Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αναβαθμιση opel astra 1400 sport
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. αναβαθμιση opel astra 1400 sport
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    16
    37
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      firegarden last edited by

      Γεια σας.Ενας φιλος ενδιαφερεται να κανει μετατροπη στον κινητηρα του astra 1400 sport(μοντελο 2002).Mιλησε με εναν τεχνικο της opel και του ειπε οτι θα παει 120 αλογα
      με αλλαγες στην εισαγωγη αερα καινουργιο τσιπ και αλλαγη στο προγραμμα του εγκεφαλου.Κοστος 1500 ευρω.Θα ηΘελα να μου πειτε την γνωμη σας σχετικα με την αξιοπιστια και την αποδοση της μετατροπης,αν γενικα αξιζει να γινει η διαδικασια καθως επισης και για το αν ειναι συμφερουσα η τιμη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • F
        firegarden last edited by

        Γεια σας.Ενας φιλος ενδιαφερεται να κανει μετατροπη στον κινητηρα του astra 1400 sport(μοντελο 2002).Mιλησε με εναν τεχνικο της opel και του ειπε οτι θα παει 120 αλογα
        με αλλαγες στην εισαγωγη αερα καινουργιο τσιπ και αλλαγη στο προγραμμα του εγκεφαλου.Κοστος 1500 ευρω.Θα ηΘελα να μου πειτε την γνωμη σας σχετικα με την αξιοπιστια και την αποδοση της μετατροπης,αν γενικα αξιζει να γινει η διαδικασια καθως επισης και για το αν ειναι συμφερουσα η τιμη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          firegarden last edited by

          Γεια σας.Ενας φιλος ενδιαφερεται να κανει μετατροπη στον κινητηρα του astra 1400 sport(μοντελο 2002).Mιλησε με εναν τεχνικο της opel και του ειπε οτι θα παει 120 αλογα
          με αλλαγες στην εισαγωγη αερα καινουργιο τσιπ και αλλαγη στο προγραμμα του εγκεφαλου.Κοστος 1500 ευρω.Θα ηΘελα να μου πειτε την γνωμη σας σχετικα με την αξιοπιστια και την αποδοση της μετατροπης,αν γενικα αξιζει να γινει η διαδικασια καθως επισης και για το αν ειναι συμφερουσα η τιμη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • G
            gvala last edited by

            Έχει γίνει παρουσίαση του dBillas kit σε παλιότερο τεύχος των 4Τ.
            Το συμπέρασμα απλό. Παντού λίγο χαμηλότερη ροπή!
            Η επιπλέον ιπποδύναμη βγαίνει λόγω αύξησης του ορίου στροφών. Κάπου στις 7.000 αν θυμάμαι καλά.
            Κοινώς, για να δεί την διαφορά υα πρέπει να πηγαίνει με τέρμα γκάζι και στο όριο των στροφών. Αλλοιώς θα δεί ελαφρά χειρότερες επιδόσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • F
              firegarden last edited by

              Mηπως θυμασαι το τευχος που ειχε γινει παρουσιαση? Ο τεχνικος του ειπε οτι η μετατροπη ειναι εξουσιοδοτημενη απο την opel

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                gvala last edited by

                Η μετροπή είναι του dBillas (http://www.dbilas.de), που είναι επίσημος βελτιωτής της Opel, και ναι είναι εγγυημένη από την Οπελ.
                Δεν θυμάμαι ακριβώς το τεύχος, θα ψάξω όμως. Πρέπει να είναι στο τελευταίο εξάμηνο. Πιο συγκεκριμένα είναι στις τελευταίες σελίδες, εκεί που αναφέρουν και τα περί μακροχρόνιων δοκιμών, και αφορούσε σε μετατροπή Corsa 1400, που φοράει τον ίδιο ακριβώς κινητήρα με το Astra.
                Επίσης αν ψάξεις στα 'Τεχνικά Θέματα' του Forum (π.χ. με λέξεις κλειδιά dBillas) θα βρείς thread που είχε αυζητηθεί αρκετά εκτενώς η μετατροπή αυτή. Μάλιστα πρέπει να έχω και 2 φωτο με αποτέλεσμα δυναμομέτρησης πριν και μετά την μετατροπή, από φίλο. Σ΄αυτές φαίνεται **αύξηση **της ροπής.

                EDIT: Τελικά έχω μια δυσδιάκριτη φωτο που δείχνει αποτέλεσμα δυναμομέτρησης, χωρίς όμως σύγκριση, και επομένως κρίνεται μη αξιοποιήσιμη για να βγάλεις συμπεράσματα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • P
                  popol-ros last edited by

                  δεν νομιζω οτι αξιζουν τα χρηματα.........

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • G
                    gvala last edited by

                    Κάποτε είχα σκεφτεί και εγώ να την κάνω, αλλά όταν έμαθα ότι τους 120 ίππους τους έβγαζε στις 7.000 στροφές, είχα αποφασίσει ότι δεν αξίζει....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      alexastrag last edited by

                      νομιζω οτι για να δει κανεις διαφορα στο κυριως προβλημα του εκοτεκ που ειναι η ελλειψη ροπης χαμηλα πρεπει να προχωρησει σε περισσοτερες βελτιωσεις περαν της εισαγωγης και να ασχοληθει και με τους εκκεντροφορους πραγμα το οποιο βεβαια ανεβαζει ακομα περισσοτερο το κοστος.

                      εχω διαβασει και σε αλλα φορουμ σχετικα με την δυνατοτητα αυξησης του κυβισμου στα 1,6 μονο με την αντικατασταση μπιελων και εμβολων .....ή μηπως και στροφαλου .....δεν γνωριζω το κοστος βεβαια ομως εχει και το πλεονεκτημα οτι δεν χρειαζεται να δηλωθει ο νεος και μεγαλυτερος κυβισμος αφου το μπλοκ μενει το ιδιο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • M
                        msamaro last edited by

                        Πες του φίλου σου ότι τα άλογα είναι πολύ λιγότερα από αυτα που υποσχονται και κοστίζει και πανάκριβα!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • Y
                          yiannis2002s last edited by

                          Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                          Πες του φίλου σου ότι τα άλογα είναι πολύ λιγότερα από αυτα που υποσχονται και κοστίζει και πανάκριβα!!!

                          Σωστος!!!!
                          ...Ναι σε καμια περιπτωση δεν βγαζει 120 η μετατροπη του ''εγγυημενου'' dbillas και οτι βγαζει το βγαζει στις 7000...
                          ...Πολλα λεφτα για το τιποτα....

                          ...Δεν βαζεις κανα τουρμπο καλυτερα??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • X
                            x-rover last edited by

                            Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:

                            Πες του φίλου σου ότι τα άλογα είναι πολύ λιγότερα από αυτα που υποσχονται και κοστίζει και πανάκριβα!!!

                            Σωστος!!!!
                            ...Ναι σε καμια περιπτωση δεν βγαζει 120 η μετατροπη του ''εγγυημενου'' dbillas και οτι βγαζει το βγαζει στις 7000...
                            ...Πολλα λεφτα για το τιποτα....

                            ...Δεν βαζεις κανα τουρμπο καλυτερα??

                            Οχι 120 δεν βγάζει, αμφιβάλλω άν βγάζει 100. Φίλος μου το έβαλε και δεν μπορούσε να μου ξεφύγει εμένα με το Ροβεράκι μου(1400 ήταν). Και τελικά στις 170000χλμ πήρε και το μοτέρ στα χέρια και ησύχασε.
                            Άρα η λύση είναι μία, βάλε turbo, και πάλι θα πάρεις το μοτέρ στα χέρια αλλά μέχρι να συμβεί αυτό τουλάχιστον θα έχεις άφθονο γκάζι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              manosk last edited by

                              1500 ευρώ παραπάνω κοστίζει ο 1600άρης σε σχέση με τον 1400άρη κινητήρα του Astra. Με 105 εργοστασιακά άλογα και σχετικά χαμηλή κατανάλωση. Ειδικά για Astra λοιπόν δεν αξίζει καθόλου η μετατροπή, άρα μόνο για κανένα Corsa θα πουλάνε τη μετατροπή στο εξής.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                punto-gt170 last edited by

                                Να πω και εγω τη γνωμη μου σαν κατοχος corsa?Πιστευω οτι η μετατροπη αξιζει αν βεβαια την κανεις ολοκληρωμενη.Δηλαδη εισαγωγη μαζι με εγκεφαλο,ελευθερο φιλτρο,ροικη εξελιξη,πλανισμα στο καπακι και αλλαγη φλατζας για αυξηση συμπιεσης,εκκεντροφορους δευτερου σταδιου μαζι με ρυθμιζομενα γραναζια,ολα το συστημα της εξατμισης(πολλαπλη,σωληνας καταλυτης,μεσαιο και τελικο)και ενα σετακι καλυτερα μπουζι.Με τα παραπανω τα 130 αλογα δεν απεχουν απο την πραγματικοτητα.Βαζεις και τον μαγικο ζωμο και τελειωσες.Βεβαια ολα τα παραπανω δεν κοστιζουν 1500 ευρο αλλα πολυ παραπανω.Ειναι ομως ατμοσφαιρικα αλογα και προτιμοτερα για αυτο τον κινητηρα απο τα τουρμπισια.Το λεει καποιος που οδηγουσε τουρμπο,τρελαινεται για αυτο και ομως το πουλησε.Η ταπεινη μου γνωμη ειναι αυτη...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • I
                                  interland-gr last edited by

                                  Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
                                  Γεια σας.Ενας φιλος ενδιαφερεται να κανει μετατροπη στον κινητηρα του astra 1400 sport(μοντελο 2002).Mιλησε με εναν τεχνικο της opel και του ειπε οτι θα παει 120 αλογα
                                  με αλλαγες στην εισαγωγη αερα καινουργιο τσιπ και αλλαγη στο προγραμμα του εγκεφαλου.Κοστος 1500 ευρω.Θα ηΘελα να μου πειτε την γνωμη σας σχετικα με την αξιοπιστια και την αποδοση της μετατροπης,αν γενικα αξιζει να γινει η διαδικασια καθως επισης και για το αν ειναι συμφερουσα η τιμη.

                                  Πες στον φίλο σου να πουλήσει το 1.4 να δώσει λιγότερα απιπλέον απο την συγκεκριμένη μετατροπή που επειδή είχα ασχοληθεί δεν είναι κάτι αξιόλογο σε ουσία και αγοράζει ένα σε καλή κατάσταση 1.8 με 125 άλογα σε ευρύ φάσμα στροφών και όχι για 500 στροφές!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • K
                                    kouk last edited by

                                    Σωστός ο interland.gr!
                                    Τόσα άλογα από 1400cc μάλλον δύσκολα,αλλά και αν βγουν,θα κάνουν το αυτοκίνητο δύσχρηστο στην καθημερινή χρήση!

                                    Τροπέτο είναι η λύση!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      msamaro last edited by

                                      Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                      Τροπέτο είναι η λύση!!!

                                      Συμφωνώ απόλυτα! Το είχαμε κάνει μία φορά σε opel vectra σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και όλα δουλευαν τέλεια, λες και το αμάξι το είχες αγοράσει έτσι! Μόνο έχει λίγο μπλέξιμο μέχρι να το δηλώσεις στο υπουργείο... Εμάς ήταν vectra station 2.0 που δεν είχε εισαχθεί στην Ελλάδα κάτι τέτοιο και είχαμε τραβήγματα αλλά με το astra δεν νομίζω να έχει πρόβλημα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr