-
μην την κουνησεις χωρις κρανος
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
μην την κουνησεις χωρις κρανος+100000
-
φυσικα και οχι απλα την μετεφερα στο γκαραζ και την κλειδωσα μεχρι να παρω εξοπλισμο και να την ασφαλισω
Κρανος για προχειρα εχω απο ενα φιλο μου αλλα δεν θα την μετακινησω λογω της ασφαλεια οπως ειπα και λογω του οτι θελω οπωσδηποτε και μπουφαν πριν βρω εξω στον δρομο
-
6-πίστονες; Δε νομίζω φιλαράκι...
Όσον αφορά το μπουφάν, τώρα με την ζέστη, μην τρελαίνεσαι. Άμα είναι να ψήνεσαι στο δρόμο και να νιώθεις χειρότερα με μπουφάν, καλύτερα χωρίς αυτό και τις αισθήσεις σου σε λειτουργία.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
6-πίστονες; Δε νομίζω φιλαράκι...Όσον αφορά το μπουφάν, τώρα με την ζέστη, μην τρελαίνεσαι. Άμα είναι να ψήνεσαι στο δρόμο και να νιώθεις χειρότερα με μπουφάν, καλύτερα χωρίς αυτό και τις αισθήσεις σου σε λειτουργία.
Λες ε ?
θα βγαλω φωτο
-
Είδα σήμερα μια καλογυαλισμένη Griso 850 και
Έχει κανείς πληροφορίες για αυτό το κουκλί?Σχετ : http://www.bikez.com/pictures/large.php ... 0Guzzi.jpg
-
Σαφως, ειναι καλυτερο το δερμα να ερθει σε επαφη με την ασφαλτο.
Μπροστα στην δυσφορια του μπουφαν, τι ειναι τα εγκαυματα, θα εχεις τις αισθησεις σου σε λειτουργια!
Αξια: Ανεκτιμητη!
Σαγιοναρα-Σορτσακι-Αμανικο ftw -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
6-πίστονες; Δε νομίζω φιλαράκι...
Όσον αφορά το μπουφάν, τώρα με την ζέστη, μην τρελαίνεσαι. Άμα είναι να ψήνεσαι στο δρόμο και να νιώθεις χειρότερα με μπουφάν, καλύτερα χωρίς αυτό και τις αισθήσεις σου σε λειτουργία.
Λες ε ?
θα βγαλω φωτο
Αυτα ειναι τα φρενα
-
Ε ναι είναι 6πιστονες
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αυτο λεω και εγω, εχει 3 πιστονια η καθε σιαγωνα στην καθε πλευρα .
Παντως με εξαιρεση το πισω φρενο το οποιο ειναι λιγο σκληρο και θα το παω για να το δουνε γενικα ειμαι ευχαριστημενος με τα φρενα , ειναι πολυ προοδευτικά και εχθες μπηκε και σε λειτουργια το abs. -
Κάπου στο 'μ'αρέσει-δε μ' αρέσει' ειχα γράψει πριν κανα 25άρι μέρες για την περιπέτειά μου με τη μηχανή που ξεράθηκε καθώς πήγαινα στη δουλειά. Μου ζητήθηκε να γράψω λεπτομέρειες όταν έχω νεότερα και ειπα να τα γράψω εδώ από το ανοίξω καινούριο θέμα. Άργησα λίγο, αλλά την είχα παρατήσει στο μάστορα εφόσον θα έφευγα διακοπές με την οδηγία 'όταν γυρίσω τα λέμε, δε θέλω να το σκέφτομαι τώρα'.
Το μηχανάκι λοιπόν μια μέρα πριν μείνει έκανε έναν πολύ αμυδρό θόρυβο, σαν να χτυπούσαν βαλβιδούλες. 'Λόγω βενζίνης μάλλον' ήταν η απάντηση του μηχανικού που τον ρώτησα από το τηλέφωνο και δυστυχώς επιβεβαιώθηκε. Το επόμενο πρωί λοιπόν και ενώ μόλις είχα βγει από ΑΟ στη ΝΑΤΟ για να πάω στη δουλειά, πάω να επιταχύνω (όχι ιδιαίτερα δυνατά) μια 2α και... κρρρρρ. Το μοτέρ σβήνει. Φοβήθηκα χοντρή ζημιά, φανταζόμουν λιωμένα πιστόνια, βαλβίδες σε στενή επαφή με τα λιωμένα πιστόνια, στραβούς στροφαλους, ιδιαίτερα όταν είδα οτι είχε μεινει ελάχιστο λάδι μέσα.
Ευτυχώς τα πράγματα δεν ήταν έτσι και αφού ανοίχτηκε το μοτέρ διαπιστώθηκε οτι το μόνο πρόβλημα ήταν ένα ράγισμα στην κεφαλή στο σημείο του μπουζί (σημείο που όπως έμαθα γενικά υποφέρουν τα μονοκύλινδρα) και οτι το μπουζί είχε πεταχτεί από τη θέση του. Το σημαντικότερο όμως ήταν τα υπολείματα καυσης πάνω στην κεφαλή, στην οποία υπήρχε μια κίτρινη στρώση, σαν θειάφι ένα πράγμα. Καθαρά θέμα βενζίνης δηλαδή, θεός ξέρει τι μου είχε βάλει ο απατεώνας στον Ασπρόπυργο.
Τέλος πάντων η κεφαλή πέρασε από το απαραίτητο ρεκτιφιέ, ενισχύθηκε μάλιστα στο σημείο αυτό, το μοτέρ συναρμολογήθηκε και δουλεύει άψογα, με μόνη παραφωνία ένα λευκό συννεφάκι από την εξάτμιση, ιδιαίτερα όταν ειμαι στο ρελαντί και πάω να ξεκινήσω και μια εσάνς... διχρονίλας, πράγμα λογικό καθώς τα ελατηριάκια την έχουν ψιλοακούσει και περιμένουμε να έρθουν καινούρια προς αντικατάσταση. Μέχρι τότε αγάπη φροντίδα και προδέρμ και έναν συχνό έλεγχο στα λάδια, πράγμα που έτσι κι αλλιώς δε θα το ξεχνάω, θα μου το θυμίζει η... μύτη μου.
-
Τυχερος εισαι!
-
Ναι, θα μπορούσε να είχε κατουρήσει κιόλας μέσα.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ναι, θα μπορούσε να είχε κατουρήσει κιόλας μέσα. -
Παλι καλα!
Σιγουρα το μοτορι δεν εχει λαμπακι για λαδια? -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ναι, θα μπορούσε να είχε κατουρήσει κιόλας μέσα.Η αντλια του, βαζει σωστη ποσοτητα? αυτο εχει σημασια!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Καθαρά θέμα βενζίνης δηλαδή, θεός ξέρει τι μου είχε βάλει ο απατεώνας στον Ασπρόπυργο.Για γραψε κ ποιος ειναι να του κανουμε 'διαφημιση'
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Παλι καλα!
Σιγουρα το μοτορι δεν εχει λαμπακι για λαδια?Απ΄οτι θυμάμαι δεν έχει.
Ευθυμη θα βρω το όνομα της οδού και θα σου στείλω πμ.
-
Ποσο πηγε μεχρι στιγμης το ''μαλλι'' ? και γιατι ειχε τοσο λιγο λαδι μεσα ? (θυμαμαι οτι ειχες πει οτι δεν εχει λαμπακι για το λαδι , ουτε ενδειξη θερμοκρασιας σωστα ? )
Please πες ποιος ειναι γιατι και εγω περιπου στην ιδια περιοχη δουλευω μην την πατησουμε
Μηπως δεν το σκιζεις αρκετα ?
-
Το λάδι έτσι κι αλλιώς το είχε ψιλοκάψει, είχα κάνει αρκετά χλμ στις ζέστες με αρκετό στροφάρισμα, αλλά πρέπει να είχε πετάξει και από τη ρωγμη που έγινε. Προς το παρόν η δουλειά πήγε 100 ευρώ και υπολογίζουμε οτι θα πάει άλλο 150άρι όταν έρθουν ελατηρια/τσιμούχες και μπουν κι αυτά. Λαμπάκι θερμοκρασίας νομίζω έχει (ωραίος ειμαι, ε? ), θα σιγουρευτώ και θα σου πω. Το αυτό και για το βενζινάδικο, ό,τι ειπα στον Ευθυμη πιο πάνω.
ΤΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΕΧΕΤΕ ?