Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 180
    • 181
    • 182
    • 183
    • 184
    • 488
    • 489
    • 182 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219736
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      akis8607 last edited by

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      παιδια εχω ενα προβλημα οταν το αυτοκινητο ειναι στο ρελαντι....
      μονο οταν ειναι ρελαντι καθε περιπου 5 δευτερολεπτα ακουγεται απο μπροστα απο τη μηχανη ενα τσικ σαν ρευμα κατι τετοιο θυμιζει.... και παραλληλα με τον ηχο τρεμει λιγο παραπανω το αυτοκινητο απο το κανονικο για εκεινη τη στιγμη..... τι μπορει να συμβαινει??? αυτο γινεται μια βδομαδα τωρα και εχω την εντυπωση οτι ειναι απο τη στιγμη που αλλαξα τους ιμαντες στη hyundai δεν ειμαι και σιγουρος 100%... εντωμεταξυ το πηγα σημερα να το δουν και εκεινη τη στιγμη δεν το εκανε......!!!

      Μπουζοκαλωδια;

      λεσ? βασικα ακουγεται λογικο.....

      Δεν κοιτας μηπως δεν εχει κουμπωσει καποια πιπα σε μπουζι;

      τι εννοεις?? αν ειναι θα το πω αυριο στο συνεργειο που θα το παω...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Η ακρη του μπουζοκαλωδιου λεγεται πιπα και κουμπωνει πανω στο μπουζι( η αλλη πλευρα κουμπωνει στον πολλαπλασιαστη) ,μπορει να μην εχουν κουμπωσει καποια καλα και να μην κανει καλη επαφη .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          akis8607 last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
          Η ακρη του μπουζοκαλωδιου λεγεται πιπα και κουμπωνει πανω στο μπουζι( η αλλη πλευρα κουμπωνει στον πολλαπλασιαστη) ,μπορει να μην εχουν κουμπωσει καποια καλα και να μην κανει καλη επαφη .

          μαλιστα.. σε ευχαριστω εχω κλεισει ραντεβου το Σαββατο να το παω να το δει.... και κατι τελευταιο χτυπαει πολυ στις λακουβες.... και νομιζω οτι μεταφερεται και στο τιμονι λιγο παραπανω απτο κανονικο και πρεπει να εχει και λιγο τζογο παραπανω...
          αποτι εψαξα στο ιντερνετ ειδα οτι μπορει να φταιει το σινεμπλοκ και το top mount... ισχυει κατι τετοιο? και ποσο παει η αλλαγη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            klid last edited by

            Ο χρήστης klid έγραψε:
            Παίδες μια απορία που με ταλαιπωρεί...
            Είχα ακουσει παλιότερα απο κάποιους που στο σβήσιμο (απλού ατμοσφαιρικού κινητήρα) καλό είναι να πατήσεις λίγο το γκάζει και μετά απότομα να το κλείσεις. Δηλ. με τη γκαζιά οι στροφές είναι πες 2500rpm και εκείνη τη στιγμή το κλείνεις απλά γυρνώντας το κλειδί. Αυτό και καλά για να καθαρίσουν οι θάλαμοι με τις τελευταίες περιστροφές του στροφάλου χωρίς καυσιμο... ισχύει αυτό ή απλά είναι ένας μύθος, αν ναι για τι κινητήρες (diesel ή otto)?

            κανω παράθεση το ίδιο μου το ποστ γιατί κανένας δεν έδωσε βάση...

            ας μου απαντήσει κάποιος που έχει τη διάθεση και την καλοσύνη ή μήπως σας διακόπτω από τις ρακέτες?....

            Ευχαριστώ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης klid έγραψε:

              Παίδες μια απορία που με ταλαιπωρεί...
              Είχα ακουσει παλιότερα απο κάποιους που στο σβήσιμο (απλού ατμοσφαιρικού κινητήρα) καλό είναι να πατήσεις λίγο το γκάζει και μετά απότομα να το κλείσεις. Δηλ. με τη γκαζιά οι στροφές είναι πες 2500rpm και εκείνη τη στιγμή το κλείνεις απλά γυρνώντας το κλειδί. Αυτό και καλά για να καθαρίσουν οι θάλαμοι με τις τελευταίες περιστροφές του στροφάλου χωρίς καυσιμο... ισχύει αυτό ή απλά είναι ένας μύθος, αν ναι για τι κινητήρες (diesel ή otto)?

