-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Αν θέλετε τη σούμα, με εξαίρεση ειδικές περιπτώσεις, και ειδικά μέσα σε πόλη, συμφέρει η νεκρά. ΔΕΝ είναι σωστός τρόπος οδήγησης βέβαια!
Όταν κατεβαίνετε ένα βουνό βέβαια δεν έχει νόημα η νεκρά, θα κουράσετε τα φρένα σας και θα κάψει ο κινητήρας βενζίνη στο ρελαντί.
Στην πόλη όμως όπου οι κλίσεις είναι γενικά μικρότερες μπορεί να γίνει αυτό.
Αποτελεί τη βασική τεχνική του 'pulse and glide' που χρησιμοποιούν όλοι όσοι θέλουν τα κάνουν οικονομία καυσίμου.
Επιταχύνουν σε μια ταχύτητα και μετά βάζουν νεκρά (στα υβριδικά σβήνει ο κινητήρας), και όταν πέσει πολύ η ταχύτητα επιταχύνουν και πάλι κ.ο.κ.
Δείτε αυτό
Youtube VideoΑυτά που λέει το βίντεο ισχύουν μόνο για το Prius, μια που στο glide σβήνει εντελώς ο κινητήρας.
-
Εγω υπολογιστη κλπ δεν εχω στοα αμαξο. Μονο αν βαλω το tech θα μπορεσω να δω. Αλλα σε παρατεταμενες κατηφορες που αφηνω γκαζι με πεπμτη βλέπω τη θερμοκρασια του κινητηρα να πεφτει γρηγορα (ειδικα στο diesel), απο αυτο και μονο συμπεραίνω οτι σταματαει η καύση και κρυωνει ο κινητηρας. Αν συνεχισω με γκαζι, που δεν λεει, μιας και επιταχυνω πανω απο την επιθυμητη ταχυτητα τοτε η θερμοκρασια δεν αλλαζει.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το fuel cut-off απο πότε χρησιμοποιήθηκε? Εγώ έχω ένα αυτοκίνητο του '98. Τέλος πάντων αν αυτό το σύστημα δεν ισχύει εγώ έχω την εντύπωση οτι με νεκρά στην κατηφόρα έχεις καλύτερη κατανάλωση διότι τα injection ψεκάζουν καύσιμο ανάλογα με τι εντολή θα λάβουν απο τον εγκέφαλο και αυτό εξαρτάται απο το τι μυνήματα δέχεται ο εγκέφαλος απο τον MAF ή MAP sensor ο οποίος βρίσκεται μετά την πεταλούδα. Αν δεν πατάμε καθόλου γκάζι είτε με νεκρά είτε με ταχύτητα στην κατηφόρα τότε τα injection θα ψεκάσουν την ίδια ποσότητα καυσίμου με την διαφορά οτι αν έχουμε ταχύτητα θα ψεκάσουν πολύ περισσότερες φορές απ' οτι αν έχουμε νεκρά γιατί ο κινητήρας θα περάσει περισσότερες φορές απο τη φάση καύσης αφού θα έχει περισσότερες στροφές. Αν είμαι λάθος σε αυτό και κάποιος γνωρίζει ας με διορθώσει.
Έχεις fuel cut-off. Όταν έχεις ταχύτητα πάνω απο 1500-2000 στροφές, ανάλογα με το αμάξι, το fuel cut-off κόβει τελείως τον ψεκασμό καυσίμου όταν δεν πατάς γκάζι. Όταν βάλεις νεκρά το σύστημα ψεκάζει το καύσιμο που απαιτείται για να κρατήσει ρελαντί το αυτοκίνητο είτε πατάς είτε όχι γκάζι.
Βαλτο στην υπογραφη γιατι προβλεπονται σελιδες ακομα!
-
Το κατ όφ ψεκάζει κάτω απ τις 1500rpm σε νορμάλ συνθήκες θερμοκρασίας, όταν ο κινητήρας είναι κρύος μέχρι να φτάσει στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας και το αντίστροφο ψεκάζει καύσιμο,στο ρελαντί με αυτές τις συνθήκες ψεκάζει ποιό πολύ,αν διανύουμε μια κατηφόρα μεγάλου μήκους χωρίς γκάζι και κάποια στιγμή η θερμοκρασία πέσει πχ κάτω απ τους 70 βαθμούς ψεκάζει καύσιμο για να διατηρήση τη θερμοκρασία σε νορμάλ επίπεδα.
Πέραν τούτου το να οδηγεί κάποιος χωρίς ταχύτητα σε κατηφόρα είναι ανασφαλές.
Οι Γερμαναράδες όταν σε μαθαίνουν να οδηγείς λένε με ότι ταχύτητα ανεβαίνεις μια ανηφόρα με την ίδια και κατεβαίνεις και δεν έχουν άδικο -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το fuel cut-off απο πότε χρησιμοποιήθηκε? Εγώ έχω ένα αυτοκίνητο του '98. Τέλος πάντων αν αυτό το σύστημα δεν ισχύει εγώ έχω την εντύπωση οτι με νεκρά στην κατηφόρα έχεις καλύτερη κατανάλωση διότι τα injection ψεκάζουν καύσιμο ανάλογα με τι εντολή θα λάβουν απο τον εγκέφαλο και αυτό εξαρτάται απο το τι μυνήματα δέχεται ο εγκέφαλος απο τον MAF ή MAP sensor ο οποίος βρίσκεται μετά την πεταλούδα. Αν δεν πατάμε καθόλου γκάζι είτε με νεκρά είτε με ταχύτητα στην κατηφόρα τότε τα injection θα ψεκάσουν την ίδια ποσότητα καυσίμου με την διαφορά οτι αν έχουμε ταχύτητα θα ψεκάσουν πολύ περισσότερες φορές απ' οτι αν έχουμε νεκρά γιατί ο κινητήρας θα περάσει περισσότερες φορές απο τη φάση καύσης αφού θα έχει περισσότερες στροφές. Αν είμαι λάθος σε αυτό και κάποιος γνωρίζει ας με διορθώσει.
Έχεις fuel cut-off. Όταν έχεις ταχύτητα πάνω απο 1500-2000 στροφές, ανάλογα με το αμάξι, το fuel cut-off κόβει τελείως τον ψεκασμό καυσίμου όταν δεν πατάς γκάζι. Όταν βάλεις νεκρά το σύστημα ψεκάζει το καύσιμο που απαιτείται για να κρατήσει ρελαντί το αυτοκίνητο είτε πατάς είτε όχι γκάζι.
Βαλτο στην υπογραφη γιατι προβλεπονται σελιδες ακομα!
Ποιές σελίδες,αμα είναι βλάκας ο άλλος και 800 σελίδες να γράψεις πάλι τα δικά του θα λέει,ο ελληνας εφευρίσκει δικές του θεωρίες,κάτι σαν τα αερόψυκτα VW που άνοιγαν τα καπώ του κινητήρα για να ψυχονται καλύτερα
και μετά φταίγαν τα μοτέριαΤέτοια συμπυκνωμένη ηλιθιότητα σε έναν λαό μαζεμένο δεν υπάρχει πουθενά στον πλανήτη
-
Εχω δυο αυτοκινητα που δειχνουν στιγμιαια καταναλωση. Οταν κατεβαινω κατηφορα με ταχυτητα η ενδειξη μηδενιζει ομως που και που δειχνει κατι της ταξης 1-2 l/100km και μηδενιζει παλι αμεσως μετα.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Εχω δυο αυτοκινητα που δειχνουν στιγμιαια καταναλωση. Οταν κατεβαινω κατηφορα με ταχυτητα η ενδειξη μηδενιζει ομως που και που δειχνει κατι της ταξης 1-2 l/100km και μηδενιζει παλι αμεσως μετα.Temperanture control
-
«Ποιές σελίδες,αμα είναι βλάκας ο άλλος και 800 σελίδες να γράψεις πάλι τα δικά του θα λέει,ο ελληνας εφευρίσκει δικές του θεωρίες,κάτι σαν τα αερόψυκτα VW που άνοιγαν τα καπώ του κινητήρα για να ψυχονται καλύτερα»
Μην μας βρίζεις αδελφέ, μην υποτιμάς την νοημοσύνη μας. Άλλωστε όσοι θέλουν και γνωρίζουν μπορούν να συμβουλέψουν σωστά!. Βαλε και τον παράγοντα δυσπιστία!. Διότι όσοι πιστέψουν αυτά που έγραψες περί αερόψυκτων VW, θα φύγουν από την ενότητα τυφλότεροι.
Είχα δυο αερόψυκτα VW αγωνιστικά. Ψάχτηκα και διάβασα, και αποδείχτηκε, ότι ανοίγοντας λίγο, το βάκουμ διπλασίαζε την κυκλοφορία!. Και βέβαια το αερόμετρο στην είσοδο και τα δυο θερμόμετρα, δεν κάνουν πότε λάθος. Σίγουρα ένα ΙΧ δεν το κάνει τον, Γενάρη διότι θα πάγωναν τα πόδια του!!!!!.....«Τέτοια συμπυκνωμένη ηλιθιότητα σε έναν λαό μαζεμένο δεν υπάρχει πουθενά στον πλανήτη»
Τέτοια έκφραση δεν έχω ακούσει ούτε από αλβανό!. Δεν είναι κακό να είσαι, αλλά πέστο μας.
Α. -
Δεν ανέχομαι μαθήματα ΕΙΔΙΚΑ για τα air cooled μοτερ της VW ούτε από σενα μάστορα!
Ακουσες δυό εξυπνάδες από γνώστες και τις πετάς για εντυπωσιασμό.
Οταν τα φτιάχναμε ΜΟΤΕΡΙΑ εσείς τα πετούσατε και βάζατε subaru για να γεμίζει το cash απ την τεχνική σας ανικανότητα,έλεος δηλ!!
Δεν ξέρετε που πανε τα τρία στα boxer μοτερ της VW,και στα υδρόψυκτα και στα αερόψυκτα.
Ασχοληθείτε με πράματα που σας παίρνει κι αφήστε τα περίπλοκα για άλλους.Καλά δε μιλάμε για πορσικά,εκεί ούτε για να αλλάζετε λάδια δεν είστε.
-
«Οι Γερμαναράδες όταν σε μαθαίνουν να οδηγείς λένε με ότι ταχύτητα ανεβαίνεις μια ανηφόρα με την ίδια και κατεβαίνεις και δεν έχουν άδικο»
Εάν είχες διαβάσει όλες της σελίδες (σίγα την ποσότητα, 5 όλες και όλες), θα διάβασες ότι το έχω γράψει και εγώ, και αυτό το λένε οι δάσκαλοι παγκοσμίως!. Την λέξη «Γερμαναράδες» δεν την έβαλλα, διότι πιστεύω ότι διανοητικώς υπολείπονται άλλων χωρών!. Αναμφίβολα είναι εργατικοί, ψάχνουν τους μορφωμένους μετανάστες στην χώρα τους, και φύσει χωρίς μπέσα, πηγαίνουν οικονομικά εμπρός.
Πάντως σε ευχαριστώ που την ξανά έβαλες, διότι εμπεριέχει πλέρια αλίθια.
Α. -
Μήπως να το σταματήσουμε τα εντός θέματος κάπου εδώ;; Τα είπαμε, ξεκαθαρίσαμε τι είναι το σύστημα που κόβει τη βενζίνη στις κατηφόρες και από πότε υπάρχει στην πιάτσα, είπαμε με όποια ταχύτητα ανεβαίνουμε με την ίδια κατεβαίνουμε, είπαμε και ότι η επιλογή νεκρά ή ταχήτητα δεν είναι τυφλοσούρτης έτσι ή αλλιώς αλλά εξαρτάται από πολλά, τα ξαναείπαμε όλα αυτά 2-3 φορές, έγινε καλή ανακύκλωση και επανάληψη για να τα μάθουμε οπότε χωρίς νέα στοιχεία νομίζω το θέμα καλύφθηκε. Δεν ξέρω αν έχουμε να προσθέσουμε κάτι άλλο, τα ίδια και τα ίδια λέμε...
Για τα
Για το σκαθάρι και το μισάνοιχτο καπώ (είτε από πάνω για 'να μπαίνει πολύς αέρας' είτε από κάτω για 'να κάνει βάκιουμ και να ρουφιέται πολύς αέρας') αν θέλετε να τα πείτε σε άλλο θέμα που σας υπόσχομαι σαν παλιός σκαθαρόβιος θα διαβάσω με προσοχή αν έχετε κάτι τεκμηριωμένο να πείτε.
Για τους Γερμανούς, Αλβανούς κλπ εθνότητες με το ύφος που χρησιμοποιούνται καλύτερα να μην τα λέμε πουθενά στο φόρουμ. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Δεν ανέχομαι μαθήματα ΕΙΔΙΚΑ για τα air cooled μοτερ της VW ούτε από σενα μάστορα!
Ακουσες δυό εξυπνάδες από γνώστες και τις πετάς για εντυπωσιασμό.
Οταν τα φτιάχναμε ΜΟΤΕΡΙΑ εσείς τα πετούσατε και βάζατε subaru για να γεμίζει το cash απ την τεχνική σας ανικανότητα,έλεος δηλ!!
Δεν ξέρετε που πανε τα τρία στα boxer μοτερ της VW,και στα υδρόψυκτα και στα αερόψυκτα.
Ασχοληθείτε με πράματα που σας παίρνει κι αφήστε τα περίπλοκα για άλλους.Καλά δε μιλάμε για πορσικά,εκεί ούτε για να αλλάζετε λάδια δεν είστε.
Όταν δεν γνωρίζεις και φτιάχνεις πατατάδικα βάζεις της subaru…..
Πάντως βοήθησα, μελέτησα και έφτιαξα την πλάκα εφαρμόσεις για φίλους και μαθητές μου!. το ‘μοντούλι’ το έδωσα στον Βελετάκο, και αυτός το έκοβε και το διέθετε…. Μέχρι και στην αντιπροσωπία στην Αθήνα…… εγώ δεν έκανα ποτέ τέτοια μετατροπή. Και σίγουρα δεν ‘περνούσε’ στους αγώνες!. Ένας βελτιωτής ποτέ δεν θα το έκανε.
Αλλά μάθε και το ότι, το «γυράσκω αεί διδασκόμενος,» δεν είναι ουτοπία….
Όσο για Πόρσε μηχανές σε σκαραβαίους έχω φτιάξει αρκετές!.
Όσο για αλλαγές λαδιών, εγώ δεν κάνω, έχεις απόλυτα δίκιο…. Και θα έγραφα και άλλα, μα νομίζω ότι είμαστε οικτρά of topic.
Α. -
Έχεις απόλυτα δίκιο φίλε mod!. εάν προλάβαινα να το διαβάσω δεν θα παρέθετα την τελευταία κοκορομαχία!!!!!...... καθυστερώ διότι γραφώ εκεί που μου συνέστησες εσύ, και έχω γίνει ελαφρά καλύτερος!!!...
Πάντως λόγο ολυμπιακής εκεχειρίας, που δεν την θέσπισαν οι γερμανοί, δίνω να καπνίσουμε μαζί την πίπα της ειρήνης, στον φίλο G60.
A. -
Διάβαζα το βιβλιαράκι του IQ και έγραφε κάτι πού δεν το κατάλαβα με της μεταφράσεις. Τελικά τηλεφώνησα και έμαθα ότι αυτό το κουμπάκι βάζει και βγάζει, ένα σύστημα σταθεροποιήσεις κατά την ποριά του αυτοκινήτου. Κάνει πολύ δουλειά και έτσι ο τεχνικός του Παπαδαμαντίου και επειδή με γνωρίζει μου είπε «να μην κάνω πειράματα, άλλοι σκέφτηκαν πριν από μένα για εμένα…». Μου είπε δε, ότι στην θέση P & N αποσυμπλέκεται. Κάποιος που να ξέρει περισσότερα, και ποιο αναλυτικά και συγκεκριμένα?.
Οπωσδήποτε πριν το φανάρι, σε όλα βάζω νέκρα, για να σταματώ ομαλά.
Προσωπικά ποτέ δεν θα στόχευα στην οικονομία κόντρα στην ασφάλεια.
Α. -
Τι ειναι το ΑΕΡΟΜΕΤΡΟ?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Τι ειναι το ΑΕΡΟΜΕΤΡΟ?
Εάν σου απαντούσα θα ήμουν πάλη of topic!. Εάν θέλεις με ΡΜ, ζήτησε το.
Α. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Τι ειναι το ΑΕΡΟΜΕΤΡΟ?http://www.olkem.gr/products1.php?wh=1& ... 1&open2=34
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Τι ειναι το ΑΕΡΟΜΕΤΡΟ?Aυτό που μετράει τα λάδια
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι ειναι το ΑΕΡΟΜΕΤΡΟ?
http://www.olkem.gr/products1.php?wh=1& ... 1&open2=34
και σίγουρα όχι το όργανο μέτρησης της πίεσης, μα το όργανο ταχύτητας του αέρα!. Θα μπορούσαμε να το πούμε και ανεμόμετρο!!!!....
αυτό που μπαίνει και στα ιστιοπλοϊκά με ρολόι ένδειξης. Υπάρχει και με χειρολαβή, μα και με νταβίδι να το στηρίζεις.
Τώρα σιγά μην δε το κατάλαβες, αφού από την ωραία πόλη που είσαι πλέον το βλέπεις συνεχώς στην θάλασσα!. Μα και στην Τρίπολη το έβλεπες σε σύγχρονες τέντες, μόνον εκεί είναι on of, ανοίγουν κλείνουν την τέντα!.
Πάντα φιλικά
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Τι ειναι το ΑΕΡΟΜΕΤΡΟ?
http://www.olkem.gr/products1.php?wh=1& ... 1&open2=34
και σίγουρα όχι το όργανο μέτρησης της πίεσης, μα το όργανο ταχύτητας του αέρα!. Θα μπορούσαμε να το πούμε και ανεμόμετρο!!!!....
αυτό που μπαίνει και στα ιστιοπλοϊκά με ρολόι ένδειξης. Υπάρχει και με χειρολαβή, μα και με νταβίδι να το στηρίζεις.
Τώρα σιγά μην δε το κατάλαβες, αφού από την ωραία πόλη που είσαι πλέον το βλέπεις συνεχώς στην θάλασσα!. Μα και στην Τρίπολη το έβλεπες σε σύγχρονες τέντες, μόνον εκεί είναι on of, ανοίγουν κλείνουν την τέντα!.
Πάντα φιλικά
Α.Αλλο το αερομετρο και αλλο το ανεμομετρο.
Νεκρά στην κατηφόρα