Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Diesel & Ecologic WRC (Πρώην VW & Diesel WRC)
    1. Home
    2. WRC
    3. Diesel & Ecologic WRC (Πρώην VW & Diesel WRC)
    • 1 / 1
    WRC
    4
    9
    46
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • kubiak
      kubiak last edited by

      (την ερώτηση την έχω ήδη υποβάλλει στο 4 Τροχοί Αρχική σελίδα -> WRC -> Διάφορα Νέα από το WRC χωρίς να έχω πάρει απάντηση. Δημιουργώ νέο θέμα γιατί νομίζω ότι είναι άξιο προσοχής).

      Πρόσφατα άκουσα ότι η VW ίσως να σκεφτόταν τη συμμετοχή της στο WRC αν μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτοκίνητο που θα κινούνταν με καύσιμο το πετρέλαιο.

      Δεδομένου ότι πολλά έχουν ακουστεί για νέους κανονισμούς (Super 2000) κλπ, μήπως υπάρχει κάποιος που μπορεί να επιβεβαιώσει τη φήμη και να δώσει περισσότερες πληροφορίες;
      Μία νέα κατηγορία προσθιοκίνητων/τετρακίνητων με πετρελαιοκινητήρα ίσως να αύξανε τον αριθμό των εργοστασιακών συμμετοχών και να δημιουργούσε νέο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        (την ερώτηση την έχω ήδη υποβάλλει στο 4 Τροχοί Αρχική σελίδα -> WRC -> Διάφορα Νέα από το WRC χωρίς να έχω πάρει απάντηση. Δημιουργώ νέο θέμα γιατί νομίζω ότι είναι άξιο προσοχής).

        Πρόσφατα άκουσα ότι η VW ίσως να σκεφτόταν τη συμμετοχή της στο WRC αν μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτοκίνητο που θα κινούνταν με καύσιμο το πετρέλαιο.

        Δεδομένου ότι πολλά έχουν ακουστεί για νέους κανονισμούς (Super 2000) κλπ, μήπως υπάρχει κάποιος που μπορεί να επιβεβαιώσει τη φήμη και να δώσει περισσότερες πληροφορίες;
        Μία νέα κατηγορία προσθιοκίνητων/τετρακίνητων με πετρελαιοκινητήρα ίσως να αύξανε τον αριθμό των εργοστασιακών συμμετοχών και να δημιουργούσε νέο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • kubiak
          kubiak last edited by

          (την ερώτηση την έχω ήδη υποβάλλει στο 4 Τροχοί Αρχική σελίδα -> WRC -> Διάφορα Νέα από το WRC χωρίς να έχω πάρει απάντηση. Δημιουργώ νέο θέμα γιατί νομίζω ότι είναι άξιο προσοχής).

          Πρόσφατα άκουσα ότι η VW ίσως να σκεφτόταν τη συμμετοχή της στο WRC αν μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτοκίνητο που θα κινούνταν με καύσιμο το πετρέλαιο.

          Δεδομένου ότι πολλά έχουν ακουστεί για νέους κανονισμούς (Super 2000) κλπ, μήπως υπάρχει κάποιος που μπορεί να επιβεβαιώσει τη φήμη και να δώσει περισσότερες πληροφορίες;
          Μία νέα κατηγορία προσθιοκίνητων/τετρακίνητων με πετρελαιοκινητήρα ίσως να αύξανε τον αριθμό των εργοστασιακών συμμετοχών και να δημιουργούσε νέο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Ετσι και αλλιώς, με τους περιοριστές που έχουν τα WRC το παιχνίδι είναι στη ροπή και όχι στην ιπποδύναμη. Τα turbo diesel με την κτηνώδη ροπή μπορούν να έχουν περιοριστή 37 mm (αντί 34 mm τα βενζίνης), ο συντελεστής ονομαστικού κυβισμού είναι x1.5 (αντί x1.7 τα βενζίνης), που σημαίνει πως ένα δίλιτρο turbo diesel μπορεί να ζυγίζει κατ΄ ελάχιστο 1200 κιλά (αντί 1230 τα βενζίνης) και γενικά οι κανονισμοί τους δίνουν μερικά πλεονεκτήματα.

            Από την άλλη βέβαια ένα diesel έχει εγγενή μειονεκτήματα: βαρύτερος κινητήρας μπροστά, μικρότερη ευστροφία και μικρότερο εύρος λειτουργίας... Δεν ξέρω, δεν μου φαίνεται απίθανο αλλά ούτε και καταπληκτική ιδέα. Επίσης θα δημιουργηθεί πρόβλημα στον ανεφοδιασμό των αγώνων, διότι τώρα γίνεται με ενιαία βενζίνη για όλα τα WRC αλλά θα πρέπει να προβλεφθεί και αντίστοιχη διάταξη για το diesel.

            To κυριότερο πλεονέκτημα νομίζω είναι εμπορικό: στις χώρες όπου είναι δυνατή η VW (Γερμανία και λοιπή κεντρική Ευρώπη) το diesel είναι πολύ διαδεδομένο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Θα μπορούσε επίσης να μάθει από τους πιο παλιούς και να κατέβει με κιβώτια ταχυτήτων με τρις σχέσης αντί πέντε!!!! Εκεί να δεις εξοικονόμηση δευτερολέπτων!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgetabs last edited by

                nass, δεν ξέρω, εσύ κατέχεις σαφώς καλύτερα τα τεχνικά, αλλά έχω την εντύπωση πως κανένα WRC δεν είναι τόσο ελαφρύ όσο θα μπορούσε από το όριο βάρους (1230 όπως λες).
                Οπότε τα ντήζελ που εκ των πραγμάτων είναι βαρύτεροι κινητήρες, μάλλον αδύνατο μου φαίνεται να επωφεληθούν στο ελάχιστο από τα -30 κιλά που δικαιούνται...

                Βέβαια έχουν μικρότερη κατανάλωση, οπότε θα 'την βγάζουν' με λιγότερο καύσιμο, οπότε και ίσως να γλιτωνουν και κάποιο βάρος, που δεν έχω ιδέα πόσο θα είναι (αλήθεια, ποσο 'καινε το χιλιόμετρο' τα WRC; )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                  nass, δεν ξέρω, εσύ κατέχεις σαφώς καλύτερα τα τεχνικά, αλλά έχω την εντύπωση πως κανένα WRC δεν είναι τόσο ελαφρύ όσο θα μπορούσε από το όριο βάρους (1230 όπως λες).

                  Σε όλους τους αγώνες, ακόμα και στο Ακρόπολις, τα κορυφαία WRC τρέχουν με έρμα. Στο Ακρόπολις του 2003 η Xsara του Colin ζυγίστηκε 1233 κιλά.

                  Βέβαια έχουν μικρότερη κατανάλωση, οπότε θα 'την βγάζουν' με λιγότερο καύσιμο, οπότε και ίσως να γλιτωνουν και κάποιο βάρος, που δεν έχω ιδέα πόσο θα είναι (αλήθεια, ποσο 'καινε το χιλιόμετρο' τα WRC; )

                  Good point (είδες τι είναι να έχεις diesel ? ) Θα χρειάζονται μικρότερα ρεζερβουάρ και άρα ακόμα λιγότερο βάρος 'γεμάτα'.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Ουάου!
                    Είχα την εντύπωση πως ήταν στο +50 σαν απόβαρο χωρίς υγρά!!!

                    Οπότε ίσως τα ντήζελ να βελτιώσουν την κακή κατανομή βάρους με σωστή τοποθέτηση έρματος!

                    Θέλει δουλειά όμως, 5.000 στροφές/λεπτό δεν φέρνουν την άνοιξη!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • kubiak
                      kubiak last edited by

                      Μία οι φήμες για συμμετοχή της VW με Diesel κινητήρα ( το Touareg στο Dakkar diesel δεν είναι; ), μία η Toyota με το Prius, έχω αρχίσει να σκέφτομαι πολύ σοβαρά ότι πιθανόν η εξέλιξη των οικολογικών/αντιρυπαντικών να περάσει για ένα χρονικό διάστημα από τα Rally και γενικά τους αγώνες, όπου θα ανταγωνιστεί τη συμβατική τεχνολογία (και τη βενζίνη ως κύριο καύσιμο).
                      Ειδικά για τα υβριδικά/εναλλακτικού καυσίμου/πρωτοποριακά ίσως να γίνει και μία προσπάθεια να εδραιωθούν στη συνείδησή μας μέσω των αγώνων.

                      Τι λέτε;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        Επαναφέρω το νήμα αφού είδα σήμερα στο Racing Planet του ΣΚΑΪ (κάθε σάββατο 11:30πμ), τα Seat Leon TDi του WTCC...

                        To VAG μάλλον παλεύει για την εισαγωγή και εδραίωση των TDi στους αγώνες (Audi R10 στο Le Mans Series και Leon TDi στο WTCC), έχει ακουστεί τπτ για το WRC;

                        _

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr