-
να ειστε καλα ρε παιδια .Ευχαριστω
-
Τυχαία είδα την ενότητα, εξ ου και η καθυστέρησης εγράφης μου.
κάποιος φίλος έγραψε για Jimny diesel μάμα. Καμία πληροφορία?.
Antonis-team -
μωρε ας ειχα ενα παντα να κανω δουλεια μου....
η κουμπαρα μου το εχει 5 χρονια απροβληματιστα και λεει αν αλλαξει αμαξι παλι παντα θα παρει...και πανε διακοπες 4-μελης οικογενεια και αφηνουν το φορεστερ στο γκαραζ λογω καταναλωσης...Το ιδιο και συναδελφος στη δουλεια.
Μονο για τα καθισματα γκρινιαζουν που λερωνουν ευκολα
αρκει να μην ειναι νοικιαρικο...αυτο ισχυει για ολα διοτι τα καλα τα νοικιαρικα επιστρεφονται στις εταιρειες και τα χτυπανε οι υπαλληλοι που ξερουν χερι με χερι, η το σφυρανε το κομματι σε φιλαρακια (ετσι μαλιστα)
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Τυχαία είδα την ενότητα, εξ ου και η καθυστέρησης εγράφης μου.
κάποιος φίλος έγραψε για Jimny diesel μάμα. Καμία πληροφορία?.
Antonis-teamΕγώ είχα!Τι θέλεις να μάθεις?
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Τυχαία είδα την ενότητα, εξ ου και η καθυστέρησης εγράφης μου.
κάποιος φίλος έγραψε για Jimny diesel μάμα. Καμία πληροφορία?.
Antonis-teamΕγώ είχα!Τι θέλεις να μάθεις?
Πως ονομάζετε το μοντέλο. Την συμπεριφορά του. ποιο μοτέρ φοράει. Κλπ
Α. -
Suzuki jimny 1.5 DDIS.Πολύ ικανό αυτοκίνητο και αρκετά οικονομικό!Φοράει μοτέρ renault αυτό που φοράει και το kangoo τον 1.5 με 86 άλογα.Δυστυχώς το πούλησα λόγω δουλειάς.
-
Επειδή έχω κυριολεκτικά συμβιώσει με εκατοντάδες Panda ΙΙ 1,1 1,2 και 4Χ4 από καινούργια έως και 6 χρονών έχω να πω ότι είναι απο εκείνα τα αυτοκίνητα που ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ!!! Τέλος!!!
Προβλήματα έχει μόνο 2!!!
α) Καίει λαδάκι
β) Παραβιάζεται εύκολα -
Ας μιλήσω και εγώ, μιας και έχω το σχετικό κλαμπάκι με 2.800 μέλη (όλα με Panda)
Βλάβες που έχουν διαπιστωθεί σπάνια:
Σε ορισμένα (όχι όλα) πρώτα μοντέλα diesel, πρόβλημα στην καδένα στις 120κ χλμ περίπου (πιστεύεται ότι μία ελαττωματική παρτίδα καδενών είχε περάσει στους multiair σε Panda, Doblo), κατα τα άλλα ο κινητήρας είναι σκυλί. Τα 4,5 - 5,0 λίτρα στην πόλη είναι μία πιστευτή κατανάλωση...με ελαφρύ πόδι και μικτές συνθήκες μπορεί και 4,0 - 4,2...
Ένα πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί αρκετές φορές είναι ο αισθητήρας ροπής στο ηλεκτρικό τιμόνι. Τώρα τελευταία επισκευάζονται φθηνότερα.
Κατά τα άλλα αυτά τα αυτοκινητάκια είναι τέρατα αξιοπιστίας (η οποία έχει γίνει σημείο αναφοράς)...
Το ότι παραβιάζονται οι πόρτες τους εύκολα, είναι γεγονός δυστυχώς...όλοι το έλυσαν με συναγερμό...κάποιος κατήργησε το κλειδί και ανοίγει ή με τον τηλεχειρισμό ή από την πίσω πόρτα...Αν δεν κάνω λάθος (και δεν κάνω) και η Suzuki τον multiair 1,3 (diesel) θα χρησιμοποιεί στα μοντέλα της πλέον...
Αυτά απο την εμπειρία μου και απολύτως αντικειμενικά (διότι όταν μιλάω υποκειμενικά το αναφέρω πριν...)
-
έχουμε στην οικογένεια τώρα 4 παντάκια, ενώ έχουν περάσει από τα χέρια μας πάνω από 10, σε διάφορες εκδόσεις κινητήρες και εξοπλισμούς. Το οδηγούσαν οι πωλητές της εταιρείας, σε πόλη, επαρχία, σκίσιμο. Αν εξαιρέσεις το δικό μας που έβγαλε τρόμπα βενζίνης στα 70.000χλμ όλα τα άλλα επέστρεφαν στις εταιρείες leasing με πάνω από 120.000χλμ και χωρίς κανένα απολύτως θέμα.
Απόλαυση για την πόλη το auto panda...
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Μακριά και αγαπημένοι!!2 γείτονες μου έχουν panda -βενζίνης βέβαια- και τους έβγαλε τα ίδια προβλήματα!μακριά από fiat γενικά!αν θέλεις σε 4χ4 πάρε jimny diesel.Τυχαία είδα την ενότητα, εξ ου και η καθυστέρησης εγράφης μου.
κάποιος φίλος έγραψε για Jimny diesel μάμα. Καμία πληροφορία?.
Antonis-teamΕγώ είχα!Τι θέλεις να μάθεις?
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Τυχαία είδα την ενότητα, εξ ου και η καθυστέρησης εγράφης μου.
κάποιος φίλος έγραψε για Jimny diesel μάμα. Καμία πληροφορία?.
Antonis-teamΕγώ είχα!Τι θέλεις να μάθεις?
Βενζίνα. Το έχω ένα χρόνο και κάτι. Ολόκληρο το σετ τα μηχανικά το θέλει πελάτης μου!, 20000κμ.
Ρώτησα για καινούργιο diesel και μου είπαν 8 μήνες και 1500cc. Είναι 1300+ σήμερα, με μακρύ στρόφαλο και κοντές μπιέλες!!!.....
Θέλω οπωσδήποτε γιαπωνέζικο κινητήρα, και εξατάχητο σασμάν που υπάρχει και μπαίνει με ιδική πλάκα. Σίγουρα τα κυβικά τα θέλω 1800+. Οπωσδήποτε το σασμάν όχι με ηλεκτρική εμπλοκή που είναι σήμερα, γιατί είναι ηλίθια.
Ξέρεις τίποτα?.
Α. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
μηπως εχεις fiat και απλα απο υπερηφανια δεν αφηνεις να βγει κατι προς τα εξω?
Παιζει ρολο;Δεν εχω διαβασει αλλον να λεει για προβλημα στην κολωνα του ηλεκτρικου τιμονιου σε παντα,ουτε και στην καδενα ουτε και στην αντλια πετρελαιου.Ολα στους δικους σου γνωστους ετυχαν;
σορρυ που επεμβαινω αλλα bill το οτι δεν διαβασες κατι στο forum ή σε καποιο site του internet δεν σημαινει οτι ειναι ακυρο και οτι δεν ισχυει.
το παντα ναι μεν ειναι ενα αξιολογο αμαξακι ειδικα το 4χ4 που ειναι κατσικι, ομως δεν σημαινει οτι ειναι και αφθαρτο και οι δικοι μου γνωστοι ειχαν προβλημα και με το τιμονι και με την τρομπα και αν δεν κανω λαθος ψαξε στις ανακλησεις και θα το δεις -
Καδένα και αντλία πετρελαίου, δεν έχω συναντήσει ακόμα, μα κολόνα αρκετές φορές. Είναι και ο λόγος που κυκλοφορούν ανακατασκευές.
Α. -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Ας μιλήσω και εγώ, μιας και έχω το σχετικό κλαμπάκι με 2.800 μέλη (όλα με Panda)
Βλάβες που έχουν διαπιστωθεί σπάνια:
Σε ορισμένα (όχι όλα) πρώτα μοντέλα diesel, πρόβλημα στην καδένα στις 120κ χλμ περίπου (πιστεύεται ότι μία ελαττωματική παρτίδα καδενών είχε περάσει στους multiair σε Panda, Doblo), κατα τα άλλα ο κινητήρας είναι σκυλί. Τα 4,5 - 5,0 λίτρα στην πόλη είναι μία πιστευτή κατανάλωση...με ελαφρύ πόδι και μικτές συνθήκες μπορεί και 4,0 - 4,2...
Ένα πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί αρκετές φορές είναι ο αισθητήρας ροπής στο ηλεκτρικό τιμόνι. Τώρα τελευταία επισκευάζονται φθηνότερα.
Κατά τα άλλα αυτά τα αυτοκινητάκια είναι τέρατα αξιοπιστίας (η οποία έχει γίνει σημείο αναφοράς)...
Το ότι παραβιάζονται οι πόρτες τους εύκολα, είναι γεγονός δυστυχώς...όλοι το έλυσαν με συναγερμό...κάποιος κατήργησε το κλειδί και ανοίγει ή με τον τηλεχειρισμό ή από την πίσω πόρτα...Αν δεν κάνω λάθος (και δεν κάνω) και η Suzuki τον multiair 1,3 (diesel) θα χρησιμοποιεί στα μοντέλα της πλέον...
Αυτά απο την εμπειρία μου και απολύτως αντικειμενικά (διότι όταν μιλάω υποκειμενικά το αναφέρω πριν...)
Διόρθωση (μάλλον φταίει αυτό το - πώς το λένε? - έμενταλ? ...μπα αλτσχάϊμερ)
Όπου γράφω 'multiair' πρέπει να αντικατασταθεί με 'mjet' γιατί diesel με Multiair δεν υπάρχει ακόμα... -
Fiat Panda 01/2012 diesel , χιλιόμετρα 320.000 , κατανάλωση εκτός πόλης ( Αθήνα-Μάνη ) 3,8lt/100 , εντός 4,4λτ/100 !! Βλάβες μηδέν , με συστηματική συντήρηση ...Αν δεν μού έβαζαν σε πρατήριο βενζίνη αντί πετρέλαιο είμαι βέβαιος ότι θα έφτανε τις 500.000 χλμ. ( από τότε πήρε την κάτω βόλτα )
αγορά Fiat Panda diesel