Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 473
    • 474
    • 475
    • 476
    • 477
    • 731
    • 732
    • 475 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    133079
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      m-evius last edited by

      Γι αυτο ρωταω γιατι και εγω αυτο ηξερα...........ισως να υπαρχει και αλλος τροπος μολις τον δω θα ενημερωσω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dathens last edited by

        Ο χρήστης m@evius έγραψε:
        Γι αυτο ρωταω γιατι και εγω αυτο ηξερα...........ισως να υπαρχει και αλλος τροπος μολις τον δω θα ενημερωσω.

        Εδω σπόνσορας της prins

        Απο ότι λέει ο prins σήμα στροφών εκτός πολαπλασιαστή μπορείς να έχεις και απο εκεντροφορο ή την πλεξούδα άργησα αλλα έβλεπα μπάλα με το μηχανικό εγκαταστατη , κτλ

        Αν στιγμιαία χάσει στροφές το κάνει το σκορτσαρισμα μπορει όμως άνετα να δουλέψει και με τις στροφές εκτός !!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dathens last edited by

          Ο χρήστης doukias έγραψε:
          τα prins τωρα τελευταια εχουν παρουσιαση προβληματα.
          κανε λιγη υπομονη ομως,σε λιγο θα σου απαντηση ο σπονσορας τις prins.

          σε λιγο.

          Σίγουρα το ξέρεις απ πρώτο χέρι έχουν προβληματα !! Αυτα που δεν έχουν τα BRC !! Μια επειδή εγω δεν ξεχνώ ξέρω ότι έχεις φτιαξει πολυ καλές εγκαταστάσεις με ένα κατ εμε μετριο σύστημα όπως το BRC !! Που δε σου δίνει και πολλές δυνατότητες αλλα ακριβώς επειδή το ξέρεις καλα έχεις καλές εγκαταστάσεις !! Άσχετα αν το πουλάνε και στα περίπτερα !!

          Αλλα όλοι οι άλλο με BRC ι θαύμα δουλειές κάνουν !! Σαν τη δική μου με auto calibration !! Γερμανός εισαγωγέας ΑΕΒ & BRC λέει ότι 2-3 μάστορας στην Ελλάδα ξέρουν να ρυθμίζουν σωστά τα BRC και τις δυνατότητες αυτου !!

          Όλα τα αλλα που κυκλοφορούν στο δρόμο !

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            black92s last edited by

            Ο χρήστης dathens έγραψε:

            Εδω σπόνσορας της prins

            Ώστε για αυτό σε όλα τα πόστ αναφέρεις τα prins. Είπα και εγώ
            Sent from my U20i using Tapatalk 2

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antonis-team last edited by

              Ο χρήστης dathens έγραψε:

              τα prins τωρα τελευταια εχουν παρουσιαση προβληματα.
              κανε λιγη υπομονη ομως,σε λιγο θα σου απαντηση ο σπονσορας τις prins.

              σε λιγο.

              Σίγουρα το ξέρεις απ πρώτο χέρι έχουν προβληματα !! Αυτα που δεν έχουν τα BRC !! Μια επειδή εγω δεν ξεχνώ ξέρω ότι έχεις φτιαξει πολυ καλές εγκαταστάσεις με ένα κατ εμε μετριο σύστημα όπως το BRC !! Που δε σου δίνει και πολλές δυνατότητες αλλα ακριβώς επειδή το ξέρεις καλα έχεις καλές εγκαταστάσεις !! Άσχετα αν το πουλάνε και στα περίπτερα !!

              Αλλα όλοι οι άλλο με BRC ι θαύμα δουλειές κάνουν !! Σαν τη δική μου με auto calibration !! Γερμανός εισαγωγέας ΑΕΒ & BRC λέει ότι 2-3 μάστορας στην Ελλάδα ξέρουν να ρυθμίζουν σωστά τα BRC και τις δυνατότητες αυτου !!

              Όλα τα αλλα που κυκλοφορούν στο δρόμο !


              Και τεκμηριωμένα ο γερμανός εισαγωγέας λέει μαλακίες……
              Είναι τόσο σωστά δικτυωμένα τα εργοστάσια κατασκευής κιτ αερίου, που πρέπει να είσαι εντελώς ‘στόκος’, η να μην θέλεις να ρύθμισης για να φύγει αρρύθμιστο αυτοκίνητο!!!!.....
              Και σίγουρα οι ‘στόκοι’ είναι μειονότητα.
              Α.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasicristo last edited by

                γεια σε ολους. εχω συστημα zavoli και δεξαμενη τουρκικη εδω και ενα χρονο. κανενα προβλημα μεχρι τωρα . Ομως μια ερωτηση για τη χωρητικοτητα της δεξαμενης θελω νακανω. Ειναι 45αρα και γεμιζω με 46, 47, ακομα και με 48 λιτρα. ρωτησα τον εγκαταστατη και μου ειπε πως ουσιαστκα ειναι 50 με 52 λιτρα η κανονικη χωρητικοτητα στις 45αρες ειναι και στραβωμενο λιγο το φλοτερ και ετσι παιρνει μεχρι και 48. απαιτησα να φτιαξει το φλοτερ κανονικα μιας και δεν ειχα ζητησει στην αρχη να το πειραξει, και αφου το εκανα , φουλαρισα σε 3 διαφορετικα πρατηρια ,και εξακολουθει να παιρνει 47 με 48 λιτρα. τι να συμβαινει ρε παιδια? μΑς ΚΛΕΒΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΓΚΟΧΡΕΩΣΗ τα πρατηρια? η κατι αλλο? οποιος εχει αποψη ας απαντησει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chemic last edited by

                  Ο χρήστης vasicristo έγραψε:
                  γεια σε ολους. εχω συστημα zavoli και δεξαμενη τουρκικη εδω και ενα χρονο. κανενα προβλημα μεχρι τωρα . Ομως μια ερωτηση για τη χωρητικοτητα της δεξαμενης θελω νακανω. Ειναι 45αρα και γεμιζω με 46, 47, ακομα και με 48 λιτρα. ρωτησα τον εγκαταστατη και μου ειπε πως ουσιαστκα ειναι 50 με 52 λιτρα η κανονικη χωρητικοτητα στις 45αρες ειναι και στραβωμενο λιγο το φλοτερ και ετσι παιρνει μεχρι και 48. απαιτησα να φτιαξει το φλοτερ κανονικα μιας και δεν ειχα ζητησει στην αρχη να το πειραξει, και αφου το εκανα , φουλαρισα σε 3 διαφορετικα πρατηρια ,και εξακολουθει να παιρνει 47 με 48 λιτρα. τι να συμβαινει ρε παιδια? μΑς ΚΛΕΒΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΓΚΟΧΡΕΩΣΗ τα πρατηρια? η κατι αλλο? οποιος εχει αποψη ας απαντησει.

                  απλά δε στο έφτιαξε.
                  πριν το πας σου είπε να αδειάσεις κάνοντας χλμ όλο το υγραεριο από τη μπουκάλα?
                  δες η μπουκάλα σου πόσα λίτρα γράφει πανω. το 50 με 52 δεν παίζει. ένα από τα δυο θα είναι
                  επίσης, αν είναι 50αρα, με πλήρωση στο 80% θα έπρεπε να γεμίζει με 40 λίτρα. το 45αρα που λες πως βγαίνει?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    doukias last edited by

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                    τα prins τωρα τελευταια εχουν παρουσιαση προβληματα.
                    κανε λιγη υπομονη ομως,σε λιγο θα σου απαντηση ο σπονσορας τις prins.

                    σε λιγο.

                    Σίγουρα το ξέρεις απ πρώτο χέρι έχουν προβληματα !! Αυτα που δεν έχουν τα BRC !! Μια επειδή εγω δεν ξεχνώ ξέρω ότι έχεις φτιαξει πολυ καλές εγκαταστάσεις με ένα κατ εμε μετριο σύστημα όπως το BRC !! Που δε σου δίνει και πολλές δυνατότητες αλλα ακριβώς επειδή το ξέρεις καλα έχεις καλές εγκαταστάσεις !! Άσχετα αν το πουλάνε και στα περίπτερα !!

                    Αλλα όλοι οι άλλο με BRC ι θαύμα δουλειές κάνουν !! Σαν τη δική μου με auto calibration !! Γερμανός εισαγωγέας ΑΕΒ & BRC λέει ότι 2-3 μάστορας στην Ελλάδα ξέρουν να ρυθμίζουν σωστά τα BRC και τις δυνατότητες αυτου !!

                    Όλα τα αλλα που κυκλοφορούν στο δρόμο !


                    Και τεκμηριωμένα ο γερμανός εισαγωγέας λέει μαλακίες……
                    Είναι τόσο σωστά δικτυωμένα τα εργοστάσια κατασκευής κιτ αερίου, που πρέπει να είσαι εντελώς ‘στόκος’, η να μην θέλεις να ρύθμισης για να φύγει αρρύθμιστο αυτοκίνητο!!!!.....
                    Και σίγουρα οι ‘στόκοι’ είναι μειονότητα.
                    Α.

                    +100.ειναι οπως τα λες φιλε αντωνη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      doukias last edited by

                      Ο χρήστης dathens έγραψε:

                      τα prins τωρα τελευταια εχουν παρουσιαση προβληματα.
                      κανε λιγη υπομονη ομως,σε λιγο θα σου απαντηση ο σπονσορας τις prins.

                      σε λιγο.

                      Σίγουρα το ξέρεις απ πρώτο χέρι έχουν προβληματα !! Αυτα που δεν έχουν τα BRC !! Μια επειδή εγω δεν ξεχνώ ξέρω ότι έχεις φτιαξει πολυ καλές εγκαταστάσεις με ένα κατ εμε μετριο σύστημα όπως το BRC !! Που δε σου δίνει και πολλές δυνατότητες αλλα ακριβώς επειδή το ξέρεις καλα έχεις καλές εγκαταστάσεις !! Άσχετα αν το πουλάνε και στα περίπτερα !!

                      Αλλα όλοι οι άλλο με BRC ι θαύμα δουλειές κάνουν !! Σαν τη δική μου με auto calibration !! Γερμανός εισαγωγέας ΑΕΒ & BRC λέει ότι 2-3 μάστορας στην Ελλάδα ξέρουν να ρυθμίζουν σωστά τα BRC και τις δυνατότητες αυτου !!

                      Όλα τα αλλα που κυκλοφορούν στο δρόμο !

                      φιλε μου πλακα κανω.
                      πιστευω πως ολα τα συστηματα δουλευου αν η εγκατασταση γινει οπως πρεπει .
                      χρειαζετε γνωση,μερακι,και οχι εκπτωση σε υλικα και βεβαια ο σωστος μαστορας να ανταμειβετε και τα λαμογια να διωκονται.
                      περα απο αυτα φιλε να παραδεχτω οτι παρολη την επιμονη με την prins διαπιστωνω οτι το ψαχνεις και καλα κανεις αν σε γεμιζει το θεμα.επισεις διαπιστωνω και την βαθια αισθηση του χιουμορ που εχεις

                      παρε μια γευση απο το τελευταιο R 350 που εβγαλα.

                      εκανα ανακληση δυο προηγουμενα να τα κανω μ αυτον τον τροπο.


                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        edmond last edited by

                        μ' αρέσει που σ' ένα τόσο ακριβό αμάξι, τίθεται θέμα κόστους κίνησης!
                        whatever όμως όπως την βλέπει ο καθένας..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Γιατι εχει την βελονα στον πισω προφυλακτηρα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                            Γιατι εχει την βελονα στον πισω προφυλακτηρα;

                            Για να το βγάλουν από το συνεργείο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              doukias last edited by

                              Ο χρήστης edmond έγραψε:
                              μ' αρέσει που σ' ένα τόσο ακριβό αμάξι, τίθεται θέμα κόστους κίνησης!
                              whatever όμως όπως την βλέπει ο καθένας..

                              τα πραγματα ειναι δυσκολα.
                              ακομη και στην πληρωμη του συστηματος τιθεται θεμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonis-team last edited by

                                Ο χρήστης edmond έγραψε:
                                μ' αρέσει που σ' ένα τόσο ακριβό αμάξι, τίθεται θέμα κόστους κίνησης!
                                whatever όμως όπως την βλέπει ο καθένας..


                                Κατά συνέπεια, δεν το αγόρασε για τα προσόντα του, μα για να μεγαλώσει η libidos της συνοδηγού του…..
                                Α.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  m-evius last edited by

                                  Λοιπον εγω εχω ενα opel insignia 1800 cc με zavoli εδω και ενα χρονο και 19.000 χλμ και προσφατα ενα opel corsa c 1400 cc με prins silverline. Οι διαφορες ειναι μηδαμινες αναμεσα στα 2 και σε ποιοτητα υλικων και σε αποδοση (το μονο που μου εκανε εντυπωση στο prins ειναι το εφετζιδικο μπουτον αλλαγης του υγραεριου..... ) κατα τα αλλα 2 καλα ποιοτικα συστηματα υγραεριου περασμενα απο ανθρωπους του χωρου εμπειρους (Θεοδωρου Θεσνικη το zavoli και Φαρμακη Γιαννενα το prins). Επίσης μου κανει φοβερή εντύπωση το πλασάρισμα λαδιέρας που γίνεται μαζί με τα prins πακέτο ενα πραγμα και μονο αν ζητήσεις να μην σου βάλουν δεν σου βάζουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    doukias last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                    Γιατι εχει την βελονα στον πισω προφυλακτηρα;

                                    Για να το βγάλουν από το συνεργείο.

                                    και εγω αναρωτηθηκα αλλα ετσι μου το εφερε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      m-evius last edited by

                                      Ο χρήστης doukias έγραψε:

                                      μ' αρέσει που σ' ένα τόσο ακριβό αμάξι, τίθεται θέμα κόστους κίνησης!
                                      whatever όμως όπως την βλέπει ο καθένας..

                                      τα πραγματα ειναι δυσκολα.
                                      ακομη και στην πληρωμη του συστηματος τιθεται θεμα.

                                      Δυστυχως με την τωρινη κατασταση ολοι εχουμε γνωστους που εχουν αυτοκινητα ακριβα και δεν εχουν λεφτα ουτε για καυσιμα. Δεν μπορουν ουτε να τα πουλησουν ουτε ομως δεχονται να τα 'σκοτωσουν' πραγμα απολυτως λογικο γιατι πολλοι εφτυσαν αιμα για να τα αγορασουν. Αντι να τα παροπλισουν τα μετατρεπουν σε υγραεριοκινητα (πολλοι μαλιστα δεν εχουν φραγκα ουτε για το συστημα με αποτελεσμα να βαζουν τα φθηνοτερα (made in taiwan.......) και με γνωμωνα τις δοσεις η την προσφορα και οχι τα καταλληλα για το αυτοκινητο τους και μετα αρχιζουν τα δραματα. Εγω εχω πολλους φιλους σε αυτην την κατασταση και προσπαθω να τους αποτρεψω απο καμμια μακακια και πεσουν θυματα αρπακτικων

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dathens last edited by

                                        Ο χρήστης m@evius έγραψε:
                                        Λοιπον εγω εχω ενα opel insignia 1800 cc με zavoli εδω και ενα χρονο και 19.000 χλμ και προσφατα ενα opel corsa c 1400 cc με prins silverline. Οι διαφορες ειναι μηδαμινες αναμεσα στα 2 και σε ποιοτητα υλικων και σε αποδοση (το μονο που μου εκανε εντυπωση στο prins ειναι το εφετζιδικο μπουτον αλλαγης του υγραεριου..... ) κατα τα αλλα 2 καλα ποιοτικα συστηματα υγραεριου περασμενα απο ανθρωπους του χωρου εμπειρους (Θεοδωρου Θεσνικη το zavoli και Φαρμακη Γιαννενα το prins). Επίσης μου κανει φοβερή εντύπωση το πλασάρισμα λαδιέρας που γίνεται μαζί με τα prins πακέτο ενα πραγμα και μονο αν ζητήσεις να μην σου βάλουν δεν σου βάζουν.

                                        Τα μπεκ δεν έχουν διάφορα ; Έχει το zavoli μπεκ εμβόλου ( injection ) ή τύπου ηλεκτροβανας ; Δεν το ξέρω για αυτο ρωτάω !! Το silver line απο οτι ξέρω είναι φοβερό κιτ παρόλο ότι είναι το μικρό και το οικονομικό ( μέχρι 175 άλογα 135 KW ) υποτίθεται ότι λόγω μπεκ τα prins by keihin θα πρέπει να έχει καλύτερη διαχείριση καυσίμου !! η λαδιερα είναι οδηγία της prins και μόνο με το JML (ολλανδικο προϊόν και αυτο παραγεται στον απέναντι δρόμο ) !! Το JML είναι πολυ καλο προϊόν κατ´εμε σαν εξάρτημα με την ανεπιστροφη και σαν λάδι !! Άλλωστε το χρησιμοποιούν και άλλες εταιρίες και έχω υποψία ότι η εταιρία αυτη ανήκει στην prins.. ΤΕΣΠΑ στο κορσακι κακό δεν θα έκανε με 4 σταγόνες το λεπτό άντε 6 μάξιμουμ !! ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ να μας πεις καταναλωσεις !!

                                        Το κουμπί όλα τα λ7 !!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dathens last edited by

                                          Ο χρήστης edmond έγραψε:
                                          μ' αρέσει που σ' ένα τόσο ακριβό αμάξι, τίθεται θέμα κόστους κίνησης!
                                          whatever όμως όπως την βλέπει ο καθένας..

                                          Ήταν ακριβό τώρα είναι πιο φθηνο απο ένα grand vitara !! Eπωλήθει στο car.gr ml 350 ίδιο μοτέρ σαν αυτο 10 χιλιαρικα !! Με υγραεριο PRINS αξίας 2000 !!! Ασήμι 2006 !! Έχει 27 χιλιαρικα τεκμήριο διαβίωσης όταν κοστίζει στον ιδιοκτήτη του με 20.000 χιλιόμετρα συνολικά το χρόνο γύρω στα 5000 -6000 €

                                          Αναλυτικά 3000 καύσιμα 2500 υγραεριο και 500 βενζίνη

                                          Ασφάλεια με κλοπη 700-800 ευρω

                                          Σέρβις 2 μικρό 200 ευρω
                                          Σέρβις μεγάλο 700ευρω

                                          Σήμα 1200 ευρω
                                          Τα 27000 τεκμήριο που τα ΒΡΗΚΑΝ !!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            edmond last edited by

                                            Ο χρήστης dathens έγραψε:

                                            μ' αρέσει που σ' ένα τόσο ακριβό αμάξι, τίθεται θέμα κόστους κίνησης!
                                            whatever όμως όπως την βλέπει ο καθένας..

                                            Ήταν ακριβό τώρα είναι πιο φθηνο απο ένα grand vitara !! Eπωλήθει στο car.gr ml 350 ίδιο μοτέρ σαν αυτο 10 χιλιαρικα !! Με υγραεριο PRINS αξίας 2000 !!! Ασήμι 2006 !! Έχει 27 χιλιαρικα τεκμήριο διαβίωσης όταν κοστίζει στον ιδιοκτήτη του με 20.000 χιλιόμετρα συνολικά το χρόνο γύρω στα 5000 -6000 €

                                            Αναλυτικά 3000 καύσιμα 2500 υγραεριο και 500 βενζίνη

                                            Ασφάλεια με κλοπη 700-800 ευρω

                                            Σέρβις 2 μικρό 200 ευρω
                                            Σέρβις μεγάλο 700ευρω

                                            Σήμα 1200 ευρω
                                            Τα 27000 τεκμήριο που τα ΒΡΗΚΑΝ !!

                                            το τεκμηριο δεν προσδιοριζεται μονο ως προς την χρηση ενος αυτοκινητου ασχετα αν ειναι ενδεικτικο μεσο αποδειξης οτι δεν εισαι.. ελεφαντας!!
                                            βεβαια στα συγκεκριμενα 3.500 κ.εκ. (λογω αστρου βεβαιως) μπορεις να βρεις καποια... λογικη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 473
                                            • 474
                                            • 475
                                            • 476
                                            • 477
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 475 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr