-
Καλησπερα σε ολους.
Με αφορμη το θανατο του Gareth Roberts, συνοδηγο του Craig Breen, θεωρω οτι χρειαζεται να αρχισουμε να γινομαστε ολοι περισσοτερο ευαισθητοι στα θεματα ασφαλειας του αθληματος που τοσο αγαπαμε.
Ειδικοτερα, ειναι η δευτερη φορα, μετα τον παρολιγο θανατο του Robert Kubica, που ενα αυτοκινητο προδιαγραφων S2000 'σταματαει' με πολλα χλμ σε μια μπαριερα και αυτην τη φορα ο συνοδηγος πεθαινει...ενω ο κυριος Kubica ακομη αναρρωνει.Τι ακριβως συμβαινει σε τετοιου τυπου συγκρουσεις? Αραγε η τρομακτικη στρεπτικη ακαμψια αυτων των αυτοκινητων οδηγει στην απορροφηση της ενεργειας της κρουσης απο τα αμοιρα σωματα του πληρωματος?
Φταει μηπως η σχεδιαση των διαφορων χιαστων στις πορτες - στο εμπρος μερος πισω απο τον κινητηρα?
Μηπως το κυνηγι για το 'αδυνατισμα' των αγωνιστικων εφερε τις εταιρειες κατασκευης αγωνιστικων καθισματων σε σημειο να κατασκευαζουν καθισματα χωρις καν απορροφητικο υλικο , βλεπε καθισματα Loeb, Hirvonen και ολα τα καθισματα των S2000 του IRC?
Οσοι κανουμε πρωταθλητισμο αλλα και φυσικα οχι μονον, θεωρουμε πως με την προσθηκη του HANS και ενος καλου roll-cage θα μπορουμε να 'ρισκαρουμε' εστω και απειροελαχιστα και να την 'γλιτωσουμε' ειναι ομως ετσι?Οπως αποδειχθηκε σημερα οχι...και δε νομιζω να ειναι η τυχη, η μοιρα και ολα τα συναφη..κατι συμβαινει πλεον και τουλαχιστον απο την ταπεινη πλευρα μου θα ηθελα να αλλαξει κατι ωστε να μην θρηνυσουμε αλλον 24 χρονο νεαρο η οποιονδηποτε συνανθρωπο μας..
Εκφραζω τα θερμα μου συλληπητηρια στην οικογενεια, τους φιλους και τους ανθρωπους του Gareth, Rest In Peace ...mate_We will never forget you.
ΥΓ - Νασο λογικα μπορεις να επικοινωνησεις με τη FIA, αραγε ξυπνησαν εκει μετα ΚΑΙ το σημερινο?? Τι συμβαινει ? Διαταχθηκε ερευνα?
Με εκτιμηση,
Ζαχος Βαγγελης -
Καλησπερα σε ολους.
Με αφορμη το θανατο του Gareth Roberts, συνοδηγο του Craig Breen, θεωρω οτι χρειαζεται να αρχισουμε να γινομαστε ολοι περισσοτερο ευαισθητοι στα θεματα ασφαλειας του αθληματος που τοσο αγαπαμε.
Ειδικοτερα, ειναι η δευτερη φορα, μετα τον παρολιγο θανατο του Robert Kubica, που ενα αυτοκινητο προδιαγραφων S2000 'σταματαει' με πολλα χλμ σε μια μπαριερα και αυτην τη φορα ο συνοδηγος πεθαινει...ενω ο κυριος Kubica ακομη αναρρωνει.Τι ακριβως συμβαινει σε τετοιου τυπου συγκρουσεις? Αραγε η τρομακτικη στρεπτικη ακαμψια αυτων των αυτοκινητων οδηγει στην απορροφηση της ενεργειας της κρουσης απο τα αμοιρα σωματα του πληρωματος?
Φταει μηπως η σχεδιαση των διαφορων χιαστων στις πορτες - στο εμπρος μερος πισω απο τον κινητηρα?
Μηπως το κυνηγι για το 'αδυνατισμα' των αγωνιστικων εφερε τις εταιρειες κατασκευης αγωνιστικων καθισματων σε σημειο να κατασκευαζουν καθισματα χωρις καν απορροφητικο υλικο , βλεπε καθισματα Loeb, Hirvonen και ολα τα καθισματα των S2000 του IRC?
Οσοι κανουμε πρωταθλητισμο αλλα και φυσικα οχι μονον, θεωρουμε πως με την προσθηκη του HANS και ενος καλου roll-cage θα μπορουμε να 'ρισκαρουμε' εστω και απειροελαχιστα και να την 'γλιτωσουμε' ειναι ομως ετσι?Οπως αποδειχθηκε σημερα οχι...και δε νομιζω να ειναι η τυχη, η μοιρα και ολα τα συναφη..κατι συμβαινει πλεον και τουλαχιστον απο την ταπεινη πλευρα μου θα ηθελα να αλλαξει κατι ωστε να μην θρηνυσουμε αλλον 24 χρονο νεαρο η οποιονδηποτε συνανθρωπο μας..
Εκφραζω τα θερμα μου συλληπητηρια στην οικογενεια, τους φιλους και τους ανθρωπους του Gareth, Rest In Peace ...mate_We will never forget you.
ΥΓ - Νασο λογικα μπορεις να επικοινωνησεις με τη FIA, αραγε ξυπνησαν εκει μετα ΚΑΙ το σημερινο?? Τι συμβαινει ? Διαταχθηκε ερευνα?
Με εκτιμηση,
Ζαχος Βαγγελης -
Καλησπερα σε ολους.
Με αφορμη το θανατο του Gareth Roberts, συνοδηγο του Craig Breen, θεωρω οτι χρειαζεται να αρχισουμε να γινομαστε ολοι περισσοτερο ευαισθητοι στα θεματα ασφαλειας του αθληματος που τοσο αγαπαμε.
Ειδικοτερα, ειναι η δευτερη φορα, μετα τον παρολιγο θανατο του Robert Kubica, που ενα αυτοκινητο προδιαγραφων S2000 'σταματαει' με πολλα χλμ σε μια μπαριερα και αυτην τη φορα ο συνοδηγος πεθαινει...ενω ο κυριος Kubica ακομη αναρρωνει.Τι ακριβως συμβαινει σε τετοιου τυπου συγκρουσεις? Αραγε η τρομακτικη στρεπτικη ακαμψια αυτων των αυτοκινητων οδηγει στην απορροφηση της ενεργειας της κρουσης απο τα αμοιρα σωματα του πληρωματος?
Φταει μηπως η σχεδιαση των διαφορων χιαστων στις πορτες - στο εμπρος μερος πισω απο τον κινητηρα?
Μηπως το κυνηγι για το 'αδυνατισμα' των αγωνιστικων εφερε τις εταιρειες κατασκευης αγωνιστικων καθισματων σε σημειο να κατασκευαζουν καθισματα χωρις καν απορροφητικο υλικο , βλεπε καθισματα Loeb, Hirvonen και ολα τα καθισματα των S2000 του IRC?
Οσοι κανουμε πρωταθλητισμο αλλα και φυσικα οχι μονον, θεωρουμε πως με την προσθηκη του HANS και ενος καλου roll-cage θα μπορουμε να 'ρισκαρουμε' εστω και απειροελαχιστα και να την 'γλιτωσουμε' ειναι ομως ετσι?Οπως αποδειχθηκε σημερα οχι...και δε νομιζω να ειναι η τυχη, η μοιρα και ολα τα συναφη..κατι συμβαινει πλεον και τουλαχιστον απο την ταπεινη πλευρα μου θα ηθελα να αλλαξει κατι ωστε να μην θρηνυσουμε αλλον 24 χρονο νεαρο η οποιονδηποτε συνανθρωπο μας..
Εκφραζω τα θερμα μου συλληπητηρια στην οικογενεια, τους φιλους και τους ανθρωπους του Gareth, Rest In Peace ...mate_We will never forget you.
ΥΓ - Νασο λογικα μπορεις να επικοινωνησεις με τη FIA, αραγε ξυπνησαν εκει μετα ΚΑΙ το σημερινο?? Τι συμβαινει ? Διαταχθηκε ερευνα?
Με εκτιμηση,
Ζαχος Βαγγελης -
Δυστυχως υπαρχουν και τα ασχημα στο χομπι μας !
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... XrnKs9dDUE
Στην περιπτωση του Κουμπιτσα ειχε βγει η μπαριερα απ'το πισω μερος ..........
Στην περιπτωση του Ροτζια με τον Αγκινι οπως εβλεπα πριν λιγο σε ενα παλιο rally sprint ηταν ενα σταθερο βουναλακι μπαζων περιπου σαν του Βωβου την περιπτωση ....και δεν αντεξε τα g .
Εδω , θα περιμενουμε να δουμε σε φωτογραφιες τι εγινε με το εσωτερικο του αυτοκινητου .... και τι εφταιξε ωστε να χαθει το παιδακι !
Πολυ κριμα ρε γαμωτο νεοπαιδι ......... -
Για το συγκεκριμένο ατύχημα του Breen υπάρχει φωτό στο Autosport και στο Motorsport-fanatics. Κανένα μέσο ασφαλείας δε θα έσωζε το συνοδηγό. Η μπαριέρα μπήκε μετωπικά, διαπέρασε το χώρο της μηχανής περνώντας από πάνω της και εισχώρησε στο θάλαμο τον επιβατών, όπως ακριβώς έγινε με τον Kubica. Σ' αυτή την περίπτωση δε σώζει ούτε το cage, ούτε το Hans, ούτε η μικρότερη ακαμψία, ούτε τίποτα. Πολύ αμφιβάλω αν σώζει ακόμα και η οριζόντια μπάρα μέσα στο ταμπλό που έχουν κάποια roll cage όπως το δικό μου. Είναι από τις περιπτώσεις που κανένα μέσο ασφαλείας δεν μπορεί να κάνει κάτι.
Το μόνο ερώτημα είναι τι δουλειά έχει μια μπαριέρα να είναι ελεύθερη στο ένα άκρο. -
Σιγουρα θα βρει η FIA λυση αρκει να ασχοληθει. Η οριζοντια μπαρα στο ταμπλο ειναι ψηλα, αυτο που σιγουρα σκεφτονται και εχει γινει σε αρκετα Σουπερ 2000 ειναι οι διαγωνιες μπαρες κατω απο το ταμπλο, εχει και το 207 και το Φαμπια αλλα μονο προς τη μια πλευρα, οχι σε μορφη Χ. Θα χρειαστουν και εκει χιαστα πλεον...μακαρι να βρουν λυση αμεσα...
-
αρχη μπαριερας ηταν(το θεμα οτι δεν πρεπει η αρχη μια μπαριερας να ειναι ετσι ,αλλα να συνεχιζει στο εδαφος ,κανοντας ραμπα,αντι να κοντραρει σε οτι προκειται να την χτυπησει,ειναι θεμα που αφορα γενικα το θεμα μπαριερες και οχι τους αγωνες)
αν το δουμε ως κατι αιχμηρο και σκληρο που εισερχεται στο χωρο του αυτοκινητου (οπως και την περιπτωση του κουμπιτσα),απλα δεν μπορεις να κανεις τιποτα....και βασιζεσαι στην τυχη ωστε να μην εχουμε επαφη με το πληρωμα(οπως και εχει συμβει στο σανρεμο 2008 με το αυτοκινητο του σαντρο σοττιλε που μαλιστα γυρισε οδικως στο σερβις παρκ απο το σημειο του ατυχηματος,παρολο που διαπερασε η μπαριερα(ακριβως το ιδιο πραγμα,αρχη της) στο πισω μερος του συνοδηγου και βγηκε απο πισω.
Μαλιστα στη συγκεκριμενη περιπτωση το πληρωμα νομιζε οτι ειχαν απλως επαφη και προσπαθησε να ξαναξεκινησει και εκλεισε τον δρομο....οικειοθελως...(παρεα με την μπαριερα..)δυστυχως για περιπτωσεις αιχμηρων αντικειμενων(οπως μπαριερα ή οπως τσιμεντοβεργα) ή τανκς πρεπει να γινουν τα αμαξια ή ισως κατι αλλο στο μελλον..(που να κοστιζει και ζυγιζει λιγο..)....
αλλη μια τραγωδια...
-
Μήπως να απαιτούνταν από τους οργανωτές να βάζουν ντάνες λάστιχα στις μπαριέρες-σουβλάκι; Δεν είναι πάνω από 3-4 τέτοια σημεία σε κάθε αγώνα. Σιγά το κόστος.
-
Ε,τότε βάσει scn+.Δημήτρη οι Ιταλοί τοποθετούν τραγικά τις μπαριερες τους. Όντως στην Κρήτη πέρσι η μπαριερα στην έξοδο μας λειτουργησε ως ράμπα και το αμάξι σηκώθηκε προς τα επάνω...
Κρίμα για το νεαρό παιδί,απίστευτη τραγωδία -
Από το θέμα στην ενότητα 'WRC' http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2548006#p2548006
RIP Gareth
Πραγματικά δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει κάποιος για να το εμποδίσει αυτό. Και Χ σωλήνες roll cage να μπουν (δύσκολο από χωροταξική άποψη) και πάλι η μπαριέρα είναι χοντρή λαμαρίνα σταθερά στηριγμένη κάθετα στη διεύθυνση κίνησης = πιθανά θα τις κόψει τις σωλήνες. Δε νομίζω ότι είναι πρόβλημα που σχετίζεται με τα αυτοκίνητα αλλά βασικά με τους οργανωτές. Σωστά λέει ο scn, πόσα τέτοια σημεία είναι σε έναν αγώνα, 4-5 ? Ας φτιάξουν τις μπαριέρες (που στο κάτω-κάτω είναι επικίνδυνες έτσι και για πολιτικά αυτοκίνητα) ή ας βάλουν λάστιχα.
Σε ό,τι αφορά τα καθίσματα, τα καινούργια (FIA 8862/2009) είναι πολύ ανθεκτικότερα από τα παλιά. Αν τα δείτε έχουν πολύ χοντρύτερο σκελετό, με ισχυρή πλαϊνή προστασία στο ύψος του κεφαλιού (το κλασσικό πρόβλημα της πλάγιας πρόσκρουσης) και είναι και βαρύτερα (10 κιλά το ένα). Και με καλύτερες στηρίξεις (αναγνωρίζονται μαζί με τη στήριξη). (Βέβαια και τιμές ΜΟΝΟ από 1500 και τυπικές τιμές γύρω στα 3-4 χιλιάρικα...)
http://www.ompracing-store.com/Baquet-OMP-HTE-ONE-FIA-8862-2009-p-30716-c-3_142.html
Αλλά και πάλι οποιοδήποτε ατύχημα καταλήγει σε 'εισβολή' ξένου σώματος στο θάλαμο των επιβατών (δέντρο, μπαριέρα) είναι πολύ επικίνδυνο και πολύ δύσκολα αντιμετωπίσιμο...
Motorsport can be dangerous
-
Δυσκολες καταστασεις Με την 'ευκαιρία' ομως, θέλω να θυμισω το περιστατικο μας στο ΡΣ του Καραντανα, οπου οταν ο Πανουργιας θελησε να βγει απο τ αυτοκινητο μετα τον τερματισμο, αισθανθηκε κατι να του το ...απαγορευει. Ηταν μια μπετοβεργα που ειχε μπει απο το πατωμα, ειχε τρυπησει την φορμα του!!!!!!!! και ειχε σφηνωθει μεταξυ καθισματος και κεντρικου τοξυλιου του ρολλ μπαρ. Ας προσεξουν λοιπον οι οργανωτες και τις μπαριερες (που δυστυχως στην Ελλαδα συχνα ειναι κακα τοποθετημενες) και αλλα υλικα τυπου μπετοβεργας. (που χρησιμοποιουνται ελαφρα τη καρδια ακομη).
-
Αντιγράφω τον el-em από άλλο topic:
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Σιγουρα υπαρχει καποιο θεμα με τις μπαριερες στην Ιταλια. Συμπτωση επαναλαμβανομενη παυει να ειναι συμπτωση.
Οχι οτι στους Ελληνικους δρομους δεν θα υπαρχουν αντιστοιχα φαινομενα, απλα ο Θεος των Ελληνικων αγωνων εχει βαλει το χερακι του τοσα χρονια.Παρακολούθησα στο youtube διάφορα βίντεο από τον αγώνα της Σικελίας. Είδα ότι σχεδόν όλες οι μπαριέρες σ' αυτά τα βίντεο είναι λάθος. Ούτε μία δεν κλίνει προς τα κάτω στο τέλος της και πολλές έχουν ελεύθερο άκρο σε σημείο όπου είναι πολύ πιθανό να βγει αυτοκίνητο.
Επίσης, χθες πέρασα Δάφνη και Φυλή, γυρίζοντας από Θήβα. Επειδή μου έχει κάνει εντύπωση ότι είναι το τρίτο ίδιο ατύχημα σε μικρό χρονικό διάστημα στην Ιταλία, παρατηρούσα τις μπαριέρες στη διαδρομή. Σε αυτή τη διαδρομή, σχεδόν όλες έχουν κλίση προς τα κάτω στο τελείωμα και, όσες δεν έχουν, το τελείωμά τους δεν είναι σε επικίνδυνο σημείο για έξοδο. Είναι περιορισμένο δείγμα, αλλά μου φαίνεται ότι σ' αυτό τον τομέα οι έλληνες εργολάβοι κάνουν καλύτερη δουλειά από τους γείτονες.Δεν ξέρω αν οι mods θέλουν να μεταφέρουν το θέμα, αλλά θα ήθελα να αναφέρω κάποιες σκέψεις:
Τα σοβαρά ατυχήματα τα τελευταία χρόνια είναι από τις εξής αιτίες:- Πολλά g επιβράδυνση ειδικά σε άκαμπτα καθαρόαιμα αγωνιστικά (ακόμα και με το HANS είχαμε νεκρό με R3 στην Ιταλία απ' αυτή την αιτία)
- Παραμόρφωση αμαξώματος από ισχυρό αντικείμενο μικρής επιφάνειας, δηλ. δέντρο ή κολώνα
- Είσοδος αντικειμένου (μπαριέρα-κλαδί-μπετόβεργα κ.λπ.) στο χώρο επιβατών
- Ελλιπής χρήση/κατασκευή μέσων ασφαλείας
Τα ατυχήματα με πτώσεις σε γκρεμούς ή τούμπες ή πρόσκρουση σε σταθερά αντικείμενα μεγάλης επιφάνειας (π.χ. πρανές), παρόλο που είναι πιο συχνά από τα προαναφερθέντα, φαίνεται ότι έχουν αντιμετωπιστεί σωστά με το 45άρι κεντρικό τοξύλιο, τις καλές βάσεις καθισμάτων, το HANS και τις αυξημένες ενισχύσεις που έχουν τα περισσότερα roll-cage.
Νομίζω ότι στις αιτίες 2, 3 (όχι τα κλαδιά, φυσικά) και 4 οι οργανωτές και οι υπεύθυνοι ασφαλείας μπορούν να βοηθήσουν. Ειδικά στα σπριντ όπου είναι μικρό το μήκος αλλά, λόγω αυξημένου ρυθμού και συμμετοχής ευκαιριακών συμμετεχόντων, η συχνότητα ατυχημάτων είναι μεγάλη, θα ήταν καλό να εξετάζεται η τοποθέτηση ελαστικών στα επικίνδυνα δέντρα και στις μπαριέρες-σουβλάκι. Είναι ελάχιστα σημεία. Πόσο στοιχίζουν 8-10 ντάνες από κατεστραμμένα λάστιχα; Δεν είναι κρίμα να χτυπήσει κάποιος για 300-400 ευρώ;
-
εγώ πιστεύω πως στην ευρύτερη περιοχή οι μπαριέρες είναι τοποθετημένες λάθος για τέλεση ειδικής διαδρομής .... σε καθημερινές συνθήκες δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά στην διεξαγωγή μιας ειδικής διαδρομής υπάρχει μιας και ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο εκμεταλλεύεται όλο το πλάτος του δρόμου και στις γρήγορες στροφές στην πλευρά της εξόδου υπάρχει στο τελείωμα μπαρίερα η οποία σαν βέλος έρχεται πανω σου...
συμφωνώ με τους προλαλίσαντες ... είναι καλύτερα οι τούμπες παρά η μετωπική με σε σταθερό αντικείμενο .. βλέπε latvala στην Πορτογαλία το 2009.
δεν ξέρω αν είναι ίδια με φέτος η ειδική η οποία έγινε το συμβάν αλλά παραθέτω το βίντεο για να πάρετε μια γεύση απο την περιοχή
Επίσης αν είναι ίδια η ειδική με πέρυσι δεν είναι τόσο επίκυνδυνη όσο η SS2 τους φετινού αγώνα
http://www.youtube.com/watch?v=z2j1hfC5 ... r_embedded
Πραγματικά ακατάλληλη.
Ο Ιρλανδός οδηγός Craig Breen έχει χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου και συγκρούστηκε βίαια με την μπαριέρα στην δεξιά πλευρά του S2000 207! Ένα μέρος του κιγκλιδώματος της μπαριέρας πέρασε στο εσωτερικό και χτύπησει τον άτυχο Gareth Roberts,
Ο οδηγός Wiegand και ο συνοδηγός του, που πέρασαν πρώτοι μετά το ατύχημα, δεν πρέπει να κατάλαβαν τη σοβαρότητα του ατυχήματος ,λόγο μάλλον του πολύ μεγάλου σοκ του οδηγού που δεν κατάφερε να βγει γρήγορα έξω, στην συνεχεία οι Gamba και Matteo Alessandro Perico που ακολούθησαν βρήκαν τον Craig Breen να είναι γονατιστός στο πεζοδρόμιο φωνάζοντας για βοήθεια. Σε κατάσταση σοκ!!
http://www.autopanorama.gr/index.php?op ... &Itemid=48
σε αυτή την περίπτωση δεν πρέπει να τιμωρηθεί το πλήρωμα με τον Wiegand.. ;;;;
δεν έπρεπε να σταματήσουν μιας και δεν είδαν το 'ΟΚ'....;;;;
-
Ο χρήστης gregorym έγραψε:
εγώ πιστεύω πως στην ευρύτερη περιοχή οι μπαριέρες είναι τοποθετημένες λάθος για τέλεση ειδικής διαδρομής .... σε καθημερινές συνθήκες δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά στην διεξαγωγή μιας ειδικής διαδρομής υπάρχει μιας και ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο εκμεταλλεύεται όλο το πλάτος του δρόμου και στις γρήγορες στροφές στην πλευρά της εξόδου υπάρχει στο τελείωμα μπαρίερα η οποία σαν βέλος έρχεται πανω σου...συμφωνώ με τους προλαλίσαντες ... είναι καλύτερα οι τούμπες παρά η μετωπική με σε σταθερό αντικείμενο .. βλέπε latvala στην Πορτογαλία το 2009.
δεν ξέρω αν είναι ίδια με φέτος η ειδική η οποία έγινε το συμβάν αλλά παραθέτω το βίντεο για να πάρετε μια γεύση απο την περιοχή
Επίσης αν είναι ίδια η ειδική με πέρυσι δεν είναι τόσο επίκυνδυνη όσο η SS2 τους φετινού αγώνα
http://www.youtube.com/watch?v=z2j1hfC5 ... r_embedded
Πραγματικά ακατάλληλη.
Ο Ιρλανδός οδηγός Craig Breen έχει χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου και συγκρούστηκε βίαια με την μπαριέρα στην δεξιά πλευρά του S2000 207! Ένα μέρος του κιγκλιδώματος της μπαριέρας πέρασε στο εσωτερικό και χτύπησει τον άτυχο Gareth Roberts,
Ο οδηγός Wiegand και ο συνοδηγός του, που πέρασαν πρώτοι μετά το ατύχημα, δεν πρέπει να κατάλαβαν τη σοβαρότητα του ατυχήματος ,λόγο μάλλον του πολύ μεγάλου σοκ του οδηγού που δεν κατάφερε να βγει γρήγορα έξω, στην συνεχεία οι Gamba και Matteo Alessandro Perico που ακολούθησαν βρήκαν τον Craig Breen να είναι γονατιστός στο πεζοδρόμιο φωνάζοντας για βοήθεια. Σε κατάσταση σοκ!!
http://www.autopanorama.gr/index.php?op ... &Itemid=48
σε αυτή την περίπτωση δεν πρέπει να τιμωρηθεί το πλήρωμα με τον Wiegand.. ;;;;
δεν έπρεπε να σταματήσουν μιας και δεν είδαν το 'ΟΚ'....;;;;
Στο πρωτο video στο 7:06 εγινε , με αντιθετη φορα ειδικης.
-
Ο χρήστης argi έγραψε:
δεν ξέρω αν είναι ίδια με φέτος η ειδική η οποία έγινε το συμβάν αλλά παραθέτω το βίντεο για να πάρετε μια γεύση απο την περιοχή
Στο πρωτο video στο 7:06 εγινε , με αντιθετη φορα ειδικης.
thanks ...
-
Μάλλον αυτό είναι το σημείο στα δεξιά https://maps.google.it/maps?hl=it&ll=38 ... ,13.5&z=15
-
Χρήστης του forum που όμως δεν είναι διαπιστευμένος ώστε να γράφει στους ελληνικούς αγώνες μου έστειλε το παρακάτω link
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1657_n.jpgΑπό θαύμα δε σκοτώθηκε και ο Breen. Δεν ξέρω πώς είναι εφικτό να προστατευθεί ένα πλήρωμα από τέτοια κατάσταση, εκτός από το να προνοεί ο οργανωτής. Είναι από τις περιπτώσεις που σώζεσαι μόνο αν οδηγάς Leopard.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Χρήστης του forum που όμως δεν είναι διαπιστευμένος ώστε να γράφει στους ελληνικούς αγώνες μου έστειλε το παρακάτω link
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1657_n.jpgΑπό θαύμα δε σκοτώθηκε και ο Breen. Δεν ξέρω πώς είναι εφικτό να προστατευθεί ένα πλήρωμα από τέτοια κατάσταση, εκτός από το να προνοεί ο οργανωτής. Είναι από τις περιπτώσεις που σώζεσαι μόνο αν οδηγάς Leopard.
-
Ακομη ενας θανατος.
Αυτη την φορα σκοτωθκε Γαλλιδα οδηγος οταν χτυπησε μια γεφυρα με την πορτα της.
Ας ελπισουμε οτι δεν θα συνεχστει αυτο.
RIP -
ΠΑΛΙ μπαριέρα ΠΑΛΙ στην Ιταλία.
Ευτυχώς χωρίς δυσάρεστα αυτή τη φορα!
Το αυτοκίνητο ειναι Focus WRC.
SOS ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΜΕ S2000 ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ...