Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σοβαρο προβλημα στα Saab turbo...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σοβαρο προβλημα στα Saab turbo...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    9
    566
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alfasud last edited by

      Εχει βρεθει ενα πολυ σοβαρο προβλημα σε ολους τους τουρμπο κινητηρες της σααμπ που ειναι κατασκευασμενοι στην Σουηδια!(οχι οι νεωτερης γενναιας απο την οπελ της Γερμανιας)!
      Η σααμπ ηξερε το προβλημα εδω και πολυ καιρο, αλλα δεν ελεγε τιποτα γιατι δεν ξερανε απο που προερχοταν και πως μπορουσε να λυθει!
      Σε γενικες γραμμες ειναι το λαδι που βρωμιζει, λογω καποιας ατελειας κατασκευης του συγκεκριμενου κινητηρα και δεν λιπαινει οπως πρεπει!
      Ηδη εχουν χαλασει πολλοι κινητηρες και αυτοι που δεν ειχαν ασφαλεια καταστροφης μηχανης, πληρωσαν την επισκευη μονοι τους!Η επισκευη στοιχιζε περιπου 2.000 Ευρω!Η σααμπ θα ανακοινωσει σε 10 μερες επισημα ολο το προγραμμα ανακατασκευης του κινητηρα και ποιοι κινητηρες εχουν αυτο το προβλημα!Επισης μιλανε για πολυ γενναιοδορια, που πρακτικα σημαινει εδω στην Σουηδια, οτι αυτοι που πληρωσαν απο την τζεπη τους την επεισκευη θα παρουν τα λεφτα τους πισω συν θα εχουν μερικα οικονομικα προνομια απο την σααμπ!

      Στην Σουηδια μονο ειναι περιπου 100.000 σααμπ που εχουν αυτο το προβλημα!
      Σπιρος
      ΥΓ1: Μην με βομβαρδιζετε με ερωτησεις, δεν ξερω τιποτα παραπανω απο αυτα που εγραψα και αυτα μπορεις να τα διαβασεις στις σημερικες εφημεριδες!
      Οταν διαβασω τιποτα νεωτερο θα σας θα σας στο μεταφερω!
      ΥΓ2: καλα που ο sado εχει ενα αυτοκινητο σαν ρεσερβα!(το ladα εννοω, χαχα)

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        alfasud last edited by

        Εχει βρεθει ενα πολυ σοβαρο προβλημα σε ολους τους τουρμπο κινητηρες της σααμπ που ειναι κατασκευασμενοι στην Σουηδια!(οχι οι νεωτερης γενναιας απο την οπελ της Γερμανιας)!
        Η σααμπ ηξερε το προβλημα εδω και πολυ καιρο, αλλα δεν ελεγε τιποτα γιατι δεν ξερανε απο που προερχοταν και πως μπορουσε να λυθει!
        Σε γενικες γραμμες ειναι το λαδι που βρωμιζει, λογω καποιας ατελειας κατασκευης του συγκεκριμενου κινητηρα και δεν λιπαινει οπως πρεπει!
        Ηδη εχουν χαλασει πολλοι κινητηρες και αυτοι που δεν ειχαν ασφαλεια καταστροφης μηχανης, πληρωσαν την επισκευη μονοι τους!Η επισκευη στοιχιζε περιπου 2.000 Ευρω!Η σααμπ θα ανακοινωσει σε 10 μερες επισημα ολο το προγραμμα ανακατασκευης του κινητηρα και ποιοι κινητηρες εχουν αυτο το προβλημα!Επισης μιλανε για πολυ γενναιοδορια, που πρακτικα σημαινει εδω στην Σουηδια, οτι αυτοι που πληρωσαν απο την τζεπη τους την επεισκευη θα παρουν τα λεφτα τους πισω συν θα εχουν μερικα οικονομικα προνομια απο την σααμπ!

        Στην Σουηδια μονο ειναι περιπου 100.000 σααμπ που εχουν αυτο το προβλημα!
        Σπιρος
        ΥΓ1: Μην με βομβαρδιζετε με ερωτησεις, δεν ξερω τιποτα παραπανω απο αυτα που εγραψα και αυτα μπορεις να τα διαβασεις στις σημερικες εφημεριδες!
        Οταν διαβασω τιποτα νεωτερο θα σας θα σας στο μεταφερω!
        ΥΓ2: καλα που ο sado εχει ενα αυτοκινητο σαν ρεσερβα!(το ladα εννοω, χαχα)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alfasud last edited by

          Εχει βρεθει ενα πολυ σοβαρο προβλημα σε ολους τους τουρμπο κινητηρες της σααμπ που ειναι κατασκευασμενοι στην Σουηδια!(οχι οι νεωτερης γενναιας απο την οπελ της Γερμανιας)!
          Η σααμπ ηξερε το προβλημα εδω και πολυ καιρο, αλλα δεν ελεγε τιποτα γιατι δεν ξερανε απο που προερχοταν και πως μπορουσε να λυθει!
          Σε γενικες γραμμες ειναι το λαδι που βρωμιζει, λογω καποιας ατελειας κατασκευης του συγκεκριμενου κινητηρα και δεν λιπαινει οπως πρεπει!
          Ηδη εχουν χαλασει πολλοι κινητηρες και αυτοι που δεν ειχαν ασφαλεια καταστροφης μηχανης, πληρωσαν την επισκευη μονοι τους!Η επισκευη στοιχιζε περιπου 2.000 Ευρω!Η σααμπ θα ανακοινωσει σε 10 μερες επισημα ολο το προγραμμα ανακατασκευης του κινητηρα και ποιοι κινητηρες εχουν αυτο το προβλημα!Επισης μιλανε για πολυ γενναιοδορια, που πρακτικα σημαινει εδω στην Σουηδια, οτι αυτοι που πληρωσαν απο την τζεπη τους την επεισκευη θα παρουν τα λεφτα τους πισω συν θα εχουν μερικα οικονομικα προνομια απο την σααμπ!

          Στην Σουηδια μονο ειναι περιπου 100.000 σααμπ που εχουν αυτο το προβλημα!
          Σπιρος
          ΥΓ1: Μην με βομβαρδιζετε με ερωτησεις, δεν ξερω τιποτα παραπανω απο αυτα που εγραψα και αυτα μπορεις να τα διαβασεις στις σημερικες εφημεριδες!
          Οταν διαβασω τιποτα νεωτερο θα σας θα σας στο μεταφερω!
          ΥΓ2: καλα που ο sado εχει ενα αυτοκινητο σαν ρεσερβα!(το ladα εννοω, χαχα)

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • elteo
            elteo last edited by

            Ωχ ωχ άναψες φωτιές στα μπατζάκια του ψηλού (sado) και του Νέστορα (nestoraero).

            Aν και ο ψηλός τώρα είναι ερωτευμένος (GT) και ίσως λέω ίσως να μην τον νοιάξει κ τόσο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              sado last edited by

              Σπύρο απο πια χρονολογία και πριν υπάρχει αυτό το πρόβλημα;;;;;;

              Στο Saab 93 Aero που είχα στην Νορβηγία είχα προβλήματα με το λάδι αλλά υποθέτω οτι είναι απο τις αναβαθμίσεις που του είχα κάνει!

              Με το Saab 93ss που έχω τώρα δέν έχω το παραμικρό πρόβλημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                alfasud last edited by

                Sado
                Σε λιγες μερες θα ανακοινωσει η σααμπ λεπτομερειες, θα τις παρω απο τους ιδιους αμεσως και θα σε ενημερωσω κατευθειαν!Αυτοι που αλλαζανε λαδια ποιο συχνα ηταν και ποιο ασφαλεις απο οτι καταλαβα!
                Σπυρος

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  alfasud last edited by

                  Το προβλημα ειναι στο συστημα εξαερισμου των λαδιων απο την καμαρα του στροφαλοφορου!
                  Σε αυτοκινητα που εχουν κανει πολλες εκκινησεις σε κρυο κλιμα και γενικα μικρες αποστασεις, εμφανιζεται μια ταση να κλεινουν αυτην την βαλβιδα λογω ακαθαρσιων!Αν δεν εχουν γινει σωστα τα σερβις και η αλλαγη του λαδιου εγκαιρα, τοτε χαλαει η μηχανη!
                  Σε αυτοκινητα που εχουν κανει πολλα χιλιομετρα δεν υπαρχει αυτο το προβλημα!Εξαλλου, η σααμπ υποστηριζει οτι το γραφει και το βιβλιο χρησεως του αυτοκινητου, αν το αυτοκινητο χρησιμοποιειται μεσα στην πολη πολυ συχνα ΠΡΕΠΕΙ να αλλαζονται τα λαδια καθε 10.000Χμ και οχι 20.000Χμ αν χρησιμοποιειται κυριως για μεγαλες αποστασεις!
                  Παντως, εχουν γινει πολλες μετατροπες αυτης της βαλβιδας κατα διαστηματα, αλλα φαινεται οτι καμμια απο αυτες τις αλλαγες δεν ελυσε απολυτα αυτο το προβλημα!
                  Η οικογενεια αυτου του κινητηρα ειναι Β2Χ5 και υπαρχει στο 9.5 απο το 1998 και στο 9.3 απο το 2000!Ειναι αυτη η μηχανη με την μαυρη DI κασσεττα!
                  Την 1 Φεβρουαριου η σααμπ θα κανει επισημη ανακοινωση για την ολη υποθεση!
                  Σπυρος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • N
                    nestoraero last edited by

                    Δεν υπαρχει λογος ανυσηχιας για εμας που εχουμε μοντελα μετα το 2002....
                    Να το αναλογο αρθρο απο το reuters.

                    STOCKHOLM, Jan 22 (Reuters) - General Motors unit Saab said on Saturday that engines in two of its* older car models** could be damaged by** cold weather in combination with spare use of the vehicles.**

                    Sweden's Saab, which markets its vehicles as especially suited for cold climates, said it would offer to service cars of the two models affected if they developed engine trouble due to the defect.

                    Saab spokesman Orjan Aslund said a combination of cold weather and use of the cars for short drives, where the engine was not given time to heat up, could result in damage to the engines of Saab 9-5 and 9-3 cars **manufactured before 2002. **

                    'We are not completely finished analysing this, but it appears that the quality of the oil is gradually degraded, leading to poorer lubrication of vital parts of the engine,' Aslund said.

                    Saab estimated the problem could develop in roughly 3-4 percent of the cars of the affected models in its markets where severe cold occurs, mainly the Nordic region and part of the United States and Canada, he added.

                    Aslund said about 100,000 cars with the defect had been sold in Sweden, but would not give an estimate on how many of the vehicles had been sold in total in the areas where the engine trouble might develop.

                    Saab would not give an estimate of what repairs to cars damaged due to the defect might cost the company. 'But it will cost us dearly,' Aslund said, adding Saab was not considering a recall of the car models.*

                    Αρα με λιγα λογια μας λενε οτι μονο σε παλιοτερα μοντελα,με το πιο παλιο μοτερ,παρουσιαστηκε αυτο το προβλημα και μονο σε οσα χρησημοποιουνταν σε χαμηλες θερμοκρασιες και για λιγο χρονο καθε φορα.

                    Δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα ουτε για οσους εχουν τετοια αυτοκινητα στην Ελλαδα,μιας και δεν κυκλοφορουν σε τετοιες συνθηκες.

                    Παντως σαν κινηση ειναι παρα πολυ καλη και μπραβο τους που το παραδεχονται.
                    Θα γλυτωσουν πολυ κοσμο απο εξοδα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      alfasud last edited by

                      Σημερα απαντησε η επισημη saab!
                      Τουλαχιστον για Σουηδια ισχυουν τα εξης>
                      8 χρονια εγγυηση ανεξαρτητου αριθμου χιλιομετρων!
                      Δηλαδη απο τον 1ο χρονο του λαθους, 1998 μεχρι το 2006!
                      Απλα, ζηταει να εχουν γινει ολα τα σερβις!
                      Αυτοι που εχουν πληρωσει μια τετοια επισκευη, παιρνουν πισω τα λεφτα τους 100%!
                      Δεν γινεται καμμια ανακαλεση των μοντελων αυτων!
                      Συνισταται η συντηρηση συμφωνα με το βιβλιο!
                      Υπαρχουν 95.000 αυτοκινητα στην Σουηδια και 430.000 σε ολο τον κοσμο που ειναι σε αυτην την κατασταση!
                      Φυσικα, ο καθε ιδιοκτητης μπορει να επισκεφτει ενα επισημο συνεργειο της saab και να εξετασει το αυτοκινητο του χωρις κοστος!
                      Απο μοντελα 2004 και μετα δεν υπαρχει αυτο το προβλημα!
                      Σπυρος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        nestoraero I completely agree with your words.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr