Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στρώσιμο κινητήρα μετά ......
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στρώσιμο κινητήρα μετά ......
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    21
    394
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adi32 last edited by

      Αν κάποιος έχει αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πχ με 30.000 και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του δεν το είχε πολυπατήσει (στα κόκκινα τελικές κλπ) και βλέπει οτι δεν τραβάει καλά ή δεν πιάνει τα χλμ που πρέπει, μπορεί να κάνει κάτι ώστε να το στρώσει τώρα ή πέταξε το πουλί ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        adi32 last edited by

        Αν κάποιος έχει αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πχ με 30.000 και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του δεν το είχε πολυπατήσει (στα κόκκινα τελικές κλπ) και βλέπει οτι δεν τραβάει καλά ή δεν πιάνει τα χλμ που πρέπει, μπορεί να κάνει κάτι ώστε να το στρώσει τώρα ή πέταξε το πουλί ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          adi32 last edited by

          Αν κάποιος έχει αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πχ με 30.000 και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του δεν το είχε πολυπατήσει (στα κόκκινα τελικές κλπ) και βλέπει οτι δεν τραβάει καλά ή δεν πιάνει τα χλμ που πρέπει, μπορεί να κάνει κάτι ώστε να το στρώσει τώρα ή πέταξε το πουλί ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • U
            umaga last edited by

            γινε πιο συγκεκριμενος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Μπορείς να αλλάξεις τα λάδια για να καθαρίσει ο κινητήρας αν τυχόν δεν άλλαζαν τακτικά λάδια.

              Το στρώσιμο τελειώνει στα πρώτα χιλιόμετρα του κινητήρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Για το στρώσιμο μάλλον είναι αργά. Όχι ότι θα πειράξει να του κάνεις κάποιες ασκήσεις σε στυλ ιταλικού στρωσίματος, μόνο καλό θα του κάνεις.
                Μπορεί να είναι μπουκωμένο.
                Μπορεί να υπάρχει κάποιο πρόβλημα και αυτό να ήταν και ο λόγος που ο προηγούμενος φρόντισε να απαλλαχτεί....
                Και πόσο σίγουρος μπορεί να είναι κανείς για τα χλμ τυ μτχ.... μπορεί να είναι 70000 και να τα έχει παίξει ο καταλύτης....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adi32 last edited by

                  Τι ειναι το ιταλικο στρωσιμο ?

                  Για να γινω πιο συγκεκριμενος Καποιος αγορασε ενα πεζω 206 90 αλογα που το ειχε γυναικα και πηγαινε σαν κοτα
                  Τωρα βλεπει οτι δεν πολυ τραβαει και δυσκολευεται να περασει τα 170 χλμ
                  Υπαρχει περιπτωση να ανοιξει ο κινητηρας αν το πηγαινει στα κοκκινα πχ ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης adi32 έγραψε:
                    Τι ειναι το ιταλικο στρωσιμο ?

                    Για να γινω πιο συγκεκριμενος Καποιος αγορασε ενα πεζω 206 90 αλογα που το ειχε γυναικα και πηγαινε σαν κοτα
                    Τωρα βλεπει οτι δεν πολυ τραβαει και δυσκολευεται να περασει τα 170 χλμ
                    Υπαρχει περιπτωση να ανοιξει ο κινητηρας αν το πηγαινει στα κοκκινα πχ ?

                    Aς αλλαξει μπουζι και φιλτρο αερα και βενζινης για αρχη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      carfanatic last edited by

                      177 τελική έχει http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=77594
                      Aν θέλει ένα service λογικό δεν είναι να δυσκολεύεται?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        Ο χρήστης adi32 έγραψε:
                        Τι ειναι το ιταλικο στρωσιμο ?

                        Για να γινω πιο συγκεκριμενος Καποιος αγορασε ενα πεζω 206 90 αλογα που το ειχε γυναικα και πηγαινε σαν κοτα
                        Τωρα βλεπει οτι δεν πολυ τραβαει και δυσκολευεται να περασει τα 170 χλμ
                        Υπαρχει περιπτωση να ανοιξει ο κινητηρας αν το πηγαινει στα κοκκινα πχ ?

                        τι νομιζει οτι αγορασε;;;;
                        το αυτοκινητο ειναι κοντα στην τελικη του και με σχετικα λιγα χλμ στο οδομετρο,ισως αργοτερα αποδωσει λιγο καλυτερα το μοτερ αλλα οχι πολλα πραγματα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          eltassos last edited by

                          ενα καλο σερβις με διαγνωστικα και ολα και εμεσως σκισιμο να το ψαρωσει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adi32 last edited by

                            Θα βοηθησει δηλ μετα να το παει στα κοκκινα ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Όχι.

                              Αλλά ταξιδάκια στην εθνική λίγο πάνω από το όριο ταχύτητας ξεκαπνίζουν τον κινητήρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
                                177 τελική έχει http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=77594
                                Aν θέλει ένα service λογικό δεν είναι να δυσκολεύεται?

                                το 1.1 έφτανε τα 170 κοντερίσια με τα 65 άλογα, χλωμό να μην τα φτάνει εύκολα τα 90αρη

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Ο κινητήρας στρώνεται στις στροφές που δουλεύει. Αν δεν έχει ξεπεράσει ποτέ τις 3500σαλ. είναι άστρωτος στις υψηλές στροφές.
                                  Το ίδιο συνέβη και με το Corsa μου που το πήρα μεταχειρισμένο με 25.000χλμ. από φαινομενικά τουλάχιστον ήρεμο οδηγό. Αρχικά δεν τράβαγε σχεδόν καθόλου πάνω από τις 5.500σαλ, στις 50.000χλμ όμως με τη δική μου οδήγηση είχε ανοίξει πολύ.
                                  Παλαιότερα, ένα αμάξι που για πολλά χιλιόμετρα δεν είχε δουλέψει υψηλές στροφές κινδύνευες να το σπάσεις αν το πίεζες. Το πιστόνι όσο περισσότερες οι στροφές τόσο μεγαλύτερη (ελάχιστα) διαδρομή κάνει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Το να το πάς απλά στα κόκκινα δε σημαίνει κάτι καλό. Αυξημένο ζόρι είναι. Ειδικά αν δεν προσέχεις θερμοκρασίες...
                                    Μια καλή συντήρηση, λάδια, φίλτρα, μπουζί διαγνωστικό και μετά αν χρειάζεται μια πιο σπορτίφ χρήση με συχνό άφημα γκαζιού από ψηλές στροφές να πέσουν οι στροφές από μόνες τους χωρίς να πατηθεί ο συμπλέκτης βοηθάει στο καθάρισμα.

                                    Υπάρχει και το κακό άνοιγμα στα πολλά χλμ.... οι στροφές ανεβαίνουν αέρα, το αυτοκίνητο πετάει αλλά μόνο άδειο... μόλις μπει φορτίο ή ανηφόρα κλατάρει... που σημαίνει ότι έχει χάσει συμπίεση....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                      Υπάρχει και το κακό άνοιγμα στα πολλά χλμ.... οι στροφές ανεβαίνουν αέρα, το αυτοκίνητο πετάει αλλά μόνο άδειο... μόλις μπει φορτίο ή ανηφόρα κλατάρει... που σημαίνει ότι έχει χάσει συμπίεση....

                                      Το αναλύεις περισσότερο αυτό?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                        Υπάρχει και το κακό άνοιγμα στα πολλά χλμ.... οι στροφές ανεβαίνουν αέρα, το αυτοκίνητο πετάει αλλά μόνο άδειο... μόλις μπει φορτίο ή ανηφόρα κλατάρει... που σημαίνει ότι έχει χάσει συμπίεση....

                                        Το αναλύεις περισσότερο αυτό?

                                        Σε σχετικά παλιό και φθαρμένο αυτοκίνητο οι φθορές αυξάνουν και οι τριβές έχουν κάνει το αυτοκίνητο πιο αργό. Σε κάποιο σημείο, λίγο πριν ψοφήσει μάλλον, οι ανοχές ανάμεσα στα κινούμενα μέρη μεγαλώνουν τόσο που οι τριβές ανάμεσα σε ελατήρια πιστονιών και κύλινδρο μειώνονται και το αυτοκίνητο στροφάρει καλά αν και σε ισχύ έχει χάσει (και καίει λάδια φυσικά). Το στροφόμετρο ανεβαίνει πιο εύκολα και η εντύπωση όμως είναι ότι το αυτοκίνητο πάει αέρα (μόνο με τον οδηγό και ειδικά σε κατηφόρες). Τονίζω το 'εντύπωση'. Σε μέτρηση συμπίεσης θα φανεί το πρόβλημα. Σε ανηφόρες όμως ή φορτωμένο κλατάρει γιατί δεν έχει τη δύναμη που χρειάζεται.
                                        Το παραπάνω μου έτυχε με ελαφρύ αυτοκίνητο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coupeas last edited by

                                          Το αυτοκίνητο ΄στρώθηκε με οδήγηση μιά πάνω ταχύτητα απο την πρέπουσα σε ανάλογες στροφές, σχεδόν πάντα. Γι'αυτό και τωρα μετα απο τοσα χιλ όταν θες να ανεβάσεις στροφές νιώθεις να χωλαίνει. Δούλευψέ το αλλάζοντας ταχύτητες λιγό πιο ψηλά και πριν τα κόκκινα και θα δείς διαφορά στην ευστροφία και στα χιλιόμετρα σιγά σιγά. Ενά service το χρειάζεται το καημένο με αυτά που πέρασε με την ''φόνησα''.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Γενικά αν πηγαίνεις με πολύ χαμηλές στροφές και φορτίο είναι πολύ κακό για τον κινητήρα, δημιουργούνται κραδασμοί και ανομοιόμορφη φθορά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr