Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    RENAULT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. RENAULT FORUM
    • 1
    • 2
    • 331
    • 332
    • 333
    • 334
    • 335
    • 426
    • 427
    • 333 / 427
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    8535
    50728
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      Με τον όρο oil burners βέβαια οι Άγγλοι αναφέρονται υποτιμητικά στα αυτοκίνητα, καθώς συνήθως τον χρησιμοποιούν για τους καυστήρες τους.

      Τυχαίο; Δε νομίζω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mark last edited by

        Η σύγκριση Clio dci με RS είναι ατυχέστατη, καθώς η ροπή δε λέει απολύτως τίποτα μιας και η ιπποδύναμη είναι εντελώς διαφορετική. Και τα νούμερα το αποδεικνύουν : http://www.zeperfs.com/duel1348-2309.htm.

        Από την άλλη όμως, αν το συγκρίνουμε με ένα ίδιο αντίστοιχης ιπποδύναμης, τότε μπορεί να φανεί η διαφορά που κάνει η ροπή.
        http://www.zeperfs.com/duel2309-2973.htm.
        Παρατηρώ πως το 80-120 ακόμα και με 6η είναι ταχύτερο από το αντίστοιχο του tce με 5η.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestisren last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          .......

          Μια παρατηρηση
          Κανενα dci δεν ξεφουσκωνει ψηλα έντονα ωστε να πεις ότι καθυστερεις.Το γραφουν γενικως και τους προκαλει και εντύπωση ότι ψηλα δεν κρεμανε ακομα και κοντα στις 5000 (οκ εκει είναι το ψηλα για τα Diesel )
          Όλα κρατανε ψηλά περιέργως και ειδικα o 1.6 dci
          Πολυ θέλω να πάω ένα τέτοιο βόλτα και μαλλον θα το δρομολογησω
          Όχι τίποτε αλλο αλλα να δουμε αν είναι τόσο καλο αυτο το μοτερ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            efthymis last edited by

            Σε clio I 1.4 ειναι λογικο να παιζει ο δεικτης της θερμοκρασιας ρε παιδια?? Αφου εχει ζεσταθει, ο δεικτης δε μενει σταθερος αλλα παιζει αναμεσα σε δυο 'γραμμες' του καντραν, αναλογα με τις συνθηκες (στροφες, ταχυτητα κλπ).

            Αν βοηθαει, βαζω κ μια εικονα, η διακυμανση ειναι αναμεσα στη 2η κ την 3η γραμμη (αυτες που 'κοιτανε' το λαμπακι)

            Ειναι λογικο αυτο κ αγχωνομαι τσαμπα η θα καψουμε τπτ??

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestisren last edited by

              Αν τα νερα είναι στη θέση τους τα λαδια το ίδιο το μονο που μπορεις να τσεκαρεις είναι ο θερμοστάτης
              Δεν νομιζω να το καψεται
              Στο Toledo του 96 του νονου μου έπαιζει απο τη μεση μεχρι σχεδόν τα κοκκινα και μετα άναβε το βεντιλατερ
              Το ότι παιζει μπορεί να είναι η άνοδος και η πτώση της θερμοκρασιας με τη χρήση του βεντιλατερ κι απλα να έχει ευαισθητο αισθητηρα θερμοκρασιάς και να σημειώνει την αλλαγη της θερμοκρασίας
              Η μονη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι αυτη με βαση αυτα που έχω δει απο τα γαλλικα κατασκευασματα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mark last edited by

                Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                Μια παρατηρηση
                Κανενα dci δεν ξεφουσκωνει ψηλα έντονα ωστε να πεις ότι καθυστερεις.Το γραφουν γενικως και τους προκαλει και εντύπωση ότι ψηλα δεν κρεμανε ακομα και κοντα στις 5000 (οκ εκει είναι το ψηλα για τα Diesel )
                Όλα κρατανε ψηλά περιέργως και ειδικα o 1.6 dci
                Πολυ θέλω να πάω ένα τέτοιο βόλτα και μαλλον θα το δρομολογησω
                Όχι τίποτε αλλο αλλα να δουμε αν είναι τόσο καλο αυτο το μοτερ

                Από το test drive που είχα κάνει στο clio dci 105 πάντως, μου έδωσε την εντύπωση πως πάνω από τις 4000, 4 και κάτι, δεν είχε νόημα να το πατάς. Από τις 2 έως εκεί πήγαινε πολύ καλά με όλες τις σχέσεις. Ενώ κάτω από τις 2 το βρήκα λίγο νωχελικό. Όχι όμως βέβαια σαν το 1.2 tdi που ήθελε προσπάθεια μη σου σβήσει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cosneo last edited by

                  Κατι ξερουν στη Renault και στα dci βαζουν 6ταχυτα κιβωτια.

                  Sent from my HTC Desire using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mark last edited by

                    Το 90άρι έχει 5τάχυτο. Όταν ψαχνόμουν για diesel και ήταν και το Clio υποψήφιο, έψαχνα μάταια να βρω κάποια δοκιμή από το μικρό. Όλοι είχανε το 105. Αλλά σαν να θυμάμαι να πήρε το μάτι μου ότι γράφανε κάπου πως ίσως να ήταν λίγο καλύτερο χαμηλά από το μεγάλο. Ίσως έχει πιο μικρή τουρμπίνα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      samatistas last edited by

                      Υπάρχει 90αρι για δοκιμη Αθηνα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Αν δεν κανω λαθος κατι παραπάνω απο 1000€ ειναι η διαφορά 90άρι με 105αρι. Νομίζω οτι ειναι μικρή διαφορά για το καλύτερο 105άρι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          samatistas last edited by

                          Εννοείται το 105άρι αν αντέχει κάποιος. Και το εξοπλιστικό επίπεδο dynamic αξίζει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • O
                            orestisren last edited by

                            Ο χρήστης samatistas έγραψε:
                            Εννοείται το 105άρι αν αντέχει κάποιος. Και το εξοπλιστικό επίπεδο dynamic αξίζει.

                            To τωρινο Dynamic (nigth and day) λεει πολυ οντως
                            Το 90αρι έχει το παλιο dynamic πλεόν νομιζω
                            Αρα εξοπλιστικα είναι άριστο απλα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              daskalian last edited by

                              Καλησπέρα κι από 'μένα....έχω ένα Clio '01 1.4 16v και πριν από μια βδομάδα περίπου η ένδειξη για 'μη λυμένο' χειρόφρενο καθώς και η ένδειξη STOP παρέμειναν αναμμένες (ή μάλλον αναβόσβηναν) όταν το αυτοκίνητο κινούνταν....ανοίγοντας το καπό διαπίστωσα ότι η στάθμη των υγρών φρένων βρίσκονταν κάτω από το ΜΙΝ..συμπλήρωσα λοιπόν υγρά αλλά μετά από δυο μέρες,έχοντας διανύσει λιγότερα από 20 χλμ., οι ενδείξεις πάλι αναβόσβηναν...και πάλι η στάθμη των υγρών φρένων βρίσκεται κάτω από το ΜΙΝ....έλεγξα για διαρροή αλλά δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο....μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης daskalian έγραψε:
                                Καλησπέρα κι από 'μένα....έχω ένα Clio '01 1.4 16v και πριν από μια βδομάδα περίπου η ένδειξη για 'μη λυμένο' χειρόφρενο καθώς και η ένδειξη STOP παρέμειναν αναμμένες (ή μάλλον αναβόσβηναν) όταν το αυτοκίνητο κινούνταν....ανοίγοντας το καπό διαπίστωσα ότι η στάθμη των υγρών φρένων βρίσκονταν κάτω από το ΜΙΝ..συμπλήρωσα λοιπόν υγρά αλλά μετά από δυο μέρες,έχοντας διανύσει λιγότερα από 20 χλμ., οι ενδείξεις πάλι αναβόσβηναν...και πάλι η στάθμη των υγρών φρένων βρίσκεται κάτω από το ΜΙΝ....έλεγξα για διαρροή αλλά δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο....μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

                                Eνα συνεργειο θα σε βοηθησει.Απο καπου χανεις υγρα και πρεπει να το φτιαξεις γιατι θα μεινεις χωρις φρενα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  orestisren last edited by

                                  Ο χρήστης daskalian έγραψε:
                                  Καλησπέρα κι από 'μένα....έχω ένα Clio '01 1.4 16v και πριν από μια βδομάδα περίπου η ένδειξη για 'μη λυμένο' χειρόφρενο καθώς και η ένδειξη STOP παρέμειναν αναμμένες (ή μάλλον αναβόσβηναν) όταν το αυτοκίνητο κινούνταν....ανοίγοντας το καπό διαπίστωσα ότι η στάθμη των υγρών φρένων βρίσκονταν κάτω από το ΜΙΝ..συμπλήρωσα λοιπόν υγρά αλλά μετά από δυο μέρες,έχοντας διανύσει λιγότερα από 20 χλμ., οι ενδείξεις πάλι αναβόσβηναν...και πάλι η στάθμη των υγρών φρένων βρίσκεται κάτω από το ΜΙΝ....έλεγξα για διαρροή αλλά δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο....μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

                                  Βασικά αν έχεις τσεκαρει λεει όταν αναβει το STOP να σταματας και να το φωρτώνεις σε ελπάκι και γραμμη στο συνεργειό
                                  Εσύ γιατι δεν το έκανες.Οκ μπορεί να δουλευεις και να μην υπάρχει άλλο αμαξι αλλα με τη ζωη και την ασφάλεια μας δεν παίζουμε
                                  Και σαφεστατα μπορεί να έχει διαρροή και να μη φαινεται
                                  Να πας σε συνεργείο άμεσα και με πολυ προσοχη

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    daskalian last edited by

                                    Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις....τη δευτέρα το πρωί κατευθείαν στο συνεργείο....μέχρι τότε βόλτες μόνο με το ποδήλατο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      efthymis last edited by

                                      Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                      Αν τα νερα είναι στη θέση τους τα λαδια το ίδιο το μονο που μπορεις να τσεκαρεις είναι ο θερμοστάτης
                                      Δεν νομιζω να το καψεται
                                      Στο Toledo του 96 του νονου μου έπαιζει απο τη μεση μεχρι σχεδόν τα κοκκινα και μετα άναβε το βεντιλατερ
                                      Το ότι παιζει μπορεί να είναι η άνοδος και η πτώση της θερμοκρασιας με τη χρήση του βεντιλατερ κι απλα να έχει ευαισθητο αισθητηρα θερμοκρασιάς και να σημειώνει την αλλαγη της θερμοκρασίας
                                      Η μονη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι αυτη με βαση αυτα που έχω δει απο τα γαλλικα κατασκευασματα

                                      Αυτο, λεω μηπως ειναι ετσι ο δεικτης γι'αυτο ρωτησα μηπως ειχε κανεις εμπειρια απο το συγκεκριμενο.. Ευχαριστω Ορεστη!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        chemic last edited by

                                        το κλιο mk1 1200 τί λεει ρε παιδιά? πόσες ταχύτητες έχει, 4ή 5? ξέρουμε αν έχει κάποιο κλασικό πρόβλημα?
                                        εχω βρει ένα του 1992 κ θα παω να το δω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          alexis-5 last edited by

                                          Ο χρήστης efthymis έγραψε:
                                          Σε clio I 1.4 ειναι λογικο να παιζει ο δεικτης της θερμοκρασιας ρε παιδια?? Αφου εχει ζεσταθει, ο δεικτης δε μενει σταθερος αλλα παιζει αναμεσα σε δυο 'γραμμες' του καντραν, αναλογα με τις συνθηκες (στροφες, ταχυτητα κλπ).

                                          Αν βοηθαει, βαζω κ μια εικονα, η διακυμανση ειναι αναμεσα στη 2η κ την 3η γραμμη (αυτες που 'κοιτανε' το λαμπακι)

                                          Ειναι λογικο αυτο κ αγχωνομαι τσαμπα η θα καψουμε τπτ??

                                          Ολα τα δικα μου energy...ειτε σε 19 ειτε σε clio η θερμοκρασια παει το πολυ μεχρι εκει....

                                          ...σε ταξιδι παιζει εδω....

                                          Ελπιζω να σε βοηθησα!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            efthymis last edited by

                                            Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:

                                            Σε clio I 1.4 ειναι λογικο να παιζει ο δεικτης της θερμοκρασιας ρε παιδια?? Αφου εχει ζεσταθει, ο δεικτης δε μενει σταθερος αλλα παιζει αναμεσα σε δυο 'γραμμες' του καντραν, αναλογα με τις συνθηκες (στροφες, ταχυτητα κλπ).

                                            Αν βοηθαει, βαζω κ μια εικονα, η διακυμανση ειναι αναμεσα στη 2η κ την 3η γραμμη (αυτες που 'κοιτανε' το λαμπακι)

                                            Ειναι λογικο αυτο κ αγχωνομαι τσαμπα η θα καψουμε τπτ??

                                            Ολα τα δικα μου energy...ειτε σε 19 ειτε σε clio η θερμοκρασια παει το πολυ μεχρι εκει....

                                            ...σε ταξιδι παιζει εδω....

                                            Ελπιζω να σε βοηθησα!!!

                                            Κι εμενα ετσι παει -ακριβως ομως!!- οποτε ολα καλα. Ευχαριστω φιλε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 331
                                            • 332
                                            • 333
                                            • 334
                                            • 335
                                            • 426
                                            • 427
                                            • 333 / 427
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr