Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    nikos_80

    @nikos_80

    24ωρο τρεξιμο για το μεροκαματο...

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location βουλγαρια

    nikos_80 Unfollow Follow

    Latest posts made by nikos_80

    • RE: κακη καυση και μεγαλη καταναλωση

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      Η στάθμη έπεσε αλλά μπορεί να μην ήταν λάδι αυτό που χάθηκε.

      Όταν το αμάξι δουλεύει τόσο πλούσιο, λίγη βενζίνη περνάει στο λάδι και σιγά σιγά ανεβαίνει η στάθμη.
      Μόλις κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι και ζεσταθεί καλά, εξατμίζεται η βενζίνη και νομίζεις ότι έκαψες πολύ λάδι.

      Θα το προσέχεις τώρα και θα δεις αν καίει λάδι ή αν ήταν βενζίνη μέσα στο λάδι που εξατμίστηκε.

      τα λαδια τα ειδα το πρωι που το αμαξι ηταν κρυο, το οτι γιναν μαυρα οφειλετε στο οτι το αμαξι ηταν φουλ στη καπνα;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nikos_80
    • RE: κακη καυση και μεγαλη καταναλωση

      καλησπερα σε ολους τους φιλους μετα απο καιρο, πηγα το αμαξι σε εγκεφαλο, εδειξε να εχει προβλημα σε κατι καλωδιακια απο ενα μπριζακι . ο μαστορας τα αλαξε επιτοπου, και το αμαξι εστρωσε κατευθιαν, μου ειπε ο μαστορας οτι ετσι οπως ηταν οι βενζινες φευγαν ανεξελνκτα, γιαυτο ειχε τοσο μεγαλη καταναλωση. τον ρωτησα για τα μπεκ σε τη κατασταση ειναι και μου οτι ειναι ενταξει, και να το δουλεψω 15 μερες, για να καθαρισει απο τις καπνες και τις μαυριλες, και να το ξαναπαω για να μετρισει τον λαμδα. στο ζουμι τωρα, η καταναλωση ηρθε σχεδον στα φυσιολογικα επιπεδα γυρο στα 9λιτρα, το αμαξι σταματησε να βγαζει ντουμανια, το ρελαντι παιζει πολυ σπανια γυρο στις 100 στρφες, και κανει ενα πολυ μικρο σκορτσαρισμα γυρο στις 2000 στροφες.
      μεχρι τωρα εχω κανει 750 χλμ. εδω αλαξει φιλτρα λαδιου-βενζινης και μπουζι , υστερα απο αυτα τα χλμ παρατηρησα οτι τα λαδια εχουν παει στη μεση μεση και εχουν γινει μαυρα, εβγαλα τα μπουζι να τα δω μηπως ειναι λαδωμενα, αλλα ηταν στεγνα και πεντακαθαρα. υστερα κοιταξα μηπως σταζει λαδια απο πουθενα, αλλα και παλι δεν ειδα τιποτα.
      που μπορει να οφειλετε αυτη η απολεια λαδιου. φιλους που ρωτησα μου ειπαν οτι το αμαξι επηδει ηταν παρατημενο πολυ καιρο αποσυντονιστικε, και θα στρωσει με τον καιρο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nikos_80
    • RE: κακη καυση και μεγαλη καταναλωση

      καλησπερα σε ολους, λογο δουλειας δε μπορουσα να μπω στο φορουμ.
      λοιπον σημερα εβγαλα τον λαμδα , και ηταν καταμαυρος απο τη καπνα, οπως και τα μπουζι.
      απο που δημιουργιτε αυτη η καπνα;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nikos_80
    • RE: κακη καυση και μεγαλη καταναλωση

      υπαρχει περιπτωση ο αισθητηρας λ να εχει πιασει βρομια η σκουριες και να μην δουλευει σωστα;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nikos_80
    • RE: κακη καυση και μεγαλη καταναλωση

      o αισθητηρασ λ παιζει τοσο μεγαλο ρολο στη καταναλωση και στη κακη καυση;;
      φιλε ρ200, ενωεις να βγαλω τον αισθητηρα μονο απο τη μια πλευρα;
      και οταν λες (ο κινητηρας θα δουλευει με στοιχειομετρικο μειγμα απο τον εγκεφαλο λαμβανοντας πληροφοριες απο τον αισθητηρα νερου),,, τη σημενει;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nikos_80
    • RE: κακη καυση και μεγαλη καταναλωση

      σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις, επηδει ειμαι ψιλοασχετος, τα κολιμενα μπεκ ξεκολανε; η θελουν αλαγη; στην ελλαδα το κοστος μιας τετοιας επισκευεις που κυμενεται; για να συγκρινω τιμη οταν θα το παω σε συνεργειο στη βουλγαρια...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nikos_80
    • RE: κακη καυση και μεγαλη καταναλωση

      Ο χρήστης nikos_80 έγραψε:
      καλημερα σε ολους, εχω ενα χιουνται κουπε 98μοντελο 207000χλμ , για διαφορους λογους το ειχα παρατημενο 1χρονο και κατι.
      το εβαλα να δουλεψει μετα απο τοσο καιρο, και πηρε μπρος κατευθιαν, για ενα 5λεπτο δουλευε κανονικα, υστερα αρχινισε να παιζει λιγο το ρελαντι , και να βγαζει μαυρη καπνα απο την εξατμιση, και μυριζε ολος ο τοπος. (διευκρινιση, στο αμαξι μπηκε καινουργια μπαταρια και βενζινη), υπεθεσα οτι ειναι μπουκομενο, το εκανα μια βολτα σε καθε πατημα του γκαζιου, το αμαξι ανταποκρινοταν , τα 100χλμ τα επιασε σχετικα γρηγορα. την βενζινη που ειχα βαλει, 11λιτρα, την εκαψε σχεδον ολη σε 30χλμ διαδρομης,
      κοιταξα τα λαδια του και ηταν ενταξει, αλοστε ποτε δεν ειχα απολιες λαδιου. τα μπουζι ηταν μαυρα απο την καπνα, οπως και η εξατμιση.
      την αλλη μερα , του καθαριζω τα μπουζι , την πεταλουδα , το φιλτρο, και το βαζω να δουλεψει, παλι τα ιδια, για ενα 5λεπτο ολα δουλευαν ρωλοι, και μετα παλι μαυρη καπνα, και ενα μικρο πεξιμο στο ρελαντι, οταν ηταν στο ρελαντι και πατουσα το γκαζι και υστερα το αφηνα το αμαξι πηγενε να σβησει και υστερα ξανανεβεναν οι στροφες στο κανονικο περιπου. το ρελαντι δεν πεζει παντα, μερικες φορες εκει που ανεβοκατεβενει σταθεροποιητε.
      τη μπορει να συμβενει; πητε καμια γνωμη αν θελετε, για να ειμε και εγω λιγο υποψιασμενος και να ξερω στο περιπου τη με περιμενει. σας ευχαριστω εκ των πρωτερων.

      ξεχασα να πω, τα μπουζι που καθαρισα, γιναν παλι μαυρα απο την καπνα μεσα σε 15-20 λεπτα που δουλευε το αμαξι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nikos_80
    • κακη καυση και μεγαλη καταναλωση

      καλημερα σε ολους, εχω ενα χιουνται κουπε 98μοντελο 207000χλμ , για διαφορους λογους το ειχα παρατημενο 1χρονο και κατι.
      το εβαλα να δουλεψει μετα απο τοσο καιρο, και πηρε μπρος κατευθιαν, για ενα 5λεπτο δουλευε κανονικα, υστερα αρχινισε να παιζει λιγο το ρελαντι , και να βγαζει μαυρη καπνα απο την εξατμιση, και μυριζε ολος ο τοπος. (διευκρινιση, στο αμαξι μπηκε καινουργια μπαταρια και βενζινη), υπεθεσα οτι ειναι μπουκομενο, το εκανα μια βολτα σε καθε πατημα του γκαζιου, το αμαξι ανταποκρινοταν , τα 100χλμ τα επιασε σχετικα γρηγορα. την βενζινη που ειχα βαλει, 11λιτρα, την εκαψε σχεδον ολη σε 30χλμ διαδρομης,
      κοιταξα τα λαδια του και ηταν ενταξει, αλοστε ποτε δεν ειχα απολιες λαδιου. τα μπουζι ηταν μαυρα απο την καπνα, οπως και η εξατμιση.
      την αλλη μερα , του καθαριζω τα μπουζι , την πεταλουδα , το φιλτρο, και το βαζω να δουλεψει, παλι τα ιδια, για ενα 5λεπτο ολα δουλευαν ρωλοι, και μετα παλι μαυρη καπνα, και ενα μικρο πεξιμο στο ρελαντι, οταν ηταν στο ρελαντι και πατουσα το γκαζι και υστερα το αφηνα το αμαξι πηγενε να σβησει και υστερα ξανανεβεναν οι στροφες στο κανονικο περιπου. το ρελαντι δεν πεζει παντα, μερικες φορες εκει που ανεβοκατεβενει σταθεροποιητε.
      τη μπορει να συμβενει; πητε καμια γνωμη αν θελετε, για να ειμε και εγω λιγο υποψιασμενος και να ξερω στο περιπου τη με περιμενει. σας ευχαριστω εκ των πρωτερων.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nikos_80
    • RE: κακη καυση και μεγαλη καταναλωση

      καλημερα σε ολους, εχω ενα χιουνται κουπε 98μοντελο 207000χλμ , για διαφορους λογους το ειχα παρατημενο 1χρονο και κατι.
      το εβαλα να δουλεψει μετα απο τοσο καιρο, και πηρε μπρος κατευθιαν, για ενα 5λεπτο δουλευε κανονικα, υστερα αρχινισε να παιζει λιγο το ρελαντι , και να βγαζει μαυρη καπνα απο την εξατμιση, και μυριζε ολος ο τοπος. (διευκρινιση, στο αμαξι μπηκε καινουργια μπαταρια και βενζινη), υπεθεσα οτι ειναι μπουκομενο, το εκανα μια βολτα σε καθε πατημα του γκαζιου, το αμαξι ανταποκρινοταν , τα 100χλμ τα επιασε σχετικα γρηγορα. την βενζινη που ειχα βαλει, 11λιτρα, την εκαψε σχεδον ολη σε 30χλμ διαδρομης,
      κοιταξα τα λαδια του και ηταν ενταξει, αλοστε ποτε δεν ειχα απολιες λαδιου. τα μπουζι ηταν μαυρα απο την καπνα, οπως και η εξατμιση.
      την αλλη μερα , του καθαριζω τα μπουζι , την πεταλουδα , το φιλτρο, και το βαζω να δουλεψει, παλι τα ιδια, για ενα 5λεπτο ολα δουλευαν ρωλοι, και μετα παλι μαυρη καπνα, και ενα μικρο πεξιμο στο ρελαντι, οταν ηταν στο ρελαντι και πατουσα το γκαζι και υστερα το αφηνα το αμαξι πηγενε να σβησει και υστερα ξανανεβεναν οι στροφες στο κανονικο περιπου. το ρελαντι δεν πεζει παντα, μερικες φορες εκει που ανεβοκατεβενει σταθεροποιητε.
      τη μπορει να συμβενει; πητε καμια γνωμη αν θελετε, για να ειμε και εγω λιγο υποψιασμενος και να ξερω στο περιπου τη με περιμενει. σας ευχαριστω εκ των πρωτερων.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nikos_80
    • RE: Νέα Μέλη - Καλωσήρθατε!

      καλημερα και καλως σας βρηκα και απο μενα, Νικος απο βουλγαρια...

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      N
      nikos_80
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr