-
Ό,τι λέει ο τίτλος. Ή περίπου τέλος πάντων
Καθώς τα σύγχρονα 'παιχνίδια' είναι κατά κανόνα απαγορευτικά, με βάση τα οικονομικά δεδομένα της εποχής, τον τελευταίο καιρό (σε πολύ πρώιμο στάδιο) προσανατολίζομαι στη 'δημιουργία' ενός αυτοκινήτου διασκέδασης, με σχετικά χαμηλό κόστος.
Η ιδέα είναι απλή και σχετικά φθηνή: Βρίσκω ένα παλιό αυτοκίνητο που να μπορεί να παρέχει στοιχειώδη διασκέδαση και με μικρές μετατροπές γίνεται ένα είδος 'αγωνιστικού' για ιδιωτική και μόνο χρήση. Το αυτοκίνητο θα μπορούσε να είναι ένα γρήγορο μικρό παλιό PSA (ένα 106 rallye 1,3/1,8 8v ή αντίστοιχο 205 πχ) λόγω γνώσης στα του γκρουπ ή ένα παλιό πισωκίνητο (μια Ε36 ας πούμε, με στοιχειώδεις επιδόσεις). Γενικά όσο πιο παλιό (άρα δε σε νοιάζει να το τσακίσεις σε κανα χαντάκι), τόσο καλύτερα (και λόγω απλότητας μηχανικών μερών)
Μετατροπές; Ένα σετ χωμάτινων ελαστικών και αμορτισέρ, μια λαμαρίνα κάτω απ το αμάξωμα για τις πέτρες, ένα ρολλ κέιτζ καλού κακού, πυροσβεστήρα και...αυτά! Πρακτικά κάτι σαν rallycross, στην πιο απλή μορφή του. Ούτε βελτιώσεις στον κινητήρα, ούτε ψαγμένα φρένα, ούτε αμορτισέρ που στοιχίζουν όσο μια κρουαζιέρα.
Το κόστος; Γύρω στα 1000 € (το πολύ!) για το αυτοκίνητο συν περίπου άλλα 1500 για τις μετατροπές. Την ιδέα του αγωνιστικού την απορρίπτω, λόγω ακριβότερης συντήρησης. Από κει και πέρα αν ψαχτεί κάποιος στα μεταχειρισμένα, μπορεί να βρει μπόλικα εξαρτήματα για τη μετατροπή.
Το ζητούμενο στην όλη φάση δεν είναι φυσικά οι επιδόσεις, αλλά η διασκέδαση. Γι αυτό και οι μηχανικές βελτιώσεις είναι περιττές. Ορεινές χωμάτινες διαδρομές υπάρχουν πάρα πολλές και εύκολα φυλασσόμενες, όποτε...γιατί όχι;; Φτάνεις εκεί με δυο φίλους, ένα κράνος, έναν ασύρματο για τον έλεγχο της διαδρομής και...καλή διασκέδαση! Τι κι αν θα μαι πιο αργός από τρακτέρ, σημασία έχει να κάνω την κ@υλα μου...
Θα ήθελα τη γνώμη σας για την ιδέα. Αξίζει; Να το κυνηγήσω ή θα μπω σε μπελάδες;
-
Ό,τι λέει ο τίτλος. Ή περίπου τέλος πάντων
Καθώς τα σύγχρονα 'παιχνίδια' είναι κατά κανόνα απαγορευτικά, με βάση τα οικονομικά δεδομένα της εποχής, τον τελευταίο καιρό (σε πολύ πρώιμο στάδιο) προσανατολίζομαι στη 'δημιουργία' ενός αυτοκινήτου διασκέδασης, με σχετικά χαμηλό κόστος.
Η ιδέα είναι απλή και σχετικά φθηνή: Βρίσκω ένα παλιό αυτοκίνητο που να μπορεί να παρέχει στοιχειώδη διασκέδαση και με μικρές μετατροπές γίνεται ένα είδος 'αγωνιστικού' για ιδιωτική και μόνο χρήση. Το αυτοκίνητο θα μπορούσε να είναι ένα γρήγορο μικρό παλιό PSA (ένα 106 rallye 1,3/1,8 8v ή αντίστοιχο 205 πχ) λόγω γνώσης στα του γκρουπ ή ένα παλιό πισωκίνητο (μια Ε36 ας πούμε, με στοιχειώδεις επιδόσεις). Γενικά όσο πιο παλιό (άρα δε σε νοιάζει να το τσακίσεις σε κανα χαντάκι), τόσο καλύτερα (και λόγω απλότητας μηχανικών μερών)
Μετατροπές; Ένα σετ χωμάτινων ελαστικών και αμορτισέρ, μια λαμαρίνα κάτω απ το αμάξωμα για τις πέτρες, ένα ρολλ κέιτζ καλού κακού, πυροσβεστήρα και...αυτά! Πρακτικά κάτι σαν rallycross, στην πιο απλή μορφή του. Ούτε βελτιώσεις στον κινητήρα, ούτε ψαγμένα φρένα, ούτε αμορτισέρ που στοιχίζουν όσο μια κρουαζιέρα.
Το κόστος; Γύρω στα 1000 € (το πολύ!) για το αυτοκίνητο συν περίπου άλλα 1500 για τις μετατροπές. Την ιδέα του αγωνιστικού την απορρίπτω, λόγω ακριβότερης συντήρησης. Από κει και πέρα αν ψαχτεί κάποιος στα μεταχειρισμένα, μπορεί να βρει μπόλικα εξαρτήματα για τη μετατροπή.
Το ζητούμενο στην όλη φάση δεν είναι φυσικά οι επιδόσεις, αλλά η διασκέδαση. Γι αυτό και οι μηχανικές βελτιώσεις είναι περιττές. Ορεινές χωμάτινες διαδρομές υπάρχουν πάρα πολλές και εύκολα φυλασσόμενες, όποτε...γιατί όχι;; Φτάνεις εκεί με δυο φίλους, ένα κράνος, έναν ασύρματο για τον έλεγχο της διαδρομής και...καλή διασκέδαση! Τι κι αν θα μαι πιο αργός από τρακτέρ, σημασία έχει να κάνω την κ@υλα μου...
Θα ήθελα τη γνώμη σας για την ιδέα. Αξίζει; Να το κυνηγήσω ή θα μπω σε μπελάδες;
-
Ό,τι λέει ο τίτλος. Ή περίπου τέλος πάντων
Καθώς τα σύγχρονα 'παιχνίδια' είναι κατά κανόνα απαγορευτικά, με βάση τα οικονομικά δεδομένα της εποχής, τον τελευταίο καιρό (σε πολύ πρώιμο στάδιο) προσανατολίζομαι στη 'δημιουργία' ενός αυτοκινήτου διασκέδασης, με σχετικά χαμηλό κόστος.
Η ιδέα είναι απλή και σχετικά φθηνή: Βρίσκω ένα παλιό αυτοκίνητο που να μπορεί να παρέχει στοιχειώδη διασκέδαση και με μικρές μετατροπές γίνεται ένα είδος 'αγωνιστικού' για ιδιωτική και μόνο χρήση. Το αυτοκίνητο θα μπορούσε να είναι ένα γρήγορο μικρό παλιό PSA (ένα 106 rallye 1,3/1,8 8v ή αντίστοιχο 205 πχ) λόγω γνώσης στα του γκρουπ ή ένα παλιό πισωκίνητο (μια Ε36 ας πούμε, με στοιχειώδεις επιδόσεις). Γενικά όσο πιο παλιό (άρα δε σε νοιάζει να το τσακίσεις σε κανα χαντάκι), τόσο καλύτερα (και λόγω απλότητας μηχανικών μερών)
Μετατροπές; Ένα σετ χωμάτινων ελαστικών και αμορτισέρ, μια λαμαρίνα κάτω απ το αμάξωμα για τις πέτρες, ένα ρολλ κέιτζ καλού κακού, πυροσβεστήρα και...αυτά! Πρακτικά κάτι σαν rallycross, στην πιο απλή μορφή του. Ούτε βελτιώσεις στον κινητήρα, ούτε ψαγμένα φρένα, ούτε αμορτισέρ που στοιχίζουν όσο μια κρουαζιέρα.
Το κόστος; Γύρω στα 1000 € (το πολύ!) για το αυτοκίνητο συν περίπου άλλα 1500 για τις μετατροπές. Την ιδέα του αγωνιστικού την απορρίπτω, λόγω ακριβότερης συντήρησης. Από κει και πέρα αν ψαχτεί κάποιος στα μεταχειρισμένα, μπορεί να βρει μπόλικα εξαρτήματα για τη μετατροπή.
Το ζητούμενο στην όλη φάση δεν είναι φυσικά οι επιδόσεις, αλλά η διασκέδαση. Γι αυτό και οι μηχανικές βελτιώσεις είναι περιττές. Ορεινές χωμάτινες διαδρομές υπάρχουν πάρα πολλές και εύκολα φυλασσόμενες, όποτε...γιατί όχι;; Φτάνεις εκεί με δυο φίλους, ένα κράνος, έναν ασύρματο για τον έλεγχο της διαδρομής και...καλή διασκέδαση! Τι κι αν θα μαι πιο αργός από τρακτέρ, σημασία έχει να κάνω την κ@υλα μου...
Θα ήθελα τη γνώμη σας για την ιδέα. Αξίζει; Να το κυνηγήσω ή θα μπω σε μπελάδες;
-
Με 2.000-2.500 παίρνεις ένα γαματο αγωνιστικο κάρτ και κάθε ΣΚ ξεκαυλώνεις.
Είναι η καλύτερη επιλογη κατα τη γνώμη μου που μπορείς να κάνεις.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Άλλο πράγμα εντελώς.
Θυμιο, εγώ στηρίζω. Το ίδιο σκοπεύω να κάνω και εγώ με έναν φίλο μου στην Αγγλία. Ε30 ή E36.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Ό,τι λέει ο τίτλος. Ή περίπου τέλος πάντωνΚαθώς τα σύγχρονα 'παιχνίδια' είναι κατά κανόνα απαγορευτικά, με βάση τα οικονομικά δεδομένα της εποχής, τον τελευταίο καιρό (σε πολύ πρώιμο στάδιο) προσανατολίζομαι στη 'δημιουργία' ενός αυτοκινήτου διασκέδασης, με σχετικά χαμηλό κόστος.
Η ιδέα είναι απλή και σχετικά φθηνή: Βρίσκω ένα παλιό αυτοκίνητο που να μπορεί να παρέχει στοιχειώδη διασκέδαση και με μικρές μετατροπές γίνεται ένα είδος 'αγωνιστικού' για ιδιωτική και μόνο χρήση. Το αυτοκίνητο θα μπορούσε να είναι ένα γρήγορο μικρό παλιό PSA (ένα 106 rallye 1,3/1,8 8v ή αντίστοιχο 205 πχ) λόγω γνώσης στα του γκρουπ ή ένα παλιό πισωκίνητο (μια Ε36 ας πούμε, με στοιχειώδεις επιδόσεις). Γενικά όσο πιο παλιό (άρα δε σε νοιάζει να το τσακίσεις σε κανα χαντάκι), τόσο καλύτερα (και λόγω απλότητας μηχανικών μερών)
Μετατροπές; Ένα σετ χωμάτινων ελαστικών και αμορτισέρ, μια λαμαρίνα κάτω απ το αμάξωμα για τις πέτρες, ένα ρολλ κέιτζ καλού κακού, πυροσβεστήρα και...αυτά! Πρακτικά κάτι σαν rallycross, στην πιο απλή μορφή του. Ούτε βελτιώσεις στον κινητήρα, ούτε ψαγμένα φρένα, ούτε αμορτισέρ που στοιχίζουν όσο μια κρουαζιέρα.
Το κόστος; Γύρω στα 1000 € (το πολύ!) για το αυτοκίνητο συν περίπου άλλα 1500 για τις μετατροπές. Την ιδέα του αγωνιστικού την απορρίπτω, λόγω ακριβότερης συντήρησης. Από κει και πέρα αν ψαχτεί κάποιος στα μεταχειρισμένα, μπορεί να βρει μπόλικα εξαρτήματα για τη μετατροπή.
Το ζητούμενο στην όλη φάση δεν είναι φυσικά οι επιδόσεις, αλλά η διασκέδαση. Γι αυτό και οι μηχανικές βελτιώσεις είναι περιττές. Ορεινές χωμάτινες διαδρομές υπάρχουν πάρα πολλές και εύκολα φυλασσόμενες, όποτε...γιατί όχι;; Φτάνεις εκεί με δυο φίλους, ένα κράνος, έναν ασύρματο για τον έλεγχο της διαδρομής και...καλή διασκέδαση! Τι κι αν θα μαι πιο αργός από τρακτέρ, σημασία έχει να κάνω την κ@υλα μου...
Θα ήθελα τη γνώμη σας για την ιδέα. Αξίζει; Να το κυνηγήσω ή θα μπω σε μπελάδες;
Do it!!!
Eνα 306;
-
Νίκο είναι σωστή η σκέψη σου! Το καρτ είναι πραγματική απόλαυση (είχα οδηγήσει πριν χρόνια ένα αγωνιστικό), αλλά είναι άλλο πραγμα εντελώς. Μου είναι ένας εντελώς άγνωστος κόσμος και δε ξέρω αν έχω τη διάθεση να τον μάθω. Αντίθετα αυτό που σκέφτομαι είναι πιο κοντά στο καθημερινό μας αυτοκίνητο: κανονικά σέρβις στο μάστορα της γειτονιάς, όπως ακριβώς και με το 306.
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Άλλο πράγμα εντελώς.Θυμιο, εγώ στηρίζω. Το ίδιο σκοπεύω να κάνω και εγώ με έναν φίλο μου στην Αγγλία. Ε30 ή E36.
Sent from my GNex using smoke signals.
Η ιδέα της πισωκίνητης Μπέμπας είναι πολύ δελεαστική και προσιτή. Απλά σκέφτομαι το εξής: δε θέλω να πάρω ένα αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες (πχ από ολική διαγραφή). Αυτό θα ήταν επικίνδυνο, αφού θα κυκλοφορούσα με ανασφάλιστο όχημα...Ακόμη κι αν το φόρτωνα σε τρέιλερ, η στραβή μπορεί να γίνει οπουδήποτε. Άρα πάμε σε νόμιμο όχημα με πινακίδες και τέλη κυκλοφορίας. Κι εκεί ο λογαριασμός ανεβαίνει. Ενώ με ένα 205 πχ...
-
Θυμιο προχωρα
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ό,τι λέει ο τίτλος. Ή περίπου τέλος πάντων
Καθώς τα σύγχρονα 'παιχνίδια' είναι κατά κανόνα απαγορευτικά, με βάση τα οικονομικά δεδομένα της εποχής, τον τελευταίο καιρό (σε πολύ πρώιμο στάδιο) προσανατολίζομαι στη 'δημιουργία' ενός αυτοκινήτου διασκέδασης, με σχετικά χαμηλό κόστος.
Η ιδέα είναι απλή και σχετικά φθηνή: Βρίσκω ένα παλιό αυτοκίνητο που να μπορεί να παρέχει στοιχειώδη διασκέδαση και με μικρές μετατροπές γίνεται ένα είδος 'αγωνιστικού' για ιδιωτική και μόνο χρήση. Το αυτοκίνητο θα μπορούσε να είναι ένα γρήγορο μικρό παλιό PSA (ένα 106 rallye 1,3/1,8 8v ή αντίστοιχο 205 πχ) λόγω γνώσης στα του γκρουπ ή ένα παλιό πισωκίνητο (μια Ε36 ας πούμε, με στοιχειώδεις επιδόσεις). Γενικά όσο πιο παλιό (άρα δε σε νοιάζει να το τσακίσεις σε κανα χαντάκι), τόσο καλύτερα (και λόγω απλότητας μηχανικών μερών)
Μετατροπές; Ένα σετ χωμάτινων ελαστικών και αμορτισέρ, μια λαμαρίνα κάτω απ το αμάξωμα για τις πέτρες, ένα ρολλ κέιτζ καλού κακού, πυροσβεστήρα και...αυτά! Πρακτικά κάτι σαν rallycross, στην πιο απλή μορφή του. Ούτε βελτιώσεις στον κινητήρα, ούτε ψαγμένα φρένα, ούτε αμορτισέρ που στοιχίζουν όσο μια κρουαζιέρα.
Το κόστος; Γύρω στα 1000 € (το πολύ!) για το αυτοκίνητο συν περίπου άλλα 1500 για τις μετατροπές. Την ιδέα του αγωνιστικού την απορρίπτω, λόγω ακριβότερης συντήρησης. Από κει και πέρα αν ψαχτεί κάποιος στα μεταχειρισμένα, μπορεί να βρει μπόλικα εξαρτήματα για τη μετατροπή.
Το ζητούμενο στην όλη φάση δεν είναι φυσικά οι επιδόσεις, αλλά η διασκέδαση. Γι αυτό και οι μηχανικές βελτιώσεις είναι περιττές. Ορεινές χωμάτινες διαδρομές υπάρχουν πάρα πολλές και εύκολα φυλασσόμενες, όποτε...γιατί όχι;; Φτάνεις εκεί με δυο φίλους, ένα κράνος, έναν ασύρματο για τον έλεγχο της διαδρομής και...καλή διασκέδαση! Τι κι αν θα μαι πιο αργός από τρακτέρ, σημασία έχει να κάνω την κ@υλα μου...
Θα ήθελα τη γνώμη σας για την ιδέα. Αξίζει; Να το κυνηγήσω ή θα μπω σε μπελάδες;
Do it!!!
Eνα 306;
Όχι δα! καινούργιο αμάξι να το χαλάσουμε;;
-
δυστυχώς φιλε δεν ειναι έτσι
-
Ντίνο...άλλο Αγγλία, άλλο Ελλάδα. Στην Αγγλία υπάρχουν χωματινες πίστες να τρεξεις...στην Ελλάδα?
Η θα πάρεις σβάρνα τις ειδικές διαδρομές του ακρόπολις, πράγμα άκρως επικίνδυνο καθώς παίζει να βρεθείς σε κανενα χαντάκι.
Έχω μιλήσει με κόσμο που ξεκίνησε κάτι τέτοιο απο μόνοι τους και το παρατησαν. Πολλα τα κόστη και δεν υπάρχει χώρος να τρεξεις.
Οπότε αν είναι να φτιάξεις ένα όχημα για άσφαλτο, καλύτερα να πάρεις κάρτ...πιο φθηνο θα σου βγει και πολυ μα πολυ μα πολυ πιο fun!
Πάντως να ξέρεις ότι για χώμα θα χρειάζεσαι συχνά λάστιχα (πολυ πιθανόν να σκισεις κάμποσα) και οπωσδήποτε roll cage. Μετα, πως θα μεταφέρεται? Θα πάρεις τρείλερ ή θα είναι road legal άρα θα έχεις τέλη, ασφάλειες κλπ.
Θέλουν σκέψη όλα αυτα και γιαυτο κατευθείαν σου είπα κάρτ. Οι παραπάνω που λέω, εκει κατέληξαν
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Μπελάδες... πολλοί μπελάδες.
Οι αναρτήσεις ενός ασφάλτινου δρομίσου θα βγούνε off σε χωμάτινες διαδρομές και οι ζημιές στα εκτεθειμένα μηχανικά μέρη χωρίς ψήλωμα είναι δεδομένες. Από εκεί και πέρα δε ξέρω αν θα έχεις πρόβλημα με τροχαία και ΚΤΕΟ λόγω roll bar/cage, ενώ αν συμβεί ατύχημα θα σε σκίσουν με το που θα δούνε τέτοιο αυτοκίνητο (αυτοσχέδιοι αγώνες κλπ).
-
Τι χωμάτινες πίστες του λες του ανθρώπου ρε Nikos! Αλλο τελείως πράμα το καρτ ('πίστα') και άλλο αυτό που θέλει να κάνει ο thymios ('ράλι').
Η Ελλάδα είναι παράδεισος για ορεινές, έρημες χωμάτινες διαδρομές. 'Κλείνεις' με 2 φίλους με ασύρματο ένα κομμάτι 3-5 χλμ. μιας χωμάτινης ειδικής μακριά από τον πολιτισμό (πχ. ο thymios που κατοικοεδρεύει στην Κορινθία μπορεί να ανέβει πάνω στα Γεράνια έχει 1000άδες συνδυασμούς να διαλέξει) και@thymios
Ψάξε στις αγγελίες πωλούνται σε εξευτελιστικές τιμές παλιά (ομάδα Ε) ή νεώτερα (ομάδα Α) αγωνιστικά με πινακίδες. Γαλλικό για χώμα δε συνιστάται , ή κανα Escort Mk2 ή κανα Starlet (Yaris είναι ακριβά νομίζω). Μόνο προσοχή σε λάστιχα και αναρτήσεις για τρώγονται και χαλάνε (γενικά θέλει €€€ το σπορ). -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μπελάδες... πολλοί μπελάδες.Οι αναρτήσεις ενός ασφάλτινου δρομίσου θα βγούνε off σε χωμάτινες διαδρομές και οι ζημιές στα εκτεθειμένα μηχανικά μέρη χωρίς ψήλωμα είναι δεδομένες. Από εκεί και πέρα δε ξέρω αν θα έχεις πρόβλημα με τροχαία και ΚΤΕΟ λόγω roll bar/cage, ενώ αν συμβεί ατύχημα θα σε σκίσουν με το που θα δούνε τέτοιο αυτοκίνητο (αυτοσχέδιοι αγώνες κλπ).
+1000
όσους ξέρω κ το προσπαθήσαν, έτσι με κανά 2χλρ μπατζετ ξεκίνησαν αλλά τελικά έδωσαν πολλά λεφτά -
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Νίκο είναι σωστή η σκέψη σου! Το καρτ είναι πραγματική απόλαυση (είχα οδηγήσει πριν χρόνια ένα αγωνιστικό), αλλά είναι άλλο πραγμα εντελώς. Μου είναι ένας εντελώς άγνωστος κόσμος και δε ξέρω αν έχω τη διάθεση να τον μάθω. Αντίθετα αυτό που σκέφτομαι είναι πιο κοντά στο καθημερινό μας αυτοκίνητο: κανονικά σέρβις στο μάστορα της γειτονιάς, όπως ακριβώς και με το 306.Καλα δεν είναι τίποτα το φοβερό, σε δυο προπονήσεις τα βασικά τα έχεις μάθει...αλλα αφού θες χώμα, so be it.
Επειδη έχω μιλήσει με αρκετό κόσμο στις πίστες, να είσαι έτοιμος για πολλές ζημιές στο χώμα και λάστιχα. Επειδη θα πάρεις πολιτικό αυτοκίνητο, αν και το αγωνιστικο που λέει ο nass είναι μια λύση, να είσαι έτοιμος για ζημιές σε αναρτήσεις, ψαλίδα, ακρόμπαρα και μέρη του σασι από κάτω. Επίσης οπωσδήποτε roll cage!
Nass, του το λέω του ανθρώπου γιατι το έχω δει το έργο και είναι πολυ ακριβο όπως λες κι εσυ και όπως έχω καταλάβει δεν είναι διατεθειμένος να σκάει μια περιουσία για να κάνει τη καυλα του, οπότε του είπα κάτι ΠΟΛΥ πιο οικονομικό.
My 0,02...
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Νίκο το roll cage το χω αναφέρει απ την αρχή. Εννοείται και δεν συζητιέται καν..
Από κει και πέρα με προβληματίζουν όσα λέει ο Δίας (τα οποία έχω σκεφτεί, απλά δεν ξέρω πόσο πιθανό είναι να προκύψει πρόβλημα). Η λύση του αγωνιστικού με αποθαρρύνει λόγω οικονομικών. Θεωρώ οτι θα απαιτεί ακριβότερη συντήρηση.
chemic εξυπακούεται οτι τα χρήματα που αναφέρω είναι η αρχή. Φυσικά απαιτείται συντήρηση, υπάρχουν φθορές κτλ. Απ την άλλη, εφόσον γνωρίζεις ανθρώπους που το έχουν τολμήσει, κάνε ένα κόπο και δώσε καμιά επιπλέον πληροφορία!
-
Ο Nass έχει δίκιο πιστεύω αν και πάλι υπάρχει κίνδυνος . Ομως αν προτιμήσεις την ε36 μπορείς με εναν κινητηρα ή εστω μια μικρη αναβαθμηση ,αναρτηση φρενα,ξεγύμνωμα,ρολ να κανεις την πλάκα σου στο drift. Μια άλλη άποψη δηλ.
Ασχετα με οτι κανεις εγω συμφωνώ . Να ξερεις όμως πως τετοιες απολαυσεις πληρωνονται. Πχ τελευταια διαδρομή με το κουπέ μου σε ερημο δρομο ,τάπα,(και με ενα αυτοκινητο που δεν φημιζεται αγωνιστικά καθόλου αν και τα εχει τα απαραιτητα απο μενα) και μετα συνεργείο=λεφτά για μια απολαυση 20 λεπτών ή και λιγότερο,περισσοτερο what ever.
Ειναι γλυκό το ατιμο το γκάζι!
Για μενα κανε αυτό που θες! -
Drift = ΠΟΛΛΑ λάστιχα.
Μακριά.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
@thymios
Με το Budget που αναφερεις και για το στυλ που θελεις, το πρωτο που μου ερχεται στο μυαλο ειναι το πισωκινητο starletακι.
Παιρνει απειρα φτιαξιματα, βρισκεις ευκολα ανταλλακτικα, σχετικα προσιτα, και γενικοτερα ειναι ενα αυτοκινητο που εχει δεχτει πολλες μετατροπες και βελτιωσεις, και σε Ελληνικους αγωνες.
Ακομα και σε σχεδον απειραχτο 1300αρι με σχεδον 70(?) αλογα, με ενα αξιοπρεπες σετ αναρτησης-ελαστικων, και ενα σωστα τοποθετημενο roll-cage, η ευχαριστηση ειναι εξασφαλισμενη. Προκειται για καταπληκτικο 'σχολειο' και παιχνιδι μαζι, ειδικα στο χωμα...
Υπαρχουν καμποσοι πρωην αγωνιζομενοι, αλλα και καποιοι νυν που τρεχουν με τετοια σε καποιους τοπικους αγωνες.
Νομιζω υπαρχει και καποιος γνωστος αγωνιζομενος, χρηστης του forum που εχει ή ειχε ενα.
Ρωτησε τον nass, πρεπει να τον γνωριζει γενικα, αφου ασχολειται με Ελληνικους αγωνες, αν θελεις να μαθεις περισσοτερα πραγματα, και γενικοτερα, αλλα και ειδικοτερα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.P.S Εναλλακτικα, και το παλαιο πισωκινητο escort, ειναι καλη περιπτωση, εαν βρεις βεβαια, καποιο τετοιο, γιατι δεν ειναι λιγοι που τα προτιμησαν ακριβως για αυτη την περιπτωση.
Το 1κ παντως νομιζω ειναι λιγο οριακο, για ενα ετοιμο αυτοκινητο να μπορει να μπει χωμα... -
να περιμένεις προβληματακια με τις αναρτήσεις, αν δεν βάλεις κάτι καλό κ ακριβό από την αρχή, την κρεμαγιέρα, συχνά κλαταρίσματα. Κ γενικά πρέπει να πηγαίνεις το αμάξι για συνεχή έλεγχο-συσφίξεις, αφού το χώμα το ζορίζει
σιγουρέψου πως η περιοχή που ζεις έχει δρόμους που μπορείς να πηγαίνεις κ πως δεν θα πρέπει να κάνεις πχ 60χλμ για να πας να κάνεις τη πλάκα σου (οι γνωστοί μου μέναν αθήνα, κ έπρεπε να κάνουν ταξίδι κάθε φορά που ήθελαν να λυσάξουν).
Από εκεί πέρα το να κλείνεις το δρόμο είναι το καλύτερο αφού οδηγάς χωρίς κανένα άγχος, αλλά δύσκολο να έρχονται δυο φίλοι σου κ να τη στήνουν με τους ασυρμάτους για να κάνεις εσύ τη πλάκα σου.
Αυτοκίνητο...της πλάκας!