              κανω παράθεση το ίδιο μου το ποστ γιατί κανένας δεν έδωσε βάση...

              ας μου απαντήσει κάποιος που έχει τη διάθεση και την καλοσύνη ή μήπως σας διακόπτω από τις ρακέτες?....

              Ευχαριστώ!

              Γιατι να θες να καθαρισεις τον θαλαμο απο καυσιμο;Μαλλον για τεχνικη απο το Μοdel T θα ειναι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ioa_pol last edited by

                Ο χρήστης klid έγραψε:
                Παίδες μια απορία που με ταλαιπωρεί...
                Είχα ακουσει παλιότερα απο κάποιους που στο σβήσιμο (απλού ατμοσφαιρικού κινητήρα) καλό είναι να πατήσεις λίγο το γκάζει και μετά απότομα να το κλείσεις. Δηλ. με τη γκαζιά οι στροφές είναι πες 2500rpm και εκείνη τη στιγμή το κλείνεις απλά γυρνώντας το κλειδί. Αυτό και καλά για να καθαρίσουν οι θάλαμοι με τις τελευταίες περιστροφές του στροφάλου χωρίς καυσιμο... ισχύει αυτό ή απλά είναι ένας μύθος, αν ναι για τι κινητήρες (diesel ή otto)?

                Η ford στα εγχειρίδια χρήσης των αυτοκινήτων της αναφέρει να προσέχει ο οδηγός το εντελώς αντίθετο.Πρέπει να περιμένεις να πέσουν οι στροφές και μετά σβήνεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  akis8607 last edited by

                  Ο χρήστης akis8607 έγραψε:

                  Η ακρη του μπουζοκαλωδιου λεγεται πιπα και κουμπωνει πανω στο μπουζι( η αλλη πλευρα κουμπωνει στον πολλαπλασιαστη) ,μπορει να μην εχουν κουμπωσει καποια καλα και να μην κανει καλη επαφη .

                  μαλιστα.. σε ευχαριστω εχω κλεισει ραντεβου το Σαββατο να το παω να το δει.... και κατι τελευταιο χτυπαει πολυ στις λακουβες.... και νομιζω οτι μεταφερεται και στο τιμονι λιγο παραπανω απτο κανονικο και πρεπει να εχει και λιγο τζογο παραπανω...
                  αποτι εψαξα στο ιντερνετ ειδα οτι μπορει να φταιει το σινεμπλοκ και το top mount... ισχυει κατι τετοιο? και ποσο παει η αλλαγη?

                  καποιος?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    klid last edited by

                    Ο χρήστης akis8607 έγραψε:

                    Η ακρη του μπουζοκαλωδιου λεγεται πιπα και κουμπωνει πανω στο μπουζι( η αλλη πλευρα κουμπωνει στον πολλαπλασιαστη) ,μπορει να μην εχουν κουμπωσει καποια καλα και να μην κανει καλη επαφη .

                    μαλιστα.. σε ευχαριστω εχω κλεισει ραντεβου το Σαββατο να το παω να το δει.... και κατι τελευταιο χτυπαει πολυ στις λακουβες.... και νομιζω οτι μεταφερεται και στο τιμονι λιγο παραπανω απτο κανονικο και πρεπει να εχει και λιγο τζογο παραπανω...
                    αποτι εψαξα στο ιντερνετ ειδα οτι μπορει να φταιει το σινεμπλοκ και το top mount... ισχυει κατι τετοιο? και ποσο παει η αλλαγη?

                    καποιος?

                    φίλε Ακη αυτά βρήκα στο νετ... υπολόγησε γύρω στα 70€, ελπίζω να σε βοηθήσουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giorgosr21 last edited by

                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                      Quadra21, τι είναι το lip mod; Το limp mode;

                      Να μη σου το μεταφράσω κιόλας, εσύ θα το ξέρεις σαν safe mode, το ίδιο είναι. Να δούμε με ποιό τρόπο και πότε οι κατασκευαστές θα αρχίσουν προστατεύουν τελείως τα αμάξια από τους κακούς αδιάφορους ιδιοκτήτες και από μαστόρους της αρπαχτής και της άγνοιας .

                      Your engine management and maybe even your transmission is controlled by the ECU. As you know, all computers crash, all software has bugs, and mechanical equipment fails. As such, many ECU units are fitted with a 'limp home mode'. When it detects that something semi-serious is wrong, it enters the limp mode, which means that the engine won't rev beyond a pre-programmed speed, you can't accelerate very fast, or you may indeed be speed-restricted to 40 mph or similar. The transmission may even stay in one or two gears. Bad? Well, no, not really: The alternative would be to either let you drive at regular speeds, with the danger of letting you trash your car (expensive repair, means happy repair people, but angry driver), or stopping you from going anywhere (expensive recovery and stranded on the side of the road means happy recovery company, but angry driver).

                      ωραια ολα αυτα αν κ δεν καταλαβενω αγγλικα καλα κ επειδη ειμαι νεος οδηγος δε χρειαζοταν ολο αυτο το κυριγμα απλα θα μπορουσες να μου εξηγισεις απλα κ ωραια τι παιζει με αυτο κ πως μπορω να το διορθοσω...κ για να ξερεις το αμαξι εκανε τα σερβις του καθαρισαμε τη πεταλουδα οταν επρεπε ολα οτι χρειαζοταν.. αλλα ξαφνικα εβγαλε ενα ηλεκτρικο προβλημα (το πρωτο) στο παραθυρο καποιο καλοδιο ειχε καει το αλλαξαμε ολα καλα αλλα μετα το ενα εφερε το αλλο κ φτασαμε εδω που φτασαμε...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης GiorgosR21 έγραψε:

                        Quadra21, τι είναι το lip mod; Το limp mode;

                        Να μη σου το μεταφράσω κιόλας, εσύ θα το ξέρεις σαν safe mode, το ίδιο είναι. Να δούμε με ποιό τρόπο και πότε οι κατασκευαστές θα αρχίσουν προστατεύουν τελείως τα αμάξια από τους κακούς αδιάφορους ιδιοκτήτες και από μαστόρους της αρπαχτής και της άγνοιας .

                        Your engine management and maybe even your transmission is controlled by the ECU. As you know, all computers crash, all software has bugs, and mechanical equipment fails. As such, many ECU units are fitted with a 'limp home mode'. When it detects that something semi-serious is wrong, it enters the limp mode, which means that the engine won't rev beyond a pre-programmed speed, you can't accelerate very fast, or you may indeed be speed-restricted to 40 mph or similar. The transmission may even stay in one or two gears. Bad? Well, no, not really: The alternative would be to either let you drive at regular speeds, with the danger of letting you trash your car (expensive repair, means happy repair people, but angry driver), or stopping you from going anywhere (expensive recovery and stranded on the side of the road means happy recovery company, but angry driver).

                        ωραια ολα αυτα αν κ δεν καταλαβενω αγγλικα καλα κ επειδη ειμαι νεος οδηγος δε χρειαζοταν ολο αυτο το κυριγμα απλα θα μπορουσες να μου εξηγισεις απλα κ ωραια τι παιζει με αυτο κ πως μπορω να το διορθοσω...κ για να ξερεις το αμαξι εκανε τα σερβις του καθαρισαμε τη πεταλουδα οταν επρεπε ολα οτι χρειαζοταν.. αλλα ξαφνικα εβγαλε ενα ηλεκτρικο προβλημα (το πρωτο) στο παραθυρο καποιο καλοδιο ειχε καει το αλλαξαμε ολα καλα αλλα μετα το ενα εφερε το αλλο κ φτασαμε εδω που φτασαμε...

                        Μηπως δεν απαντησε σε εσενα με το απο πανω ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgosr21 last edited by

                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                          Quadra21, τι είναι το lip mod; Το limp mode;

                          Να μη σου το μεταφράσω κιόλας, εσύ θα το ξέρεις σαν safe mode, το ίδιο είναι. Να δούμε με ποιό τρόπο και πότε οι κατασκευαστές θα αρχίσουν προστατεύουν τελείως τα αμάξια από τους κακούς αδιάφορους ιδιοκτήτες και από μαστόρους της αρπαχτής και της άγνοιας .

                          Your engine management and maybe even your transmission is controlled by the ECU. As you know, all computers crash, all software has bugs, and mechanical equipment fails. As such, many ECU units are fitted with a 'limp home mode'. When it detects that something semi-serious is wrong, it enters the limp mode, which means that the engine won't rev beyond a pre-programmed speed, you can't accelerate very fast, or you may indeed be speed-restricted to 40 mph or similar. The transmission may even stay in one or two gears. Bad? Well, no, not really: The alternative would be to either let you drive at regular speeds, with the danger of letting you trash your car (expensive repair, means happy repair people, but angry driver), or stopping you from going anywhere (expensive recovery and stranded on the side of the road means happy recovery company, but angry driver).

                          ωραια ολα αυτα αν κ δεν καταλαβενω αγγλικα καλα κ επειδη ειμαι νεος οδηγος δε χρειαζοταν ολο αυτο το κυριγμα απλα θα μπορουσες να μου εξηγισεις απλα κ ωραια τι παιζει με αυτο κ πως μπορω να το διορθοσω...κ για να ξερεις το αμαξι εκανε τα σερβις του καθαρισαμε τη πεταλουδα οταν επρεπε ολα οτι χρειαζοταν.. αλλα ξαφνικα εβγαλε ενα ηλεκτρικο προβλημα (το πρωτο) στο παραθυρο καποιο καλοδιο ειχε καει το αλλαξαμε ολα καλα αλλα μετα το ενα εφερε το αλλο κ φτασαμε εδω που φτασαμε...

                          Μηπως δεν απαντησε σε εσενα με το απο πανω ;

                          μου ειχε απαντησει σε αλλο μνμ... αλλα κ αυτο εδω ηταν σχετικο με εμενα τελος παντον.. απλα βοηθηστε με με το προβλημα μου!! μου εληψαν οι βολτες με το clio μου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgos20 last edited by

                            ξερετε αν τα στα σετ χρονισμου ΙΝΑ οι ιμαντες ειναι της ina ή αν τα φτιαχνει καποιος αλλος για αυτη?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              g60 last edited by

                              Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
                              ξερετε αν τα στα σετ χρονισμου ΙΝΑ οι ιμαντες ειναι της ina ή αν τα φτιαχνει καποιος αλλος για αυτη?

                              Μπορεί να είναι της skf,της ΝΤΝ kok έχει σημασία?
                              Ολοκληρα αμάξια δεν ψάχνεστε να βρείτε πως φτιάχνονται στα σετ χρονισμού ψάχνετε τον Χριστό?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Η ΙΝΑ είναι ίσως η μεγαλύτερη και πιο απόλυτα εξειδικευμένη εταιρία ρουλεμάν αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και βιομηχανίας της Ευρώπης, ανήκει μαζί με τις LUK και FAG στο Group Schaeffler ειδικά όσον αφορά τους εντατήρες σε αυτοκίνητα, και όχι μόνο εντατήρες. Στα δικά της σετ ψάξε να βρείς πoιος τις δίνει τα ελαστικά μέρη και όχι τα μέρη των ρουλεμάν.

                                http://www.ina.com/content.ina.de/en/me ... iathek.jsp

                                http://www.ina.com/content.ina.de/en/pr ... -media.jsp

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giorgos20 last edited by

                                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                  Η ΙΝΑ είναι ίσως η μεγαλύτερη και πιο απόλυτα εξειδικευμένη εταιρία ρουλεμάν αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και βιομηχανίας της Ευρώπης, ανήκει μαζί με τις LUK και FAG στο Group Schaeffler ειδικά όσον αφορά τους εντατήρες σε αυτοκίνητα, και όχι μόνο εντατήρες. Στα δικά της σετ ψάξε να βρείς πoιος τις δίνει τα ελαστικά μέρη και όχι τα μέρη των ρουλεμάν.

                                  http://www.ina.com/content.ina.de/en/me ... iathek.jsp

                                  http://www.ina.com/content.ina.de/en/pr ... -media.jsp

                                  ευχαριστω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ελπίζω να είμαι στο σωστό τοπικό.

                                    Οξυγονοκόλληση vs Ηλεκτροκόλλησης. Που προτιμάτε η κάθε μία; Υπέρ και κατά;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ίσως καλύτερα στις απορίες στον αντίλογο ή ακόμα καλύτερα στα μαστορέματα στον αντίλογο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Υπαρχει το viewtopic.php?f=6&t=22280

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dbekos last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Ελπίζω να είμαι στο σωστό τοπικό.

                                          Οξυγονοκόλληση vs Ηλεκτροκόλλησης. Που προτιμάτε η κάθε μία; Υπέρ και κατά;

                                          Ευκαιρία για 'διάβασμα': ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΩΝ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Ελπίζω να είμαι στο σωστό τοπικό.

                                            Οξυγονοκόλληση vs Ηλεκτροκόλλησης. Που προτιμάτε η κάθε μία; Υπέρ και κατά;

                                            Εξαρτάται από το υλικό, τι θέλεις να κολλήσεις;

                                            Sent from my GNex using smoke signals.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 180
                                            • 181
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 182 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr