-
καλησπερα σας! Εχω το αμαξι αυτο περιπου 9 χρονια και εχει 140,000χιλ. Τον τελευταιο καιρο οταν ειμαι σταματημενος, ο κινητηρας ριχνει τις στροφες του και δονηται το αμαξι στιγμιαια.Αυτο το κανει πχ καθε 20 με 30 δευτερολεπτα.Στην συνεχεια, οταν το αμαξι ειναι εν κινησει και παταω το γκαζι λιγο παραπανω για να επιταχυνει βλεπεις τις στροφες να ανεβαινουν,καποια στιγμη σταματανε να ανεβαινουν μετα ξαναανεβαινουν,μετα σταματανε να ανεβαινουν μετα ξαναανεβαινουν ,αυτο το κανει συνεχεια.Το εχω παρατηρησει ιδιαιτερα μετα τις 3χιλ στροφες και αν εχω και δευτερο ατομο μεσα.(αλλα το κανει παντα με η χωρις ατομο.) Το κανει και σε κατηφορες.Το περιεργο ειναι οτι εγω παταω σταθερα το γκαζι και εκεινο επιταχυνει.. στη συνεχεια κανει διακοπη και μολις παει να ξαναανεβασει στροφες κανει γκουπ λες και του εχω πατησει αποτομα πολυ γκαζι.Φυσικα σε οσα συνεργεια το πηγα, ειχαν διαφορετικη γνωμη. Εσεις παιδια τι γνώμη εχετε?υπαρχει μαστορας να το παω που να μου πει εχει αυτο .. εχει τοσα.. και οτι περνει την ευθυνη πως δεν θα μου πει μετα οτι φταινε και αλλα? Τι να κανω ωστε να μην παιξουμε το παιχνιδι του χαμενου θησαυρου και στοιχησει ενα σωρο λεφτα χωρις να μου το φτιαξουν εν τελει. (Ναι το αμαξι εχει αυτο και μολις το παρω..ξερεις ειχε και αυτο και αυτο.Κατα τα γνωστα).Σας ευχαριστω για τον χρονο σας!
αιτιες αναλογα με το μαστορα.. 1) μπουζι μπουσοκαλωδια πολλαπλασιαστης.. που ομως πρεπει να τα αλλαξω ολλα ΜΑΖΙ γιατι αν ειναι χαλασμενο ενα μπουζι πχ και αλλαξω τα μπουζοκαλωδια τοτε θα χαλασουν και αυτα.
2)ποτεσιομετρο για το ηλεκτρικο γκαζι
3)αισθητηρας λαμδα
Τελος θα ηθελα να πω πως μου ειπαν οτι παρατηρησαν σπινθηρισμο πανω στο σωμα του κινητηρα(ετσι μου το ειπαν δεν ξερω τι σημαινει). ps. το αμαξι περασε το μεγαλο service πριν ενα μιση χρονο. -
καλησπερα σας! Εχω το αμαξι αυτο περιπου 9 χρονια και εχει 140,000χιλ. Τον τελευταιο καιρο οταν ειμαι σταματημενος, ο κινητηρας ριχνει τις στροφες του και δονηται το αμαξι στιγμιαια.Αυτο το κανει πχ καθε 20 με 30 δευτερολεπτα.Στην συνεχεια, οταν το αμαξι ειναι εν κινησει και παταω το γκαζι λιγο παραπανω για να επιταχυνει βλεπεις τις στροφες να ανεβαινουν,καποια στιγμη σταματανε να ανεβαινουν μετα ξαναανεβαινουν,μετα σταματανε να ανεβαινουν μετα ξαναανεβαινουν ,αυτο το κανει συνεχεια.Το εχω παρατηρησει ιδιαιτερα μετα τις 3χιλ στροφες και αν εχω και δευτερο ατομο μεσα.(αλλα το κανει παντα με η χωρις ατομο.) Το κανει και σε κατηφορες.Το περιεργο ειναι οτι εγω παταω σταθερα το γκαζι και εκεινο επιταχυνει.. στη συνεχεια κανει διακοπη και μολις παει να ξαναανεβασει στροφες κανει γκουπ λες και του εχω πατησει αποτομα πολυ γκαζι.Φυσικα σε οσα συνεργεια το πηγα, ειχαν διαφορετικη γνωμη. Εσεις παιδια τι γνώμη εχετε?υπαρχει μαστορας να το παω που να μου πει εχει αυτο .. εχει τοσα.. και οτι περνει την ευθυνη πως δεν θα μου πει μετα οτι φταινε και αλλα? Τι να κανω ωστε να μην παιξουμε το παιχνιδι του χαμενου θησαυρου και στοιχησει ενα σωρο λεφτα χωρις να μου το φτιαξουν εν τελει. (Ναι το αμαξι εχει αυτο και μολις το παρω..ξερεις ειχε και αυτο και αυτο.Κατα τα γνωστα).Σας ευχαριστω για τον χρονο σας!
αιτιες αναλογα με το μαστορα.. 1) μπουζι μπουσοκαλωδια πολλαπλασιαστης.. που ομως πρεπει να τα αλλαξω ολλα ΜΑΖΙ γιατι αν ειναι χαλασμενο ενα μπουζι πχ και αλλαξω τα μπουζοκαλωδια τοτε θα χαλασουν και αυτα.
2)ποτεσιομετρο για το ηλεκτρικο γκαζι
3)αισθητηρας λαμδα
Τελος θα ηθελα να πω πως μου ειπαν οτι παρατηρησαν σπινθηρισμο πανω στο σωμα του κινητηρα(ετσι μου το ειπαν δεν ξερω τι σημαινει). ps. το αμαξι περασε το μεγαλο service πριν ενα μιση χρονο. -
καλησπερα σας! Εχω το αμαξι αυτο περιπου 9 χρονια και εχει 140,000χιλ. Τον τελευταιο καιρο οταν ειμαι σταματημενος, ο κινητηρας ριχνει τις στροφες του και δονηται το αμαξι στιγμιαια.Αυτο το κανει πχ καθε 20 με 30 δευτερολεπτα.Στην συνεχεια, οταν το αμαξι ειναι εν κινησει και παταω το γκαζι λιγο παραπανω για να επιταχυνει βλεπεις τις στροφες να ανεβαινουν,καποια στιγμη σταματανε να ανεβαινουν μετα ξαναανεβαινουν,μετα σταματανε να ανεβαινουν μετα ξαναανεβαινουν ,αυτο το κανει συνεχεια.Το εχω παρατηρησει ιδιαιτερα μετα τις 3χιλ στροφες και αν εχω και δευτερο ατομο μεσα.(αλλα το κανει παντα με η χωρις ατομο.) Το κανει και σε κατηφορες.Το περιεργο ειναι οτι εγω παταω σταθερα το γκαζι και εκεινο επιταχυνει.. στη συνεχεια κανει διακοπη και μολις παει να ξαναανεβασει στροφες κανει γκουπ λες και του εχω πατησει αποτομα πολυ γκαζι.Φυσικα σε οσα συνεργεια το πηγα, ειχαν διαφορετικη γνωμη. Εσεις παιδια τι γνώμη εχετε?υπαρχει μαστορας να το παω που να μου πει εχει αυτο .. εχει τοσα.. και οτι περνει την ευθυνη πως δεν θα μου πει μετα οτι φταινε και αλλα? Τι να κανω ωστε να μην παιξουμε το παιχνιδι του χαμενου θησαυρου και στοιχησει ενα σωρο λεφτα χωρις να μου το φτιαξουν εν τελει. (Ναι το αμαξι εχει αυτο και μολις το παρω..ξερεις ειχε και αυτο και αυτο.Κατα τα γνωστα).Σας ευχαριστω για τον χρονο σας!
αιτιες αναλογα με το μαστορα.. 1) μπουζι μπουσοκαλωδια πολλαπλασιαστης.. που ομως πρεπει να τα αλλαξω ολλα ΜΑΖΙ γιατι αν ειναι χαλασμενο ενα μπουζι πχ και αλλαξω τα μπουζοκαλωδια τοτε θα χαλασουν και αυτα.
2)ποτεσιομετρο για το ηλεκτρικο γκαζι
3)αισθητηρας λαμδα
Τελος θα ηθελα να πω πως μου ειπαν οτι παρατηρησαν σπινθηρισμο πανω στο σωμα του κινητηρα(ετσι μου το ειπαν δεν ξερω τι σημαινει). ps. το αμαξι περασε το μεγαλο service πριν ενα μιση χρονο. -
Αν το βαλεις στο διαγνωστικο θα δεις αν φταιει ο λ ,αν το ποτενσιομετρο ειναι στις σωστες μοιρες η πεταλουδα και αν εχει αστοχιες η αναφλεξη.
Εμενα για μπουζοκαλωδια μου κανει.Ειδικα αν σπινθηριζει στην μηχανη τοτε χανουν ρευμα τα μπουζοκαλωδια.
-
Οι δυο πρωτοι μαστορες 1) αντιπροσωπια ειπε οτι φταινε μπουζι μπουζοκαλωδια πολλαπλασιαστης ενω ο αλλος 2) ειπε για ποτενσιομετρο. και οι δυο το εβαλαν στον εγκεφαλο. Ο εγκεφαλος δειχνει αν το ποτενσιομετρο δουλευει σωστα? Να ρωτησω κατι?
στη περιπτωση ενα.. πρεπει να αλλαχτουν ολα μαζι γιατι εκεινοι δεν μου τα αλλαζουν ενα ενα ή να τα παω σε συνεργειο της γειτονιας να μου τα αλλαξει ενα ενα? μπας και γλιτωσω πχ τον πολλαπλασιαστη. Σας ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας! -
Δεν χρειάζεται να αλλαχτούν όλα μαζί. Όπως σου είπε και ο BILL33, αν παρατήρησαν σπινθηρισμό από σπασμένο μπουζοκαλώδιο θα πρέπει να τα αλλάξεις. Αν δεν άλλαξαν τα μπουζί στο προηγούμενο σέρβις, με την ευκαιρία αυτή άλλαξέ τα.
Μετά βλέπεις την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και αν συνεχίζει, συνεχίζεις και εσύ το ψάξιμο. -
Ο χρήστης plokami έγραψε:
Δεν χρειάζεται να αλλαχτούν όλα μαζί. Όπως σου είπε και ο BILL33, αν παρατήρησαν σπινθηρισμό από σπασμένο μπουζοκαλώδιο θα πρέπει να τα αλλάξεις. Αν δεν άλλαξαν τα μπουζί στο προηγούμενο σέρβις, με την ευκαιρία αυτή άλλαξέ τα.
Μετά βλέπεις την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και αν συνεχίζει, συνεχίζεις και εσύ το ψάξιμο.Συμφωνώ με τους από πάνω για ηλεκτρικό μου κάνει και όπως σου είπανε ξεκίνα από τα απλά και φθηνά μπουζί + μπουζοκαλώδια αν δεν στρώσει κοιτάς πολλαπλασιαστές. Αν ακόμη δεν στρώει θα έχεις σιγουρέψει τα απλά - συνήθεις υπόπτους πριν πας σε άλλο επίπεδο τιμής ..... ηλεκτρόγκαζο κλπ . Για τον λ υπάρχει τρόπος να τσεκαριστεί αλλά μπορείς να πάρεις μια ιδέα και μόνος σου. Αν στο κάνει με το πόδι στο πάτωμα το πιο πιθανό είναι ότι δεν είναι ο λ γιατί με τέρμα γκάζι ο εγκέφαλος δεν διαβάζει τον λ αλλά ψεκάζει με βάση τους χάρτες του (open loop).
-
Μάλλον για το 1ο μου ακούγεται....
-
στο κανει και σε κατηφορα χωρις να πατας γκαζι;;;
αν ναι καθαρισε την πεταλουδα...... -
Χωρις να μπορώ να συνεισφέρω πολλα, στέκομαι στη διαδικασία που περιεγραψαν τα παιδά παραπανω...
Ξεκινάς απο τα φθηνά πάντα, τα εξετάζεις και αφου το αποκλείσεις πας σε ακριβότερα. Είναι νόμος, εκτος και αν η βλάβη είναι συγκεκριμένη και εύκολα διαγνώσιμη (πχ γιατί δε στρίβει σωστά? Γιατι εσκασε το λάστιχο).
Επίσης, μια και είμαστε εδώ, νομίζω οτι ένας καθαρισμος πεταλουδας ή/και MAF δεν θα εβλαπτε. Ας κρίνουν οι εμπειρότεροι αν έχει σχέση.
[edit: Sorry GGAΒ, δεν ειδα καλα το ποστ σου και είπα τα ιδια)
-
Τελικα λυθηκε το προβλημα!Πηγα σε ενα μηχανικο που δουλευει μονο FORD VOLVO MAZDA. Εβαλε το αμαξι στον υπολογιστη μπροστα μου και του εδειξε προβλημα στην βαλβιδα τρια αναφλεξη(οποτε ο αλλος μηχανικος που μου ελεγε για το ποντεσιομετρο μην πω... καλυτερα).Αμεσως μου ελεγχει το 3 μπουζι και το καλυτερο επειδη εχει ο ιδιος τα ανταλλακτικα στο μαγαζι δοκιμαζει εναν καινουργιο πολλαπλασιαστη.Και δουλεψε το αμαξι! (οποτε βλακειες ηταν αυτα που μου ελεγε η αντιπροσωπια απο οπου το αγορασα(εξουσιοδοτημενο καταστημα και πουλαει ford) ανταλλακτικα ηθελε να πουλησει).Συμπερασμα να προτημαμε συνεργεια τα οποια πουλανε(ή εχουν) ανταλλακτικα ετσι ωστε να μπορει να βρισκει την βλαβη χωρις να μας χρεωνουν για κατι που δεν εχει προβλημα το αμαξι. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ!
-
Ώστε με τον υπολογιστή φάνηκε το πρόβλημα... όπως προβλεπόταν δηλαδή... (όπως είπε ο bill33)
Οπότε οι άλλοι είτε δεν έχουν το κατάλληλο διαγνωστικό είτε δεν ξέρουν να το χειρίζονται είτε βλέπουν ότι θέλει μπουζί-πολλαπλασιαστή αλλά σου αλλάζουν ποτενσιόμετρο γκαζιού επειδή αυτό έχουν και θέλουν να διώξουν (αυτό θέλει προσοχή στο τι ανταλλακτικά έχει στο μαγαζί του ο μάστορας...) ή επειδή αυτό είναι αρκετά μυστήριο και ακριβό για να σε ψαρώσει και εύκολο να το κάνει. Δεν ξέρω τι από τα παραπάνω ισχύει και δεν ξέρω ποιο είναι χειρότερο... σίγουρα όμως κανένα δε μας γεμίζει εμπιστοσύνη....
Τέλος καλό, σύντομο και οικονομικό ευτυχώς. -
Πάντως αν έχεις διαρροή ρεύματος και σπινθηρισμό άλλαξε και τα μπουζοκαλώδια ούτως ή άλλως
προβλημα με ford fiesta 2003 κοβει ο κινητηρας