Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen Saxo vts - προβλήματα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Citroen Saxo vts - προβλήματα
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    25
    1366
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      auber002b last edited by

      Εγω στα 82000 χλμ μέχρι που το πούλησα είχα αλλάξει δισκο-πλατό ,
      αισθητήρα λ , το μοτεράκι της ανακύκλησης που είναι στο ντουλαπάκι και ακουγόταν συνέχεια ένας θόρυβος τακ τακ , και το βηματικό μοτέρ του ρελαντι ! ξέχασα μηπως τίποτα? μάλλον οχι. Πάντως δεν το πούλησα λόγω προβλημάτων, η οδήγηση και μόνο ήταν αρκετά μεγάλος παράγοντας που τα ισοψηφούσε....
      Από όσο ξέρω από γνωστούς με saxo και rallye o αισθητήρας λ είναι αρκετά συνηθησμένος αλλά και το μοτεράκι της ανακύκλησης αέρα του οποίου η 2η λύση ήταν να το απομονώσεις αν όχι να το αντ/σεις.
      Βάση δεν είχα αλλάξει αλλά πιθανόν μετά απο λίγο να χρειαζότανε.
      αυτα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • T
        taurus last edited by

        Παιδιά, δεν ξέρω τι λέτε εσείς, εγώ στα 67000 χλμ είχα μόνο έναν αισθητήρα πίεσης βενζίνης χαλασμένο, έναν θερμοστάτη και ένα μαγνήτη του immobiliser καμμένο (το 3ο από δικό μου καθαρά λάθος... )

        Πριν πάρω το αμάξι μου έλεγαν μακριά από σαξόραλλα, βγάζουν ζημιές, κόβουν βάσεις, κουρεύουν κιβώτια, πέφτουν οι πόρτες τους κτλ... Είχα ψιλοτρομοκρατηθεί να πω την αλήθεια μου, διαπίστωσα όμως το εξής: όπως το χρησιμοποιήσεις το αυτοκίνητο, αυτά θα σου δώσει.

        Εννοείται ότι και εγώ ενίοτε του ρίχνω το σκισιματάκι του, και πίστα το έχω βάλει και τα ανοιγματάκια μου έχω κάνει και ταξίδι με υψηλές ταχύτητες και άλλα χαριτωμένα... Πρέπει όμως να έχουμε και κάποια πράγματα υπ'οψη μας. Για παράδειγμα, από την πρώτη στιγμή που το οδήγησα το saxάκι μου, ήταν προφανές σε μένα ότι έπρεπε να ξεχάσω την κιβωτιαρα του civic που είχα πριν, στο οποίο μπορούσες να καταργήσεις τελείως τον συμπλέκτη, χωρίς κανένα πρόβλημα. Ναι, δε λέω, γρήγορες αλλαγές εξακολουθώ να κανω, αλλά ρε παιδιά ήμαρτον, γιατί καρφωτές σε ένα κιβωτιάκι που δεν γράφει 'Made in Japan';

        Δεν ξέρω για τι ακριβώς συνθήκες σκισίματος μου λέτε, αλλά ειναι σαν να παραπονιέται ένας κάτοχος τουρμπισμένου αυτοκίνητου ότι του έβγαλε πρόβλημα, όταν αυτός το πήγαινε τελικές με εξωτερική θερμοκρασία 40 βαθμών... Φυσικό δεν είναι να του βγάλει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          gabriel last edited by

          Εγώ έχω 99άρι με 70000 χιλιόμετρα πλέον,κανένα πρόβλημα,βέβαια το πήρα μεταχειρισμένο στα 47000χμ αλλά πρίν από το VTS 1.6,είχα το 1.1 καινούριο (και το πούλησα με 45000χμ) επομένως έχω σαφή άποψη.
          Πιό πολύ με ενοχλούν τα πλαστικά του που τρίζουν,παρά οτιδήποτε άλλο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            tifosaros last edited by

            Αυτό με το ποτενσιόμετρο γκαζιού και το μοτεράκι του ρελαντί είναι κοινό πρόβλημα σε AX βλέπω...
            Και ύστερα μου λες ψεκασμοί της Bosch και μ******ς.
            Αναρωτιέμαι στα μετέπειτα ΑΧ με το σύστημα της Μarelli αν συνέβαιναν αυτά τα πράγματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • elteo
              elteo last edited by

              Σε εμένα δεν έβγαλε τίποτα από αυτά που λέτε, έπαιξε ρόλο ότι ήταν η τελευταία γενιά με τα προηγούμενα φώτα (10/99) και ότι ήταν να βγάλει τα έβγαλε στις πρώτες «φουρνιές»...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                gabriel last edited by

                και μένα με τα προηγούμενα φώτα είναι 99άρι μονόφυσσο με Magnetti Marelli.
                Παλαιότερα είχα το Saxo 1.1 με τον Bosch και είχα το κλασσικό πρόβλημα με το ανεβοκατέβασμα του ρελαντί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                APRILIOS

                ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr