-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
-Τιμονι με 2 αυτοματες διαβαθμισεις. Στο ανετο για μεσα στην πολη ειναι πολυ βολικο, κοβει γρηγορα και ειναι σαν τελειως ηλεκτρικο χωρις να χανει την πληροφοριση του υδραυλικου. Στο σπορ γινεται παρα πολυ πιο βαρυ, δινει εκπληκτικη πληροφοριση, διαβαζει σωστα το δρομο και σε πληροφορει ικανοποιητικα για τα επιπεδα προσφυσης σα να ειναι τελειως υδραυλικο.
-Ηλεκτρικο γκαζι, ουτε που το καταλαβαινεις, δε σε ενοχλει καθολου.
έχοντας οδηγήσει όλες τις εκδόσεις ιμπιζα που κυκλοφορούν μου κάνουν εντύπωση τα παραπάνω...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
-Τιμονι με 2 αυτοματες διαβαθμισεις. Στο ανετο για μεσα στην πολη ειναι πολυ βολικο, κοβει γρηγορα και ειναι σαν τελειως ηλεκτρικο χωρις να χανει την πληροφοριση του υδραυλικου. Στο σπορ γινεται παρα πολυ πιο βαρυ, δινει εκπληκτικη πληροφοριση, διαβαζει σωστα το δρομο και σε πληροφορει ικανοποιητικα για τα επιπεδα προσφυσης σα να ειναι τελειως υδραυλικο.
-Ηλεκτρικο γκαζι, ουτε που το καταλαβαινεις, δε σε ενοχλει καθολου.
έχοντας οδηγήσει όλες τις εκδόσεις ιμπιζα που κυκλοφορούν μου κάνουν εντύπωση τα παραπάνω...
Δηλαδη?
-
το τιμόνι του είναι μετριο για ηλεκτρικό και κακό οβεραλ... καμία σχέση με υδραυλικό...
το ηλεκτοργκαζό του έχει μια χαρά λαγκ... κρίμα γιατί το μοτέρ του είναι -αναλογικά- γεμάτο...
-
Τέμπρα του 1994 κύριοι!
- Χώροι, χώροι, ΧΩΡΟΙ! Για επιβάτες, για αποσκευές, για μικροαντικείμενα.
- Μαζεμένες (για τα σημερινά δεδομένα όμως) διαστάσεις για οικογενειακό αυτοκίνητο: 4.35m μήκος και 1.69m πλάτος.
- Πολύ καλή κλιμάκωση κιβωτίου (που μετριάζεται από τον αδύναμο κινητήρα).
- Πολύ φθηνά αναλώσιμα και σχετικά φθηνό σε έκτακτες επισκευές ή φανοποιεία.
- Υπερπλήρης εξοπλισμός για την εποχή, ίσως και για σήμερα σε κάποιες περιπτώσεις (ηλεκτρ. παράθυρα-κλειδαριές-καθρέπτες [και θερμαινόμενοι], ζάντες αλουμινίου, ρυθμιζόμενο τιμόνι, πίσω κουρτινάκια, υποβραχιόνια εμπρός-πίσω, πλαφονιέρες εμπρός-πίσω, προεγκατάσταση ηχοσυστήματος με 4 ηχεία, στα έξτρα αυτόματος κλιματισμός και ABS).
- Ανύπαρκτη παθητική ασφάλεια (ο λόγος που θέλω ένα καινούριο αυτοκίνητο, όλα τα παρακάτω τα προσπερνώ).
- Απαράδεκτα φρένα, μπλοκάρουν στην υποψία λίγο πιο δυνατού πατήματος του πεντάλ (να μη μιλήσω για φρενάρισμα πανικού...).
- Αδύναμος κινητήρας (τουλάχιστον έχει καλή ροπή και αρπάζει από χαμηλά ως 8βάλβιδος).
- Ορατότης μηδέν πίσω. Μόνο εμπειρικά μπορείς να υπολογίσεις την απόσταση από το πίσω όχημα όταν παρκάρεις.
- Ηλίθια γλοιώδης επίστρωση του πλαστικού ταμπλώ που με τα χρόνια απέκτησε γρατζουνιές και φαίνεται πολύ ταλαιπωρημένο ενώ δεν είναι.
- Κατανάλωση (καλή για τότε, μάλλον για σφαλιάρες με την τιμή της βενζίνης σήμερα).
Τι θα ήθελα; Αυτό το καλούπι με 5άστερη παθητική ασφάλεια κι έναν MAir/MJet... α, κι ένα καινούριο ταμπλώ.
-
alfa romoe mito 1,4 tb
(+)
-επικά φρένα με το 3πτυχο, δύναμη-αίσθηση-αντοχή
-τσαμπουκαλεμένο μοτέρ
-γρηγορο τιμόνι
-καλό κουμπωμα ταχυτήτων
-μεγάλοι χώροι για τους εμπρος επιβάτες
-λειτουργία dna που αλλάζει σε σημαντικό βαθμό το πεδιο δρασης του αυτοκινήτου
-φαρδιά μετατρόχια (τα πλεον φαρδύτερα)
-σταθερότητα στα ταξίδια ακόμα και κοντά στην τελική της
-σχετικά ταχτοποιημένο μοτέρ ( εδώ σε σχέση με τις αρ του παρελθόντος)
-καλή ποιότητα συναρμογής
-μεγάλη ποικιλία συνδυασμών (χρωματα, ταπετσαρίες , ζαντες κλπ )
-καταπληκτικά ηλ/κα που δίνουν στον οδηγό (μάλλον το πιο καλορυθμισμένο πακέτο της αγοράς) ( εντός δημοσίου δρόμου πάντα) το κάτι παραπάνω χωρίς να σε κόβουν χωρίς λόγο
-καθισματα που ταιριάζουν γάντι στον σωματοτυπο μου
-ως τα 40.000 κανένα θέμα με το αυτοκίνητο , απουσία τριγμών , κατανάλωση λαδιών κλπ κλπ- παιχνιδιάρικο κωλομέρι και βιδωμένη μούρη
- φρειμλες παράθυρα ... ωραίες και μεγάλες πόρτες...
- κουπεδοειδή κόψιμο οροφής
- ηλιοροφή που δεν πιάνει χώρο στην οροφή όταν ανοίγει
- ηλεκτρομπλοκέ με την μακράν καλύτερη λειτουργία στην κατηγορία ( στα ηλελ/α και αυτό)
- μεγάλοι καθρέφτες
- συντελεστής Cx 0.29
(-)
- καμία ορατότητα πίσω ( αν δεν βάλεις αισθητήρες την γαμησες)
- μικρό πορτπαγκάζ με ψηλό χώρο φόρτωσης
- λαγκ μοτέρ ( σε σχέση με τον σύγχρονο ανταγωνισμό )
- μεγάλες διαδρομές λεβιέ ταχυτήτων
- τιμή πώλησης
- ευαισθητο κόκκινο χρώμα (γ@μω τα οικολογικά μου γ@μω )
- ηλεκτρικό τιμόνι , καλό για ηλεκτρικό ,μέτριο για υδραυλικό, λίγη πληροφόρηση για το τι κάνουν οι εμπρος τροχοί
- ασάφεια στην θέση της ευθείας
- μέτρια ανάρτηση , και κοπανάει και γέρνει ( ιδανικά ένα τικ πιο σκληρη μπροστά και ένα τικ πιο μαλακή πίσω)
- τιμόνι που δεν κόβει ( σε σχέση με άλλες αρ σε σαφώς καλύτερη μοίρα)
- μη απε/να ηλεκ/κα ,μια θέση f (fuck them all ) σαφώς καλοδεχούμενη
-
alfa romeo 147 1.6 120
αισθηση τιμονιου
αποκριση ηλεκτρόγκαζου
αισθηση φρενων
θετικος στη γρηγορη οδηγηση λεβιες, παρολο που ειναι λιγο ασαφης στο χαλαρο
ασφαλεστατη και ρυθμισημη, ψαγμενη οδικη συμπεριφορα
μεγαλα περιθωρια κρατηματος
δυνατα και ακουραστα φρενα
μοτερ που ακουει απο χαμηλα και σκυλιαζει ψηλα
διαχρονικη αισθητικη, μεσα εξω
ηχος μοτερ
οικονομια σε χαλαρο ταξιδι, ειδικα σε επαρχιακους
ανεση αναρτησης στη γρηγορη οδηγηση, body control
πολλες ετοιμες λυσεις για βελτιωσεις, ανταλλακτικα κτλ. Μοντελο που εχει κυκλοφορησει....δε γουσταρω να σας πω τιποτα!
για λογους αντικειμενικοτητας ας αναφερω...μικροι για το μηκος του χωροι
σχετικα κουφιο μοτερ στις μεσαιες, εκει που αλλα αρπαζουν
καταναλωση στην πολη και σε πολυ υψηλες ταχυτητες στην εθνικη
ακριβοτερη απο το μεσο ορο της κατηγοριας συντηρηση
παθητικη ασφαλεια
ανεση αναρτησης σε χαμηλες ταχυτητες -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Τέμπρα του 1994 κύριοι!...................
Τι θα ήθελα; Αυτό το καλούπι με 5άστερη παθητική ασφάλεια κι έναν MAir/MJet... α, κι ένα καινούριο ταμπλώ.
Κυριάκο εδω είσαι! [spoiler:uuy569gd][/spoiler:uuy569gd]
-
Ford Fiesta mk7 1,6
+Εμφανιση εξωτερικα
+Εμφανιση εσωτερικου
+Οδικη συμπεριφορα (ιδιως σε στροφες )
+Φθηνη συντηρηση
+Επιδοσεις
+Σχετικα οικονομικο σε καυσιμο-Κατι θεματα με το ηχοσυστημα, τους τελευταιους 3 μηνες
-ελλειψη 6ης ταχυτητας
-ελαφρως μικροτερος χωρος αποσκευων απο αυτο που θα ηθελα
-ελλειψη ανεσης (η Titanium φανταζομαι θα ειναι καλυτερα)
-ζαντες που στραβωνουν συνεχεια
-ελλειψη θυρας usbSkoda Octavia 1,4 tsi
+κινητηρας!!
+ανεση
+σκαστρα!!!
+χωροι
+μπεζ εσωτερικο
+πολλα φαντασμαγορικα στοιχεια εξοπλισμου (κλεισιμο παραθυρων με το κλειδι, αυτοματος κλιματισμος, φωτακια κατω απο τους καθρεφτες)-αεροδυναμικοι θορυβοι απο τους καθρεφτες
-Τασεις πλευσης σε πιεση
-μη ενεργοποιημενα φωτα ημερας- πισω μερος ολιγον... ασχημο
- ορισμενοι τριγμοι στο ταμπλο κατοπιν εγκαταστασης του bluetooth
-τετρακτινο τιμονι
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το τιμόνι του είναι μετριο για ηλεκτρικό και κακό οβεραλ... καμία σχέση με υδραυλικό...το ηλεκτοργκαζό του έχει μια χαρά λαγκ... κρίμα γιατί το μοτέρ του είναι -αναλογικά- γεμάτο...
Πλακα κανεις ετσι? Μαλλον αλλο αμαξι εχεις οδηγησει. Εχω οδηγησει ηλεκτρικα πολλων γενεων, ακομα και καλα ηλεκτρικα τιμονια υποτιθεται και τα βρηκα αθλια.
Εχεις ζεστανει ποτε τα λαστιχα στο 'sport mode' του τιμονιου, και δε σ αρεσε η αισθηση του? Εγω την βρισκω πιο βολικη και πιο 'σωστη' απο μερικα καλα καθαρα υδραυλικα τιμονια.
Δε λεω οτι εχει το καλυτερο τιμονι εβερ, προφανως και δε το εχει, αλλα ειναι πολυ πολυ παραπανω απο τον μεσο ορο.Στο ηλεκτρογκαζο δε βρισκω καθολου λαγκ. Πιανει ακομα και τις ηλιθιες μαλακιες που μπορεις να κανεις για πλακα, αλλα ηλεκτρογκαζα τις κοβουν.
Μηπως σε μπερδεψε το λαγκ της τουρμπινας που οντως υπαρχει?
Και το λεω γιατι το προηγουμενο μου αμαξι ηταν Αλφα 146 που δεν ειχε ιχνος ηλεκτρονικου συστηματος, και ενα διαολεμενο μοτερ, οποτε τα στανταρντ μου ειναι υψηλα! -
Έχω οδηγήσει όλες τις πιθανές εκδόσεις του ιμπιζα και σε όλες το τιμόνι ηταν το ίδιο μέτριο ...
Τα καλύτερα ηλεκτρικά που Έχω οδηγήσει είναι της τζουλιετας και του φλ ασου, η δε σχέση του με το τιμόνι του ιμπιζα απλα χαωτικη ...
Αλλα και με αλλα της κατηγορίας με το συγκρίνεις πάλι μένει στον μ.ο. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Έχω οδηγήσει όλες τις πιθανές εκδόσεις του ιμπιζα και σε όλες το τιμόνι ηταν το ίδιο μέτριο ...
Τα καλύτερα ηλεκτρικά που Έχω οδηγήσει είναι της τζουλιετας και του φλ ασου, η δε σχέση του με το τιμόνι του ιμπιζα απλα χαωτικη ...
Αλλα και με αλλα της κατηγορίας με το συγκρίνεις πάλι μένει στον μ.ο.Ναι πως τις εχεις οδηγησει εννοω? Τεστ ντραιβ γυρω απο το τετραγωνο, ή σε ανοιχτο δρομο πχ?
Και γω εχω οδηγησει σχεδον ολα τις κατηγοριας και βρηκα το τιμονι τους χαοτικα ασχημο σε σχεση με το Ibiza... -
Αν βρηκες το τιμόνι της τζουλιετας του 207 και του φλ ασσου χειρότερα απο το ιμπιζα απλα δεν έχουμε κανένα σημείο επαφής ...
Με το fr Έχω Κάνει και ταξίδι μέχρι αραχωβα ξύλοκαστρου και τουμπαλιν -
Συγγνωμη που θα επεμβω αλλα ο Elteo οταν ειχε ανοιξει αυτο το θεμα ειχε πει να μην σχολιαζουμε για να παραμεινει το θεμα καθαρο viewtopic.php?f=5&t=5568&start=0
-
Mitsubishi Colt Czt 2005
+πολυ καλες επιδοσεις(μαμα)
+κορυφαιες(μετα το προγραμμα και τα συναφη)
+χωροι καμπινας
+κορυφαια φρενα,σωστο βαρος πενταλ,σπανια μπαινει ABS
+υπερπληρης εξοπλισμος(ακομα και για σημερα θα ελεγα)
+πολυ καλη κυλιση,δεν καταλαβαινεις τα χιλιομετρα
+πολυ βαρυ τιμονι με σωστο βαρος στην εθνικη
+πισω καθισματα συρομενα και αφαιρουμενα
+7 χρονια εγγυηση
+ελαστικο μοτερ με τουρμπισμα στις 2500 και δυναμη μεχρι τον κοφτη
+πολυ καλη θεση οδηγησης
+κεντρικη κονσολα φτιαγμενη ωστε να μην ακουμπαει το δεξι γονατο επανω-απαραδεκτη εργοστασιακη αναρτηση(κοπανημα στην πολη,κλισεις στις στροφες,πλευσεις στα πολλα στην εθνικη-φυσικα αλλαχθηκε)
-πολυ βαρυ τιμονι(στην πολη κουραζει)
-μικρος χωρος αποσκευων(αξιοπρεπης οταν συρθει τερμα εμπρος το πισω καθισμα)
-σαφες κιβωτιο αλλα με μια ανεξηγητη αρνηση στο κουμπωμα της 2ας(οδηγησα κι αλλα,ετσι ειναι δυστυχως)
-σκληρα πλαστικα παντου
-φτωχη εικονα εσωτερικου
-αρκετοι τριγμοι(παρολη την περιποιηση)
-μη φωτιζομενος διακοπτης ηλ.παραθυρου για τον συνοδηγο(ενα λαμπακι βρε γυφτοι δεν μπορουσατε?)
-ελλειψη 6ης σχεσης(τωρα την εχει περισσοτερο αναγκη)
-αρκετοι αεροδυναμικοι θορυβοι ιδιως μετα τα 150χλμΑφησα την καταναλωση απεξω γιατι εχει πραγματικα 2 προσωπα
Απο 7lt/100km με σπανια τουρμπισματα σε ταξιδι και 13-14lt/100 σε γρηγορες βολτες. -
νομίζω οτι + όπως 'όμορφο , πανέμορφο ,κουκλάκι ζωγραφιστό , το βλέπουν στον δρόμο και στάζουν για πάρτυ του ' ...
κλπ δεν έχουν νόημα καθώς είναι καθαρά υποκειμενικά.... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
νομίζω οτι + όπως 'όμορφο , πανέμορφο ,κουκλάκι ζωγραφιστό , το βλέπουν στον δρόμο και στάζουν για πάρτυ του ' ...
κλπ δεν έχουν νόημα καθώς είναι καθαρά υποκειμενικά....Μολις διορθωσα red...
-
Ο χρήστης antonisczt έγραψε:
νομίζω οτι + όπως 'όμορφο , πανέμορφο ,κουκλάκι ζωγραφιστό , το βλέπουν στον δρόμο και στάζουν για πάρτυ του ' ...
κλπ δεν έχουν νόημα καθώς είναι καθαρά υποκειμενικά....Μολις διορθωσα red...
δεν πήγαινε σε εσένα... απλώς επειδή το σκέφτηκα και εγώ , αλλά μετά σκέφτηκα πόσος κόσμος μου λέει οτι μοιάζει με μίκυ μάους...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
νομίζω οτι + όπως 'όμορφο , πανέμορφο ,κουκλάκι ζωγραφιστό , το βλέπουν στον δρόμο και στάζουν για πάρτυ του ' ...
κλπ δεν έχουν νόημα καθώς είναι καθαρά υποκειμενικά....Μολις διορθωσα red...
δεν πήγαινε σε εσένα... απλώς επειδή το σκέφτηκα και εγώ , αλλά μετά σκέφτηκα πόσος κόσμος μου λέει οτι μοιάζει με μίκυ μάους...
Καταλαβα το γενικο αλλα λεω ας κανω την αρχη
Και μενα περιπτερο μου το λενε -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Αν βρηκες το τιμόνι της τζουλιετας του 207 και του φλ ασσου χειρότερα απο το ιμπιζα απλα δεν έχουμε κανένα σημείο επαφής ...
Με το fr Έχω Κάνει και ταξίδι μέχρι αραχωβα ξύλοκαστρου και τουμπαλινΤο τιμονι του 207 το χω οδηγησει ηταν πολυ καλο οντως, αλλα του Ibiza στο σπορτ, με ζεσταμενα λαστιχα ειναι τουλαχιστον ισαξιο...
Τι να πεις, anyway! -
BMW X3 F25 20d
Μετά από 4+ μήνες συμβίωσης μαζί της
Τα +
Πάρα πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο
Μοτεράκι δυνατό και οικονομικό σε μικτή χρήση(Βγάζει κοντά στα 1000 ανά γέμισμα)
Τιμόνι γρήγορο με 2,5 στροφέςπου κόβει πολύ και με πολύ καλή αίσθηση που γίνεται 1 κλίκ κάτω από το άριστο στη θέση sport (Το καλύτερο τιμόνι το έχω νιώσει σε Άλφα 156 πρώτης γενιάς)
Συμπεριφορά που σε κάνει να νομίζεις ότι οδηγάς κανονικό αυτοκίνητο κα όχι σουβλάκι.Υποδειγματική σταθερότητα ακόμα και στα 200 χαω.Αν βάλεις την ανάρτηση στη θέση σπόρ είναι
Ποιότητα εσωτερικού και ησυχία
Πολύ καλοί χώροι
Γουστάρω τα γκατζεκάκια που έχει το αμάξι
Ακόμα και η πιο απλή διαδρομέ με κάνει και κατεβαίνωΤα -
Χωρίς κάμερα οπισθοπορείας τον έχεις πιεί σε παρκάρισμα
Το κόστος αγοράς αλλά αξίζει μέχρι τελευταίο λεπτό του € τα λεφτά του
Αν είμασταν σε Ευρωπαική χώρα με το μοτεράκι 35d θα ήταν
+ KAI - ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΕ!