-
Φαντάζομαι εξαρτάται από την μετατροπή και κατά πόσο το μοτέρ εμπενε στο συγκεκριμένο μοντέλο ... Αν πχ , εμπαινε από το εργοστάσιο στο ίδιο μοντέλο τότε μάλλον θα διατηρήσεις την πινακίδα απλά θα αλλάξεις κατηγορία σαν μετατροπή πχ από Α2 σε Α3 Α4. Αν όμως βάλεις μοτέρ από άλλο μοντέλο ή χειρότερα από άλλη εταιρεία τότε τα πράγματα αλλάζουν......
-
Ο χρήστης Τakis Beta έγραψε:
νομος 3842/2011 αρθρο 16 εχει ξαναγινει αναφορα πριν λιγο καιροΠρόκειται για το άρθρο 3 του ν. 3842/2010, με το οποίο τροποποιήθηκε ως ακολούθως το άρθρο 16 (βλ. παρ. 1, εδ. γ, περ. ββ) του Κώδικος Φορολογίας Εισοδήματος:
'ββ) ......Η ετήσια αντικειμενική δαπάνη δεν εφαρμόζεται για επιβατικά αυτοκίνητα
ιδιωτικής χρήσης που διαθέτουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας το οποίο
εκδίδεται από διεθνή ή ημεδαπό φορέα που έχει αρμοδιότητα να εκδίδει τέτοιο
πιστοποιητικό, ......'Η διάταξη εξακολουθεί να βρίσκεται σε ισχύ.
-
δεν ερχεσαι να βοηθησεις στο γραφειο? καλα τα πας
-
Ο χρήστης Τakis Beta έγραψε:
δεν ερχεσαι να βοηθησεις στο γραφειο? καλα τα πας -
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
νομος 3842/2011 αρθρο 16 εχει ξαναγινει αναφορα πριν λιγο καιρο
Πρόκειται για το άρθρο 3 του ν. 3842/2010, με το οποίο τροποποιήθηκε ως ακολούθως το άρθρο 16 (βλ. παρ. 1, εδ. γ, περ. ββ) του Κώδικος Φορολογίας Εισοδήματος:
'ββ) ......Η ετήσια αντικειμενική δαπάνη δεν εφαρμόζεται για επιβατικά αυτοκίνητα
ιδιωτικής χρήσης που διαθέτουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας το οποίο
εκδίδεται από διεθνή ή ημεδαπό φορέα που έχει αρμοδιότητα να εκδίδει τέτοιο
πιστοποιητικό, ......'Η διάταξη εξακολουθεί να βρίσκεται σε ισχύ.
Ωραία όλα αυτά αλλά η ηλεκτρονική φόρμα δήλωσης εισοδήματος δεν σου δίνει τη δυνατότητα να δηλώσεις πιστοποιητικό αυθεντικότητας....
-
ναι το ειδα, εγω παντως απλα δεν θα αναφερω τη β στη δηλωση.
-
Ο χρήστης Τakis Beta έγραψε:
ναι το ειδα, εγω παντως απλα δεν θα αναφερω τη β στη δηλωση.Oι πινακίδες των αυτοκινήτων είναι προσυμπληρωμένες στη δική μου ηλεκτρονική φόρμα δήλωσης, δεν μπορώ να διαγράψω κάποιο και να μην το δηλώσω...
-
σου δινει τη δυνατοτητα διαγραφης... οταν μπαινεις στην υποσελιδα
-
Ο χρήστης Τakis Beta έγραψε:
σου δινει τη δυνατοτητα διαγραφης... οταν μπαινεις στην υποσελιδαTώρα μου έβαλες δύσκολα...δεν είμαι σε θέση να βρω υποσελίδες στη φορολογική δήλωση.....Δεν πιστεύω να εννοείς το e-oximata;
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Φαντάζομαι εξαρτάται από την μετατροπή και κατά πόσο το μοτέρ εμπενε στο συγκεκριμένο μοντέλο ... Αν πχ , εμπαινε από το εργοστάσιο στο ίδιο μοντέλο τότε μάλλον θα διατηρήσεις την πινακίδα απλά θα αλλάξεις κατηγορία σαν μετατροπή πχ από Α2 σε Α3 Α4. Αν όμως βάλεις μοτέρ από άλλο μοντέλο ή χειρότερα από άλλη εταιρεία τότε τα πράγματα αλλάζουν......Απο το εργοστασιο δεν εβγαινε με αυτο το μοτερ,αλλα εδω στην ελλαδα εχουν μπει αρκετα μοτερ απο αυτον τον τυπο στην συγκεκριμενη καροτσα και δηλωνονται κανονικα,απλως το θεμα μου ειναι αν θα το δεχτει αυτο η ΦΙΛΠΑ,γιατι αν την ειχα κανει την μετατροπη πριν εκδωσω της πινακιδες πιστευω δεν θα ειχα προβλημα.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
σου δινει τη δυνατοτητα διαγραφης... οταν μπαινεις στην υποσελιδα
Tώρα μου έβαλες δύσκολα...δεν είμαι σε θέση να βρω υποσελίδες στη φορολογική δήλωση.....Δεν πιστεύω να εννοείς το e-oximata;
οταν εισαι στη σελιδα , ωπου καταχωρεις τα στοιχεια της δηλωσης ποσα κλπ, σου δειχνει τα οχηματα τα οποια ειναι σε κιτρινο πλαισιο. κλικαροντας εκει σου βγαζει υποσελιδα, οπως στα ακινητα, κι εκει σου δινει τη δυνατοτητα διαγραφης
-
Ευχαριστώ Τάκη!
-
αλοιμονο..νασαι καλα
-
Ο χρήστης ts160016v έγραψε:
Φαντάζομαι εξαρτάται από την μετατροπή και κατά πόσο το μοτέρ εμπενε στο συγκεκριμένο μοντέλο ... Αν πχ , εμπαινε από το εργοστάσιο στο ίδιο μοντέλο τότε μάλλον θα διατηρήσεις την πινακίδα απλά θα αλλάξεις κατηγορία σαν μετατροπή πχ από Α2 σε Α3 Α4. Αν όμως βάλεις μοτέρ από άλλο μοντέλο ή χειρότερα από άλλη εταιρεία τότε τα πράγματα αλλάζουν......
Απο το εργοστασιο δεν εβγαινε με αυτο το μοτερ,αλλα εδω στην ελλαδα εχουν μπει αρκετα μοτερ απο αυτον τον τυπο στην συγκεκριμενη καροτσα και δηλωνονται κανονικα,απλως το θεμα μου ειναι αν θα το δεχτει αυτο η ΦΙΛΠΑ,γιατι αν την ειχα κανει την μετατροπη πριν εκδωσω της πινακιδες πιστευω δεν θα ειχα προβλημα.
Όχι δε με καταλαβες.....
ΤΟ ότι υπαρχει η δυνατότητα να δηλώσεις στο υπουργείο μοτέρ σε όχημα από άλλη εταιρεία ή μοντέλο γίνεται και μάλιστα νόμιμα. Πχ οι κλουβες με τα μοτέρ από σουμπαρου . Αυτό όμως δεν παίζει όταν μιλάμε για ιστορικό , το όχημα πρέπει να έχει εργοστασιακές προδιαγραφές , έστω και αλλαγμένες με μεγαλύτερο μοτέρ (του ίδιου μοντέλου ) ή περισσοτερα αξεσουάρ από αυτά που βγήκε από την μονάδα παραγωγής. Τώρα αν πχ στο yugo βάλεις μοτέρ από λάντσια , έ αυτό δεν είναι ιστορικό εκτός πλέον και αν μιλάμε για ιστορικά αγωνιστικα οχήματα.
-
cosmo mike me ta young timer εγινε τιποτα?εχω ενα α112 μοντ 86 αριστο και φοβαμαι να το κυκλοφορησω
-
Ενα Corsa A του 85 που εχουμε παροπλισμένο απο το 1995 περίπου σε σχεδον μαμα κατάσταση (μονο πορτα + εμπρός φτερό μας το είχανε χτυπησει τότε και το φτιάξαμε αλλα το παρατήσαμε σε αποθήκη στο χωριό)!!
Γιατι φλερτάρουμε να το δωσουμε σε κανεναν για ανταλλακτικά οσο οσο αλλα δε σε παει η καρδια!
πριν μερικες το δοκίμασα με μια μπαταρία και σε 1-2 λεπτα πηρε κατευθείαν!
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
cosmo mike me ta young timer εγινε τιποτα?εχω ενα α112 μοντ 86 αριστο και φοβαμαι να το κυκλοφορησωΟι καρτες εκδιδονται κανονικα. Με την ασφαλεια το διαπραγματευομαστε ακομα...
ΥΓ: εισαι σιγουρος οτι το Α112 ειναι 86 και οχι παλαιοτερο?
-
.... δηλαδή μην κοιτάς άδεια που βγήκε στο όχημα αλλά ημερομηνία που βγήκε απο το εργοστάσιο. Αυτό έχει σημασία....
-
νέες πινακίδες από την ΦΙΛΠΑ.
http://www.filpafederation.gr/?p=485 -
Ωραιότατες είναι!
και για όσους βαριούνται να κλικάρουν στο λινκ:
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες