-
(την ερώτηση την έχω ήδη υποβάλλει στο 4 Τροχοί Αρχική σελίδα -> WRC -> Διάφορα Νέα από το WRC χωρίς να έχω πάρει απάντηση. Δημιουργώ νέο θέμα γιατί νομίζω ότι είναι άξιο προσοχής).
Πρόσφατα άκουσα ότι η VW ίσως να σκεφτόταν τη συμμετοχή της στο WRC αν μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτοκίνητο που θα κινούνταν με καύσιμο το πετρέλαιο.
Δεδομένου ότι πολλά έχουν ακουστεί για νέους κανονισμούς (Super 2000) κλπ, μήπως υπάρχει κάποιος που μπορεί να επιβεβαιώσει τη φήμη και να δώσει περισσότερες πληροφορίες;
Μία νέα κατηγορία προσθιοκίνητων/τετρακίνητων με πετρελαιοκινητήρα ίσως να αύξανε τον αριθμό των εργοστασιακών συμμετοχών και να δημιουργούσε νέο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα. -
(την ερώτηση την έχω ήδη υποβάλλει στο 4 Τροχοί Αρχική σελίδα -> WRC -> Διάφορα Νέα από το WRC χωρίς να έχω πάρει απάντηση. Δημιουργώ νέο θέμα γιατί νομίζω ότι είναι άξιο προσοχής).
Πρόσφατα άκουσα ότι η VW ίσως να σκεφτόταν τη συμμετοχή της στο WRC αν μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτοκίνητο που θα κινούνταν με καύσιμο το πετρέλαιο.
Δεδομένου ότι πολλά έχουν ακουστεί για νέους κανονισμούς (Super 2000) κλπ, μήπως υπάρχει κάποιος που μπορεί να επιβεβαιώσει τη φήμη και να δώσει περισσότερες πληροφορίες;
Μία νέα κατηγορία προσθιοκίνητων/τετρακίνητων με πετρελαιοκινητήρα ίσως να αύξανε τον αριθμό των εργοστασιακών συμμετοχών και να δημιουργούσε νέο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα. -
(την ερώτηση την έχω ήδη υποβάλλει στο 4 Τροχοί Αρχική σελίδα -> WRC -> Διάφορα Νέα από το WRC χωρίς να έχω πάρει απάντηση. Δημιουργώ νέο θέμα γιατί νομίζω ότι είναι άξιο προσοχής).
Πρόσφατα άκουσα ότι η VW ίσως να σκεφτόταν τη συμμετοχή της στο WRC αν μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτοκίνητο που θα κινούνταν με καύσιμο το πετρέλαιο.
Δεδομένου ότι πολλά έχουν ακουστεί για νέους κανονισμούς (Super 2000) κλπ, μήπως υπάρχει κάποιος που μπορεί να επιβεβαιώσει τη φήμη και να δώσει περισσότερες πληροφορίες;
Μία νέα κατηγορία προσθιοκίνητων/τετρακίνητων με πετρελαιοκινητήρα ίσως να αύξανε τον αριθμό των εργοστασιακών συμμετοχών και να δημιουργούσε νέο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα. -
Ετσι και αλλιώς, με τους περιοριστές που έχουν τα WRC το παιχνίδι είναι στη ροπή και όχι στην ιπποδύναμη. Τα turbo diesel με την κτηνώδη ροπή μπορούν να έχουν περιοριστή 37 mm (αντί 34 mm τα βενζίνης), ο συντελεστής ονομαστικού κυβισμού είναι x1.5 (αντί x1.7 τα βενζίνης), που σημαίνει πως ένα δίλιτρο turbo diesel μπορεί να ζυγίζει κατ΄ ελάχιστο 1200 κιλά (αντί 1230 τα βενζίνης) και γενικά οι κανονισμοί τους δίνουν μερικά πλεονεκτήματα.
Από την άλλη βέβαια ένα diesel έχει εγγενή μειονεκτήματα: βαρύτερος κινητήρας μπροστά, μικρότερη ευστροφία και μικρότερο εύρος λειτουργίας... Δεν ξέρω, δεν μου φαίνεται απίθανο αλλά ούτε και καταπληκτική ιδέα. Επίσης θα δημιουργηθεί πρόβλημα στον ανεφοδιασμό των αγώνων, διότι τώρα γίνεται με ενιαία βενζίνη για όλα τα WRC αλλά θα πρέπει να προβλεφθεί και αντίστοιχη διάταξη για το diesel.
To κυριότερο πλεονέκτημα νομίζω είναι εμπορικό: στις χώρες όπου είναι δυνατή η VW (Γερμανία και λοιπή κεντρική Ευρώπη) το diesel είναι πολύ διαδεδομένο.
-
Θα μπορούσε επίσης να μάθει από τους πιο παλιούς και να κατέβει με κιβώτια ταχυτήτων με τρις σχέσης αντί πέντε!!!! Εκεί να δεις εξοικονόμηση δευτερολέπτων!!!!
-
nass, δεν ξέρω, εσύ κατέχεις σαφώς καλύτερα τα τεχνικά, αλλά έχω την εντύπωση πως κανένα WRC δεν είναι τόσο ελαφρύ όσο θα μπορούσε από το όριο βάρους (1230 όπως λες).
Οπότε τα ντήζελ που εκ των πραγμάτων είναι βαρύτεροι κινητήρες, μάλλον αδύνατο μου φαίνεται να επωφεληθούν στο ελάχιστο από τα -30 κιλά που δικαιούνται...Βέβαια έχουν μικρότερη κατανάλωση, οπότε θα 'την βγάζουν' με λιγότερο καύσιμο, οπότε και ίσως να γλιτωνουν και κάποιο βάρος, που δεν έχω ιδέα πόσο θα είναι (αλήθεια, ποσο 'καινε το χιλιόμετρο' τα WRC; )
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
nass, δεν ξέρω, εσύ κατέχεις σαφώς καλύτερα τα τεχνικά, αλλά έχω την εντύπωση πως κανένα WRC δεν είναι τόσο ελαφρύ όσο θα μπορούσε από το όριο βάρους (1230 όπως λες).Σε όλους τους αγώνες, ακόμα και στο Ακρόπολις, τα κορυφαία WRC τρέχουν με έρμα. Στο Ακρόπολις του 2003 η Xsara του Colin ζυγίστηκε 1233 κιλά.
Βέβαια έχουν μικρότερη κατανάλωση, οπότε θα 'την βγάζουν' με λιγότερο καύσιμο, οπότε και ίσως να γλιτωνουν και κάποιο βάρος, που δεν έχω ιδέα πόσο θα είναι (αλήθεια, ποσο 'καινε το χιλιόμετρο' τα WRC; )
Good point (είδες τι είναι να έχεις diesel ? ) Θα χρειάζονται μικρότερα ρεζερβουάρ και άρα ακόμα λιγότερο βάρος 'γεμάτα'.
-
Ουάου!
Είχα την εντύπωση πως ήταν στο +50 σαν απόβαρο χωρίς υγρά!!!Οπότε ίσως τα ντήζελ να βελτιώσουν την κακή κατανομή βάρους με σωστή τοποθέτηση έρματος!
Θέλει δουλειά όμως, 5.000 στροφές/λεπτό δεν φέρνουν την άνοιξη!
-
Μία οι φήμες για συμμετοχή της VW με Diesel κινητήρα ( το Touareg στο Dakkar diesel δεν είναι; ), μία η Toyota με το Prius, έχω αρχίσει να σκέφτομαι πολύ σοβαρά ότι πιθανόν η εξέλιξη των οικολογικών/αντιρυπαντικών να περάσει για ένα χρονικό διάστημα από τα Rally και γενικά τους αγώνες, όπου θα ανταγωνιστεί τη συμβατική τεχνολογία (και τη βενζίνη ως κύριο καύσιμο).
Ειδικά για τα υβριδικά/εναλλακτικού καυσίμου/πρωτοποριακά ίσως να γίνει και μία προσπάθεια να εδραιωθούν στη συνείδησή μας μέσω των αγώνων.Τι λέτε;
-
Επαναφέρω το νήμα αφού είδα σήμερα στο Racing Planet του ΣΚΑΪ (κάθε σάββατο 11:30πμ), τα Seat Leon TDi του WTCC...
To VAG μάλλον παλεύει για την εισαγωγή και εδραίωση των TDi στους αγώνες (Audi R10 στο Le Mans Series και Leon TDi στο WTCC), έχει ακουστεί τπτ για το WRC;
_
Diesel & Ecologic WRC (Πρώην VW & Diesel WRC)