-
Εγω στα 82000 χλμ μέχρι που το πούλησα είχα αλλάξει δισκο-πλατό ,
αισθητήρα λ , το μοτεράκι της ανακύκλησης που είναι στο ντουλαπάκι και ακουγόταν συνέχεια ένας θόρυβος τακ τακ , και το βηματικό μοτέρ του ρελαντι ! ξέχασα μηπως τίποτα? μάλλον οχι. Πάντως δεν το πούλησα λόγω προβλημάτων, η οδήγηση και μόνο ήταν αρκετά μεγάλος παράγοντας που τα ισοψηφούσε....
Από όσο ξέρω από γνωστούς με saxo και rallye o αισθητήρας λ είναι αρκετά συνηθησμένος αλλά και το μοτεράκι της ανακύκλησης αέρα του οποίου η 2η λύση ήταν να το απομονώσεις αν όχι να το αντ/σεις.
Βάση δεν είχα αλλάξει αλλά πιθανόν μετά απο λίγο να χρειαζότανε.
αυτα.. -
Παιδιά, δεν ξέρω τι λέτε εσείς, εγώ στα 67000 χλμ είχα μόνο έναν αισθητήρα πίεσης βενζίνης χαλασμένο, έναν θερμοστάτη και ένα μαγνήτη του immobiliser καμμένο (το 3ο από δικό μου καθαρά λάθος... )
Πριν πάρω το αμάξι μου έλεγαν μακριά από σαξόραλλα, βγάζουν ζημιές, κόβουν βάσεις, κουρεύουν κιβώτια, πέφτουν οι πόρτες τους κτλ... Είχα ψιλοτρομοκρατηθεί να πω την αλήθεια μου, διαπίστωσα όμως το εξής: όπως το χρησιμοποιήσεις το αυτοκίνητο, αυτά θα σου δώσει.
Εννοείται ότι και εγώ ενίοτε του ρίχνω το σκισιματάκι του, και πίστα το έχω βάλει και τα ανοιγματάκια μου έχω κάνει και ταξίδι με υψηλές ταχύτητες και άλλα χαριτωμένα... Πρέπει όμως να έχουμε και κάποια πράγματα υπ'οψη μας. Για παράδειγμα, από την πρώτη στιγμή που το οδήγησα το saxάκι μου, ήταν προφανές σε μένα ότι έπρεπε να ξεχάσω την κιβωτιαρα του civic που είχα πριν, στο οποίο μπορούσες να καταργήσεις τελείως τον συμπλέκτη, χωρίς κανένα πρόβλημα. Ναι, δε λέω, γρήγορες αλλαγές εξακολουθώ να κανω, αλλά ρε παιδιά ήμαρτον, γιατί καρφωτές σε ένα κιβωτιάκι που δεν γράφει 'Made in Japan';
Δεν ξέρω για τι ακριβώς συνθήκες σκισίματος μου λέτε, αλλά ειναι σαν να παραπονιέται ένας κάτοχος τουρμπισμένου αυτοκίνητου ότι του έβγαλε πρόβλημα, όταν αυτός το πήγαινε τελικές με εξωτερική θερμοκρασία 40 βαθμών... Φυσικό δεν είναι να του βγάλει?
-
Εγώ έχω 99άρι με 70000 χιλιόμετρα πλέον,κανένα πρόβλημα,βέβαια το πήρα μεταχειρισμένο στα 47000χμ αλλά πρίν από το VTS 1.6,είχα το 1.1 καινούριο (και το πούλησα με 45000χμ) επομένως έχω σαφή άποψη.
Πιό πολύ με ενοχλούν τα πλαστικά του που τρίζουν,παρά οτιδήποτε άλλο... -
Αυτό με το ποτενσιόμετρο γκαζιού και το μοτεράκι του ρελαντί είναι κοινό πρόβλημα σε AX βλέπω...
Και ύστερα μου λες ψεκασμοί της Bosch και μ******ς.
Αναρωτιέμαι στα μετέπειτα ΑΧ με το σύστημα της Μarelli αν συνέβαιναν αυτά τα πράγματα. -
Σε εμένα δεν έβγαλε τίποτα από αυτά που λέτε, έπαιξε ρόλο ότι ήταν η τελευταία γενιά με τα προηγούμενα φώτα (10/99) και ότι ήταν να βγάλει τα έβγαλε στις πρώτες «φουρνιές»...
-
και μένα με τα προηγούμενα φώτα είναι 99άρι μονόφυσσο με Magnetti Marelli.
Παλαιότερα είχα το Saxo 1.1 με τον Bosch και είχα το κλασσικό πρόβλημα με το ανεβοκατέβασμα του ρελαντί.
Citroen Saxo vts - προβλήματα