-
Αν κάποιος έχει αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πχ με 30.000 και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του δεν το είχε πολυπατήσει (στα κόκκινα τελικές κλπ) και βλέπει οτι δεν τραβάει καλά ή δεν πιάνει τα χλμ που πρέπει, μπορεί να κάνει κάτι ώστε να το στρώσει τώρα ή πέταξε το πουλί ?
-
Αν κάποιος έχει αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πχ με 30.000 και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του δεν το είχε πολυπατήσει (στα κόκκινα τελικές κλπ) και βλέπει οτι δεν τραβάει καλά ή δεν πιάνει τα χλμ που πρέπει, μπορεί να κάνει κάτι ώστε να το στρώσει τώρα ή πέταξε το πουλί ?
-
Αν κάποιος έχει αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πχ με 30.000 και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του δεν το είχε πολυπατήσει (στα κόκκινα τελικές κλπ) και βλέπει οτι δεν τραβάει καλά ή δεν πιάνει τα χλμ που πρέπει, μπορεί να κάνει κάτι ώστε να το στρώσει τώρα ή πέταξε το πουλί ?
-
γινε πιο συγκεκριμενος
-
Μπορείς να αλλάξεις τα λάδια για να καθαρίσει ο κινητήρας αν τυχόν δεν άλλαζαν τακτικά λάδια.
Το στρώσιμο τελειώνει στα πρώτα χιλιόμετρα του κινητήρα.
-
Για το στρώσιμο μάλλον είναι αργά. Όχι ότι θα πειράξει να του κάνεις κάποιες ασκήσεις σε στυλ ιταλικού στρωσίματος, μόνο καλό θα του κάνεις.
Μπορεί να είναι μπουκωμένο.
Μπορεί να υπάρχει κάποιο πρόβλημα και αυτό να ήταν και ο λόγος που ο προηγούμενος φρόντισε να απαλλαχτεί....
Και πόσο σίγουρος μπορεί να είναι κανείς για τα χλμ τυ μτχ.... μπορεί να είναι 70000 και να τα έχει παίξει ο καταλύτης.... -
Τι ειναι το ιταλικο στρωσιμο ?
Για να γινω πιο συγκεκριμενος Καποιος αγορασε ενα πεζω 206 90 αλογα που το ειχε γυναικα και πηγαινε σαν κοτα
Τωρα βλεπει οτι δεν πολυ τραβαει και δυσκολευεται να περασει τα 170 χλμ
Υπαρχει περιπτωση να ανοιξει ο κινητηρας αν το πηγαινει στα κοκκινα πχ ? -
Ο χρήστης adi32 έγραψε:
Τι ειναι το ιταλικο στρωσιμο ?Για να γινω πιο συγκεκριμενος Καποιος αγορασε ενα πεζω 206 90 αλογα που το ειχε γυναικα και πηγαινε σαν κοτα
Τωρα βλεπει οτι δεν πολυ τραβαει και δυσκολευεται να περασει τα 170 χλμ
Υπαρχει περιπτωση να ανοιξει ο κινητηρας αν το πηγαινει στα κοκκινα πχ ?Aς αλλαξει μπουζι και φιλτρο αερα και βενζινης για αρχη.
-
177 τελική έχει http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=77594
Aν θέλει ένα service λογικό δεν είναι να δυσκολεύεται? -
Ο χρήστης adi32 έγραψε:
Τι ειναι το ιταλικο στρωσιμο ?Για να γινω πιο συγκεκριμενος Καποιος αγορασε ενα πεζω 206 90 αλογα που το ειχε γυναικα και πηγαινε σαν κοτα
Τωρα βλεπει οτι δεν πολυ τραβαει και δυσκολευεται να περασει τα 170 χλμ
Υπαρχει περιπτωση να ανοιξει ο κινητηρας αν το πηγαινει στα κοκκινα πχ ?τι νομιζει οτι αγορασε;;;;
το αυτοκινητο ειναι κοντα στην τελικη του και με σχετικα λιγα χλμ στο οδομετρο,ισως αργοτερα αποδωσει λιγο καλυτερα το μοτερ αλλα οχι πολλα πραγματα -
ενα καλο σερβις με διαγνωστικα και ολα και εμεσως σκισιμο να το ψαρωσει...
-
Θα βοηθησει δηλ μετα να το παει στα κοκκινα ?
-
Όχι.
Αλλά ταξιδάκια στην εθνική λίγο πάνω από το όριο ταχύτητας ξεκαπνίζουν τον κινητήρα.
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
177 τελική έχει http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=77594
Aν θέλει ένα service λογικό δεν είναι να δυσκολεύεται?το 1.1 έφτανε τα 170 κοντερίσια με τα 65 άλογα, χλωμό να μην τα φτάνει εύκολα τα 90αρη
-
Ο κινητήρας στρώνεται στις στροφές που δουλεύει. Αν δεν έχει ξεπεράσει ποτέ τις 3500σαλ. είναι άστρωτος στις υψηλές στροφές.
Το ίδιο συνέβη και με το Corsa μου που το πήρα μεταχειρισμένο με 25.000χλμ. από φαινομενικά τουλάχιστον ήρεμο οδηγό. Αρχικά δεν τράβαγε σχεδόν καθόλου πάνω από τις 5.500σαλ, στις 50.000χλμ όμως με τη δική μου οδήγηση είχε ανοίξει πολύ.
Παλαιότερα, ένα αμάξι που για πολλά χιλιόμετρα δεν είχε δουλέψει υψηλές στροφές κινδύνευες να το σπάσεις αν το πίεζες. Το πιστόνι όσο περισσότερες οι στροφές τόσο μεγαλύτερη (ελάχιστα) διαδρομή κάνει. -
Το να το πάς απλά στα κόκκινα δε σημαίνει κάτι καλό. Αυξημένο ζόρι είναι. Ειδικά αν δεν προσέχεις θερμοκρασίες...
Μια καλή συντήρηση, λάδια, φίλτρα, μπουζί διαγνωστικό και μετά αν χρειάζεται μια πιο σπορτίφ χρήση με συχνό άφημα γκαζιού από ψηλές στροφές να πέσουν οι στροφές από μόνες τους χωρίς να πατηθεί ο συμπλέκτης βοηθάει στο καθάρισμα.Υπάρχει και το κακό άνοιγμα στα πολλά χλμ.... οι στροφές ανεβαίνουν αέρα, το αυτοκίνητο πετάει αλλά μόνο άδειο... μόλις μπει φορτίο ή ανηφόρα κλατάρει... που σημαίνει ότι έχει χάσει συμπίεση....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Υπάρχει και το κακό άνοιγμα στα πολλά χλμ.... οι στροφές ανεβαίνουν αέρα, το αυτοκίνητο πετάει αλλά μόνο άδειο... μόλις μπει φορτίο ή ανηφόρα κλατάρει... που σημαίνει ότι έχει χάσει συμπίεση....Το αναλύεις περισσότερο αυτό?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Υπάρχει και το κακό άνοιγμα στα πολλά χλμ.... οι στροφές ανεβαίνουν αέρα, το αυτοκίνητο πετάει αλλά μόνο άδειο... μόλις μπει φορτίο ή ανηφόρα κλατάρει... που σημαίνει ότι έχει χάσει συμπίεση....
Το αναλύεις περισσότερο αυτό?
Σε σχετικά παλιό και φθαρμένο αυτοκίνητο οι φθορές αυξάνουν και οι τριβές έχουν κάνει το αυτοκίνητο πιο αργό. Σε κάποιο σημείο, λίγο πριν ψοφήσει μάλλον, οι ανοχές ανάμεσα στα κινούμενα μέρη μεγαλώνουν τόσο που οι τριβές ανάμεσα σε ελατήρια πιστονιών και κύλινδρο μειώνονται και το αυτοκίνητο στροφάρει καλά αν και σε ισχύ έχει χάσει (και καίει λάδια φυσικά). Το στροφόμετρο ανεβαίνει πιο εύκολα και η εντύπωση όμως είναι ότι το αυτοκίνητο πάει αέρα (μόνο με τον οδηγό και ειδικά σε κατηφόρες). Τονίζω το 'εντύπωση'. Σε μέτρηση συμπίεσης θα φανεί το πρόβλημα. Σε ανηφόρες όμως ή φορτωμένο κλατάρει γιατί δεν έχει τη δύναμη που χρειάζεται.
Το παραπάνω μου έτυχε με ελαφρύ αυτοκίνητο -
Το αυτοκίνητο ΄στρώθηκε με οδήγηση μιά πάνω ταχύτητα απο την πρέπουσα σε ανάλογες στροφές, σχεδόν πάντα. Γι'αυτό και τωρα μετα απο τοσα χιλ όταν θες να ανεβάσεις στροφές νιώθεις να χωλαίνει. Δούλευψέ το αλλάζοντας ταχύτητες λιγό πιο ψηλά και πριν τα κόκκινα και θα δείς διαφορά στην ευστροφία και στα χιλιόμετρα σιγά σιγά. Ενά service το χρειάζεται το καημένο με αυτά που πέρασε με την ''φόνησα''.
-
Γενικά αν πηγαίνεις με πολύ χαμηλές στροφές και φορτίο είναι πολύ κακό για τον κινητήρα, δημιουργούνται κραδασμοί και ανομοιόμορφη φθορά.
Στρώσιμο κινητήρα μετά ......