Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 167
    • 168
    • 169
    • 170
    • 171
    • 488
    • 489
    • 169 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219282
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Εγώ είχα την εντύπωση ότι όταν το κιβώτιο πετάει τις ταχύτητες (δηλαδή ο μοχλός πηδάει και γυρνάει στο νεκρό) φταίει κάποιο σύστημα συγκράτησης του μοχλού στη θέση του (εννοώ στο κιβώτιο) αλλά όχι τα γρανάζια και τα συγχρονιζέ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mousatos last edited by

        Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:

        οχι δε θελω fuchs,εχεις καποιο αλλο να προτεινεις?

        Κάθε μαγαζάκι έχει μερικές μάρκες-ιξώδη σε εξαιρετικές τιμές, σε κάποιες άλλες κοπανάνε. Εξαρτάται τι ψάχνεις.
        π.χ αυτό έχει φτηνά shell και bmw .
        http://www.autobeat.gr/index.php?main_p ... 042722c411
        http://www.autobeat.gr/index.php?main_p ... 042722c411

        Εδώ φτηνά motul (2-λιτρα):
        http://www.c-service.gr/index.php?page= ... &Itemid=70
        http://www.c-service.gr/index.php?page= ... &Itemid=70
        http://www.c-service.gr/el/eshop-antala ... ry_id=1073

        και εδώ φτηνά 10w40
        http://www.powerparts.gr/index.php?page ... t&Itemid=1
        .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          g60 last edited by

          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
          Εγώ είχα την εντύπωση ότι όταν το κιβώτιο πετάει τις ταχύτητες (δηλαδή ο μοχλός πηδάει και γυρνάει στο νεκρό) φταίει κάποιο σύστημα συγκράτησης του μοχλού στη θέση του (εννοώ στο κιβώτιο) αλλά όχι τα γρανάζια και τα συγχρονιζέ.

          Bασικά θα πρέπει κάποιος να γνωρίζει πως λειτουργεί ένα σασμάν(καλά δεν μιλάμε για αυτόματα ) για να εστιάσει με μια πρώτη ματιά-έστω- το πρόβλημα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giorgos20 last edited by

            Ο χρήστης mousatos έγραψε:

            οχι δε θελω fuchs,εχεις καποιο αλλο να προτεινεις?

            Κάθε μαγαζάκι έχει μερικές μάρκες-ιξώδη σε εξαιρετικές τιμές, σε κάποιες άλλες κοπανάνε. Εξαρτάται τι ψάχνεις.
            π.χ αυτό έχει φτηνά shell και bmw .
            http://www.autobeat.gr/index.php?main_p ... 042722c411
            http://www.autobeat.gr/index.php?main_p ... 042722c411

            Εδώ φτηνά motul (2-λιτρα):
            http://www.c-service.gr/index.php?page= ... &Itemid=70
            http://www.c-service.gr/index.php?page= ... &Itemid=70
            http://www.c-service.gr/el/eshop-antala ... ry_id=1073

            και εδώ φτηνά 10w40
            http://www.powerparts.gr/index.php?page ... t&Itemid=1
            .

            ευχαριστω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antonis-team last edited by

              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
              Εγώ είχα την εντύπωση ότι όταν το κιβώτιο πετάει τις ταχύτητες (δηλαδή ο μοχλός πηδάει και γυρνάει στο νεκρό) φταίει κάποιο σύστημα συγκράτησης του μοχλού στη θέση του (εννοώ στο κιβώτιο) αλλά όχι τα γρανάζια και τα συγχρονιζέ.


              Από την πείρα μου, το 90% το μοιράζονται τα συγχρονιζέ, και ο επιλογέας ταχυτήτων, που μπορεί να έχει βιαστεί!!!.....
              Το συγχρονιζέ αφήνει το γρανάζι σε προωθημένη θέση, και έτσι δεν ‘κουμπώνει’ σωστά στο γκάζωμα. Και ο επιλογέας δεν το στέλνει εκεί που πρέπει.
              Το σύμπτωμα πάντα ίδιο.
              Φιλικά
              Α.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                g60 last edited by

                Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                Εγώ είχα την εντύπωση ότι όταν το κιβώτιο πετάει τις ταχύτητες (δηλαδή ο μοχλός πηδάει και γυρνάει στο νεκρό) φταίει κάποιο σύστημα συγκράτησης του μοχλού στη θέση του (εννοώ στο κιβώτιο) αλλά όχι τα γρανάζια και τα συγχρονιζέ.


                Από την πείρα μου, το 90% το μοιράζονται τα συγχρονιζέ, και ο επιλογέας ταχυτήτων, που μπορεί να έχει βιαστεί!!!.....
                Το συγχρονιζέ αφήνει το γρανάζι σε προωθημένη θέση, και έτσι δεν ‘κουμπώνει’ σωστά στο γκάζωμα. Και ο επιλογέας δεν το στέλνει εκεί που πρέπει.
                Το σύμπτωμα πάντα ίδιο.
                Φιλικά
                Α.

                To συγχρονιζέ μάστορα είναι υπεύθυνο για την ομαλή εμπλοκή(κι όχι απεμπλοκή) της ταχύτητας,είναι δηλ το 'φρένο' του γραναζιού της εκάστοτε ταχύτητα που θέλουμε να εμπλεξουμε,αυτό δηλ που γυρνάει τρελά(νεκρά δηλ παρασυρόμενο) κατά την ταχύτητα του αυτοκινήτου και πρέπει να ακινητοποιηθεί σε ms kατά τη διάρκεια που εμείς επιλεξουμε άμεσα αλλαγή ταχύτητας.
                Αν για οποιοδήποτε λόγο το συγχρονιζέ είναι φθαρμένο ή σπασμένο θα γίνει μεν δύσκολα η εμπλοκή αλλά όταν γίνει δε θα απεμπλακεί η επιλεγμένη ταχύτητα

                Οπότε τι φταίει?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • U
                  umaga last edited by

                  ας ρωτησω κι εδω

                  λαδια lsd διαφορικου καθε ποτε αλλαζουμε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    g60 last edited by

                    Ο χρήστης umaga έγραψε:
                    ας ρωτησω κι εδω

                    λαδια lsd διαφορικου καθε ποτε αλλαζουμε

                    Οτι λέει ο κατασκευαστής,εκτός κι αν τον θεωρείς μαλάκα και ρωτάς εδώ το μακρύ και το κοντό του καθενός.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • U
                      umaga last edited by

                      Ο χρήστης G60 έγραψε:

                      ας ρωτησω κι εδω

                      λαδια lsd διαφορικου καθε ποτε αλλαζουμε

                      Οτι λέει ο κατασκευαστής,εκτός κι αν τον θεωρείς μαλάκα και ρωτάς εδώ το μακρύ και το κοντό του καθενός.

                      δεν εχω το manual του αυτοκινητου
                      εκανα αναζητηση στο google αλλα δεν βρηκα τιποτα (μαλλον δεν ψαχνω καλα)

                      το αυτοκινητο ειναι toyota hilux 3.0 d 4d

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        g60 last edited by

                        toyota speak

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikospappas last edited by

                          Χτες το απογευμα, μου εκανε κατι πολυ παραξενο το αμαξι. Μολις περασα τα 85χαω, ξεκινησε ενας κραδασμος, αρχικα στο πενταλ του γκαζιου και οσο επιταχυνα και σε ολο το αμαξι.
                          Υπεθεσα οτι εχω παθει λαστιχο και εκοψα ταχυτητα. Μολις επεσα κατω απο τα 80χαω, ολα φυσιολογικα.
                          Σταματω σε βενζιναδικο και ελενξα πιεσεις ελαστικων, καμια διαφορα.
                          Φιλος μου ειπε μηπως εχει πεταξει βυζι στο πελμα του ελαστικου, αλλα δεν ειδα κατι.

                          Σημερα στο συνεργειο ο μηχανικος μου ειπε οτι ειχε κρεμασει η ποδια και την εφτιαξε και οτι τα λαστιχα δεν εχουν καποιο εμφανες προβλημα.
                          Ερωτηση, ειναι δυνατον η πλαστικη ποδια να προξενει τετοιο κραδασμο που να τρανταζει το αυτοκινητο ?

                          Η συζυγος που το παρελαβε, το εκανε βολτα μεχρι τα 100χαω και δεν το εκανε ξανα.
                          το αμαξι ειναι τουοτα κορολλα 1600 μοντ 2003 με 118Κχλμ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Ναι, είναι, μου έχει τύχει και σε εμένα. Στην αρχή νόμιζα ότι είχα πιάσει διαστρική ταχύτητα αλλά τελικά ήταν η ποδιά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dbekos last edited by

                              Γενικά, λίγοι 'σκύβουν' για να δούν πχ : μιά φορά το 2μηνο, αν έχει ' κρεμάσει' (ή και να έχει 'πιαστεί' ) κάτι κάτω απο το αμάξι τους (ντίζα - σωληνάκι - ποδιά κλπ.). Και ενδέχεται να είναι κάτι σοβαρό, που θα προκαλέσει ακόμα και ζημιά!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Πολλά θες, εδώ περιμένουν συνεργείο για να βάλουν νερό στους καθαριστήρες. Για λάστιχα, ρεζέρβες κλπ δεν το συζητώ.

                                Δεν χρειάζεται να κρεμάσει εντελώς πάντως, σε μένα πχ είχε ξεκουμπώσει ένα δόντι της και έμπαινε στην ροή του αέρα. Μιλάμε για επιφάνεια μερικών τετραγωνικών εκατοστών, πάνω από τα 150 όμως με την αντίσταση του αέρα γινόταν το έλα να δεις.

                                Παίζει να υπάρχουν πουθενά τιμές αναφοράς για αισθητήρες; Autodata δεν βλέπω να έχει τίποτα, ούτε το service manual του κάρου μου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Πρέπει να υπάρχουν στο μάνιουαλ. Συνήθως στην αρχή έχει όλες τις τιμές και όχι όταν περιγράφει τον έλεγχο,

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikospappas last edited by

                                    Ο χρήστης dbekos έγραψε:
                                    Γενικά, λίγοι 'σκύβουν' για να δούν πχ : μιά φορά το 2μηνο, αν έχει ' κρεμάσει' (ή και να έχει 'πιαστεί' ) κάτι κάτω απο το αμάξι τους (ντίζα - σωληνάκι - ποδιά κλπ.). Και ενδέχεται να είναι κάτι σοβαρό, που θα προκαλέσει ακόμα και ζημιά!

                                    Τελικα ηταν η ποδια , η μαλλον οι ποδιες γιατι ειναι 3. Πριν 1 εβδομαδα ειχε βγει απο σερβις και για 6 μερες ηταν μια χαρα. Ισως ο μηχανικος κατι δεν εβαλε καλα , η το πιο πιθανο, να εσπασαν τα πλαστικα κλιπακια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dbekos last edited by

                                      Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
                                      Πριν 1 εβδομαδα ειχε βγει απο σερβις και για 6 μερες ηταν μια χαρα. Ισως ο μηχανικος κατι δεν εβαλε καλα , η το πιο πιθανο, να εσπασαν τα πλαστικα κλιπακια.

                                      .... Ακόμα χειρότερα, αν έκανε π@π@ριά το
                                      συνεργείο !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • scotch
                                        scotch last edited by

                                        Έχω φάει πέτρα στο παρμπρίζ από ξεκούμπωτη μάσκα προπορευόμενου

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                          Πρέπει να υπάρχουν στο μάνιουαλ. Συνήθως στην αρχή έχει όλες τις τιμές και όχι όταν περιγράφει τον έλεγχο,

                                          Δεν υπάρχει ρε γμτ, και στο autodata οι μόνες τιμές που αναφέρονται είναι σε μοντέλα 10-15ετίας και βάλε. Σήμερα, μιας και είχα λύσει το μισό αμάξι μπροστά είπα να τσεκάρω τον αισθητήρα στροφάλου, ο βλάκας όμως είχα ξεχάσει το πολύμετρο σπίτι. Τελικά αρκέστηκα σε ένα καθάρισμά του και τον έβαλα πίσω. Δεν άλλαξε κάτι στην τιμή στο διαγνωστικό. Αν δεν βαρεθώ, θα τον ξαναβγάλω να τον μετρήσω όταν θυμηθώ να φέρω το πολύμετρο μαζί μου. Το θέμα είναι, να βάλω τον μηχανικό μου να κάτσει να ασχοληθεί ή επειδή δεν ανάβει λαμπάκι δεν πρόκειται να το προσέξει ιδιαίτερα; Ο αισθητήρας στροφάλου φτηνός είναι, 25 ευρώ.

                                          Στο 406 που μπρίζωσα σήμερα στα πλαίσια του diy service είναι εντός ορίων, 3 msec δίνει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antonis-team last edited by

                                            Τα διαγνωστικά δεν μετρούν μόνον on of ενός εξαρτήματος. Μετρούν και με γνώμονα minimum maximum, και την μέτρηση στιγμής. Τότε δεν είναι υποχρεωτικό να ανάβει το κόκκινο στο inspection.
                                            Α.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 167
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 170
                                            • 171
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 169 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr