-
Αναρωτιέμαι αν η εικονική οδήγηση μέσα από τους προσομιώτες στους Η/Υ η στις παιχνιδομηχανες μα βοηθάνε να γίνουμε καλύτερα οδηγικα και φέρνουν κοντά τους μικρότερους σε ηλικία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό η στην αυτοκινηση γενικότερα.
Πιστεύω ότι μπορεί σε έναν βαθμό μια προσομοιώσει να εφαρμόζετε σε σχολές οδήγηση η όποιες θα έχουν και τμήματα για μικρότερες ηλικίες και γιατί όχι κάποιος να εκπαιδεύετε εκεί πριν μπει σε ένα πραγματικό αυτοκίνητο , αυτό βέβαια να γίνεται κάτω από κάποιες συνθήκες και πάντα υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτή ώστε πχ να διαχωρίζεται η πραγματικότητα από την |» εικονική ¨» πραγματικότητα.
Άλλωστε η ίδια τακτική εφαρμόζετε εδώ και χρόνια στις απανταχού στρατιοτικες σχολές! -
Αναρωτιέμαι αν η εικονική οδήγηση μέσα από τους προσομιώτες στους Η/Υ η στις παιχνιδομηχανες μα βοηθάνε να γίνουμε καλύτερα οδηγικα και φέρνουν κοντά τους μικρότερους σε ηλικία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό η στην αυτοκινηση γενικότερα.
Πιστεύω ότι μπορεί σε έναν βαθμό μια προσομοιώσει να εφαρμόζετε σε σχολές οδήγηση η όποιες θα έχουν και τμήματα για μικρότερες ηλικίες και γιατί όχι κάποιος να εκπαιδεύετε εκεί πριν μπει σε ένα πραγματικό αυτοκίνητο , αυτό βέβαια να γίνεται κάτω από κάποιες συνθήκες και πάντα υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτή ώστε πχ να διαχωρίζεται η πραγματικότητα από την |» εικονική ¨» πραγματικότητα.
Άλλωστε η ίδια τακτική εφαρμόζετε εδώ και χρόνια στις απανταχού στρατιοτικες σχολές! -
Αναρωτιέμαι αν η εικονική οδήγηση μέσα από τους προσομιώτες στους Η/Υ η στις παιχνιδομηχανες μα βοηθάνε να γίνουμε καλύτερα οδηγικα και φέρνουν κοντά τους μικρότερους σε ηλικία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό η στην αυτοκινηση γενικότερα.
Πιστεύω ότι μπορεί σε έναν βαθμό μια προσομοιώσει να εφαρμόζετε σε σχολές οδήγηση η όποιες θα έχουν και τμήματα για μικρότερες ηλικίες και γιατί όχι κάποιος να εκπαιδεύετε εκεί πριν μπει σε ένα πραγματικό αυτοκίνητο , αυτό βέβαια να γίνεται κάτω από κάποιες συνθήκες και πάντα υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτή ώστε πχ να διαχωρίζεται η πραγματικότητα από την |» εικονική ¨» πραγματικότητα.
Άλλωστε η ίδια τακτική εφαρμόζετε εδώ και χρόνια στις απανταχού στρατιοτικες σχολές! -
Ο χρήστης Dimitris Mpistiolis έγραψε:
Αναρωτιέμαι αν η εικονική οδήγηση μέσα από τους προσομιώτες στους Η/Υ η στις παιχνιδομηχανες μα βοηθάνε να γίνουμε καλύτερα οδηγικα και φέρνουν κοντά τους μικρότερους σε ηλικία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό η στην αυτοκινηση γενικότερα.Ασχολούμαι εδώ και 6 χρόνια με την εικονική αγωνιστική οδήγηση (sim racing). Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι τα τελευταία χρόνια που μερικοί τίτλοι παιχνιδιών έχουν φτάσει σε εξωφρενικά υψηλά επίπεδα προσομοίωσης, σίγουρα η οδήγησή σου 'επηρεάζεται' θετικά. Δε θα υποστηρίξω δογματικά ότι σε κάνει καλύτερο οδηγικά γιατί είμαι σίγουρος ότι πολλοί θα διαφωνήσουν, αλλά αν θες τη γνώμη κάποιου που ασχολείται σοβαρά για τόσα χρόνια, τότε σου λέω ότι εγώ το πιστεύω γιατί το έχω δει στον εαυτό μου (πάντα με δεδομένο ότι υπάρχει το κατάλληλο υπόβαθρο/ενασχόληση/αντίληψη). Το ίδιο μου λένε και άλλοι που ασχολούνται με την εικονική οδήγηση.
Τώρα, αυτό δε σημαίνει ότι σε κάνουν καλύτερο οδηγό στο δρόμο. Αυτό έχει να κάνει με την παιδεία του καθενός μας.
Πάντως, τα παιχνίδια που παίζω δεν είναι αυτό που θα έλεγες 'σχολείο για παιδιά'. Υπάρχουν projects για ειδικά παιχνίδια που διδάσκουν κυκλοφοριακή αγωγή, αλλά αυτό δεν είναι sim racing...
Θα μπορούσα να μιλάω για ώρες. Για ό,τι θέλετε να συζητήσουμε, ρίχτε το στο τραπέζι. Πολλοί από εσάς έχετε δει τον εξοπλισμό μου και ξέρετε τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζω το ζήτημα
-
υπαρχει καποιο λινκ για να κατεβασουμε κανενα καλο sim που να μην ειναι 5GB και να μην θελει καρτα γραφικων των 300ε για να παιξει???
-
Ο χρήστης Dimitris Mpistiolis έγραψε:
Αναρωτιέμαι αν η εικονική οδήγηση μέσα από τους προσομιώτες στους Η/Υ η στις παιχνιδομηχανες μα βοηθάνε να γίνουμε καλύτερα οδηγικα και φέρνουν κοντά τους μικρότερους σε ηλικία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό η στην αυτοκινηση γενικότερα.
Πιστεύω ότι μπορεί σε έναν βαθμό μια προσομοιώσει να εφαρμόζετε σε σχολές οδήγηση η όποιες θα έχουν και τμήματα για μικρότερες ηλικίες και γιατί όχι κάποιος να εκπαιδεύετε εκεί πριν μπει σε ένα πραγματικό αυτοκίνητο , αυτό βέβαια να γίνεται κάτω από κάποιες συνθήκες και πάντα υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτή ώστε πχ να διαχωρίζεται η πραγματικότητα από την |» εικονική ¨» πραγματικότητα.
Άλλωστε η ίδια τακτική εφαρμόζετε εδώ και χρόνια στις απανταχού στρατιοτικες σχολές!Προσωπικά,πιστεύω πως όχι.Σε καμία περίπτωση δεν βελτιώνεις τις οδηγικές σου ικανότητες.Αντιθέτως τα παιχνίδια σε προδιαθέτουν για 'καγκουριές'.Αυτά που ξεχωρίζουν λίγο είναι τα F1 simulators που σε βοηθούν να μάθεις τις πίστες,αλλά και πάλι απέχουν έτη φωτός από την πραγματικότητα.
-
Και ομως κανεις λαθος. Αμα το ψαξεις λιγο να δεις ποσο ρεαλιστικα (οσον αφορα συμπεριφορα του καθε αυτοκινητου, και το πως επηρεαζεται αυτο με τις διαφορες αλλαγες σε στησιμο κλπ) ειναι τα τελευταια παιχνιδια, θα χασεις την μπαλα.
Δεν μιλαμε για Need for speed. αλλα το Gran Turismo και τo F1 αντιστοιχα ειναι αλλου.Τωρα για τις καγκουρες, μιλαμε για αγωνιστικη οδηγηση εντος πιστας, λογικο ειναι να μην μαθαινεις κυκλοφοριακη αγωγη.
-
Για το θέμα πίστεύω ότι πραγματικά δεν βοηθούν αφού οι χειρισμοί απέχουν πολύ ακόμη από την πραγματικότητα. Θα συμγωνούσα με το StaZ ότι μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.
Για να κάνω και λίγο πλάκα να πω ότι πριν λίγο καιρό βλέπαμε με παρέα από το φόρουμ κάποια DVD με αγώνες από ράλλυ. Σε κάποια στιγμή δείχνει τα πόδια του Ρέρλ σε κατι μαγικό. Να αλλάζει θέσεις από συμπλέκτη-φρένο σε φρένο (με το αριστερό)-γκάζι, μετά να ξαναγυρνάει το αριστερό στον συμπλέκτη να κατεβάζει (και με διπλοσυμπλεκτιές μάλιστα, αφού στο Audi δεν μπαίνανε με τίποτα) και συγχρόνως να γυρνάει το δεξί σε μύτη-τακούνι και ξανά γκάζί και ξανά καπάκι φρένο με το αριστερό. Όλα αυτά σε.....2 δευτ περίπου χωρίς να υπερβάλλω. . Τότε ακούγεται Η ατάκα από κάποιον φορουμά (ονόματα δεν λέμε ). *'Είναι σαν το playstation, που όταν δεν το σώζεις με τίποτα, πατάς τα πλήκτρα όλα μαζί μπας και γίνει κάτι' *
-
Πρέπει να το έχω δει το συγκεκριμένο πλάνο!
Η ατάκα από τις πολύ καλές!!!! -
καταπληκτική ατάκα!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Για να κάνω και λίγο πλάκα να πω ότι πριν λίγο καιρό βλέπαμε με παρέα από το φόρουμ κάποια DVD με αγώνες από ράλλυ. Σε κάποια στιγμή δείχνει τα πόδια του Ρέρλ σε κατι μαγικό. Να αλλάζει θέσεις από συμπλέκτη-φρένο σε φρένο (με το αριστερό)-γκάζι, μετά να ξαναγυρνάει το αριστερό στον συμπλέκτη να κατεβάζει (και με διπλοσυμπλεκτιές μάλιστα, αφού στο Audi δεν μπαίνανε με τίποτα) και συγχρόνως να γυρνάει το δεξί σε μύτη-τακούνι και ξανά γκάζί και ξανά καπάκι φρένο με το αριστερό. Όλα αυτά σε.....2 δευτ περίπου χωρίς να υπερβάλλω. .
Αν θυμάμαι καλά ήταν από το 'The Evolution of Rallying' του Helmut Deimel - από τα ωραιότερα αφιερώματα σε ράλλυ που έχουν κυκλοφορήσει σε DVD.
Επί του θέματος θα συμφωνήσω με τον opterios ως προς το αν οι προσομοιωτές μπορούν να βελτιώσουν τις οδηγικές ικανότητες κάποιου. Γενικότερα πιστεύω πως αυτό εξαρτάται από το πόσο σωστό είναι το physics model που χρησιμοποιεί το software για να περιγράψει καταστάσεις όπως η υπερστροφή & η υποστροφή, το σπινάρισμα & το μπλοκάρισμα, η υδρολίσθιση, κλπ (πάντα ανάλογα με παραμέτρους όπως το που βρίσκονται οι κινητήριοι τροχοί, πόση δύναμη έχουμε στη διάθεσή μας, πώς είναι στημένη η ανάρτηση & η μετάδοση κλπ) και βέβαια από το πόσο καλό είναι το hardware που χρησιμοποιεί κανείς - π.χ. ένα τιμόνι της Microsoft που είναι μισή στροφή lock-to-lock δύσκολα θα σε κάνει 'χερά', αν και μπορεί να σε βοηθήσει να αντιδράς σωστά (προλαβαίνοντας ανεπιθύμητες φάσεις) και να προσαρμοστείς πιο εύκολα σε πραγματικές καταστάσεις, που πλέον μπορείς να τις προβλέψεις πριν συμβούν (έχοντας και τα 'g' ως σύμμαχό σου). Αν, βέβαια, το physics model είναι της πλάκας, τότε...
-
Η δική μου μικρή εμπειρία: Στο παρελθόν έπαιζα πολύ CMR2 (δεν ειναι και πολύ καλός εξομοιωτής) σε network-play με έναν κολητό μου. Αυτό το οποίο είχαμε παρατηρήσει και οι δύο ήταν ότι όταν πηγαίναμε να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο μας στην πραγματικότητα ειμασταν πολύ συντηριτικοί: Νόμιζα ότι σε κάθε στροφή θα με γλιστρούσε, μείωνα την ταχύτητα εισόδου πολύ, και στην έξοδο πατούσα το γκάζι πολύ επιφυλακτικά για να μην φύγει. Λες και οδηγούσα το WRC με τα 300 άλογα και τα 130 km/h στις στροφές.
Τα παιχνίδια ισως βοηθάνε στο να αντιληφθείς κάποια πράγματα, αλλά αν δεν τα δοκιμάσεις στην πραγματικότητα... Ίσως θα είχε μεγαλύτερη σημασία να παίξει κανείς με 1400 των 100+ ίππων, όπως ένα παιχνίδι στα τέλη της δεκαετίας του 90 - British Rally Championship το λέγανε, δυστυχώς δεν θυμάμε ποιας εταιρίας.
-
Eμένα από τα παιχνίδια στο υπολογιστή και από την οδήγηση με το τηλεκατευθυνόμενο μου έχει μείνει να μην μπορώ να πατήσω φρένο με στρημένους τρόχους γιατί νομίζω ότι θα διπλώσει!
Γενικώς πάντως μερικά simulations όπως το richard burns rally (καμία σχέση σε συμπεριφορά με colin mcrae) είναι πολύ καλά! Μπορείς να πάρεις μία ιδέα από την οδήγηση και την συμπεριφορά ενός wrc η οποία όμως δεν έχει καμία σχέση με την οδήγηση και την συμπεριφορά των αυτοκινήτων μας! -
Πάντως, ένα σημείο στο οποίο βοηθάνε πιστεύω είναι το ότι ξεδίνεις στον υπολογιστή και μετά ηρεμείς κάπως στον δρόμο... μου έχει συμβεί...
-
richard burns rally με τιμόνι πολύ καλό!!!
Και για όποιον θέλει ένα σε normal απαιτήσεις για υπολογιστή ΦΟΒΕΡΟ είναι το live for speed. κατεβάστε το demo από το http://www.liveforspeed.net
αν δεν έχετε τιμόνι το παιχνίδι παίζεται εξίσου καλά και με ποντίκι (θέλει προσπάθεια μην τα παρατήσετε από την πρώτη φορά...) Το παιχνίδι έχει απίστευτη ρεαλιστικότητα στις αντιδράσεις του αυτοκινήτου και για αυτούς με γρήγορη σύνδεση στο internet παίζουν ομηρικές μάχες.... ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ !!!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Για το θέμα πίστεύω ότι πραγματικά δεν βοηθούν αφού οι χειρισμοί απέχουν πολύ ακόμη από την πραγματικότητα. Θα συμγωνούσα με το StaZ ότι μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.Καταρχήν, δε συζητάμε για Playstation και Need For Speed, ούτε καν για Colin McRae ή άλλα παρόμοια αστεία. Προφανώς στις περιπτώσεις αυτές είναι έτσι όπως τα λέτε: χειρότερα, παρά καλύτερα. Όταν στρίβεις σε φουρκέτες με 150+ και τραβάς χειρόφρενα και κάνεις ανάποδα με το πληκτρολόγιο ή το ποντίκι και το αμάξι σώζεται και είναι όλα ωραία και καλά, ε, εντάξει, τότε μιλάμε για κωμωδία.
Όμως, αν έχεις μια καλή τιμονιέρα (με περίπου 120 ευρώ) και σοβαρό παιχνίδι (τα καλά είναι πραγματικά πολύ λίγα), τότε τα πράγματα αλλάζουν. Μην είστε απόλυτοι αν δεν έχετε δοκιμάσει απο το 'καλό' πράγμα. Καταλαβαίνω ότι τα περισσότερα φαίνονται απλώς παιχνίδια (γιατί αυτό ακριβώς είναι: παιχνίδια για παιδιά), αλλά επειδή ασχολούμαι και ξέρω την κ**λα του να παίζεις online με σοβαρά παιχνίδια εναντίον άλλων και όχι εναντίον του υπολογιστή, να πρέπει να οδηγείς συγκεντρωμένος στο 100%, να πρέπει να εφαρμόσεις πραγματικές τεχνικές αγωνιστικής οδήγησης, να ξέρεις ότι το παραμικρό λάθος μπορεί να σημαίνει τέλος στον αγώνα, γι'αυτό σας λέω να μην προδικάζετε πριν δοκιμάσετε.
Εγώ θα σας πω ποιοι είναι οι τίτλοι με τους οποίους αξίζει πραγματικά να ασχοληθεί κανείς (οκ, είναι και καναδυο ακόμα, αλλά έλεος, μου πήρε μια ώρα να τα γράψω όλα αυτά), αλλά προϋποθέτουν να έχεις τιμονιέρα, αλλιώς καλύτερα παίξτε NFS
- Richard Burns Rally:
Αδιαμφισβήτητα το καλύτερο rally game. Ίσως το ΜΟΝΟ rally game που μπορεί να καταταχτεί στα simulators. Ένα φτηνό αλλά όχι φτηνιάρικο project που τελικά έγινε το σημείο αναφοράς των rally gamers. Αν δεν το ξέρετε είναι επειδή δεν ξοδεύτηκαν άπειρα $$$ για marketing, αλλά τα λεφτά ξοδεύτηκαν σωστά στο να φτιαχτεί το καλύτερο. Τέρμα οι ειδικές διαδρομές με το γκάζι στο πάτωμα. Εδώ μιλάμε για πειθαρχία, σύνεση και ρεαλισμό.- Live for Speed:
...και όχι Need for Speed. Φτιαγμένο από μια μικρή ομάδα τριών προγραμματιστών. Από τα πιο γνωστά παιχνίδια στους κύκλους των sim racing forums. Πωλείται μόνο από το internet, κοστίζει μόλις 17 ευρώ και έχει γνωρίσει τεράστια επιτυχία. Τα αυτοκίνητα είναι φανταστικά ώς μοντέλα, αλλά εμφανισιακά σχεδόν προδίδουν τι αντιπροσωπεύουν. Δεν μιλάμε για εξωτικά υπεραυτοκίνητα, αλλά για συμβατικά αυτοκίνητα που τρέχουν σε πίστες. Με πισωκίνητα, προσθιοκίνητα και ένα τετρακίνητο (μοναδικό σε simulator), το Live for Speed έχει ένα καταπληκτικό multiplayer mode το οποίο είναι πραγματικά απολαυστικό. Κυκλοφορεί demo, αξίζει να το δοκιμάσετε. Πάντα με τιμονιέρα...- netKar:
Το netKar είναι η δουλειά ενός επαγγελματία προγραμματιστή παιχνιδιών, ο οποίος ήθελε να προσφέρει στο sim racing community ένα δωρεάν, αλλά όσο ρεαλιστικότερο γίνεται racing game. Το netKar έχει ένα απίστευτο engine που αποτελεί σημείο αναφοράς για όλα τα sims. Τα μειονεκτήματά του είναι το ότι δεν έχει AI και ότι τα δεδομένα τηλεμετρίας τα βρήκε ο δημιουργός του μέσα από προσωπική έρευνα, το οποίο σημαίνει ότι δεν είναι ολόσωστα. Πάντως, το παιχνίδια κατατάσεται άνετα στα simulators, και τα physics του παιχνιδιού είναι άριστα, απλά ακριβώς επειδή η τηλεμετρία δεν είναι τελειώς σωστή, τα αυτοκίνητα μπορεί να μη συμπεριφέρονται ακριβώς το ίδιο. Δε μιλάμε ότι δεν έχουν ρεαλιστική συμπεριφορά, αλλά δεν έχουν για παράδειγμα το σωστό grip, ή τις σωστές επιταχύνσεις κλπ, αλλά σαν οδηγική συμπεριφορά, το netKar βάζει τα γυαλιά σχεδόν στα πάντα. Ετοιμάζεται εμπορική έκδοση του netKar, το netKar Pro.- Grand Prix Legends:
Ο τίτλος αυτός κυκλοφόρησε από την Papyrus το 1998. Αποτέλεσε το benchmark για τα ΠΑΝΤΑ. Ήταν το παιχνίδι που ξεκίνησε την επανάσταση στο χώρο του sim racing. Το μοναδικό άρωμα της Φ1 του 1967 (τελευταία χρονιά πριν εισχωρήσει στο σπορ η αεροδυναμική) αποτυπωμένο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Από τα πιο δύσκολα sim racing games που βγήκαν ποτέ. Μετά από το GPL, δεν υπάρχει παιχνίδι που δεν μπορείς να δαμάσεις. Το GPL ήταν το παιχνίδι που άλλαξε τον τρόπο οδήγησής μου. Εμένα και άλλων 3 φίλων (για να μη λέτε ότι τα φαντάζομαι). Για να είμαστε τελείως ειλικρινής, το engine του GPL ξεπεράστηκε και το tyre model ήταν λανθασμένο απ'ό,τι αποδείκτηκε (λιγότερο grip από το κανονικό). Όμως, μεγαλύτερο σχολείο δεν υπάρχει και πέραν αυτού, το GPL ξεκίνησε την επανάσταση!! Ειρωνία: μεγάλη εμπορική αποτυχία, καθότι είναι σχεδόν αδύνατο να παίξεις με πληκτρολόγιο και οι περισσότεροι το γύριζαν πίσω με την δικαιολογία ότι δεν μπορεί ένα παιχνίδι να είναι τόσο δύσκολο (στο εξωτερικό μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν πίσω αν δεν είσαι ικανοποιημένος).- Nascar 2003:
Έχει σταματήσει να παράγεται. Ήταν η επόμενη κίνηση της Papyrus (GPL). Άριστο sim και με τα mods που βγήκαν, είχαμε στη διάθεσή μας πολλές πίστες εκτός από τις π@π@ριές του κανονικού πρωταθλήματος Nascar. Έχει σταματήσει να πωλείται πλέον.- GTR: (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Η Simbin ήταν μια ομάδα που έφτιαχνε δωρεάν mods για το F12002 και F1C της ΕΑ. Τελικά αποφάσισαν να το κάνουν επάγγελμα αφού ήταν πολύ καλοί στη δουλειά τους. CEO της εταιρίας είναι ο Henric Roos, ο οποίος αγωνίζεται στο πρωτάθλημα των FIA-GT με ένα Viper. Η Simbin έκλεισε αποκλειστικά δικαιώματα από τη FIA για το FIA-GT και παρουσίασε το GTR. Ότι και να πω για αυτό το sim θα είναι λίγο. Η Simbin διέθετε πραγματικά στοιχεία τηλεμετρίας από όλες τις ομάδες, τα αυτοκίνητα έχουν τα χαρακτηριστικά που έχουν και στην πραγματικότητα, οι πίστες είναι φτιαγμένες με απαράμιλλη πιστότητα και πρώτη φορά σε simulator χρησιμοποιείται η τεχνολογία Live Track, η οποιά μεταμορφώνει την επιφάνεια της πίστας όσο περνά η ώρα και στρώνεται με λάστιχο η αγωνιστική γραμμή και γεμίζει με σκόνη και marbles η περιοχή εκτός αγωνιστικής γραμμής. Αυτά δεν είναι ούτε τα μισά. Το παιχνίδι είναι κάτι το απίστευτο. Είμαι beta tester στη Simbin και έχω παρακολουθήσει όλη την εξέλιξη και πραγματικά, το GTR είναι το επόμενο βήμα στα sims. Ό,τι και να πω, δεν είναι αρκετό, πραγματικά. Το παιχνίδι βγαίνει παγκοσμιώς την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου.Λοιπόν, αυτά για αρχή, δεν ξέρω καν αν ενδιαφέρουν κανέναν αυτά που γράφω
Το μόνο που έχω να πω είναι ότι αν το γουστάρεις και ψαχτείς, τότε η εικονική οδήγηση μπορεί να προσφέρει μεγάλη απόλαυση, ειλικρινά!! Για όσους δεν είχαν διαβάσει το thread που είχα ανοίξει πριν μερικές εβδομάδες, ξαναδείχνω φωτογραφία (από το site του κατασκευαστή, αλλά και το δικό μου έτσι ακριβώς είναι) με το σύστημα με το οποίο παίζω εγώ, όχι για επίδειξη, αλλά για καταλάβετε πόσο σοβαρά το παίρνω το άθλημα
Για ό,τι άλλο, εγώ εδώ είμαι
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Σε κάποια στιγμή δείχνει τα πόδια του Ρέρλ σε κατι μαγικό. Να αλλάζει θέσεις από συμπλέκτη-φρένο σε φρένο (με το αριστερό)-γκάζι, μετά να ξαναγυρνάει το αριστερό στον συμπλέκτη να κατεβάζει (και με διπλοσυμπλεκτιές μάλιστα, αφού στο Audi δεν μπαίνανε με τίποτα) και συγχρόνως να γυρνάει το δεξί σε μύτη-τακούνι και ξανά γκάζί και ξανά καπάκι φρένο με το αριστερό.Σίγουρα δεν είμαι ο Roerl, αλλά αν σου είναι εύκολο να κατεβάσεις ένα video 17MB με footwork από εμένα με στο GTR, ίσως και να αλλάξεις γνώμη για την εικονική οδήγηση
Μύτη-τακούνι με έμαθαν τα sims. Τελικά το εφαρμόζω και στο αυτοκίνητό μου και...πιάνει, οπότε δεν μπορεί, κάτι καλό πρέπει να αποκομίζεις τελικά
Να και το video: http://www.ctd-racing.com/~guest/themis_oscher_lambo.mpg
Σημείωση: στο video αυτό οδηγώ με το cockpit που έχω σε φωτογραφία στο ακριβώς προηγούμενο post μου
-
μπορεις να μας πεις ποιες ειναι οι απαιτησεις απο ενα PC για να παιξεις σωστα τα παραπανω παιχνιδια??
-
Σίγουρα τα περισσότερα παιχνίδια θέλουν καλούς υπολογιστές!! Εγώ για παράδειγμα έχω έναν στα 1.9Gh με 512mb ram και καλή κάρτα γραφικών (ΑΤΙ Radeon 9600pro) και παρόλα αυτά τα περίσσοτερα παιχνίδια μου ψιλοσέρνονται! Βέβαια όχι σε βαθμό που να μην μπορείς να τα παίξεις...
οpterios Πρέπει να έχεις φάει πολλές ώρες με αυτό το μηχάνημα! Πόσο σου κόστισε? Το βρήκες έτοιμο ή ερειξες προσωπική δουλεια? -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μπορεις να μας πεις ποιες ειναι οι απαιτησεις απο ενα PC για να παιξεις σωστα τα παραπανω παιχνιδια??Πολύ βαρύ είναι μόνο το GTR (το οποίο είναι και το πιο πρόσφατο), το οποίο θέλει τουλάχιστον 512ΜΒ RAM και μια απλώς αξιοπρεπή κάρτα γραφικών. Το RBR βρίσκεται σχεδόν στα ίδια επίπεδα απαιτήσεων. Αυτό για να το παίζεις όπως λες: σωστά.
Το live for speed, το Nascar και το netKar είναι αρκετά ελαφριά για οποιοδήποτε PC έχει αγοραστεί από τα μέσα του 2003 και μετά.
Γενικώς, τα sim racing games δεν είναι η πιο απαιτητική κατηγορία παιχνιδιών. Εννοείται όμως πως όσο πιο καινούργια, τόσο πιο βαριά. Σίγουρα πάντως δεν χρειάζεται να κάνεις το PC σου παιχνιδομηχανή για να τα ευχαριστηθείς. Μια καλή τιμονιέρα (προτείνω Logitech) είναι πολύ καλύτερη επένδυση από ένα ακριβό PC. Οι καλές τιμονιέρες (από τις στανταρ μάρκες, όχι high-end) είναι πλέον πολύ αξιόπιστες και ανθεκτικές και αγοράζοντας μία τώρα, την κρατάς ακόμα και 4-5 χρόνια.
οpterios Πρέπει να έχεις φάει πολλές ώρες με αυτό το μηχάνημα! Πόσο σου κόστισε? Το βρήκες έτοιμο ή ερειξες προσωπική δουλεια?
Το αγόρασα σχεδόν έτοιμο από Ιαπωνία. Ήθελε συναρμολόγηση το πλαίσιο (εύκολο), αλλά τα κομμάτια ήταν έτοιμα. Από εδώ αγόρασα μόνο το κάθισμα (OMP). Συνολικό κόστος (έξοδα μεταφοράς και κάθισμα) πήγε €2650. Με το χέρι στην καρδιά, τα άξιζε τα λεφτά!!
«Εικονική» και πραγματική οδήγηση.