-
δειξτου χαρτι ανακυκλωσης και θα παρει μπροστα με τη μια
-
Πάρε ένα μπουκάλι του νερού και βάλε λίγη βενζίνη ,προσάρμοσε ένα λάστιχο στο στόμιο και συνέδεσε το αλλο ακρο στο φίλτρο βενζίνης που πάει στα καρμπυρατερ. Γύρνα το μπουκάλι ανάποδα για να κατεβάζει με την βαρύτητα την βενζίνη στο φίλτρο αλλά άνοιξε μια μικρή τρύπα στο μπουκάλι στο πάνω μέρος για να μπορεί να συνεχίζει να κατεβάζει βενζίνη. Έτσι έχεις λύσει το θέμα τροφοδοσίας βενζίνης προσωρινά και αμα πάρει το αμάξι μπορεί να ξεκολλήσει και η τρόμπα . Καλού κακού έχε άλλο ένα άδειο μπουκάλι στο σωληνάκι καυσίμου από την τρόμπα μην τυχόν και αρχίσει και δίνει και να μην χυθεί κάτω ή μέσα στο χώρο της μηχανής.
Οκ , τώρα για το άλλο σκέλος. Άνοιγμα τα μπουζί και καθάρισμα με βουρτσάκι , άνοιγμα το καπάκι του διανομέα και καθάρισμα μέσα . Καθάρισμα επίσης και στις πίπες των μπουζί καθώς και αν είναι εύκολο και στις γειώσεις ειδικά στους πόλους της μπαταρίας. Η παραμικρή απώλεια ισχύς ρεύματος στα μπουζί ή στο διανομέα θα σου προκαλεί πρόβλημα στην ανάφλεξη. Φαντάζομαι χρονισμένο παραμένει το αμάξι έτσι? Δοκιμάστε με ένα μπουζί αν φέρνει σπινθήρα εκτός του κυλίνδρου , πάνω στο σασί για να δείτε αν φέρνει σπινθήρα και αν ναι , πόσο ισχυρό είναι.
-
Πάρε ένα μπουκάλι του νερού και βάλε λίγη βενζίνη ,προσάρμοσε ένα λάστιχο στο στόμιο και συνέδεσε το αλλο ακρο στο φίλτρο βενζίνης που πάει στα καρμπυρατερ. Γύρνα το μπουκάλι ανάποδα για να κατεβάζει με την βαρύτητα την βενζίνη στο φίλτρο αλλά άνοιξε μια μικρή τρύπα στο μπουκάλι στο πάνω μέρος για να μπορεί να συνεχίζει να κατεβάζει βενζίνη. Έτσι έχεις λύσει το θέμα τροφοδοσίας βενζίνης προσωρινά και αμα πάρει το αμάξι μπορεί να ξεκολλήσει και η τρόμπα . Καλού κακού έχε άλλο ένα άδειο μπουκάλι στο σωληνάκι καυσίμου από την τρόμπα μην τυχόν και αρχίσει και δίνει και να μην χυθεί κάτω ή μέσα στο χώρο της μηχανής.
Οκ , τώρα για το άλλο σκέλος. Άνοιγμα τα μπουζί και καθάρισμα με βουρτσάκι , άνοιγμα το καπάκι του διανομέα και καθάρισμα μέσα . Καθάρισμα επίσης και στις πίπες των μπουζί καθώς και αν είναι εύκολο και στις γειώσεις ειδικά στους πόλους της μπαταρίας. Η παραμικρή απώλεια ισχύς ρεύματος στα μπουζί ή στο διανομέα θα σου προκαλεί πρόβλημα στην ανάφλεξη. Φαντάζομαι χρονισμένο παραμένει το αμάξι έτσι? Δοκιμάστε με ένα μπουζί αν φέρνει σπινθήρα εκτός του κυλίνδρου , πάνω στο σασί για να δείτε αν φέρνει σπινθήρα και αν ναι , πόσο ισχυρό είναι.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
στα καρμπυρατερ. .το παθαινω και εγω δεν ειναι τιποτα.Συμβαινει σε ολους οσους εχουν φαει ωρες πανω απο το μηχανοστασιο μιας Ρομεο.
Ενα σολεξακι εχει ο κακομοιρης.
Καθαρισα μπουζι, αδειασα παντου σπρέι επαφων και ξυπνησε.
Δεν κρατησε ρελαντι γιατι μολις τελειωνε η βενζινη του κερασματος εσβηνε.
Παντως τον ακουσα.
Εξακολουθει να μην φερνει βενζινη μονος του οποτε θα παω να παρω μια καινουργια τρομπα.
Μου ξελιγωσε μια 60αρα μπαταρια για να παρει. -
Mην ξεχασεις να ελενξεις το νερο στο ψυγειο
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Mην ξεχασεις να ελενξεις το νερο στο ψυγειοκαι νομιζα οτι μονο εγω δινω επιστημονικες απαντησεις
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Mην ξεχασεις να ελενξεις το νερο στο ψυγειοΤο παραφλου ειναι το πρωτο πραγμα που τσεκαρα!
Τακη για να αποφυγω την αποσυρση προσπαθω να τον ξυπνησω -
-
Ναι , έχω μείνει στην κλασική μόντα με τα διπλά IDF στους σκαραβαίους και υποθέτω οτι το κάνουν όλοι....
-
θα ξυπνησει μωρε, εχει φιλοτιμο..μη φοβου. σημερα 7 το πρωι πινοντας καφε...σκαει μυτη πλαι στο πεζοδρομιο, κοκκινος σκαραβαιος, μοντελο 62 υποθετω με τα κλασικα σιδερακια στους προφυλακτηρες(αυτα που κρατανε και νταμιτζανα πισω ) και ηχο κελαιδιστο...1200αρης σε καλη κατασταση πληρης, φυσικα με ολες τις παραφωνιες που μπορει να εχει...ενας σκαραβαιος...που κυκλοφορει καθημερινα εδω και 40 χρονια. παντως...ο παππους....νοικοκυρης.....
-
Σε παρομοια περιπτωση(προσπαθουσαμε να βαλουμε μπροστα σκαραβαιο υστερα απο 3 χρονια)ειχαμε δοκιμασει τα παντα χωρις επιτυχια.Τελικα ανακαλυψαμε οτι το ζιγκλερ της βενζινης ηταν εντελως βουλωμενο ,το ξεβουλωσαμε και πηρε αμεσως,βεβαια μετα εσβηνε στις αποτομες γκαζιες γιατι ειχε βουλωσει και το κυκλωμα της επιταχυνσης.
Η αντλια βενζινης δεν ειναι απαραιτητο να εχει χαλασει,μπορει να εχουν βουλωσει οι σωληνωσεις η να εχουν κοπει η να εχει βουλωσει καποιο φιλτρο.Μπορεις να την ελεγξεις κερνωντας την κατευθειαν βενζινη.
Και οσο για τη φρεσκια βενζινη,δεν νομιζω οτι παιζει τοσο ρολο.Εχω βαλει μπροστα αυτοκινητο μετα απο χρονια ακινησιας και πηρε με τη δικη του βενζινη(ενταξει,ισως ρεταριζε λιγο και η βρωμα ηταν απιστευτη,αλλα πηρε) -
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2666431/
τα σχολια δικά σας!
-
βουτηξε τα σεμεδακια της γιαγιας του και εφτιαξε τον ουρανο?
-
3 κιλά πέρλα??
-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
3 κιλά πέρλα??Eιναι πολυ το καουτσου για αυτο χρειάστηκε μονο 3 κιλα!
-
Φιδίσιος ουρανός ουαου... Επίσης μεν δερματίνη στο χρώμα του μαρμάρου Πεντέλης αλλά είναι Ιταλική!!!. :Αυτό δίνει αλλη γκλαμουριά , αλλο να λές δερματίνη , άλλο Ιταλική Δερματινη....
-
-
προτιμω την παραδοση.. εγω λεω...
(περι ορεξεως κολοκυθωπιτα.) -
εγινε πιο competition,(οπως το μοτερ του! ) θα εβγαζα τους λασπωτηρες.
-
Εμενα μου αρεσαν παντα οι Centerline σε σκαραβαιους.
και μετα θελεις μια διακριτικη εξατμιση....
Classic Volkswagen Forum