-
Τι γινεται ρε, απο περυσι με τον Kubica εχουν γινει παρα πολλα δuσαρεστα στον χωρο των motorsport απο τους γνωστους ή απο αυτους που ακουστηκαν(βλεπε: Weldon,Simoncelli,Roberts,Tomizawa,Vauthier) και ακομα ενας αναβατης, νομιζω απο την moto 3, απο τις δοκιμες στην αρχη της σεζον δεν ξερει ακομα αν θα περπατησει.......
-
παιδες παντως όπου τρέχουν αυτά συμβαίνουν,έγιναν απανωτά θα βρουν την άκρη ,κάτι θα γίνει...
εδώ που έχει γίνει το άθλημα όπως εχει γινει και δεν τρεχουν παρα ελαχιστοι ,και φτανουμε σε σημειο στους 'ελληνικους αγωνες' να ασχολουμαστε με τα ατυχηματα των έξω,τι θα κανουμε?...
οσο για τα ατυχηματα γενικως στο μοτορσπορτ,εννοεται πως παγκοσμιως και σε χρονικο διαστημα 1-1,5 ετος θα γινονται πολλα,αλλα ταυτοχρονα σκεψου ποσα ατυχηματα εχουν γινει και βγαινουν-βγαινουμε αλωβητοι....;)....
-
Ο χρήστης PyrgiotisRS έγραψε:
ΠΑΛΙ μπαριέρα ΠΑΛΙ στην Ιταλία.Δεν είναι σύμπτωση. Αν δεις από incar τις Ε.Δ. σε όλη την Ιταλία υπάρχουν ένα σωρό λάθος μπαριέρες. Πάντως, με αφορμή αυτό, καλό είναι να αρχίσουμε να εντοπίζουμε και εδώ τέτοια σημεία.
Πράγματι, φέτος έχουν γίνει πολλά. Πριν μερικές εβδομάδες είχαμε πλήρωμα Ν4 από δέντρο, σε άλλο αγώνα 3 θεατές και σε άλλο αγώνα άλλους 2 θεατές. Ίσως κάτι λέει ότι όλα έχουν γίνει σε ασφάλτινους αγώνες.
-
Δυστυχώς η αγωνιστική χρίση ενός δρόμου, είναι εντελώς διάφορη από την χρίση για έναν ΙΧ, για το οποίο και σχεδιάστηκε. Στο φιλμάκι στο targa florio του 11, μέτρησα 60+ σημεία, οπού ο οργανωτής θα έπρεπε να διαφυλάξει.
Πάμε στον τρόπο: πάσσαλος μελετημένης αντοχής, καρφωμένος από ιδικό μηχάνημα, μερικούς πόντος προς την άσφαλτο, ακριβός στην αρχή της μπάρας. Περασμένα ‘σουβλάκι’ λάστιχα, και μέχρι ύψους 1+ μέτρα, δεμένα μεταξύ τους με τσέρκια.
Και όλα αυτά τα γράφω, για τον φίλο που μίλησε για 400ε!.
Πάμε κόστος. Ο Βελετάκος που έχει και σίδερα από ‘σκράπ’ για κομμάτια 2,5 μέτρα θέλει 150ε το ένα. Δημιουργώντας και μύτη.
Ο εργολάβος που καρφώνει τα κάθετα στην αττική οδό για της μπάρες, παίρνει 40ε την μια, όταν είναι δίπλα δίπλα. Αυθαίρετα να πω 80, όταν αυτές έχουν απόσταση μεταξύ τους?. (στήσε ξεστήσε….).
Τα λάστιχα τα μεταχειρισμένα λόγο ανακυκλώσεως, οι ανακυκλωτές που μας τα μαζεύουν παίρνουν 2ε το ένα, και θέλουμε σε κάθε πάσαλο τουλάχιστον 10.
Το τσερκάρισμα που ρώτησα έναν μεταφορέα που χρησιμοποιώ, μου είπε 25ε το ένα, επειδή είναι σε απόσταση το ένα από το άλλο.
