-
Είναι σημαντικό να γνωρίζει κανείς ότι το iihs, ήγουν το Insurance Institute of Highway Safety είναι ένας οργανισμός που ιδρύθηκε από κάποιες μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες της Ούσα με σκοπό τη μελέτη των ατυχημάτων και της συμπεριφοράς του τρίδυμου οδηγός-αυτοκίνητο-επιβάτες σε αυτά, έτσι ώστε να υπολογίζει με μεγαλύτερη ασφάλεια (και κέρδος) τα ασφάλιστρα που πρέπει να πληρώνουν οι εποχούμενοι αλλά, και τις αποζημιώσεις που οφείλουν να καταβάλλουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, αυτοί οι άγιοι άνθρωποι με τις αγνές προθέσεις που φροντίζουν για εμάς.
Είναι ο φορέας που ουσιαστικά ποσοτικοποίησε ένα σωρό μεταβλητές, όπως, και κυρίως, το ύψος του ασφάλιστρου και πως αυτό μεταβάλλεται ανάλογα με το φύλλο του οδηγού, την ηλικίας του, τον τύπο του οχήματος, το μπόνους/μάλους, ακόμα και το χρώμα του ή το μέρος διαμονής του. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εγώ διαβάζω: 'Θάνατοι ανά αυτοκίνητο'
Εσύ μεταφράζεις (απ΄ό,τι έχω καταλάβει): 'Ασφάλεια ανά αυτοκίνητο'. Που φυσικά είναι λάθος. Οι θάνατοι είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων (συνθήκες ατυχήματος, τύπος οδηγού, συμπεριφορά και συνήθειες οδηγού, οδικό, κοινωνικό, οικονομικό κτλ. περιβάλλον), ένας εκ των οποίων είναι και αυτή καθ' αυτή η ασφάλεια του αυτοκινήτου.Με άλλα λόγια αν μας λες: 'το Passat είναι ασφαλέστερο από την Corvette' κάνεις λάθος, δε λέει αυτό η έρευνα. Αν μας λες 'περισσότεροι σκοτώνονται με Corvette παρά με Passat' τότε σωστά αλλά δεν καταλαβαίνω τι αποδεικνύει αυτό.
Οταν απαντήσεις τι σημαίνουν οι 45 θάνατοι με το 5θυρο Golf σε σχέση με τους 97 με το 3θυρο θα έχεις πιάσει την ουσία της έρευνας.
(*) Ναι είδα ότι οι θάνατοι είναι κανονικοποιημένοι ως προς ένα μέσο όρο, μην κολλάμε στην ορολογία
Λες να ασχολιοταν τοσο ο Hellenic Vanagon αν σε αυτη την ερευνα δεν υπηρχε το πασσατ;
Εδώ με αδικείς κατάφορα!
Δεν πειράζει όμως! Σιγά-σιγά θα βγει η ουσία.
Θα επανέλθω σύντομα.
Και τοτε γιατι ασχολουμαστε με μια ερευνα που αναφερεται σε μοντελα που δεν κυκλοφορουν πλεον;
1)E όχι και δεν κυκλοφορούν... Και στην Ελλάδα και διεθνώς...μύρια.
2)Δεν έβαλα μόνο για τα του ΄90. Αλλά και για του 2000.
3)Μην βιάζεσαι και θα δεις.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Είναι σημαντικό να γνωρίζει κανείς ότι το iihs, ήγουν το Insurance Institute of Highway Safety είναι ένας οργανισμός που ιδρύθηκε από κάποιες μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες της Ούσα με σκοπό τη μελέτη των ατυχημάτων και της συμπεριφοράς του τρίδυμου οδηγός-αυτοκίνητο-επιβάτες σε αυτά, έτσι ώστε να υπολογίζει με μεγαλύτερη ασφάλεια (και κέρδος) τα ασφάλιστρα που πρέπει να πληρώνουν οι εποχούμενοι αλλά, και τις αποζημιώσεις που οφείλουν να καταβάλλουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, αυτοί οι άγιοι άνθρωποι με τις αγνές προθέσεις που φροντίζουν για εμάς.
Είναι ο φορέας που ουσιαστικά ποσοτικοποίησε ένα σωρό μεταβλητές, όπως, και κυρίως, το ύψος του ασφάλιστρου και πως αυτό μεταβάλλεται ανάλογα με το φύλλο του οδηγού, την ηλικίας του, τον τύπο του οχήματος, το μπόνους/μάλους, ακόμα και το χρώμα του ή το μέρος διαμονής του.Right on target!
Συνεπώς, και επειδή πληρώνουν από την τσέπη τους, λογικά εξάγουν έγκυρα, κατά το δυνατόν, αποτελέσματα!
-
Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
Εγώ διαβάζω: 'Θάνατοι ανά αυτοκίνητο'
Εσύ μεταφράζεις (απ΄ό,τι έχω καταλάβει): 'Ασφάλεια ανά αυτοκίνητο'. Που φυσικά είναι λάθος. Οι θάνατοι είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων (συνθήκες ατυχήματος, τύπος οδηγού, συμπεριφορά και συνήθειες οδηγού, οδικό, κοινωνικό, οικονομικό κτλ. περιβάλλον), ένας εκ των οποίων είναι και αυτή καθ' αυτή η ασφάλεια του αυτοκινήτου.Με άλλα λόγια αν μας λες: 'το Passat είναι ασφαλέστερο από την Corvette' κάνεις λάθος, δε λέει αυτό η έρευνα. Αν μας λες 'περισσότεροι σκοτώνονται με Corvette παρά με Passat' τότε σωστά αλλά δεν καταλαβαίνω τι αποδεικνύει αυτό.
Οταν απαντήσεις τι σημαίνουν οι 45 θάνατοι με το 5θυρο Golf σε σχέση με τους 97 με το 3θυρο θα έχεις πιάσει την ουσία της έρευνας.
(*) Ναι είδα ότι οι θάνατοι είναι κανονικοποιημένοι ως προς ένα μέσο όρο, μην κολλάμε στην ορολογία
Λες να ασχολιοταν τοσο ο Hellenic Vanagon αν σε αυτη την ερευνα δεν υπηρχε το πασσατ;
Εδώ με αδικείς κατάφορα!
Δεν πειράζει όμως! Σιγά-σιγά θα βγει η ουσία.
Θα επανέλθω σύντομα.
Και τοτε γιατι ασχολουμαστε με μια ερευνα που αναφερεται σε μοντελα που δεν κυκλοφορουν πλεον;
1)E όχι και δεν κυκλοφορούν... Και στην Ελλάδα και διεθνώς...μύρια.
2)Δεν έβαλα μόνο για τα του ΄90. Αλλά και για του 2000.
3)Μην βιάζεσαι και θα δεις.
Στην Ελλαδα ποσα απο τα αμερικανικα μοντελα οποιασδηποτε χρονολογιας κυκλοφορουν;Στην Ευρωπη;
-
Ερώτημα # 2 (Και απο εδώ θα προκύψουν απαντήσεις σε πολλά που σχολιάζονται από συνφορουμίτες πιο πάνω).
Τελικά ποιά είναι η κεντρική ιδέα; Τι δείχνουν αυτές οι στατιστικές; Μήπως απλά πόσοι σκοτώθηκαν με το Α αυτοκίνητο και πόσοι με το Β, όπως λέει κάποιος φίλος παραπάνω;
(Μα τότε θα αρκούσε μία απλή ενημερωτική ανακοίνωση και όχι οργάνωση και κινητοποίηση σε τέτοιον όγκο και έκταση επιστημονικού και πάσης φύσεως δυναμικού!).
Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, απαντώ στο ερώτημά μου:
Η βασική ιδέα είναι να βρεθεί πόσοι άνθρωποι, (εξηγούν: μόνο οδηγοί), σκοτώνονται από το κάθε αυτοκίνητο σε σχέση με την μάρκα και το μοντέλο, και αν όλα τα αυτοκίνητα προστατεύουν η σκοτώνουν το ίδιο η υπάρχουν διαφορές!
Άρα δεν μας λένε σκοτώθηκαν 10 με την Α μάρκα και 20 με την Β , αλλά σε σχέση με τον πληθυσμό των αυτοκινήτων τι συντελεστής προκύπτει. Γιατί αν από την Α μάρκα/μοντέλο σκοτώθηκαν 10 αλλά κυκλοφορούσαν μόνο...10 αυτοκίνητα αυτού του τύπου, τότε έχουμε...100% επιτυχία και το αυτοκίνητο αυτό είναι πολύ πιο επικίνδυνο από το Β
που σκότωσε 20 αλλά με ένα πληθυσμό 10.000 αντιτύπων, ας πούμε.Και επειδή για να το πετύχεις αυτό, με όλους τους συντελεστές που εμπλέκονται σε αυτή την διαδικασία, απαιτείται ένα τεράστιο ανωτάτου επιπέδου δυναμικό, μόνο πολύ ισχυρές χώρες μπορούν να το κάνουν, με τεράστια πείρα και παράδοση στην έρευνα και όλες τις εμπλεκόμενες επιστήμες!
Πολύ περισσότερο όταν αυτά τα αποτελέσματα, αν βγουν λάθος, το πληρώνεις πολύ άσχημα, ρυθμίζοντας λάθος τα ασφάλιστρα και τις αποζημιώσεις!
Ελπίζω ως εδώ να συμφωνούμε.
-
Άρα λοιπόν τα στοιχεία που δίνουν είναι έγκυρα!
Γιατί; Μα διότι απλούστατα, και αντίθετα απ' ότι γίνεται στις δοκιμές με τα crasη test των τεσσάρων και των πέντε αστέρων, πληρώνουν οι ίδιοι τα λάθη τους!
Στην άλλη περίπτωση, με τα crash test, μήπως πληρώνονται για την ανεπάρκειά τους εκείνοι που είτε δεν μπορούν είτε δεν θέλουν να εξάγουν αληθινά αποτελέσματα;
Αλλά σε αυτό το τελευταίο θα επανέλθω αργότερα!
Πως όμως εξασφαλίζουν την εγκυρότητα των αποτελεσμάτων; Πολλοί συνφορουμίτες αναφέρθηκαν στους περίπλοκους υπολογισμούς που χρειάζονται με τους τόσους συντελεστές που παίζουν ο καθένας τον δικό του μικρό η μεγάλο ρόλο.
Πάμε λοιπόν στο ερώτημα #3:
Tελικά, είναι έγκυρα τα αποτελέσματα;
Γιατί δεν αρκεί να θέλεις! Πρέπει και να μπορείς, έστω και αν το να μην μπορείς σημαίνει την εξαφάνισή σου , αφού εκλείπει ο λόγος της ύπαρξής σου! (Και η IIHS εξακολουθεί να υπάρχει, εδώ και δεκαετίες, και να διαχειρίζεται όλο αυτό το τεράστιο υλικό που συγκεντρώνει, με επίπονο και κοπιώδη τρόπο, κάθε χρόνο).
-
Kαι προχωράω απαντώντας, χωρίς να περιμένω απαντήσεις μιας και έκλεψα λίγο χρόνο και τον χρησιμοποιώ εδώ.
Λέει κάποιος φίλος παραπάνω: 'μην χαίρεσαι ότι το Passat, (σου), (χωρίς αερόσακους), με συντελεστή 24, (που κατατάσσεται πρώτο απ΄όλα τα αυτοκίνητα της εποχής χωρίς αερόσακους και με χαμηλότερο συντελεστή από το 99% όσων έχουν), είναι ασφαλέστερο από μία Chevrolette Corvette, που βρίσκεται στην κόκκινη λίστα, (στα τελευταία, δηλαδή στα επικίνδυνα), με συντελεστή...286, (και με αερόσακους!)'
Μα αγαπητέ μου φίλε, άλλα ασφάλιστρα θα πλήρωνε/πληρώνει το Passat και άλλα η Corvette! Kάποιος που κάνει αυτή την εκτίμηση, την πληρώνει από την τσέπη του! Λες να θέλει να κάνει λάθος;
'Ναι', ακούω αμέσως τον αντίλογο, 'αλλά άλλοι οδηγοί και άλλος τρόπος οδήγησης για το ένα αυτοκίνητο και άλλα τα δεδομένα για το άλλο! Άρα δεν σημαίνει τίποτα όλο αυτό για την ενεργητική/παθητική ασφάλεια του καθενός εκ των δύο!'
Μοιάζει συντριπτικό το επιχείρημα, πλην όμως, έρχεται η ίδια, (τρομερή πλέον), IIHS και απαντάει σε αυτό το βασικό, πράγματι, ερώτημα, στο οποίο σίγουρα έχει κληθεί χιλιάδες φορές να απαντήσει και είναι ένα από τα βασικά ερωτήματα που προκύπτουν σε μία τέτοια διαδικασία!
-
Ψήνεσαι να πάρεις αυτό το Passat που λες και να πάρω εγώ ένα από αυτά τα άχρηστα τα καινούρια με τα 5 αστέρια να πέσουμε σε έναν τοίχο με 50χλμ/ώρα;
-
Ποιός είπε πως τα στοιχεία δεν είναι έγκυρα; Κανείς δεν έχει πρόβλημα με τα στοιχεία, αλλά με την ερμηνεία τους.
-
Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
...Kαι το ρεζουμε ποιο ειναι δηλαδη;Στον απλο καθημερινο οδηγο τι οφελει η ερευνα της ΙΙHS?
-
Εγώ θέλω να μας πεις, ποιό είναι ασφαλέστερο, το Golf 5d ή το Golf 3d
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εγώ θέλω να μας πεις, ποιό είναι ασφαλέστερο, το Golf 5d ή το Golf 3dEυκολάκι!
Κάποτε έγινε σάλος στην Αμερική με τα συχνά κλαταρίσματα των ελαστικών της FIRESTONE που φορούσε το Jeep Cherokee.
(Αν θυμάμαι καλά το αυτοκίνητο).Tο ίδιο αυτοκίνητο με άλλα, μη προβληματικά ελαστικά, θα σημείωνε καλύτερο συντελεστή!
Βλέπεις ότι είναι πολύ εύκολο να δοθούν ερμηνείες.
Το τι πραγματικά όμως συμβαίνει, προκύπτει με πολύ κόπο και προσπάθεια.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
...
Kαι το ρεζουμε ποιο ειναι δηλαδη;Στον απλο καθημερινο οδηγο τι οφελει η ερευνα της ΙΙHS?
Ζητάω λίγη πίστωση χρόνου!
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ψήνεσαι να πάρεις αυτό το Passat που λες και να πάρω εγώ ένα από αυτά τα άχρηστα τα καινούρια με τα 5 αστέρια να πέσουμε σε έναν τοίχο με 50χλμ/ώρα;Εσύ που είσαι ατρόμητος, για να το προτείνεις, προχώρα και...βλέπουμε!
-
Αν το κάνουμε μαζί μπορώ και να υπογράψω αν θες πως δε θα κάνω πίσω.
Αλλά το ίδιο περιμένω και από εσένα.
Γιατί φοβάσαι όμως με τόσο καλό συντελεστή; Δε θες να αποδείξεις πως λέμε όλοι μαλακίες και κατέχεις τη μοναδική αλήθεια; -
Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
Εγώ θέλω να μας πεις, ποιό είναι ασφαλέστερο, το Golf 5d ή το Golf 3d
Eυκολάκι!
Κάποτε έγινε σάλος στην Αμερική με τα συχνά κλαταρίσματα των ελαστικών της FIRESTONE που φορούσε το Jeep Cherokee.
(Αν θυμάμαι καλά το αυτοκίνητο).Tο ίδιο αυτοκίνητο με άλλα, μη προβληματικά ελαστικά, θα σημείωνε καλύτερο συντελεστή!
Βλέπεις ότι είναι πολύ εύκολο να δοθούν ερμηνείες.
Το τι πραγματικά όμως συμβαίνει, προκύπτει με πολύ κόπο και προσπάθεια.
Αφού είναι ευκολακι γιατί δεν απαντάς συγκεκριμένα αλλά αλλάζεις διακριτικά θέμα;
Υγ: Ford Explorer ήταν τα αυτοκίνητα.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2540852/
Πρέπει να ναι καλή ευκαρία, εκεί που δίνεις και γω δεν ξέρω πόσα για κάτι σύγχρονο,ασφαλές με αερόσακους κλπ δίνεις ένα χιλιάρικο και έχεις την ίδια παθητική ασφάλεια και με τα ρέστα πατάς και μια βελτίωση σε μοτερ, αναρτήσεις, φρένα και έχεις και ενεργητική ασφάλεια.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2540852/Πρέπει να ναι καλή ευκαρία, εκεί που δίνεις και γω δεν ξέρω πόσα για κάτι σύγχρονο,ασφαλές με αερόσακους κλπ δίνεις ένα χιλιάρικο και έχεις την ίδια παθητική ασφάλεια και με τα ρέστα πατάς και μια βελτίωση σε μοτερ, αναρτήσεις, φρένα και έχεις και ενεργητική ασφάλεια.
Λάθος έκδοση. Παίρνεις ένα SYNCRO και ξεμπερδεύεις και με την ενεργητική ασφάλεια.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εγώ θέλω να μας πεις, ποιό είναι ασφαλέστερο, το Golf 5d ή το Golf 3d
Eυκολάκι!
Κάποτε έγινε σάλος στην Αμερική με τα συχνά κλαταρίσματα των ελαστικών της FIRESTONE που φορούσε το Jeep Cherokee.
(Αν θυμάμαι καλά το αυτοκίνητο).Tο ίδιο αυτοκίνητο με άλλα, μη προβληματικά ελαστικά, θα σημείωνε καλύτερο συντελεστή!
Βλέπεις ότι είναι πολύ εύκολο να δοθούν ερμηνείες.
Το τι πραγματικά όμως συμβαίνει, προκύπτει με πολύ κόπο και προσπάθεια.
Αφού είναι ευκολακι γιατί δεν απαντάς συγκεκριμένα αλλά αλλάζεις διακριτικά θέμα;
Υγ: Ford Explorer ήταν τα αυτοκίνητα.
Sent from my GNex using smoke signals.
1)Eυχαριστώ πολύ για την διόρθωση!
2)Μα σου απάντησα! Αρκεί η χρήση ενός ελαττωματικού ανταλλακτικού σε μία παρτίδα, ίδιων κατά τα υπόλοιπα αυτοκινήτων, για να ανατραπούν τα δεδομένα.
-
Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
Εγώ θέλω να μας πεις, ποιό είναι ασφαλέστερο, το Golf 5d ή το Golf 3d
Eυκολάκι!
Κάποτε έγινε σάλος στην Αμερική με τα συχνά κλαταρίσματα των ελαστικών της FIRESTONE που φορούσε το Jeep Cherokee.
(Αν θυμάμαι καλά το αυτοκίνητο).Tο ίδιο αυτοκίνητο με άλλα, μη προβληματικά ελαστικά, θα σημείωνε καλύτερο συντελεστή!
Βλέπεις ότι είναι πολύ εύκολο να δοθούν ερμηνείες.
Το τι πραγματικά όμως συμβαίνει, προκύπτει με πολύ κόπο και προσπάθεια.
Αφού είναι ευκολακι γιατί δεν απαντάς συγκεκριμένα αλλά αλλάζεις διακριτικά θέμα;
Υγ: Ford Explorer ήταν τα αυτοκίνητα.
Sent from my GNex using smoke signals.
1)Eυχαριστώ πολύ για την διόρθωση!
2)Μα σου απάντησα! Αρκεί η χρήση ενός ελαττωματικού ανταλλακτικού σε μία παρτίδα, ίδιων κατά τα υπόλοιπα αυτοκινήτων, για να ανατραπούν τα δεδομένα.
Εγω θυμαμαι παντως το φταιξιμο να ειναι των κατοχων των αυτοκινητων που δεν εβαζαν τις σωστες πιεσεις στα ελαστικα τους,εβαζαν χαμηλότερες.Θυμαμαι λαθος;
ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ IIHS