Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    κακη καυση και μεγαλη καταναλωση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. κακη καυση και μεγαλη καταναλωση
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    29
    4010
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos_80 last edited by

      καλημερα σε ολους, εχω ενα χιουνται κουπε 98μοντελο 207000χλμ , για διαφορους λογους το ειχα παρατημενο 1χρονο και κατι.
      το εβαλα να δουλεψει μετα απο τοσο καιρο, και πηρε μπρος κατευθιαν, για ενα 5λεπτο δουλευε κανονικα, υστερα αρχινισε να παιζει λιγο το ρελαντι , και να βγαζει μαυρη καπνα απο την εξατμιση, και μυριζε ολος ο τοπος. (διευκρινιση, στο αμαξι μπηκε καινουργια μπαταρια και βενζινη), υπεθεσα οτι ειναι μπουκομενο, το εκανα μια βολτα σε καθε πατημα του γκαζιου, το αμαξι ανταποκρινοταν , τα 100χλμ τα επιασε σχετικα γρηγορα. την βενζινη που ειχα βαλει, 11λιτρα, την εκαψε σχεδον ολη σε 30χλμ διαδρομης,
      κοιταξα τα λαδια του και ηταν ενταξει, αλοστε ποτε δεν ειχα απολιες λαδιου. τα μπουζι ηταν μαυρα απο την καπνα, οπως και η εξατμιση.
      την αλλη μερα , του καθαριζω τα μπουζι , την πεταλουδα , το φιλτρο, και το βαζω να δουλεψει, παλι τα ιδια, για ενα 5λεπτο ολα δουλευαν ρωλοι, και μετα παλι μαυρη καπνα, και ενα μικρο πεξιμο στο ρελαντι, οταν ηταν στο ρελαντι και πατουσα το γκαζι και υστερα το αφηνα το αμαξι πηγενε να σβησει και υστερα ξανανεβεναν οι στροφες στο κανονικο περιπου. το ρελαντι δεν πεζει παντα, μερικες φορες εκει που ανεβοκατεβενει σταθεροποιητε.
      τη μπορει να συμβενει; πητε καμια γνωμη αν θελετε, για να ειμε και εγω λιγο υποψιασμενος και να ξερω στο περιπου τη με περιμενει. σας ευχαριστω εκ των πρωτερων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • N
        nikos_80 last edited by

        καλημερα σε ολους, εχω ενα χιουνται κουπε 98μοντελο 207000χλμ , για διαφορους λογους το ειχα παρατημενο 1χρονο και κατι.
        το εβαλα να δουλεψει μετα απο τοσο καιρο, και πηρε μπρος κατευθιαν, για ενα 5λεπτο δουλευε κανονικα, υστερα αρχινισε να παιζει λιγο το ρελαντι , και να βγαζει μαυρη καπνα απο την εξατμιση, και μυριζε ολος ο τοπος. (διευκρινιση, στο αμαξι μπηκε καινουργια μπαταρια και βενζινη), υπεθεσα οτι ειναι μπουκομενο, το εκανα μια βολτα σε καθε πατημα του γκαζιου, το αμαξι ανταποκρινοταν , τα 100χλμ τα επιασε σχετικα γρηγορα. την βενζινη που ειχα βαλει, 11λιτρα, την εκαψε σχεδον ολη σε 30χλμ διαδρομης,
        κοιταξα τα λαδια του και ηταν ενταξει, αλοστε ποτε δεν ειχα απολιες λαδιου. τα μπουζι ηταν μαυρα απο την καπνα, οπως και η εξατμιση.
        την αλλη μερα , του καθαριζω τα μπουζι , την πεταλουδα , το φιλτρο, και το βαζω να δουλεψει, παλι τα ιδια, για ενα 5λεπτο ολα δουλευαν ρωλοι, και μετα παλι μαυρη καπνα, και ενα μικρο πεξιμο στο ρελαντι, οταν ηταν στο ρελαντι και πατουσα το γκαζι και υστερα το αφηνα το αμαξι πηγενε να σβησει και υστερα ξανανεβεναν οι στροφες στο κανονικο περιπου. το ρελαντι δεν πεζει παντα, μερικες φορες εκει που ανεβοκατεβενει σταθεροποιητε.
        τη μπορει να συμβενει; πητε καμια γνωμη αν θελετε, για να ειμε και εγω λιγο υποψιασμενος και να ξερω στο περιπου τη με περιμενει. σας ευχαριστω εκ των πρωτερων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos_80 last edited by

          καλημερα σε ολους, εχω ενα χιουνται κουπε 98μοντελο 207000χλμ , για διαφορους λογους το ειχα παρατημενο 1χρονο και κατι.
          το εβαλα να δουλεψει μετα απο τοσο καιρο, και πηρε μπρος κατευθιαν, για ενα 5λεπτο δουλευε κανονικα, υστερα αρχινισε να παιζει λιγο το ρελαντι , και να βγαζει μαυρη καπνα απο την εξατμιση, και μυριζε ολος ο τοπος. (διευκρινιση, στο αμαξι μπηκε καινουργια μπαταρια και βενζινη), υπεθεσα οτι ειναι μπουκομενο, το εκανα μια βολτα σε καθε πατημα του γκαζιου, το αμαξι ανταποκρινοταν , τα 100χλμ τα επιασε σχετικα γρηγορα. την βενζινη που ειχα βαλει, 11λιτρα, την εκαψε σχεδον ολη σε 30χλμ διαδρομης,
          κοιταξα τα λαδια του και ηταν ενταξει, αλοστε ποτε δεν ειχα απολιες λαδιου. τα μπουζι ηταν μαυρα απο την καπνα, οπως και η εξατμιση.
          την αλλη μερα , του καθαριζω τα μπουζι , την πεταλουδα , το φιλτρο, και το βαζω να δουλεψει, παλι τα ιδια, για ενα 5λεπτο ολα δουλευαν ρωλοι, και μετα παλι μαυρη καπνα, και ενα μικρο πεξιμο στο ρελαντι, οταν ηταν στο ρελαντι και πατουσα το γκαζι και υστερα το αφηνα το αμαξι πηγενε να σβησει και υστερα ξανανεβεναν οι στροφες στο κανονικο περιπου. το ρελαντι δεν πεζει παντα, μερικες φορες εκει που ανεβοκατεβενει σταθεροποιητε.
          τη μπορει να συμβενει; πητε καμια γνωμη αν θελετε, για να ειμε και εγω λιγο υποψιασμενος και να ξερω στο περιπου τη με περιμενει. σας ευχαριστω εκ των πρωτερων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • N
            nikos_80 last edited by

            Ο χρήστης nikos_80 έγραψε:
            καλημερα σε ολους, εχω ενα χιουνται κουπε 98μοντελο 207000χλμ , για διαφορους λογους το ειχα παρατημενο 1χρονο και κατι.
            το εβαλα να δουλεψει μετα απο τοσο καιρο, και πηρε μπρος κατευθιαν, για ενα 5λεπτο δουλευε κανονικα, υστερα αρχινισε να παιζει λιγο το ρελαντι , και να βγαζει μαυρη καπνα απο την εξατμιση, και μυριζε ολος ο τοπος. (διευκρινιση, στο αμαξι μπηκε καινουργια μπαταρια και βενζινη), υπεθεσα οτι ειναι μπουκομενο, το εκανα μια βολτα σε καθε πατημα του γκαζιου, το αμαξι ανταποκρινοταν , τα 100χλμ τα επιασε σχετικα γρηγορα. την βενζινη που ειχα βαλει, 11λιτρα, την εκαψε σχεδον ολη σε 30χλμ διαδρομης,
            κοιταξα τα λαδια του και ηταν ενταξει, αλοστε ποτε δεν ειχα απολιες λαδιου. τα μπουζι ηταν μαυρα απο την καπνα, οπως και η εξατμιση.
            την αλλη μερα , του καθαριζω τα μπουζι , την πεταλουδα , το φιλτρο, και το βαζω να δουλεψει, παλι τα ιδια, για ενα 5λεπτο ολα δουλευαν ρωλοι, και μετα παλι μαυρη καπνα, και ενα μικρο πεξιμο στο ρελαντι, οταν ηταν στο ρελαντι και πατουσα το γκαζι και υστερα το αφηνα το αμαξι πηγενε να σβησει και υστερα ξανανεβεναν οι στροφες στο κανονικο περιπου. το ρελαντι δεν πεζει παντα, μερικες φορες εκει που ανεβοκατεβενει σταθεροποιητε.
            τη μπορει να συμβενει; πητε καμια γνωμη αν θελετε, για να ειμε και εγω λιγο υποψιασμενος και να ξερω στο περιπου τη με περιμενει. σας ευχαριστω εκ των πρωτερων.

            ξεχασα να πω, τα μπουζι που καθαρισα, γιναν παλι μαυρα απο την καπνα μεσα σε 15-20 λεπτα που δουλευε το αμαξι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • F
              fokion_sportage last edited by

              κολλημενα μπεκ???

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • ?
                A Former User last edited by

                Αισθητηρας λ ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Έχεις κολλημένα μπέκ και κατουράνε, μην ψάχνεις ακόμα και στα ρουλεμάν τροχών για κάπνες και κατανάλωση, βγάλτα και δώστα για καθάρισμα και μέτρημα και αλλαγή O,ring.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • N
                    nikos_80 last edited by

                    σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις, επηδει ειμαι ψιλοασχετος, τα κολιμενα μπεκ ξεκολανε; η θελουν αλαγη; στην ελλαδα το κοστος μιας τετοιας επισκευεις που κυμενεται; για να συγκρινω τιμη οταν θα το παω σε συνεργειο στη βουλγαρια...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • F
                      fokion_sportage last edited by

                      για κοστος δε ξερω, αλλα καθαριζονται σε ειδικό μηχανημα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Ο χρήστης nikos_80 έγραψε:
                        σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις, επηδει ειμαι ψιλοασχετος, τα κολιμενα μπεκ ξεκολανε; η θελουν αλαγη; στην ελλαδα το κοστος μιας τετοιας επισκευεις που κυμενεται; για να συγκρινω τιμη οταν θα το παω σε συνεργειο στη βουλγαρια...

                        Συνήθως είναι 60 €

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • R
                          r200 last edited by

                          **χαλασμενος αισθητηρας **λ, αν ειχε θεμα με τα μπεκ δεν θα ειχε ικανοποιητικη επιταχυνση και θα σκορτσαριζε, τα μπουζι θα ηταν λευκα
                          αυτος ο αισθητηρας βρισκεται βιδωμενος πανω στην πολλαπλη εξαγωγης δοκιμασε να ξεκουμπωσεις την φυσα του,θα σταματησει να βγαζει ακαυστους μεχρι να τον αλλαξεις, ο κινητηρας θα δουλευει με στοιχειομετρικο μειγμα απο τον εγκεφαλο λαμβανοντας πληροφοριες απο τον αισθητηρα νερου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • N
                            nikos_80 last edited by

                            o αισθητηρασ λ παιζει τοσο μεγαλο ρολο στη καταναλωση και στη κακη καυση;;
                            φιλε ρ200, ενωεις να βγαλω τον αισθητηρα μονο απο τη μια πλευρα;
                            και οταν λες (ο κινητηρας θα δουλευει με στοιχειομετρικο μειγμα απο τον εγκεφαλο λαμβανοντας πληροφοριες απο τον αισθητηρα νερου),,, τη σημενει;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • N
                              nikos_80 last edited by

                              υπαρχει περιπτωση ο αισθητηρας λ να εχει πιασει βρομια η σκουριες και να μην δουλευει σωστα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • R
                                r200 last edited by

                                -ναι ο αισθητηρας λ ειναι αυτος που παιζει ρολο στην καταναλωση, τα μπουζι στην καυση
                                -εννοω να ξεκουμπωσεις τη φυσα του λ μεχρι να τον αλλαξεις θα δουλευει πιο ομαλα, δεν λυνει το προβλημα θα το πληρωνεις σε καυσιμο
                                -απο τα πολλα χιλιομετρα (207.000χλμ) εχει χαλασει,ισως αν λυθει και καθαριστει με σπρευ καρμπυρατερ θα δουλευε αν σε μετρηση το λ ηταν 0.9-0.95 το δικο σου το σιγουρα ειναι κατω απο 0.5....για πεταμα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  klid last edited by

                                  καθάρισε πρόχειρα και το φιλτρο αερα, μπορει να εχει φράξει και σου στένλει ελλειπή ποσότητα αέρα για καύση και από την άλλη μπορεί τα μπεκ να μην έχουν κανεναν πρόβλημα όπως και ο Λ, απλόυστατα να είναι το πρόβλημα στον αέρα, για αυτό και σου μαυρίζουν τα μπουζιά (μπουκωμένο φίλτρο και πλουσιο μίγμα σε βενζίνι).... μακάρι δηλ. να είναι μόνο εκεί το πρόβλημα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Χωρίς τον λ ο εγκέφαλος υπολογίζει πόσο αέρα ρουφάει ο κινητήρας και ψεκάζει το ανάλογο καύσιμο,
                                    χωρίς να ελέγχει τα καυσαέρια.

                                    Μέσα στη πόλη μπορείς να κυκλοφορείς για πάντα αλλά σε ταξίδι μπορεί να κάψεις τον καταλύτη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης klid έγραψε:
                                      καθάρισε πρόχειρα και το φιλτρο αερα, μπορει να εχει φράξει και σου στένλει ελλειπή ποσότητα αέρα για καύση και από την άλλη μπορεί τα μπεκ να μην έχουν κανεναν πρόβλημα όπως και ο Λ, απλόυστατα να είναι το πρόβλημα στον αέρα, για αυτό και σου μαυρίζουν τα μπουζιά (μπουκωμένο φίλτρο και πλουσιο μίγμα σε βενζίνι).... μακάρι δηλ. να είναι μόνο εκεί το πρόβλημα!

                                      Το βουλωμένο φίλτο αέρα δεν επηρεάζει την καύση γιατί ο εγκέφαλος ψεκάζει λιγότερο καύσιμο.
                                      Είναι σαν να πατάς λιγότερο γκάζι.

                                      Απλά το αμάξι δεν τραβάει καλά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        klid last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                        καθάρισε πρόχειρα και το φιλτρο αερα, μπορει να εχει φράξει και σου στένλει ελλειπή ποσότητα αέρα για καύση και από την άλλη μπορεί τα μπεκ να μην έχουν κανεναν πρόβλημα όπως και ο Λ, απλόυστατα να είναι το πρόβλημα στον αέρα, για αυτό και σου μαυρίζουν τα μπουζιά (μπουκωμένο φίλτρο και πλουσιο μίγμα σε βενζίνι).... μακάρι δηλ. να είναι μόνο εκεί το πρόβλημα!

                                        Το βουλωμένο φίλτο αέρα δεν επηρεάζει την καύση γιατί ο εγκέφαλος ψεκάζει λιγότερο καύσιμο.
                                        Είναι σαν να πατάς λιγότερο γκάζι.

                                        Απλά το αμάξι δεν τραβάει καλά.

                                        ναι ρε man, αλλά σκέψου την διεργασία από την αρχική της φάση...
                                        σκέψου το εξής (αν όλοι οι αισθητήρες δουλεύουν σωστά καθώς και τα μπεκ):
                                        αν ο αισθητήρας αέρα δεν μετράει την κατάλληλη ποσότητα αέρα λόγω φραγμένου φίλτρου, ο εγκέφαλος δίνει ό,τι είναι να δώσει στα μπεκ στην πρώτη φάση, μετράει τα καυσαέρια με τον Λ (αν δουλεύει) και 'διαβάζει' έλλειψη οξυγόνου και δίνει σήμα στον εγκέφαλο να μην ψεκάσει πολλή βενζίνη για τον επόμενο κύκλο διεργασίας (εξ 'ου και το τρέμουλο στο ρελαντί)... για αυτό και του πρότεινα να καθαρίσει πρώτα από όλα το φίλτρο, πριν αγχωθεί και πανικοβληθεί για το κασέ που του ετοιμάσατε...

                                        μη σκέφτεστε πολύπλοκα πράγματα, εκτός αν το κάνετε σκόπιμα για τους δικούς σας λόγους...

                                        Υ.Γ. η συμβουλή είναι γενική και όχι προσωπική, αν θέλετε να μιλάμε για να βοηθάμε ο ένας τον άλλον!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Το θέμα είναι ότι το βρώμικο και βουλωμένο φίλτρο αέρα δεν έχει σχέση με πλούσιο μείγμα και μαυρισμένα μπουζί.

                                          Τότε που στα δάση είχε δεινόσαυρους και τα αμάξια είχαν καρμπιρατέρ άλλαζες τα βρώμικα φίλτρα.
                                          Τώρα δεν έχει σημασία.

                                          Εδώ οι λεπτομέρειες:
                                          http://www.fueleconomy.gov/feg/pdfs/Air_Filter_Effects_02_26_2009.pdf

                                          'Results show that clogging the air filter has no significant effect on the fuel economy of the newer vehicles (all fuel injected with closed-loop control and one equipped with MDS). The engine control systems were able to maintain the desired AFR regardless of intake restrictions, and therefore fuel consumption was not increased. The carbureted engine did show a decrease in fuel economy with increasing restriction. However, the level of restriction required to cause a substantial (10–15%) decrease in fuel economy (such as that cited in the literature3,4) was so severe that the vehicle was almost undrivable. Acceleration performance on all vehicles was improved with a clean air filter.'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • K
                                            klid last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Το θέμα είναι ότι το βρώμικο και βουλωμένο φίλτρο αέρα δεν έχει σχέση με πλούσιο μείγμα και μαυρισμένα μπουζί.

                                            Εδώ οι λεπτομέρειες (Carbon Fouling):
                                            http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/catalog/asia/pdf/P039.pdf

                                            Πλούσιο μείγμα = περισσότερη περιεκτικότητα σε βενζίνη σε σχέση με την εισερχόμενη ποσότητα αέρα από το βουλωμένο φίλτρο συγκριτικά με το μείγμα για στοιχειομετρική καύση.

                                            και κάτι ακόμα,... δεν προσπαθώ να στη μπω παρερμηνεύοντας τα συμφραζόμενά σου, αλλά να σκέφτεσαι πιο απλοΪκά...

                                            Φιλικά!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr