVONEN 28.0
6. 37 D. SORDO 34.9καλο ξεκινημα για τον neuville!εξω ο νοβικοφ με τον νεο του συνοδηγο(αφου ο ζιροντε εχει προληματα με την μεση του απο την φιλανδια)και ξεκιναει αυριο με super rally.
-
Ο Loeb πάει για περίπατο. 20,4'' από το Solberg.
-
οχι θα αφηνε..αλλο ενα βαρετο ραλλυ.
το φιεστα του προκοπ καηκε ολοσχερως..
ευτυχως στο shakedow δεν μετρησαμε θυματα γιατι ο τροχος του fuchs εφυγε και τραυματισε 4 ατομα,απο τα οποια το ενα σοβαρα...
-
OK... Καλός οδηγός ο Loeb αλλά η τύχη του δεν παίζεται. Κέρδισε 20'' από τον Solberg επειδή στον Solberg έτυχε η βροχή.
Ξέρει κανείς το ρεκόρ διαφοράς 1ου-2ου; -
Ο χρήστης sigman1998 έγραψε:
OK... Καλός οδηγός ο Loeb αλλά η τύχη του δεν παίζεται. Κέρδισε 20'' από τον Solberg επειδή στον Solberg έτυχε η βροχή.
Ξέρει κανείς το ρεκόρ διαφοράς 1ου-2ου;Α... sigman δεν μας τα λες καλα, ΚΑΙ ο κοντος ειχε βροχη αλλα και στο κατω κατω ας τον επιανε ο Πετρος χτες για να ξεκινουσε πρωτος και να μην ειχε βροχη
-
Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
OK... Καλός οδηγός ο Loeb αλλά η τύχη του δεν παίζεται. Κέρδισε 20'' από τον Solberg επειδή στον Solberg έτυχε η βροχή.
Ξέρει κανείς το ρεκόρ διαφοράς 1ου-2ου;Α... sigman δεν μας τα λες καλα, ΚΑΙ ο κοντος ειχε βροχη αλλα και στο κατω κατω ας τον επιανε ο Πετρος χτες για να ξεκινουσε πρωτος και να μην ειχε βροχη
Είχε βροχή σε κάποια σημεία. Από το τέταρτο σπλιτ και μετά ο Solberg έχανε 5'' ανά σπλιτ. Βέβαια στο υπογραμμισμένο έχεις δίκιο.
-
Σταμάτησαν στην SS9 Solberg και Neuville!
Πλέον έχουμε:- Loeb
- Latvala +1:29.7
- Hirvonen +35.3
- Ostberg +42.9
- Tanak +0.8
- Sordo +1:08.3
-
για να μην λεμε μονο για τα δικα μας κοιταξτε την οργανωση των Γερμανων στο βιντεο!! ο ενδιαμεσος εχει ενα πυροσβεστηρα για να σβησει ψησταρια σε αγωνα WRC...
-
ξέρετε αν θα δείξει καμία ετ την power stage???
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
ξέρετε αν θα δείξει καμία ετ την power stage???Δεν θα το δείξει.
-
O Andreas Mikkelsen mε το Skoda Fabia S2000 κέρδισε μια στρατιά WRC και σημείωσε τον 3ο χρόνο στην Power Stage!
-
Μόλις γύρισα από Γερμανία. Ο κοντός είναι μια κλάση πάνω, ειδικά στο θέαμα που προσφέρει στα γρήγορα στενά κομμάτια. Τελεία και παύλα και ας πάψει επιτέλους αυτή η χολή εναντίον του. Είναι ένας άνθρωπος που ξεκίνησε άφραγκος σε ενιαίο με 106 XSi, τον βοήθησαν οι φίλοι του να μην τα παρατήσει όταν είχε ατυχίες και μετά τον εντόπισε η γαλλική OMAE (FFSA) που φρόντισε να τον υποστηρίξει ώστε να φτάσει να είναι ο καλύτερος (κατά τη γνώμη μου, όλων ανεξαιρέτως, από κάθε εποχή). Όποιος δεν έχει δει την τεράστια διαφορά του κοντού με όλους τους υπόλοιπους σε χάσιμο με 5η αριστερή, σε δρόμο που μόλις χωράει το αυτοκίνητο, μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Συγχωρείται λόγω άγνοιας. Όμως, όποιος τον έχει δει και συνεχίζει να λέει κουταμάρες, μόνο γέλιο προκαλεί.
Κατά τα άλλα, από Ogier και Mikkelsen θα δούμε ωραία πράγματα στο μέλλον και επίσης μου άρεσε ο Tanak. Επίσης, τα περισσότερα Fiesta της Ακαδημίας είναι υπέροχα. Οι πιτσιρικάδες πάνε στο όριό τους και πάνω απ' αυτό και αξίζει να θυσιάζει ο θεατής ποσότητα ειδικών για να βλέπει αυτούς.
Λόγω της εξέλιξης των αυτοκινήτων και των ελαστικών, το θέαμα στην άσφαλτο είναι πλέον φτωχό, παρόλο που τα αυτοκίνητα κινούνται ταχύτερα από ποτέ. Πρέπει ο θεατής να έχει πολύ καλή γνώση για το πώς κινείται ένα αγωνιστικό και τι να περιμένει, οπότε με πολύ περπάτημα βρίσκει ένα σημείο όπου μπορεί να δει απίστευτα και πολύ θεαματικά πράγματα. Αυτό ισχύει ειδικά για γρήγορα κομμάτια, αλλά μερικές φορές και σε αργά αλλά τεχνικά σημεία. Όμως, η πλειονότητα των θεατών δεν έχουν τις γνώσεις και τη διάθεση να το κάνουν αυτό, οπότε βαριούνται με αυτό που βλέπουν και ψάχνουν για φουρκέτες και χειρόφρενα.Ο χρήστης theo13 έγραψε:
για να μην λεμε μονο για τα δικα μας κοιταξτε την οργανωση των Γερμανων στο βιντεο!! ο ενδιαμεσος εχει ενα πυροσβεστηρα για να σβησει ψησταρια σε αγωνα WRC...Ήμουν μπροστά στο συμβάν, αριστερά από την κάμερα, και μπορώ να πω κάποια πράγματα που δε δείχνει το βίντεο.
- Ο Πρόκοπ κατέβαινε το βουνό φλεγόμενος πίσω δεξιά για πάνω από 300 μ. που έβλεπα και με απόλυτη ψυχραιμία περίμενε να φτάσει στον ενδιάμεσο για να σταματήσει.
- Το επόμενο αυτοκίνητο, δηλ. ο Neuville δε σταμάτησε. Το ίδιο και Sordo παρόλο που του έκανε νόημα να σταματήσει ο συνοδηγός του Prokop, κάτι που δε φαίνεται στο βίντεο γιατί ήταν πίσω από το αυτοκίνητο. Από κει κι έπειτα ο συνοδηγός του Prokop που είχε δει ότι το αυτοκίνητο δε σωζόταν έκανε σήμα στους υπόλοιπους να φύγουν, οπότε κανείς δε σταμάτησε παρόλο που οι περισσότεροι φρέναραν.
- Εκείνη τη στιγμή ήταν 5 αυτοκίνητα μέσα στην Ε.Δ. Όμως, μέχρι να διακοπεί η Ε.Δ. έφυγαν από την αφετηρία άλλα 3 (μέχρι και τον Nobre), που σημαίνει ότι η οργάνωση καθυστέρησε 6 λεπτά να σταματήσει να δίνει εκκινήσεις.
- Περίπου 15' μετά το συμβάν έφτασε όχημα με δύο πυροσβέστες και τρεις μεγάλους πυροσβεστήρες. Κανένα αποτέλεσμα. (O nass έχει απόλυτο δίκιο γι' αυτά που λέει σε άλλο τόπικ για το AFFF).
- Το όχημα της πυροσβεστικής με τη μάνικα του νερού έφτασε περίπου 20'-22' μετά το συμβάν, αφού το Fiesta είχε καεί πλήρως. Κι αυτό μολονότι το σημείο απείχε μόλις 1,5 km από τον τερματισμό της Ε.Δ. μέσω ανοιχτών στην κυκλοφορία ασφάλτινων δρόμων, μέσω των οποίων ήρθε τελικά. Τους δρόμους αυτούς τους ήξερα εγώ που είμαι έλληνας, πώς είναι δυνατόν να άργησαν τόσο να τους υποδείξουν οι οργανωτές;
Αυτά τα ολίγα για το συμβάν, οπότε θα πρότεινα να μην πυροβολούμε με το παραμικρό τους έλληνες οργανωτές.
Υ.Γ. Το εισιτήριο με τη Ryanair από Βόλο για το αεροδρόμιο Hahn, που απέχει μόλις 50 χλμ. από το Trier, στοιχίζει 80-85 ευρώ πήγαινε-έλα, αρκεί να το κλείσεις νωρίς. Η ενοικίαση ενός Fiesta για τις 3 μέρες στοιχίζει 87 ευρώ και υπάρχουν εξαιρετικές πανσιόν με μόλις 50 ευρώ το δίκλινο και τεράστια πρωινά, τα οποία είναι σαν κανονικό γεύμα. Με σωστή επιλογή τόπου διαμονής (γύρω από το Trittenheim), μπορεί κανείς να δει 8 Ε.Δ. κάνοντας μόλις 150 χλμ., θυσιάζοντας βέβαια τη γεμάτη κόσμο Panzerplatte. Επίσης, στην περιοχή υπάρχουν κάμπινγκ και επιτρέπεται παντού εντός των Ε.Δ. η κατασκήνωση, μόνο που περνάνε το προηγούμενο βράδυ οι οργανωτές και αναγκάζουν τους κατασκηνωτές να πληρώσουν το εισιτήριο 10 ευρώ για την Ε.Δ., οπότε οι περισσότεροι στήνουν σκηνές και τροχόσπιτα μέσα στα δάση, μακριά από το δρόμο. Εισιτήρια ή κάρτες pass, με λίγο μυαλό και προγραμματισμό δε χρειάζονται. Δεν πλήρωσα εισιτήριο πουθενά αλλά χρησιμοποίησα πλήρως τους αναλυτικούς δασικούς χάρτες που υπάρχουν στο rally-guide της ADAC, το οποίο αγοράζει κανείς με 5 ευρώ. Όσο κι αν ακούγεται απίστευτο, το ράλλυ Γερμανίας είναι ο φτηνότερος αγώνας WRC που μπορεί να δει έλληνας θεατής. Για έναν βορειοελλαδίτη μάλλον είναι φτηνότερο από το Ακρόπολις.
-
Μακάρι να έχω άδικο αλλά μου φαίνεται ότι τον Tanak βιάστηκαν να τον αναβαθμίσουν σε WRC ίσως έπρεπε να 'ψηθεί' στα S2000 για μία χρονιά ακόμα. Εχει αρκετή ταχύτητα αλλά ίσως εξελιχτεί σε άλλο καταστροφέα στυλ Novikov.
Για το περιστατικό της φωτιάς του Prokop οι επόμενοι δεν είχαν υποχρέωση να σταματήσουν εφ΄όσον (απ΄όσο κατάλαβα) δεν υπήρχε ανάγκη ιατρικής βοήθειας δηλ. επίδειξη κόκκινου 'SOS' (άσε που η φάση ήταν πάνω σε ενδιάμεσο). Ετσι και αλλιώς απ΄ό,τι φαίνεται μιλάμε για φωτιά παρόμοια με του Πίτσου δηλ. λάδι ή βενζίνη πάνω σε εξάτμιση (πίσω δεξιά) οπότε χαίρετε χωρίς πυροσβεστική με σοβαρά μέσα. Και οι ενδιάμεσοι δεν υποχρεούνται να έχουν πυροσβεστήρες (και να είχε πυροσβεστήρα θα πλησιάζε κανείς ? )
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Μόλις γύρισα από Γερμανία. Ο κοντός είναι μια κλάση πάνω, ειδικά στο θέαμα που προσφέρει στα γρήγορα στενά κομμάτιαεισαι πολυ σωστος σε ολα σου!!! Μπραβο ρε φιλε
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Μόλις γύρισα από Γερμανία. Ο κοντός είναι μια κλάση πάνω, ειδικά στο θέαμα που προσφέρει στα γρήγορα στενά κομμάτια.+1000
σε ολα οσα εγραψες!
ευτυχως καποιος που ξερει τι βλεπει -
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για το περιστατικό της φωτιάς του Prokop οι επόμενοι δεν είχαν υποχρέωση να σταματήσουν εφ΄όσον (απ΄όσο κατάλαβα) δεν υπήρχε ανάγκη ιατρικής βοήθειας δηλ. επίδειξη κόκκινου 'SOS' (άσε που η φάση ήταν πάνω σε ενδιάμεσο). Ετσι και αλλιώς απ΄ό,τι φαίνεται μιλάμε για φωτιά παρόμοια με του Πίτσου δηλ. λάδι ή βενζίνη πάνω σε εξάτμιση (πίσω δεξιά) οπότε χαίρετε χωρίς πυροσβεστική με σοβαρά μέσα. Και οι ενδιάμεσοι δεν υποχρεούνται να έχουν πυροσβεστήρες (και να είχε πυροσβεστήρα θα πλησιάζε κανείς ? )Τυπικά έχεις δίκιο σε όλα. Μιλώντας προσωπικά, όμως, αν έβλεπα μέσα σε ειδική τον μπροστινό μου να καίγεται, ανεξάρτητα από το αν μου κάνει νόημα να σταματήσω, αν δεν έχει βγάλει SOS κ.λπ., εγώ θα σταματούσα. Σαφώς απέχω έτη φωτός από το επαγγελματικό επίπεδο ενός Sordo, αλλά υπάρχει αυτό που λέμε ανθρωπιά και αλληλεγγύη το οποίο κάποιες στιγμές πρέπει να μπαίνει πάνω από όλα.
Η φωτιά ήταν σίγουρα από διαρροή υγρού στην εξάτμιση. Δεν μπόρεσα να καταλάβω από τι. Το αμορτισέρ φαινόταν άθικτο. Ίσως να ήταν βενζίνη, ίσως το διαφορικό, ίσως και το εξωτερικό δοχείο λαδιού του αμορτισέρ (πού το έχει το Fiesta;). Κρίνοντας από το ότι άδειασαν εκεί πάνω 5 πυροσβεστήρες χωρίς αποτέλεσμα, μάλλον ήταν διαρκής διαρροή βενζίνης.
Και κάτι ακόμα. Φίλος με πληροφόρησε ότι στο διαδίκτυο κάποιοι διαφημίζουν τα αντανακλαστικά της οργάνωσης λέγοντας ότι η πυροσβεστική έφτασε σε 4'. Παραμύθια της Χαλιμάς και πρέπει να ντρέπονται αυτοί που τα λένε. Η αλήθεια είναι αυτή που γράφω, κάτι που αποδεικνύεται και από το πόσα αυτοκίνητα πήραν χρόνο μέσα στην 3η Ε.Δ. στο site του WRC. Ο Nobre δεν πήρε χρόνο γιατί τον σταμάτησαν οι marshals στην ακριβώς προηγούμενη δεξιά φουρκέτα. Αν είχε αυτές τις αντιδράσεις ελληνική λέσχη σε ελληνικό αγώνα, θα είχαμε ήδη κρεμάσει τον πρόεδρό της και τον αλυτάρχη.
WRC 2012 (all rounds)