-
Ιδια τιμή μπορεί νά έχουν,ίδια κατανάλωση δέν έχουν!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ιδια τιμή μπορεί νά έχουν,ίδια κατανάλωση δέν έχουν!!!Και με την ευκαιρια τωρα που το εφερε η κουβεντα.
Ειναι σωστο οτι αλλη καταναλωση εχει το καινουργιο αμαξι οταν το αγοραζουμε και αλλη (πιο πολυ δηλαδη) οσο περνανε τα χρονια;
Ισχυει το ιδιο με τα ντιζελ; -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Συγνωμη αλλα εχω μια απορια.
Αν επιτραπουν σε ολη την Ελλαδα τα ντιζελ, θα συμφερει σε τελικη αναλυση η αγορα τους; Ρωταω γιατι, τουλαχιστον στη Κρητη, η τιμη του πετρελαιου ειναι σχεδον ιδια με την τιμη της αμολυβδης. Στην πραξη δηλαδη, το μονο κερδος ειναι η καπως καλυτερη συντηρηση και η καλυτερη αξιοποιηση της ροπης του κινητηρα απο τις χαμηλες στροφες, δηλαδη καλυτερες ρεπριζ.Οποιοι κανουν πολλα χιλιομετρα μαλλον δεν θα κερδιζουν τιποτα.Δεν είναι ακριβώς έτσι
Γενικά (εξαιρέσεις υπάρχουν) τα diesel είναι περίπου 2Κ ακριβότερα από τα αντίστοιχης ισχύος βενζίνης. Π.χ. A3 2.0 FSI 150 vs A3 2.0 TDI 140, 25.900 - 27.800.
Σε πραγματικές συνθήκες το TDI καίει γύρω στο 30-40% λιγότερο, άρα ακόμα και με ίδια τιμή καυσίμου, υπάρχει όφελος. Ανάλογα τον αριθμό και το είδος των χιλιομέτρων θα γίνει απόσβεση του επιπλέον κόστους.
Επίσης υπό ΚΣ το diesel έχει χαμηλότερο κόστος συντήρησης και πιο αραιή συντήρηση σε χιλιόμετρα (πχ. αλλαγή ιμάντα στα... 180.000χλμ ). Βέβαια στην Κρήτη έχετε λίγο περίεργα καύσιμα οπότε δεν συνίσταται και πολύ
-
Η Κρήτη έχει τα καλύτερα καύσιμα, τα ξεφορτώνουν σε κολπίσκους καραβάκια που έρχονται από τον Καντάφι.
-
(ελπίζοντας να μην έχει ήδη απαντηθεί) έχω μία ερώτηση:
Όταν λένε 50.000 χλμ για service σε ένα turbo diesel, εννούν ότι μέχρι να συμπληρωθούν 50.000 χλμ δεν επισκέπτεται ο ιδιοκτήτης καθόλου το συνεργείο; -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
(ελπίζοντας να μην έχει ήδη απαντηθεί) έχω μία ερώτηση:
Όταν λένε 50.000 χλμ για service σε ένα turbo diesel, εννούν ότι μέχρι να συμπληρωθούν 50.000 χλμ δεν επισκέπτεται ο ιδιοκτήτης καθόλου το συνεργείο;Θα 'χει αλλάξει λάδια 1-2 φορές
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Θα 'χει αλλάξει λάδια 1-2 φορέςlkar ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση...
Λέγοντας αλλαγή λαδιών εννοείς αποκλειστικά λάδια και φίλτρο ή και κάτι ακόμα;Ρωτάω επίμονα γιατί πραγματικά ενδιαφέρομαι να αποκτήσω t-diesel. (1.6, 1.7 ή 1.9).
-
δεν γνωριζω αν εχει ειπωθει σε αυτο ή αλλο θρεντ ομως ξερει κανεις με βεβαιοτητα τι προβλεπει ο ΚΟΚ σε οποιον κινειται σε ΑΘΗΝΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ με ιχ ντιζελ;;;;;;
επισης ας φροντισει το κρατος που ειναι ο ιδιος ο μεγαλυτερος παραβατης μερικες φορες να αποσυρει ολα αυτα τα παναθλια στρατιωτικα οχηματα περασμενων δεκαετιων που βγαζει καθε ενα απο αυτα σε ενα 24ωρο οσα θα εβγαζε ενα συγχρονης τεχνολογιας ιχ σε ενα εξαμηνο και μετα ας ερθει να μας πεισει για τις ανησυχιες του για την ποιοτητα ζωης στο λεκανοπεδιο.
-
Και βέβαια την ίδια ώρα τα 'αθώα' & σύγχρονα βενζινοκίνητα δεν ενοχλούν κανέναν
http://www.autotriti.gr/_NEA/PREVIEW_ne ... gory_id=27
Βενζόλιο (ανήκει στους HC) τουλάχιστον το diesel δεν εκλύει.
Στα διυλιστήρια και στα έσοδα του κράτους βρίσκεται το μυστικό της απαγόρευσης κι ας αφήσουν τις 'οικολογικές' ανησυχίες
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Θα 'χει αλλάξει λάδια 1-2 φορές
lkar ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση...
Λέγοντας αλλαγή λαδιών εννοείς αποκλειστικά λάδια και φίλτρο ή και κάτι ακόμα;Ρωτάω επίμονα γιατί πραγματικά ενδιαφέρομαι να αποκτήσω t-diesel. (1.6, 1.7 ή 1.9).
Εξαρτάται από το μοντέλο. Επειδή υπάρχουν διαφόρων ειδών φίλτρα (αισθητήρα νερού, υδατοπαγίδα, απλό φίλτρο και ξεχωριστό στοιχείο με αισθητήρα νερού κλπ) καλό είναι να ρωτήσεις πρώτα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. πχ ένα απλό φίλτρο κοστίζει 4-5 ευρώ ενώ ένα σύνθετο ολοκληρωμένο είναι πιο ακριβό.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Συγνωμη αλλα εχω μια απορια.
Αν επιτραπουν σε ολη την Ελλαδα τα ντιζελ, θα συμφερει σε τελικη αναλυση η αγορα τους; Ρωταω γιατι, τουλαχιστον στη Κρητη, η τιμη του πετρελαιου ειναι σχεδον ιδια με την τιμη της αμολυβδης. Στην πραξη δηλαδη, το μονο κερδος ειναι η καπως καλυτερη συντηρηση και η καλυτερη αξιοποιηση της ροπης του κινητηρα απο τις χαμηλες στροφες, δηλαδη καλυτερες ρεπριζ.Οποιοι κανουν πολλα χιλιομετρα μαλλον δεν θα κερδιζουν τιποτα.Ιδια τιμή μπορεί νά έχουν,ίδια κατανάλωση δέν έχουν!!!
Ακριβώς!
Πχ Σπορτβάγκον 1500 κιλών απόβαρο και 140 άλογα ισχύ, κατανάλωση που ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει ξεπεράσει τα 8 λίτρα/100χμ...Για άμεση σύγκριση κυβικών (2400...) δεν το συζητάμε, αλλά ας συγκρίνουμε ίδιες ιπποδυνάμεις (140). Πόσα καίει η 1800άρα βενζίνης με ίδια ιπποδύναμη και ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ βάρος;
(παρατήρηση: η 5κύλινδρη 2.4 ντήζελ ζυγίζει όσο οι 6κύλινδρες βενζίνης 2.5 και 3.2GTA περίπου...)Τώρα όσον αφορά ασφάλιση και τέλη κυκλοφορίας ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, αυτό σηκώνει πολύ μαγείρεμα ακόμα...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Θα 'χει αλλάξει λάδια 1-2 φορές
lkar ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση...
Λέγοντας αλλαγή λαδιών εννοείς αποκλειστικά λάδια και φίλτρο ή και κάτι ακόμα;Ρωτάω επίμονα γιατί πραγματικά ενδιαφέρομαι να αποκτήσω t-diesel. (1.6, 1.7 ή 1.9).
Εμένα θέλει σέρβις κάθε 25.000 χμ.
Το πήρα με 73.500 και είχε κάνει 3 σέρβις και καμία επιπλέον αλλαγή λαδιών (πλην στο 'στρώσιμο'). Βιβλιάριο συντηρήσεως ευλαβικό (μέχρι υγρά φρένων άλλαζε!!).
Τώρα έχω κάνει κάπου πάνω από 20.000 χμ, δεν άλλαξα λάδια, και πρότινος σκέφτηκα (και τρομοκρατήθηκα...) πως ούτε καν τα έχω τσεκάρει...
Ε, θέλουν αλλαγή σύνομα, (μαύρισαν, αλλά ακόμα σε ανεκτή κατάσταση) και δεν έχει (φτου φτου, τοκ τοκ) κάψει καθόλου!Οπότε κάτι ξέρει και ο κατασκευαστής!
Παρατηρησεις:
- Σε μεγάλο βαθμό τα χιλιόμετρα έγιναν στο 75% και βάλε των στροφών μέγιστης ιπποδύναμης, ζόρι σχετικά για τον κινητήρα.
- Παρόλα αυτά οι στροφές αυτές είναι μόλις 3.000 και ποτέ δεν ξεπέρασαν τις 4500, καλό για τα λάδια...
- Τα χιλιόμετρα έγιναν σε τεράστιο βαθμό σε ταξίδια μονορούφι, οπότε λίγες ώρες λειτουργίας, και λίγα κρυώματα-ζεστάματα στο λάδι
- Ο κινητήρας σε εντελώς ήρεμη οδήγηση με μέχρι 120 κρατάει θερμοκρασία 70 βαθμούς (δεν ξεπερνά τους 90 ποτέ) πράγμα πάλι καλό για το λάδι...
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ειναι σωστο οτι αλλη καταναλωση εχει το καινουργιο αμαξι οταν το αγοραζουμε και αλλη (πιο πολυ δηλαδη) οσο περνανε τα χρονια;Στο δικό μου (με διαγράμματα που το αποδυκνείουν) η κατανάλωση μειώνονταν ως τα 10000km και από τότε ως σήμερα (55000) έχει μείνει σταθερή.
Από ένα σημείο κι επάνω υποθέτω ότι θα αρχίσει να ανεβαίνει, αλλά πότε δεμν ξέρω. Οι γονείς μου σταμάτησαν να κρατάνε στατιστικά για το ZX που έχει φτάσει τα 130000 (όσο ήμουν στην ΑΘήνα το φρόντιζα, τώρα...) -
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=30334
Αυτό κι αν είναι απορίας άξιο Πως γίνεται να έχουμε σωματίδια, χωρίς αυτοκίνητα diesel;
Μερική απάντηση δίνεται και από αυτό
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=30344
Για τους 'φωστήρες' βέβαια φταίνε τα diesel που ΔΕΝ επιτρέπουμε
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σε πραγματικές συνθήκες το TDI καίει γύρω στο 30-40% λιγότερο, άρα ακόμα και με ίδια τιμή καυσίμου, υπάρχει όφελος. Ανάλογα τον αριθμό και το είδος των χιλιομέτρων θα γίνει απόσβεση του επιπλέον κόστους.Σε γνωστό περιοδίκο πριν 2-3 μήνες είχαν κάνει μία έρευνα για το πότε περίπου θα αποσβέσει ένας μέσος οικογενειάρχης το παραπάνω κόστος αγοράς ενός αυτοκινήτου diesel (Περίπου 2Κ) και αν θυμάμαι καλά είχαν υπολογίσει περίπου μετά από 2-3 χρόνια. Θα προσπαθήσω να ψάξω να το βρω το σχετικό άρθρο.
-
Όλα αυτά φυσικά με την προϋπόθεση ότι θα βρίσκει σωστό πετρέλαιο και δεν θα χρειαστεί αλλαγή αντλίας κλπ. Αν συμβεί το δεύτερο κάτι πολύ συνηθισμένο (ρωτήστε τους ταξιτζήδες) όλοι οι υπολογισμοί πάνε περίπατο.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Σε πραγματικές συνθήκες το TDI καίει γύρω στο 30-40% λιγότερο, άρα ακόμα και με ίδια τιμή καυσίμου, υπάρχει όφελος. Ανάλογα τον αριθμό και το είδος των χιλιομέτρων θα γίνει απόσβεση του επιπλέον κόστους.
Σε γνωστό περιοδίκο πριν 2-3 μήνες είχαν κάνει μία έρευνα για το πότε περίπου θα αποσβέσει ένας μέσος οικογενειάρχης το παραπάνω κόστος αγοράς ενός αυτοκινήτου diesel (Περίπου 2Κ) και αν θυμάμαι καλά είχαν υπολογίσει περίπου μετά από 2-3 χρόνια. Θα προσπαθήσω να ψάξω να το βρω το σχετικό άρθρο.
Εγώ σου λέω πως ακόμα και να μην το αποσβέσεις ΠΟΤΕ!
Σάμπως υπάρχει περίπτωση να αποσβέσεις ποτέ το επιπλέον κόστος ενός Γκολφ 1600 σε σχέση με το ίδιο Γκολφ με ίδιο εξοπλισμό στα 1400; Δεν υπάρχει... Όμως ούτε απαγορεύεται, και πολλοί το αγοράζουν, γιατί το θέλουν.
Οπότε και κάποιος που θέλει ξεκούραστα ταξίδια με ασφαλείς προσπεράσεις και ροπάτη οδήγηση, γιατί να ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να αγοράζει βενζίνη;Επειδή δεν βάζουν αυστηρά όρια στα ταξί, τα φορτηγά, τα λεωφορεία, τις κεντρικές θερμάνσεις και τα εργοστάσια;
Ας δούμε και στην Δυτική Ευρώπη που έχει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ βιομηχανία και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ κρύο να υπερνικήσουν, και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ντηζελοκίνητα (λιγότερα ταξί μεν, αλλά ΑΠΕΙΡΑ Ι.Χ.). ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΡΥΠΑΝΣΗ;;
Είναι κουτόφραγκοι, γιαυτό...
(Κι εγώ γεννήθηκα στην ΜΟΝΤΕΡΝΑ Ελλάδα ) -
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N15&aa=1
θα κάνουμε μία τριμελή επιτροπή...
-
Καλημερα
Η Εφημεριδα Μισο-Μισο εγραφε σημερα οτι αναμεσα στα μετρα που θα ανακοινωσει ο Αλογοσκουφης για την οικονομια του τοπου θα ειναι και αυτο της αρσης της απαγορευσης της πετρελαιοκινησης σε Αθηνα-Θεσσαλονικη.Εχει κανεις αλλος διαβασει η ακουσει κατι σχετικο με αυτο η το Μισο-Μισο γραφει σαχλαμαρες?
Bimmer -
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
δεν γνωριζω αν εχει ειπωθει σε αυτο ή αλλο θρεντ ομως ξερει κανεις με βεβαιοτητα τι προβλεπει ο ΚΟΚ σε οποιον κινειται σε ΑΘΗΝΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ με ιχ ντιζελ;;;;;;επισης ας φροντισει το κρατος που ειναι ο ιδιος ο μεγαλυτερος παραβατης μερικες φορες να αποσυρει ολα αυτα τα παναθλια στρατιωτικα οχηματα περασμενων δεκαετιων που βγαζει καθε ενα απο αυτα σε ενα 24ωρο οσα θα εβγαζε ενα συγχρονης τεχνολογιας ιχ σε ενα εξαμηνο και μετα ας ερθει να μας πεισει για τις ανησυχιες του για την ποιοτητα ζωης στο λεκανοπεδιο.
ΜΠΡΑΒΟ, ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ! ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΑΥΤΟ!
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;