Σούμα 150χ60=9000
80χ60=4800
10χ60χ2=1200
25χ60=1500
Σύνολο 16500 και δεν γίνεται ούτε την Ιταλία στο targa florio!. Και βεβαία αφύλαχτα γκέμια, που σταματάς στην κόλαση, ντουβάρια χτιστά σε γωνιές κλπ κλπ…..
Ένα κομμάτι χαλύβδινης λαμαρίνας, εξωτερικά στο μεσαίο τροπέτο, θα έκανε δουλειά. μα από βάρος?.
Σίγουρα το κέβλαρ εμβολίζετε, αντέχει στην πλάγια κρούση, άρα δεν κάνει.
Έτσι τα θέματα ασφάλειας υπόκεινται σε ποσόστωση ατυχήματος….. από πλευράς οργάνωσης.
Έτσι βλέπουμε κάθε χρόνο, πρόσθετα σημεία ασφάλειας στα αυτοκίνητα….. που σίγουρα πληρώνουμε εμείς!!!!!!..... διεθνώς.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Σύνολο 16500Μάστορα, δώσε μου τα μισά απ' αυτά τα χρήματα και σου την κάνω τη Μαυροσουβάλα και τη Ριτσώνα φρούριο. Σύμφωνοι;
Άντε μήπως βγάλουμε και κάνα φράγκο...
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Σύνολο 16500
Μάστορα, δώσε μου τα μισά απ' αυτά τα χρήματα και σου την κάνω τη Μαυροσουβάλα και τη Ριτσώνα φρούριο. Σύμφωνοι;
Άντε μήπως βγάλουμε και κάνα φράγκο...
Σίγουρα είναι πολύ μικρότερες οι διαδρομές, και έτσι η περεταίρω ασφάλεια κοστίζει πολύ λιγότερο.
Οπωσδήποτε η ανηφορική χρειά και των δυο, δεν επιτρέπει πολύ μεγάλες ταχύτητες, κατά συνέπια της διασφαλίζεις οικονομικότερα.
Στους χαλεπούς οικονομικά καιρούς που ζούμε, το δύσκολο γίνετε και αδύνατο. Και εδώ ο εθελοντισμός παίζει μεγάλο ρόλο.
Δυστυχώς στην χώρα μας, η ανέχεια των λεσχών και η μύωση των αγόνων δημιουργεί ‘κουλαμάρα’ στους αγωνιζόμενους. Αυτό προστίθεται αρνητικά στον παράγοντα ασφάλεια.
Α -
Ψαχνοντας στην βιβλιοθηκη βρηκα ενα τευχος του 2010 απο το ιταλικο περιοδικο rally sprint με τιτλο
'Sicurezza Anno Zero' Δηλαδη ασφαλεια ετος μηδεν!
Αναφερει οτι απο το 2003 εχουν γινει πολλα θανατηφορα ατυχηματα και εψαχναν να βρουν τι φταιει...αλλα οπως ολα δειχνουν δεν το βρηκαν ακομα !
2003 rally del salento, 206 S1600 Aghini-Roggia, μετωπικη σε δεντρο/συνοδηγος νεκρος
2004 rally costa romagnola, Corsa S1600 Broccoli-zonca,πλαγιομετωπικη/συνοδηγος νεκρος
2005 rally vale d aosta,Punto S1600 Pozzi-curto,μετωπικη σε τοιχο/οδηγος νεκρος
2008 rally vale ossolane,Clio S1600 Riedmann-Pedrazzoli, με το πλαι σε δεντρο/νεκρος συνοδηγος
2009 rally maremma,BMW M3 scamporlino-russo, με το πλαι σε δεντρο/νεκρος οδηγος
2010 rally di larciano,Clio R3 ciardi-ballerini, μετωπικη/νεκρος συνοδηγοςΤα συμπερασματα των ιταλων ειδικων λενε οτι στατιστικα τα S1600 εχουν μεγαλυτερες πιθανοτητες εξοδου,χωρις φυσικα να αποκλειουν τα S2000,wrc αφου τις ιδιες χρονιες ταυτοχρονα ειχαμε εκτος ιταλιας αρκετα θανατηφορα που τα περισσοτερα δεν τα μαθαινουμε ποτε.Δεν αναφερω κανενα προηγουμενης δεκαετιας γιατι ειναι δεκαδες!!!
Οι ιταλοι συνεχιζουν στο ιδιο αρθρο να απορουν πως στην φορμουλα 1 που οι ταχυτητες ειναι εξωπραγματικες εχουν καταφερει τετοιο επιπεδο ασφαλειας!
Τελος εκαναν καποιες σκεψεις (που εμειναν μονο σκεψεις) να φτιαξουν ελαστικα που δεν θα επιτρεπουν να πιανουν τετοιες ταχυτητες στα ραλυ και θα ειναι κοινα κ υποχρεωτικα για ολους.
Με τα παρακατω παραδειγματα σταματαω το μακαβριο μετρημα γιατι οσο ψαχνω βρισκω οτι ειναι παρα πολλα,και ευτυχως μου διαφευγουν και καμποσα προσφατα ,και αν φυγουμε εκτος ευρωπης θα χασουμε το μετρημα!!!
Δυστηχως ειναι ενα επικινδυνο αθλημα και θελει τεραστια προσοχη και υπευθυνοτητα απο ολους τους εμπλεκομενους!!2005 rally del Galles 307 wrc Martin-Park,πλαγια σε δεντρο/νεκρος συνοδηγος
2006 Rally Catalunya C2 S1600,Jörg Bastuck/συνοδηγος νεκρος
2009 rally Bulgaria, 207 S2000 Lavio-Gugliemini, πλαγια σε δεντρο/νεκρος συνοδηγος
2010 rally Iasi Clio R3, Lucian Garbacea,πλαγια σε δεντρο/νεκρος οδηγος
2012 rally Targa Florio,207 S2000 Gareth-Breen,πλαγια/νεκρος συνοδηγος
2012 rally boholt Belgium,Mitsubishi evo,σε δεντρο και φωτια/νεκροι και οι δυο!
Δεν πρεπει να ξεχναμε και τα δικα μας 3 θανατηφορα τα τελευταια χρονια ΔΟΥΡΟΣ-ΜΑΚΡΗΣ-ΚΟΛΙΟΠΑΝΟΣ!! -
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
Οι ιταλοι συνεχιζουν στο ιδιο αρθρο να απορουν πως στην φορμουλα 1 που οι ταχυτητες ειναι εξωπραγματικες εχουν καταφερει τετοιο επιπεδο ασφαλειας!Σε έντυπο που περιέχει τέτοιου είδους προβληματισμό ταιριάζει άμεση ανακύκλωση
Και η F1 αν έτρεχε δίπλα σε δέντρα, γυμνά ντουβάρια ή μπαριέρες που χάσκουν θα τρώγαμε κάθε μήνα κόλλυβα.
-
σωστος ο γκοου φορ...χαχαχαχα
οι δημοσιογραφοι πετανε διαφορες μπουρδες ,και μετα οταν λες γιατι τις λες,σου λεει ενα απλο ερωτημα ηταν...
χαχαχαχα(γενικα οχι στο μοτορσπορτ)παντα θα θελουμε και θα επιδιωκουμε για ολους μας το καλυτερο και πιο ασφαλες,αλλα στο τελος της ημερας απλως δεν πρεπει να ξεχναμε το γνωστο σε ολους το αθλημα ειναι επικινδυνο!..........
και για να ασχολουμαστε λιγο με τα ενδοτερα και οχι τοσο με τα ατυχηματα και θεματα ασφαλειας εξωτερικου
το ασφαλιστηριο προσωπικου ατυχηματος που ειναι?
-
Μπορει καποιος να μου εξηγησει πως εγιναν τα ατυχηματα εδω στην Ελλαδα, γιατι απο αυτα που βρισκω δεν βγαζω ακρη.
-
2003 ράλι ΕΛΠΑ Toyota Yaris Κολιοπάνος/Χασιώτης πλαγιομετωπική σε κολώνα/οδηγός
2006 ράλι-σπριντ Κορίνθου Toyota Starlet Σαρλάς/Δούρος μετωπική σε δέντρο/συνοδηγός
2006 ράλι Μαύρο Ρόδο Toyota Starlet Μακρής/Αυγερινός πτώση σε χαράδρα/οδηγόςΕλπίζω να φτάνει αυτός ο μαύρος απολογισμός
-
«Ελπίζω να φτάνει αυτός ο μαύρος απολογισμός »
Και αναμφίβολα καλέ μου φίλε, εσύ καλύτερα από τον οποιονδήποτε, γνωρίζεις τον λόγο του θανάτου του Μακρή.
Εάν ο Αντώνης περνούσε έστω και μια φόρα από την ιδική, θα διαπίστωνε ότι τα μπαζώματα, έφεραν τον δρόμο ψηλότερα από της μπαριέρες. Τότε δεν θα την έβαζε ολόκληρη την ακροπολική. Έφταναν και περίσσευαν τα χιλιόμετρα μέχρι το προηγούμενο πλάτωμα της εσόδου των στοών εξόρυξης. Και σίγουρα όντας απλή το υπόλοιπο κομμάτι, δεν θα υπήρχε το ατύχημα.
Το φώναξα και με ειρωνεύτηκαν πριν 2 ώρες από το πρώτο αυτοκίνητο. Μα ο υπεύθυνος ασφάλειας της ιδικής δεν το είδε?. Δεν τους το είπε?...... ακατάλληλοι άνθρωποι.
Εδώ περίτρανα αποδεικνύετε ότι έφταιγε η οργάνωση…… και το τσαρούχωμα των φρένων.
Και θα έπρεπε να ξέρουν το ‘τοπικό’, και το ότι οι οδηγοί ενός τέτοιου αγώνα δεν είναι Βατάνεν.
Εάν αυτά τα δυο σημεία δεν τίθενται στα υπόψη, θα έχουμε άγρια ατυχήματα.
Α. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
2003 ράλι ΕΛΠΑ Toyota Yaris Κολιοπάνος/Χασιώτης πλαγιομετωπική σε κολώνα/οδηγόςαυτο νομιζω ειναι ανεπιβεβαιωτο ή τουλαχιστον εναι το τυπικο ,καποιοι ισχυριζονται οτι κατι αλλο ειναι η αληθεια για το τι προκαλεσε το θανατο και το σοβαρο τραυματισμο του συνοδηγου(και μερικη αναπηρια του)
-
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
2012 rally boholt Belgium,Mitsubishi evo,σε δεντρο και φωτια/νεκροι και οι δυο!Roel Vrolix - Stef Winters
-
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
Τελος εκαναν καποιες σκεψεις (που εμειναν μονο σκεψεις) να φτιαξουν ελαστικα που δεν θα επιτρεπουν να πιανουν τετοιες ταχυτητες στα ραλυ και θα ειναι κοινα κ υποχρεωτικα για ολους.
Η ανωτέρω είναι η μόνη σοβαρή πρόταση που υπάρχει. Ο μόνος τρόπος να μειωθούν οι μέσες ωριαίες είναι αυτός.
Επιπλέον, θα πρέπει κάποια στιγμή να εξεταστεί σοβαρά και το θέμα της συμπεριφοράς των ασφάλτινων ελαστικών. Στο χώμα όπου η μέγιστη γωνία ολίσθησης του ελαστικού φτάνει και ξεπερνά ενίοτε τις 15 μοίρες υπάρχουν τεράστια περιθώρια διόρθωσης, τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα τις στατιστικά πολύ λιγότερες εξόδους. Στην άσφαλτο όπου η μέγιστη γωνία ολίσθησης ενός αγωνιστικού ελαστικού σπάνια ξεπερνά τις 3 μοίρες, τα περιθώρια διόρθωσης είναι ελάχιστα και το μπουμ πάντα απότομο. Η επιβολή άλλων κανονισμών στην κατασκευή και γόμα των ελαστικών ίσως να είναι απαραίτητη στην άσφαλτο προκειμένου να μειωθούν τα ατυχήματα. -
Αν θυμάστε για αυτό το λόγο απαγορεύτηκαν τα σλικ ελαστικά στα ράλι (μικρότερη κατά 17% επιφάνεια πέλματος) καθώς επίσης και υπάρχει περιορισμός στις μέγιστες διαστάσεις (το ίδιο αυτοκίνητο σε ράλι-πίστα μπορεί να έχει 1-2 ίντσες διαφορά πλάτους καθώς επίσης και 18'' το πολύ σε ράλι διάμετρο). EDIT: Ενα WRC φοράει λάστιχο '225' που είναι αρκετά μικρό μέγεθος για τα 300+ άλογα και τα 60 κιλά ροπής του.
Ομως βλέπω πολύ δύσκολο ένα κανονισμό που να καθορίζει τη συμπεριφορά του ελαστικού (πχ. μεγάλη γωνία ολίσθησης, ομαλό και όχι απότομο ξεκόλλημα)
-
«Ομως βλέπω πολύ δύσκολο ένα κανονισμό που να καθορίζει τη συμπεριφορά του ελαστικού (πχ. μεγάλη γωνία ολίσθησης, ομαλό και όχι απότομο ξεκόλλημα)»
Έχεις δίκιο, διότι τότε οι αγώνες θα ήταν drifting, και όχι επιλογές ελαστικών για πορεία ‘τρένο’.
Α. -
Κι άλλος συνοδηγός νεκρός στο ράλλυ Bohemia στην Τσεχία. Ήταν με Έβο ΙΧ της εθνικής ομάδας της Τσεχίας. Δύο ειδικές πριν είχε πάει στο νοσοκομείο ο γνωστός μας Mads Ostberg, ευτυχώς χωρίς τίποτα σοβαρό. Έχει παρατραβήξει φέτος.
Όπως με πληροφόρησε κάποιος, το κακό έγινε πάλι από δέντρα στην άκρη του δρόμου.
Είναι τα δύο δέντρα που φαίνονται στην έξοδο της στροφής.https://maps.google.com/maps?q=Dneboh,+ ... 09,,0,7.73
-
Και τελικά θέλεις να κόβουμε τα δέντρα?.
Την ένια ράλι από πίστα ποιος την οριοθετεί?.
Ίδια μέτρα ίδια σταθμά δεν είναι για όλους?.
Να μην τρελαθούμε κιόλας!.
Ο έχων αυτοκτονική διάθεση, έχει πρόβλημα, που είναι 100% δικό του.
Να καταργήσουμε της μπαριέρες.
Να εξαλείψουμε τα γκρέμια.
Να εξαφανίσουμε της κολόνες.
Αυτό ονομάζετε κόντρα και μόνον. Μα υπάρχουν και άλλοι αγώνες!!!!......
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Και τελικά θέλεις να κόβουμε τα δέντρα?.
.....
Να καταργήσουμε της μπαριέρες.
Να εξαλείψουμε τα γκρέμια.
Να εξαφανίσουμε της κολόνες.Αυτά ποιος τα είπε; Η επισήμανση ήταν για να δείξει ότι η συγκεκριμένη αιτία είναι από τις συχνότερες. Δε μίλησε κανείς για κατάργηση μπαριερών, γκρεμών, δέντρων. Εδώ ζητάμε Φτέρη και Καρούτες κατηφόρα, πώς είναι δυνατόν να πούμε κάτι τέτοιο;
Ο έχων αυτοκτονική διάθεση, έχει πρόβλημα, που είναι 100% δικό του.
Διάβασε αυτό που έγραψες και μετά βρες έναν, έστω έναν, οδηγό ή συνοδηγό που δεν είχε ποτέ καμία έξοδο από το δρόμο. Αν τον βρεις, ίσως θα είναι ο μόνος που θα συμφωνήσει μαζί σου.
Αντί να διαστρέφεις και να επινοείς λεγόμενα, σου συνιστώ να δεις κανένα βίντεο από αγώνες στη Γερμανία και την Αγγλία για να καταλάβεις ότι κάποια στοιχειώδη μέτρα ασφαλείας και κάποια συγκεκριμένη συμπεριφορά ασφαλείας σε εξώφθαλμες περιπτώσεις είναι εφικτά.
SOS ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΜΕ S2000 ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ...