-
Αμα αλλαζεις συχνά λάδια, ακόμα και στη σαλάτα δεν θα έχεις πρόβλημα.
10-40 ή 10-30 divinol βαζανε στην αντιπροσωπέια που πήγαινα παλιότερα.Οπως γραφω και παραπάνω, το να καίει λάδια απο τα τσιμουχάκια απο τα 150Κ και πανω τα θεώρησαν νορμαλ τα παλληκάρια στο εξουσιοδοτημένο. Κανει κανα 200άρι μαζί με την εργασία. Τα τσιμουχάκια απο μονα τους κανουν δεν θυμαμαι 2-3 ευρώ το ένα. Αλλα μεχρι να φτάσεις εκεί, διαλύεις το μισο κινητήρα και παιρνει και πολλή ώρα, εξ ού και η μεγάλη τιμή και η προτροπή στο φίλο να το κανει μαζι με αλλαγη ιμάντα εκκεντροφόρου.
Μου έκανε εντύπωση η διαδικασία. Αφου εβγαλε εκκεντροφορους κλπ, Ο τυπος βιδωνε στη θεση του μπουζί ενα σωληνα με πεπιεσμενο αέρα, έδινε καργα πιεση για να κρατιούνται οι βαλβίδες κλειστές, εβγαζε ελατηρια βαλβιδων, κερατα , ιστοριες, εβαζε τσιμουχάκια σε καθε βαλβιδα, ξανα μεσα τα μεσα ελατηρια ασφαλειες ολα Χ 4 φορές σε καθε κύλινδρο Χ 4 κυλίδρους. Μιά χαρά μου φάνηκε η τιμή που χρέωσε.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πολλά Accent ήταν εταιρικά και τώρα πουλήθηκαν μεταχειρισμένα (από γιατρό ή δασκάλα).φιλος πηρε ενα απο την Παντεχνικη Κατασκευαστικη με 100ευρω και 240Κ χλμ,τωρα εχει 360Κ χλμ και ειναι το αυτοκινητο για ολη την γειτονια.......κυριολεκτικα
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Μου έκανε εντύπωση η διαδικασία. Αφου εβγαλε εκκεντροφορους κλπ, Ο τυπος βιδωνε στη θεση του μπουζί ενα σωληνα με πεπιεσμενο αέρα, έδινε καργα πιεση για να κρατιούνται οι βαλβίδες κλειστές, εβγαζε ελατηρια βαλβιδων, κερατα , ιστοριες, εβαζε τσιμουχάκια σε καθε βαλβιδα, ξανα μεσα τα μεσα ελατηρια ασφαλειες ολα Χ 4 φορές σε καθε κύλινδρο Χ 4 κυλίδρους. Μιά χαρά μου φάνηκε η τιμή που χρέωσε.
κατι τέτοιο εννοείς.
άραγε να υπάρχει κανεις που να ξερει να το κανει σε κινητήρες mazda
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πολλά Accent ήταν εταιρικά και τώρα πουλήθηκαν μεταχειρισμένα (από γιατρό ή δασκάλα).Και κάτι ασημί getz
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης swiftakias_ έγραψε:
Μου έκανε εντύπωση η διαδικασία. Αφου εβγαλε εκκεντροφορους κλπ, Ο τυπος βιδωνε στη θεση του μπουζί ενα σωληνα με πεπιεσμενο αέρα, έδινε καργα πιεση για να κρατιούνται οι βαλβίδες κλειστές, εβγαζε ελατηρια βαλβιδων, κερατα , ιστοριες, εβαζε τσιμουχάκια σε καθε βαλβιδα, ξανα μεσα τα μεσα ελατηρια ασφαλειες ολα Χ 4 φορές σε καθε κύλινδρο Χ 4 κυλίδρους. Μιά χαρά μου φάνηκε η τιμή που χρέωσε.
κατι τέτοιο εννοείς.
άραγε να υπάρχει κανεις που να ξερει να το κανει σε κινητήρες mazda
Αυτός που το κάνει, το κάνει σε οποιοδήποτε κινητήρα, εκτός αν δεν έχει πρόσβαση, βλέπε πχ subaru boxer.
Ωραίο το βιντεάκι, δεν είχα ξαναδεί τη διαδικασία.
Ξέρει κάποιος αν αυτή η απίστευτη ποσότητα καπνού που φαίνεται στην αρχή του βίντεο μπορεί να οφείλεται στα τσιμουχάκια;
-
εγω θα συμφωνησω με τον ορο οδηγικα αδιαφοροι.
2 ατομα ξερω που εχουν hyundai και οι 2 γυναικες (συγγενεις μεταξυ τους) και σερβις κανουν καθε φορα που θα τους το θυμισω εγω...
η μια με το getz ειχε να κανει σερβις απο τα 45.000 και το αμαξι ειχε φτασει 75.000 +
τακακια και λαστιχα δεν αλλαζουμε αμα δε γινουν λιωμα.
γυαλοκαθαριστηρες το ιδιο.
και φυσικα η βρωμα μεσα ειναι λες και δουλευουνε στα ορυχεια της χιλης. -
Στα Mazda;......χαλάνε αυτά;
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
εγω θα συμφωνησω με τον ορο οδηγικα αδιαφοροι.
2 ατομα ξερω που εχουν hyundai και οι 2 γυναικες (συγγενεις μεταξυ τους) και σερβις κανουν καθε φορα που θα τους το θυμισω εγω...
η μια με το getz ειχε να κανει σερβις απο τα 45.000 και το αμαξι ειχε φτασει 75.000 +
τακακια και λαστιχα δεν αλλαζουμε αμα δε γινουν λιωμα.
γυαλοκαθαριστηρες το ιδιο.
και φυσικα η βρωμα μεσα ειναι λες και δουλευουνε στα ορυχεια της χιλης.δηλαδη πως να το πω............λες να ειναι στο DNA τους οταν ερθει η ωρα για επιλογη αυτοκινητου μια δυναμη υποσυνειδητη να τους σπρωχνει στη χιουνται;;;;;;;;;
τι αλλο θα διαβασουμε......... -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
εγω θα συμφωνησω με τον ορο οδηγικα αδιαφοροι.
2 ατομα ξερω που εχουν hyundai και οι 2 γυναικες (συγγενεις μεταξυ τους) και σερβις κανουν καθε φορα που θα τους το θυμισω εγω...
η μια με το getz ειχε να κανει σερβις απο τα 45.000 και το αμαξι ειχε φτασει 75.000 +
τακακια και λαστιχα δεν αλλαζουμε αμα δε γινουν λιωμα.
γυαλοκαθαριστηρες το ιδιο.
και φυσικα η βρωμα μεσα ειναι λες και δουλευουνε στα ορυχεια της χιλης.Εγω ξέρω 2 τύπους, Αμερικάνοι και οι δύο, που βαράνε τις γυναίκες τους. Θα συμφωνήσω λοιπόν με την άποψη οτι οι Αμερικανοί γενικά έιναι ζώα.
Επίσης εχω 4 φιλους που τους αρεσει μεταξύ αλλων το παστίτσιο. Εναι υπέρβαροι. Συμφωνώ λοιπόν με την αποψη που λεει οτι σε όσους αρεσει το παστίτσιο ειναι θεόχοντροι.
Και ούτω καθ' εξής...
Μου έκανε εντύπωση η διαδικασία. Αφου εβγαλε εκκεντροφορους κλπ, Ο τυπος βιδωνε στη θεση του μπουζί ενα σωληνα με πεπιεσμενο αέρα, έδινε καργα πιεση για να κρατιούνται οι βαλβίδες κλειστές, εβγαζε ελατηρια βαλβιδων, κερατα , ιστοριες, εβαζε τσιμουχάκια σε καθε βαλβιδα, ξανα μεσα τα μεσα ελατηρια ασφαλειες ολα Χ 4 φορές σε καθε κύλινδρο Χ 4 κυλίδρους. Μιά χαρά μου φάνηκε η τιμή που χρέωσε.
κατι τέτοιο εννοείς.
άραγε να υπάρχει κανεις που να ξερει να το κανει σε κινητήρες mazda
Αυτός που το κάνει, το κάνει σε οποιοδήποτε κινητήρα, εκτός αν δεν έχει πρόσβαση, βλέπε πχ subaru boxer.
Ωραίο το βιντεάκι, δεν είχα ξαναδεί τη διαδικασία.
Ξέρει κάποιος αν αυτή η απίστευτη ποσότητα καπνού που φαίνεται στην αρχή του βίντεο μπορεί να οφείλεται στα τσιμουχάκια;
Ο καπνος ήταν παρα πολυς και σε 'λαθος' χρώμα για τσιμουχάκια, με βάση την προσωπική μου εμπειρία.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
εγω θα συμφωνησω με τον ορο οδηγικα αδιαφοροι.
2 ατομα ξερω που εχουν hyundai και οι 2 γυναικες (συγγενεις μεταξυ τους) και σερβις κανουν καθε φορα που θα τους το θυμισω εγω...
η μια με το getz ειχε να κανει σερβις απο τα 45.000 και το αμαξι ειχε φτασει 75.000 +
τακακια και λαστιχα δεν αλλαζουμε αμα δε γινουν λιωμα.
γυαλοκαθαριστηρες το ιδιο.
και φυσικα η βρωμα μεσα ειναι λες και δουλευουνε στα ορυχεια της χιλης.δηλαδη πως να το πω............λες να ειναι στο DNA τους οταν ερθει η ωρα για επιλογη αυτοκινητου μια δυναμη υποσυνειδητη να τους σπρωχνει στη χιουνται;;;;;;;;;
τι αλλο θα διαβασουμε.........αμα δε σ αρεσει αυτο που γραφω μπορεις να παιξεις με κατι αλλο πιο ενδιαφερον.
-
Πιάσε μερικά shuriken...
-
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
εγω θα συμφωνησω με τον ορο οδηγικα αδιαφοροι.
2 ατομα ξερω που εχουν hyundai και οι 2 γυναικες (συγγενεις μεταξυ τους) και σερβις κανουν καθε φορα που θα τους το θυμισω εγω...
η μια με το getz ειχε να κανει σερβις απο τα 45.000 και το αμαξι ειχε φτασει 75.000 +
τακακια και λαστιχα δεν αλλαζουμε αμα δε γινουν λιωμα.
γυαλοκαθαριστηρες το ιδιο.
και φυσικα η βρωμα μεσα ειναι λες και δουλευουνε στα ορυχεια της χιλης.δηλαδη πως να το πω............λες να ειναι στο DNA τους οταν ερθει η ωρα για επιλογη αυτοκινητου μια δυναμη υποσυνειδητη να τους σπρωχνει στη χιουνται;;;;;;;;;
τι αλλο θα διαβασουμε.........αμα δε σ αρεσει αυτο που γραφω μπορεις να παιξεις με κατι αλλο πιο ενδιαφερον.
δεν φταιω εγω που εχουν getz και ειναι και βρωμιαρες
-
σου θιξαμε το αμαξι?
εχεις δει πολλες γκομενες να προσεχουν τα αυτοκινητα τους? -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Με (συνθετικό) 15W50 από την πρώτη μέρα, αν δεν ζεις στο Βόρειο Πόλο και δεν ζορίζεις το αμάξι μέχρι να ζεσταθούν καλά τα λάδια, μετά από 300.000 χλμ η μηχανή θα είναι σαν καινούρια.Βέβαια δεν μπορείς να κρατάς πολλά χιλιόμετρα τα λάδια και θα έχεις κάψει πολύ περισσότερο καύσιμο.
Πολύ παλιά ήμουν κι εγώ υπέρμαχος του 15-50. Στο μεταξύ όμως έμαθα πολλά πράματα και ξέρω να δικαιολογήσω γιατί δεν είμαι πια.
Με 15-50 θα έχει ένα πολύ χοντρό λάδι κρύο και ένα πολύ χοντρό λάδι ζεστό. Εκτός αν το λάδι του φτάνει τους 130°C ποτέ δεν θα έχει ένα λάδι που θα κυλάει καλά και θα λιπαίνει καλά. Αντίθετα θα έχει αυξημένες φθορές στο κρύο ενώ στη ζέστη υπερβολική πίεση που μπορεί να κάνει ζημιά και ελλιπή ροή και λόγω παχιού λαδιού και επειδή η βαλβίδα ανακούφισης θα μπαίνει νωρίτερα και θα στέλνει το λάδι σε παράκαμψη αντί για τον κινητήρα. Τελικά είναι λάθος επιλογή εκτός αν επαναλαμβάνω ο κατασκευαστής έχει προβλέψει τέτοιες υπερβολικές θερμοκρασίες σε ένα κοινό αυτοκίνητο. Κάτι που θα με ανησυχούσε ιδιαίτερα για την σχεδίαση και κατασκευή του κινητήρα....Σχετικά με το τι να βάλει όπως γράφτηκε καλύτερα να ασχοληθεί με το πρόβλημα και μετά με το λάδι. Θεωρώ πάντως πιθανό ότι μετά την όποια επισκευή ένα Α3 λάδι 5-40 ή και 30 αν τα ελατήρια των κυλίνδρων καταφέρνουν να το απομακρύνουν ώστε να μην καίγεται θα είναι πιο σωστή επιλογή για καλύτερη λίπανση και μακροζωία.
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
εγω θα συμφωνησω με τον ορο οδηγικα αδιαφοροι.
2 ατομα ξερω που εχουν hyundai και οι 2 γυναικες (συγγενεις μεταξυ τους) και σερβις κανουν καθε φορα που θα τους το θυμισω εγω...
η μια με το getz ειχε να κανει σερβις απο τα 45.000 και το αμαξι ειχε φτασει 75.000 +
τακακια και λαστιχα δεν αλλαζουμε αμα δε γινουν λιωμα.
γυαλοκαθαριστηρες το ιδιο.
και φυσικα η βρωμα μεσα ειναι λες και δουλευουνε στα ορυχεια της χιλης.Ειναι πραγματικα τοσο σκυλια τα getz; Δεν ηξερα οτι μπορει να παει ενα αυτοκινητο τοσο πολυ χωρις αλαγη λαδιων. Προκειται περι μυθου λοιπων για να μας τα παιρνουν τα καταστηματα με συχνες αλλαγες λαδιων.
-
Ο χρήστης orck έγραψε:
εγω θα συμφωνησω με τον ορο οδηγικα αδιαφοροι.
2 ατομα ξερω που εχουν hyundai και οι 2 γυναικες (συγγενεις μεταξυ τους) και σερβις κανουν καθε φορα που θα τους το θυμισω εγω...
η μια με το getz ειχε να κανει σερβις απο τα 45.000 και το αμαξι ειχε φτασει 75.000 +
τακακια και λαστιχα δεν αλλαζουμε αμα δε γινουν λιωμα.
γυαλοκαθαριστηρες το ιδιο.
και φυσικα η βρωμα μεσα ειναι λες και δουλευουνε στα ορυχεια της χιλης.Ειναι πραγματικα τοσο σκυλια τα getz; Δεν ηξερα οτι μπορει να παει ενα αυτοκινητο τοσο πολυ χωρις αλαγη λαδιων. Προκειται περι μυθου λοιπων για να μας τα παιρνουν τα καταστηματα με συχνες αλλαγες λαδιων.
δεν ειναι απαραιτητο να παιζεις με τη φωτια και να εξωθεις την αξιοπιστια ενος αυτοκινητου στα ορια του....
τι λες;;; -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Στα Mazda;......χαλάνε αυτά;Με τα φορντ μοτέρ που μπλέξαμε τώρα, ποιος ξέρει...
Πάντως και εμένα 2 γνωστοί (accent, atos) έχουν αλλάξει και οι 2 τσιμουχάκια και μου έχουν πει ότι στα συνεργεία hyundai το θεωρούν κλασσικό θέμα. Επίσης βάζουν κάτι νέα σιλικονούχα κ εξαφανίζεται το πρόβλημα. Οι hyundaisti μην έχετε θέμα, γενικά είναι σκυλιά. Όλα χαλάνε όμως (και αυτό δεν είναι ζημιά).
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Στα Mazda;......χαλάνε αυτά;
Με τα φορντ μοτέρ που μπλέξαμε τώρα, ποιος ξέρει...
Πάντως και εμένα 2 γνωστοί (accent, atos) έχουν αλλάξει και οι 2 τσιμουχάκια και μου έχουν πει ότι στα συνεργεία hyundai το θεωρούν κλασσικό θέμα. Επίσης βάζουν κάτι νέα σιλικονούχα κ εξαφανίζεται το πρόβλημα. Οι hyundaisti μην έχετε θέμα, γενικά είναι σκυλιά. Όλα χαλάνε όμως (και αυτό δεν είναι ζημιά).
Δε νομίζω ότι κάποιο Mazda φοράει μοτέρ Ford.
-
υπαρχει το ford mazdac gt
καιω λαδια!