Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ IIHS
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ IIHS
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 3 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    26
    177
    141
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Είναι σημαντικό να γνωρίζει κανείς ότι το iihs, ήγουν το Insurance Institute of Highway Safety είναι ένας οργανισμός που ιδρύθηκε από κάποιες μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες της Ούσα με σκοπό τη μελέτη των ατυχημάτων και της συμπεριφοράς του τρίδυμου οδηγός-αυτοκίνητο-επιβάτες σε αυτά, έτσι ώστε να υπολογίζει με μεγαλύτερη ασφάλεια (και κέρδος) τα ασφάλιστρα που πρέπει να πληρώνουν οι εποχούμενοι αλλά, και τις αποζημιώσεις που οφείλουν να καταβάλλουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, αυτοί οι άγιοι άνθρωποι με τις αγνές προθέσεις που φροντίζουν για εμάς.
      Είναι ο φορέας που ουσιαστικά ποσοτικοποίησε ένα σωρό μεταβλητές, όπως, και κυρίως, το ύψος του ασφάλιστρου και πως αυτό μεταβάλλεται ανάλογα με το φύλλο του οδηγού, την ηλικίας του, τον τύπο του οχήματος, το μπόνους/μάλους, ακόμα και το χρώμα του ή το μέρος διαμονής του.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hellenic-vanagon last edited by

        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

        Εγώ διαβάζω: 'Θάνατοι ανά αυτοκίνητο'
        Εσύ μεταφράζεις (απ΄ό,τι έχω καταλάβει): 'Ασφάλεια ανά αυτοκίνητο'. Που φυσικά είναι λάθος. Οι θάνατοι είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων (συνθήκες ατυχήματος, τύπος οδηγού, συμπεριφορά και συνήθειες οδηγού, οδικό, κοινωνικό, οικονομικό κτλ. περιβάλλον), ένας εκ των οποίων είναι και αυτή καθ' αυτή η ασφάλεια του αυτοκινήτου.

        Με άλλα λόγια αν μας λες: 'το Passat είναι ασφαλέστερο από την Corvette' κάνεις λάθος, δε λέει αυτό η έρευνα. Αν μας λες 'περισσότεροι σκοτώνονται με Corvette παρά με Passat' τότε σωστά αλλά δεν καταλαβαίνω τι αποδεικνύει αυτό.

        Οταν απαντήσεις τι σημαίνουν οι 45 θάνατοι με το 5θυρο Golf σε σχέση με τους 97 με το 3θυρο θα έχεις πιάσει την ουσία της έρευνας.

        (*) Ναι είδα ότι οι θάνατοι είναι κανονικοποιημένοι ως προς ένα μέσο όρο, μην κολλάμε στην ορολογία

        Λες να ασχολιοταν τοσο ο Hellenic Vanagon αν σε αυτη την ερευνα δεν υπηρχε το πασσατ;

        Εδώ με αδικείς κατάφορα!

        Δεν πειράζει όμως! Σιγά-σιγά θα βγει η ουσία.

        Θα επανέλθω σύντομα.

        Και τοτε γιατι ασχολουμαστε με μια ερευνα που αναφερεται σε μοντελα που δεν κυκλοφορουν πλεον;

        1)E όχι και δεν κυκλοφορούν... Και στην Ελλάδα και διεθνώς...μύρια.

        2)Δεν έβαλα μόνο για τα του ΄90. Αλλά και για του 2000.

        3)Μην βιάζεσαι και θα δεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hellenic-vanagon last edited by

          Ο χρήστης dstou έγραψε:
          Είναι σημαντικό να γνωρίζει κανείς ότι το iihs, ήγουν το Insurance Institute of Highway Safety είναι ένας οργανισμός που ιδρύθηκε από κάποιες μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες της Ούσα με σκοπό τη μελέτη των ατυχημάτων και της συμπεριφοράς του τρίδυμου οδηγός-αυτοκίνητο-επιβάτες σε αυτά, έτσι ώστε να υπολογίζει με μεγαλύτερη ασφάλεια (και κέρδος) τα ασφάλιστρα που πρέπει να πληρώνουν οι εποχούμενοι αλλά, και τις αποζημιώσεις που οφείλουν να καταβάλλουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, αυτοί οι άγιοι άνθρωποι με τις αγνές προθέσεις που φροντίζουν για εμάς.
          Είναι ο φορέας που ουσιαστικά ποσοτικοποίησε ένα σωρό μεταβλητές, όπως, και κυρίως, το ύψος του ασφάλιστρου και πως αυτό μεταβάλλεται ανάλογα με το φύλλο του οδηγού, την ηλικίας του, τον τύπο του οχήματος, το μπόνους/μάλους, ακόμα και το χρώμα του ή το μέρος διαμονής του.

          Right on target!

          Συνεπώς, και επειδή πληρώνουν από την τσέπη τους, λογικά εξάγουν έγκυρα, κατά το δυνατόν, αποτελέσματα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:

            Εγώ διαβάζω: 'Θάνατοι ανά αυτοκίνητο'
            Εσύ μεταφράζεις (απ΄ό,τι έχω καταλάβει): 'Ασφάλεια ανά αυτοκίνητο'. Που φυσικά είναι λάθος. Οι θάνατοι είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων (συνθήκες ατυχήματος, τύπος οδηγού, συμπεριφορά και συνήθειες οδηγού, οδικό, κοινωνικό, οικονομικό κτλ. περιβάλλον), ένας εκ των οποίων είναι και αυτή καθ' αυτή η ασφάλεια του αυτοκινήτου.

            Με άλλα λόγια αν μας λες: 'το Passat είναι ασφαλέστερο από την Corvette' κάνεις λάθος, δε λέει αυτό η έρευνα. Αν μας λες 'περισσότεροι σκοτώνονται με Corvette παρά με Passat' τότε σωστά αλλά δεν καταλαβαίνω τι αποδεικνύει αυτό.

            Οταν απαντήσεις τι σημαίνουν οι 45 θάνατοι με το 5θυρο Golf σε σχέση με τους 97 με το 3θυρο θα έχεις πιάσει την ουσία της έρευνας.

            (*) Ναι είδα ότι οι θάνατοι είναι κανονικοποιημένοι ως προς ένα μέσο όρο, μην κολλάμε στην ορολογία

            Λες να ασχολιοταν τοσο ο Hellenic Vanagon αν σε αυτη την ερευνα δεν υπηρχε το πασσατ;

            Εδώ με αδικείς κατάφορα!

            Δεν πειράζει όμως! Σιγά-σιγά θα βγει η ουσία.

            Θα επανέλθω σύντομα.

            Και τοτε γιατι ασχολουμαστε με μια ερευνα που αναφερεται σε μοντελα που δεν κυκλοφορουν πλεον;

            1)E όχι και δεν κυκλοφορούν... Και στην Ελλάδα και διεθνώς...μύρια.

            2)Δεν έβαλα μόνο για τα του ΄90. Αλλά και για του 2000.

            3)Μην βιάζεσαι και θα δεις.

            Στην Ελλαδα ποσα απο τα αμερικανικα μοντελα οποιασδηποτε χρονολογιας κυκλοφορουν;Στην Ευρωπη;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hellenic-vanagon last edited by

              Ερώτημα # 2 (Και απο εδώ θα προκύψουν απαντήσεις σε πολλά που σχολιάζονται από συνφορουμίτες πιο πάνω).

              Τελικά ποιά είναι η κεντρική ιδέα; Τι δείχνουν αυτές οι στατιστικές; Μήπως απλά πόσοι σκοτώθηκαν με το Α αυτοκίνητο και πόσοι με το Β, όπως λέει κάποιος φίλος παραπάνω;

              (Μα τότε θα αρκούσε μία απλή ενημερωτική ανακοίνωση και όχι οργάνωση και κινητοποίηση σε τέτοιον όγκο και έκταση επιστημονικού και πάσης φύσεως δυναμικού!).

              Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, απαντώ στο ερώτημά μου:

              Η βασική ιδέα είναι να βρεθεί πόσοι άνθρωποι, (εξηγούν: μόνο οδηγοί), σκοτώνονται από το κάθε αυτοκίνητο σε σχέση με την μάρκα και το μοντέλο, και αν όλα τα αυτοκίνητα προστατεύουν η σκοτώνουν το ίδιο η υπάρχουν διαφορές!

              Άρα δεν μας λένε σκοτώθηκαν 10 με την Α μάρκα και 20 με την Β , αλλά σε σχέση με τον πληθυσμό των αυτοκινήτων τι συντελεστής προκύπτει. Γιατί αν από την Α μάρκα/μοντέλο σκοτώθηκαν 10 αλλά κυκλοφορούσαν μόνο...10 αυτοκίνητα αυτού του τύπου, τότε έχουμε...100% επιτυχία και το αυτοκίνητο αυτό είναι πολύ πιο επικίνδυνο από το Β
              που σκότωσε 20 αλλά με ένα πληθυσμό 10.000 αντιτύπων, ας πούμε.

              Και επειδή για να το πετύχεις αυτό, με όλους τους συντελεστές που εμπλέκονται σε αυτή την διαδικασία, απαιτείται ένα τεράστιο ανωτάτου επιπέδου δυναμικό, μόνο πολύ ισχυρές χώρες μπορούν να το κάνουν, με τεράστια πείρα και παράδοση στην έρευνα και όλες τις εμπλεκόμενες επιστήμες!

              Πολύ περισσότερο όταν αυτά τα αποτελέσματα, αν βγουν λάθος, το πληρώνεις πολύ άσχημα, ρυθμίζοντας λάθος τα ασφάλιστρα και τις αποζημιώσεις!

              Ελπίζω ως εδώ να συμφωνούμε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hellenic-vanagon last edited by

                Άρα λοιπόν τα στοιχεία που δίνουν είναι έγκυρα!

                Γιατί; Μα διότι απλούστατα, και αντίθετα απ' ότι γίνεται στις δοκιμές με τα crasη test των τεσσάρων και των πέντε αστέρων, πληρώνουν οι ίδιοι τα λάθη τους!

                Στην άλλη περίπτωση, με τα crash test, μήπως πληρώνονται για την ανεπάρκειά τους εκείνοι που είτε δεν μπορούν είτε δεν θέλουν να εξάγουν αληθινά αποτελέσματα;

                Αλλά σε αυτό το τελευταίο θα επανέλθω αργότερα!

                Πως όμως εξασφαλίζουν την εγκυρότητα των αποτελεσμάτων; Πολλοί συνφορουμίτες αναφέρθηκαν στους περίπλοκους υπολογισμούς που χρειάζονται με τους τόσους συντελεστές που παίζουν ο καθένας τον δικό του μικρό η μεγάλο ρόλο.

                Πάμε λοιπόν στο ερώτημα #3:

                Tελικά, είναι έγκυρα τα αποτελέσματα;

                Γιατί δεν αρκεί να θέλεις! Πρέπει και να μπορείς, έστω και αν το να μην μπορείς σημαίνει την εξαφάνισή σου , αφού εκλείπει ο λόγος της ύπαρξής σου! (Και η IIHS εξακολουθεί να υπάρχει, εδώ και δεκαετίες, και να διαχειρίζεται όλο αυτό το τεράστιο υλικό που συγκεντρώνει, με επίπονο και κοπιώδη τρόπο, κάθε χρόνο).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hellenic-vanagon last edited by

                  Kαι προχωράω απαντώντας, χωρίς να περιμένω απαντήσεις μιας και έκλεψα λίγο χρόνο και τον χρησιμοποιώ εδώ.

                  Λέει κάποιος φίλος παραπάνω: 'μην χαίρεσαι ότι το Passat, (σου), (χωρίς αερόσακους), με συντελεστή 24, (που κατατάσσεται πρώτο απ΄όλα τα αυτοκίνητα της εποχής χωρίς αερόσακους και με χαμηλότερο συντελεστή από το 99% όσων έχουν), είναι ασφαλέστερο από μία Chevrolette Corvette, που βρίσκεται στην κόκκινη λίστα, (στα τελευταία, δηλαδή στα επικίνδυνα), με συντελεστή...286, (και με αερόσακους!)'

                  Μα αγαπητέ μου φίλε, άλλα ασφάλιστρα θα πλήρωνε/πληρώνει το Passat και άλλα η Corvette! Kάποιος που κάνει αυτή την εκτίμηση, την πληρώνει από την τσέπη του! Λες να θέλει να κάνει λάθος;

                  'Ναι', ακούω αμέσως τον αντίλογο, 'αλλά άλλοι οδηγοί και άλλος τρόπος οδήγησης για το ένα αυτοκίνητο και άλλα τα δεδομένα για το άλλο! Άρα δεν σημαίνει τίποτα όλο αυτό για την ενεργητική/παθητική ασφάλεια του καθενός εκ των δύο!'

                  Μοιάζει συντριπτικό το επιχείρημα, πλην όμως, έρχεται η ίδια, (τρομερή πλέον), IIHS και απαντάει σε αυτό το βασικό, πράγματι, ερώτημα, στο οποίο σίγουρα έχει κληθεί χιλιάδες φορές να απαντήσει και είναι ένα από τα βασικά ερωτήματα που προκύπτουν σε μία τέτοια διαδικασία!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ψήνεσαι να πάρεις αυτό το Passat που λες και να πάρω εγώ ένα από αυτά τα άχρηστα τα καινούρια με τα 5 αστέρια να πέσουμε σε έναν τοίχο με 50χλμ/ώρα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kouliscd last edited by

                      Ποιός είπε πως τα στοιχεία δεν είναι έγκυρα; Κανείς δεν έχει πρόβλημα με τα στοιχεία, αλλά με την ερμηνεία τους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
                        ...

                        Kαι το ρεζουμε ποιο ειναι δηλαδη;Στον απλο καθημερινο οδηγο τι οφελει η ερευνα της ΙΙHS?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Εγώ θέλω να μας πεις, ποιό είναι ασφαλέστερο, το Golf 5d ή το Golf 3d

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hellenic-vanagon last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                            Εγώ θέλω να μας πεις, ποιό είναι ασφαλέστερο, το Golf 5d ή το Golf 3d

                            Eυκολάκι!

                            Κάποτε έγινε σάλος στην Αμερική με τα συχνά κλαταρίσματα των ελαστικών της FIRESTONE που φορούσε το Jeep Cherokee.
                            (Αν θυμάμαι καλά το αυτοκίνητο).

                            Tο ίδιο αυτοκίνητο με άλλα, μη προβληματικά ελαστικά, θα σημείωνε καλύτερο συντελεστή!

                            Βλέπεις ότι είναι πολύ εύκολο να δοθούν ερμηνείες.

                            Το τι πραγματικά όμως συμβαίνει, προκύπτει με πολύ κόπο και προσπάθεια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hellenic-vanagon last edited by

                              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                              ...

                              Kαι το ρεζουμε ποιο ειναι δηλαδη;Στον απλο καθημερινο οδηγο τι οφελει η ερευνα της ΙΙHS?

                              Ζητάω λίγη πίστωση χρόνου!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hellenic-vanagon last edited by

                                Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                                Ψήνεσαι να πάρεις αυτό το Passat που λες και να πάρω εγώ ένα από αυτά τα άχρηστα τα καινούρια με τα 5 αστέρια να πέσουμε σε έναν τοίχο με 50χλμ/ώρα;

                                Εσύ που είσαι ατρόμητος, για να το προτείνεις, προχώρα και...βλέπουμε!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Αν το κάνουμε μαζί μπορώ και να υπογράψω αν θες πως δε θα κάνω πίσω.
                                  Αλλά το ίδιο περιμένω και από εσένα.
                                  Γιατί φοβάσαι όμως με τόσο καλό συντελεστή; Δε θες να αποδείξεις πως λέμε όλοι μαλακίες και κατέχεις τη μοναδική αλήθεια;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:

                                    Εγώ θέλω να μας πεις, ποιό είναι ασφαλέστερο, το Golf 5d ή το Golf 3d

                                    Eυκολάκι!

                                    Κάποτε έγινε σάλος στην Αμερική με τα συχνά κλαταρίσματα των ελαστικών της FIRESTONE που φορούσε το Jeep Cherokee.
                                    (Αν θυμάμαι καλά το αυτοκίνητο).

                                    Tο ίδιο αυτοκίνητο με άλλα, μη προβληματικά ελαστικά, θα σημείωνε καλύτερο συντελεστή!

                                    Βλέπεις ότι είναι πολύ εύκολο να δοθούν ερμηνείες.

                                    Το τι πραγματικά όμως συμβαίνει, προκύπτει με πολύ κόπο και προσπάθεια.

                                    Αφού είναι ευκολακι γιατί δεν απαντάς συγκεκριμένα αλλά αλλάζεις διακριτικά θέμα;

                                    Υγ: Ford Explorer ήταν τα αυτοκίνητα.

                                    Sent from my GNex using smoke signals.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • panos2171
                                      panos2171 last edited by

                                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2540852/

                                      Πρέπει να ναι καλή ευκαρία, εκεί που δίνεις και γω δεν ξέρω πόσα για κάτι σύγχρονο,ασφαλές με αερόσακους κλπ δίνεις ένα χιλιάρικο και έχεις την ίδια παθητική ασφάλεια και με τα ρέστα πατάς και μια βελτίωση σε μοτερ, αναρτήσεις, φρένα και έχεις και ενεργητική ασφάλεια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        maverick93 last edited by

                                        Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2540852/

                                        Πρέπει να ναι καλή ευκαρία, εκεί που δίνεις και γω δεν ξέρω πόσα για κάτι σύγχρονο,ασφαλές με αερόσακους κλπ δίνεις ένα χιλιάρικο και έχεις την ίδια παθητική ασφάλεια και με τα ρέστα πατάς και μια βελτίωση σε μοτερ, αναρτήσεις, φρένα και έχεις και ενεργητική ασφάλεια.

                                        Λάθος έκδοση. Παίρνεις ένα SYNCRO και ξεμπερδεύεις και με την ενεργητική ασφάλεια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hellenic-vanagon last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                          Εγώ θέλω να μας πεις, ποιό είναι ασφαλέστερο, το Golf 5d ή το Golf 3d

                                          Eυκολάκι!

                                          Κάποτε έγινε σάλος στην Αμερική με τα συχνά κλαταρίσματα των ελαστικών της FIRESTONE που φορούσε το Jeep Cherokee.
                                          (Αν θυμάμαι καλά το αυτοκίνητο).

                                          Tο ίδιο αυτοκίνητο με άλλα, μη προβληματικά ελαστικά, θα σημείωνε καλύτερο συντελεστή!

                                          Βλέπεις ότι είναι πολύ εύκολο να δοθούν ερμηνείες.

                                          Το τι πραγματικά όμως συμβαίνει, προκύπτει με πολύ κόπο και προσπάθεια.

                                          Αφού είναι ευκολακι γιατί δεν απαντάς συγκεκριμένα αλλά αλλάζεις διακριτικά θέμα;

                                          Υγ: Ford Explorer ήταν τα αυτοκίνητα.

                                          Sent from my GNex using smoke signals.

                                          1)Eυχαριστώ πολύ για την διόρθωση!

                                          2)Μα σου απάντησα! Αρκεί η χρήση ενός ελαττωματικού ανταλλακτικού σε μία παρτίδα, ίδιων κατά τα υπόλοιπα αυτοκινήτων, για να ανατραπούν τα δεδομένα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:

                                            Εγώ θέλω να μας πεις, ποιό είναι ασφαλέστερο, το Golf 5d ή το Golf 3d

                                            Eυκολάκι!

                                            Κάποτε έγινε σάλος στην Αμερική με τα συχνά κλαταρίσματα των ελαστικών της FIRESTONE που φορούσε το Jeep Cherokee.
                                            (Αν θυμάμαι καλά το αυτοκίνητο).

                                            Tο ίδιο αυτοκίνητο με άλλα, μη προβληματικά ελαστικά, θα σημείωνε καλύτερο συντελεστή!

                                            Βλέπεις ότι είναι πολύ εύκολο να δοθούν ερμηνείες.

                                            Το τι πραγματικά όμως συμβαίνει, προκύπτει με πολύ κόπο και προσπάθεια.

                                            Αφού είναι ευκολακι γιατί δεν απαντάς συγκεκριμένα αλλά αλλάζεις διακριτικά θέμα;

                                            Υγ: Ford Explorer ήταν τα αυτοκίνητα.

                                            Sent from my GNex using smoke signals.

                                            1)Eυχαριστώ πολύ για την διόρθωση!

                                            2)Μα σου απάντησα! Αρκεί η χρήση ενός ελαττωματικού ανταλλακτικού σε μία παρτίδα, ίδιων κατά τα υπόλοιπα αυτοκινήτων, για να ανατραπούν τα δεδομένα.

                                            Εγω θυμαμαι παντως το φταιξιμο να ειναι των κατοχων των αυτοκινητων που δεν εβαζαν τις σωστες πιεσεις στα ελαστικα τους,εβαζαν χαμηλότερες.Θυμαμαι λαθος;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 3 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr