-
'Καπελωτές' εις την ιστιοπλοϊκήν
-
Από αύριο ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πετάει και πάλι!
-
Πολύ αγαπήσιμη πτήση χτες, 1:20 στον αέρα και μέγιστο ύψος 1290 μέτρα. Θα μπορούσε να ήταν και πιο ψηλά και με μεγαλύτερη διάρκεια, αλλά δεν τολμούσα να μείνω κοντά στο βουνό. Όταν είδα στο gps 7 χλμ/ώρα, την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια. Still, πολύ απολαυστικά!
-
Offtopic: Σε πρόσφατο αεροπορικό ταξίδι (προς ΒΔ κατεύθυνση) είδα στις πληροφορίες της πτήσης: Ground speed 48 Km/h Είχαμε πέσει σε κανα jet stream 800 Km/h
-
Αν δεν ήταν freak ένδειξη του οργάνου, τρελή κόντρα. Αλλά... είναι δυνατόν;
Φεύγω τώρα για πτησούλα, ελπίζω σε ένα repeat του χτεσινού.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Πολύ αγαπήσιμη πτήση χτες, 1:20 στον αέρα και μέγιστο ύψος 1290 μέτρα. Θα μπορούσε να ήταν και πιο ψηλά και με μεγαλύτερη διάρκεια, αλλά δεν τολμούσα να μείνω κοντά στο βουνό. Όταν είδα στο gps 7 χλμ/ώρα, την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια. Still, πολύ απολαυστικά!1:20 wow καταντάει καταπόνηση!! Υποθέτω ότι θέλει πολλή προσοχή στο θέμα ηλιοπροστασίας. Από θερμοκρασία τι παίζει στην πτήση. Είναι όσο στο έδαφος στο ίδιο ύψος ή λόγω του αέρα το νιώθεις αλλιώς; Έφτασες 1290 μέτρα αλλά από πόσα ξεκίνησες, άλλο είναι αν ξεκίνησες από τα 300 και άλλο αν από τα 1500...
-
Από τα 521.
Σήμερα έφτασα 1441 μέτρα, 920 πάνω από την απογείωση, αλλά η πτήση δεν ήταν γεμάτη χαμόγελα ευτυχίας. Ο αέρας δυνάμωσε πάρα πολύ ενώ ήμασταν στον αέρα και πολλοί πιλότοι βρεθήκαμε με την ψυχή στο στόμα. Εγώ, στον δρόμο για Ερυθρές, ήμουν αρκετά μακριά και σχετικά ασφαλής, αλλά με το GPS να δείχνει 2χλμ/ώρα (με όριο ασφαλείας τα 12) και μετά με φουλ επιτάχυνση για τουλάχιστον 20 λεπτά να μην μπορεί να ανέβει πάνω από τα 9 (η επιτάχυνση δίνει +10 χλμ/ώρα) ... πραγματικά χ€στηκα πάνω μου και έφυγα καρφί ευθεία για αγχωμένη προσγείωση όταν κατάφερα να απομακρυνθώ εντελώς μετά από 'μόλις' 1 ώρα και 5 λεπτά στον αέρα. Όσοι ήταν πάνω από την κεραία των ερυθρών (και ήταν 3 πανιά, ο ένας ελαφρώς πίσω από την κορυφογραμμή) έχασαν χρόνια από την ζωή τους. Η φάση ήταν καρμπόν αυτή που στοίχισε την ζωή στον άτυχο πιλότο πριν λίγες μέρες. Στον ασύρματο άκουγες το άγχος από τους πιλότους που προσπαθούσαν να βγουν έξω και των παλιών που προσπαθούσαν να καθοδηγήσουν όσους νέους δεν ήξεραν τι να κάνουν.
Onyx, πάνω από τα 1100 μέτρα πιάνει αέρας και μετά τα 1400 ψύχρα. Τέτοια εποχή πάντως βολεύεσαι και με ένα μπουφανάκι. Τον χειμώνα όμως όσοι πετούν (και δεν κάνουν σκι) ντύνονται σαν αστακοί, με μπαλακλάβες κλπ). Εννοείται ότι πάντα φοράμε γάντια.
-
http://drflight.blogspot.gr/2012/06/ohr ... l?spref=fb
Υπέρσπαστικό! Να τα έχεις κάνει όλα σωστά, 3 full stall χωρίς twist, γραβάτες και άλλα εσπεριδοειδή, και να καταλήξεις στο νερό γιατί δεν σε έβγαλε ο λόγος για 2 μετρα!
-
Μετά από αρκετές μέρες με μέτριες πτήσεις, επιτέλους χτες μπήκε μια καλή με πυραμίδα και μετά κορυφή. Παραδοξως, ακόμα και από την κορυφή του Κιθαιρώνα είχε τόση αντάρα που δεν φαινόταν η θάλασσα, αλλά και μόνο το ύψος και το ότι πετάς κοντά στην κορυφογραμμή είναι μαγεία...
Σήμερα-αύριο περιμένω το Live μου από τον Μανώλη (ένας Έλληνας έχει στήσει το σύστημα που χρησιμοποιούν πλέον όλοι οι πιλότοι παγκοσμίως ) ώστε να μπορώ να καταχωρώ πτήσεις στο Leonardo...
Παγκόσμιο πρωτάθλημα τρέμε!
-
Μετά από μια πολύ καλή πτήση στην κορφή του Κιθαιρώνα, ένα σπιραλάκι πριν το top landing για να κλείσει όμορφα πτητικά η μέρα!
Όλη η πτήση εδώ: http://www.sky.gr/leonardo/flight/30951
Και στο google earth
Για κάποιο λόγο, ενώ το vario μου έγραψε -8,1m/sec στο spiral, το Live έγραψε μόλις -3 και κάτι ψιλά. Άγνωσται αι βουλαί του υψίστου...
-
-
Και χτες συμπαθητική πτησούλα: http://www.sky.gr/leonardo/flight/31234
-
-
http://www.sky.gr/leonardo/flight/31656
Ωραία βολτουλα σήμερα, μέχρι τις Ερυθρές σχεδόν και πίσω στην κορυφή. Καλό, αρκετά βαθύ σπιραλάκι που έγραψε -10,9m/sec στο vario -άσχετα αν το live δεν πρόλαβε να το καταγράψει- με τραγικά κακή έξοδο όμως. Το μπροστινό κλείσιμο στο τσακ το γλίτωσα:
Σήμερα πραγματικά χρειαζόμουν μια δυνατή πτήση και ήταν.
-
Χρηστο... πρεπει να βάλεις ενα ADS-B στο πανι σου. Θελω να σε βλεπω στο flightradar24.com
-
+οο
-
Για αυτό έχουμε το Live: http://www.livetrack24.com/live_track_u ... hrisLappas
Όταν πετάει ένας πιλότος μπορεί να βλέπεις ζωντανά την πορεία του. Δεν έχει την ακρίβεια του Vario φυσικά γιατί στέλνει πακέτα δεδομένων ανά κάποια δευτερόλεπτα, αλλά χονδρικά γίνεται δουλειά.
-
http://www.liveleak.com/view?i=870_1345685285
Απο τέτοιο ποτε θα κάνεις Χρήστο?
-
Είναι τρία Τ-Ε-Ρ-Α-Σ-Τ-Ι-Α βήματα πιο μακριά από ότι έχω κάνει. Πρέπει να ξεκινήσεις skydiving (αρκετά ασφαλές), όταν γίνεις πραγματικά καλός σε αυτό να προχωρήσεις στο BASE jumping (αρκετά επικίνδυνο) και όταν γίνεις πραγματικά καλός και σε αυτό να προχωρήσεις στο wingsuit (εξαιρετικά επικίνδυνο).
Τον μόνο Έλληνα που ξέρω που κάνει και wingsuit (εκτός από skydiving, BASE και parapente) είναι ο Στράτος Γιαμούκογλου (φιλαράκι από το σκι) που μάλιστα προσπαθεί να οργανώσει το Ναυάγιο στην Ζάκυνθο ως διεθνή BASE προορισμό. Στο sky.gr γράφει ως batman.
Για την ιστορία, ο Στράτος χτες Πέμπτη γιόρτασε τα 48α γενέθλια του.
Πολύ συμπαθητική πτησούλα και σήμερα.
http://www.sky.gr/leonardo/flight/31681
Προς το τέλος έκανα μια χαζομάρα και ακολούθησα κάποιους πάνω από τις ανεμογεννήτριες στα δυτικά χωρίς να σκεφτώ ότι εκείνοι ήταν πιο ψηλοί, πετούσαν με ασόδυα και δυάρια και με τις οδηγίες έμπειρου πιλότου εκπαιδευτή. Για να μην μακρηγορώ, όταν σταμάτησα να χαζεύω την όμορφη θέα πάνω από τις τουρμπίνες προς Πόρτο Γερμενό και αποφάσισα να γυρίσω, συνειδητοποίησα ότι ο ανατολικός με πατούσε ασύστολα. Με μισή επιτάχυνση και την ψυχή στο στόμα έφτασα και πάλι στην κορυφή όπου και ξαναέφτασα στα 1400 μέτρα και πήγα με ασφάλεια για το top landing.
Ακόμα μια κακή έξοδος από εισαγωγή σε σπειροειδή σήμερα. Πάω φιρί φιρί να το φάω το κεφάλι μου, αλλά για κάποιο μαζοχιστικό λόγο το απολαμβάνω παρόλο που όχι απλά κινδυνεύω να φάω άσχημο μπροστινό όπως το βγάζω, αλλά ταλαιπωρώ την ήδη κουρασμένη πτέρυγα μου...
-
Το ναυαγιο ειναι στην ζακυνθο κυριε καθηγητα
Αλεξίπτωτο πλαγιάς (parapente)