-
Ναι αυτό είχα πεταχτεί να κοιτάξω. Είναι του '09, 26 εβδομάδα. Δεν είναι και τόσο παλιό.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το οτι το αμαξι ειναι αγορασμενο το 2010 δεν σημαινει απαραιτητα οτι και τα λαστιχα ειναι ιδιας χρονολογιας . Θα βρεις στο πλαι τους ημερομηνία παραγωγης ,κοιτα το http://www.glavopoulos.gr/arthra/tires/elastika_gr.shtm για να βρεις που την εχουν.μπιλ μια βοηθεια αν μπορεις.
στο προηγουμενο ποστ απανταει ενα billopoulos για τα hankook ,εψαξα αλλα δεν βρηκα,εχει κανει πολλα ποστ.
μπας και μπορεις να βοηθησεις? -
viewtopic.php?f=6&t=35915&p=2497856#p2497887
EDIT: Δεν φταιει οτι εχω κανει πολλα ποστ αλλα οτι δεν ξερεις να ψαχνεις!
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Ναι αυτό είχα πεταχτεί να κοιτάξω. Είναι του '09, 26 εβδομάδα. Δεν είναι και τόσο παλιό.3 χρονων δηλαδη.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ναι αυτό είχα πεταχτεί να κοιτάξω. Είναι του '09, 26 εβδομάδα. Δεν είναι και τόσο παλιό.
3 χρονων δηλαδη.
Ναι σε κανά 3μηνο 3 χρονών.
Αλλά και πάλι επαναφέρω την ερώτηση. Πότε θεωρείται το ελαστικό ξερό; Με τα πρώτα σκασίματα που θα εμφανίσει; Ή χρειάοζνται μεγαλύτερα; (Γιατί αυτά είναι τριχοειδή, το πλάτος τους ειναι σχεδόν μηδενικό, ενώ Googlάροντας για dry rot tires βλέπω φωτογραφίες λαστίχων που έχουν ολόκληρα χάσματα).
-
Εγω παντως δεν θα τα αλλαζα αποκλειστικα και μονο για αυτα που βλεπω στην φωτο.Αν ειχαν και αλλα συμπτώματα,πχ να γλυστρανε,να εχουν σπασει τα λινα στο πλαι,τοτε ναι.
-
Γενικότερα οι κατασκευαστές δίνουν διάρκεια ζωής γύρω στα 4 χρόνια ή 40.000 χιλιόμετρα. Βέβαια πάιζει ρόλο πως έχουν γίνει τα χιλιόμετρα του κάθε ελαστικού και αν είναι με τις σωστές πιέσεις κλπ κλπ.
Αν παίρνεις πχ. το αυτοκίνητο και απο την αρχή το καίς , μπορεί και στα 10.000χλμ να τα σκίσεις τα λάστιχα.
Αν το αυτποκίνητο το κινείς συνέχεια για 5 μήνες και μετά κάθεται τους υπόλοιπους, πάλι δεν είναι και ό,τι καλύτερο.Απο εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει αν πρέπει να αλλάξει τα ελαστικά του και πότε....(αν δεν έχει ξεπεράσει τα όρια βέβαια) και αν δεν έχει ενδείξεις γλιστρήματος κ.α.).
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εγω παντως δεν θα τα αλλαζα αποκλειστικα και μονο για αυτα που βλεπω στην φωτο.Αν ειχαν και αλλα συμπτώματα,πχ να γλυστρανε,να εχουν σπασει τα λινα στο πλαι,τοτε ναι.Τα πλαϊνά μια χαρά είναι. Το λάστιχο γλίστραει όσο γλίστραγε και στην αρχή. Δηλαδή καμία σχέση με τα Pilot Exalto, αλλά δε νομίζω ότι μέσα στον 1,5 χρόνο έχει αλλάξει η συμπειρφορά του.
Γενικότερα οι κατασκευαστές δίνουν διάρκεια ζωής γύρω στα 4 χρόνια ή 40.000 χιλιόμετρα. Βέβαια πάιζει ρόλο πως έχουν γίνει τα χιλιόμετρα του κάθε ελαστικού και αν είναι με τις σωστές πιέσεις κλπ κλπ.
Αν παίρνεις πχ. το αυτοκίνητο και απο την αρχή το καίς , μπορεί και στα 10.000χλμ να τα σκίσεις τα λάστιχα.
Αν το αυτποκίνητο το κινείς συνέχεια για 5 μήνες και μετά κάθεται τους υπόλοιπους, πάλι δεν είναι και ό,τι καλύτερο.Απο εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει αν πρέπει να αλλάξει τα ελαστικά του και πότε....(αν δεν έχει ξεπεράσει τα όρια βέβαια) και αν δεν έχει ενδείξεις γλιστρήματος κ.α.).
Ούτως ή άλλως σκοπεύω να τα αλλάξω σχετικά σύντομα, γιατί εκ των πραγμάτων δεν είναι πολύ καλά ελαστικά, αλλά γενικά προτιμώ να αλλάζω πάντα μετά το Καλοκαίρι, για να γλιτώνουν στην αρχή τη φθορά από τον ήλιο, όσο εκτίθενται τέλος πάντων σε αυτόν.
Πάντως το αυτοκίνητο δεν υποβάλλεται σε αγωντιστική χρήση, ούτε μένει ακίνητο το μισό χρόνο. Ομοιόμορφα γίνονται τα χιλιόμετρα κατά τη διάρκεια του χρόνου.
-
Ναι, κατάλαβες φυσικά πως ήταν παράδειγμα, δεν αναφερόμουν σε εσένα προσωπικά.
Τα Continental SportContact3 μου έχουν αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις στο focus αλλά είναι και πολύ ακριβά σαν 215/40/17 (750 ευρώ). Επίσης είναι πολύ μαλακά και πολλές φορές κάνουν καρούμπαλα (θα το διαβάσεις απο πολλούς αυτό).
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εγω παντως δεν θα τα αλλαζα αποκλειστικα και μονο για αυτα που βλεπω στην φωτο.Αν ειχαν και αλλα συμπτώματα,πχ να γλυστρανε,να εχουν σπασει τα λινα στο πλαι,τοτε ναι.Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν κι εγώ. Ξέχνα τα 'σκασίματα' (που στη φωτο τονίζονται) και κρίνε τα μόνο από την απόδοσή τους.
-
Ο χρήστης Κώστας-Πάτρα έγραψε:
Ναι, κατάλαβες φυσικά πως ήταν παράδειγμα, δεν αναφερόμουν σε εσένα προσωπικά.Τα Continental SportContact3 μου έχουν αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις στο focus αλλά είναι και πολύ ακριβά σαν 215/40/17 (750 ευρώ). Επίσης είναι πολύ μαλακά και πολλές φορές κάνουν καρούμπαλα (θα το διαβάσεις απο πολλούς αυτό).
Ναι, ναι. Απλά αντιπαρέβαλα τη χρήση που έχω κάνει στα ελαστικά σε σχέση με τα δεδομένα που έδωσες...
-
Ο χρήστης chrisstyle έγραψε:
passat 1.4t φοραει τα μαμα λαστιχα και θελω λαστιχα πλεων.
διασταση 215-55-16
αν υπαρχει μεγαλη διαφορα τιμης μεταξυ 215-55-16 και 205-55-16 να βαλω το 205 ?
θα υπαρχει καμια διαφορα με τοσο μικρη διαφορα στο πλατος πελματος? γιατι κατα τα αλλα τα ιδια ειναι.και καμια προταση μαρκας ,ξερω τωρα θα αρχισουν ολοι............. απλα εχω καιρο να βαλω καινουρια λαστιχα και απο τη καινουρια γενια ελαστικων δεν ...................
παιδια σε 215 βρισκω σε καλη τιμη τα hankook v2 αν θυμαμαι καλα.
τα εχει βαλει και φιλος μου σε A4 2.0t αλλα τα εχει μονο 8 μηνες ,και ειναι ευχαρηστημενος.τι λετε για αυτα, τα γνωριζετε?
επεισης κοντα σε τιμη ειναι και τα toyo ,παλια ειχα βαλει τα proxes και μου αρεσαν .
λεγονται hankook v12 evo..
ναι τα γνωριζουμε και ειναι απ'τα καλυτερα λαστιχα της αγορας εδω και χρονια..μπορουν να σε διαφωτισουν οσοι τα εχουν δοκιμασει..εχω την εντυπωση πως δεν βγαινουν σε αυτη τη διασταση τα συγκεκριμενα
αυτα που βγαζει η hankook και σου προτεινω για το συγκεκριμενο ειναιhankook s1 evo treadwear 280 traction aa με δεικτη ταχυτητας ομως V
hankook k115 ventus prime 2 treadwear 300 traction aa παλι με δεικτη ταχυτητας Vειναι σιγουρα ανωτερα απ'τα toyo ειδικα σε βαθος χρονου
το αυτοκινητο θα ειναι τρενο στο λεω ανεπιφυλακτα..τα golf βγαινουν ηδη με ventus prime απ'το εργοστασιονα διαλεξεις με κριτηριο την οδηγηση που κανεις..αν κυνηγας πολυ το αυτοκινητο πηγαινε στο s1 evo..απευθυνεται σε πιο σπορ οδηγηση
τα k115 ολως περιεργως σε αυτη τη διασταση και μονο ειναι ελαχιστα ακριβοτερα και ταιριαζουν περισσοτερο με το στησιμο του αυτοκινητουαν παλι πας σε αλλη εταιρια σε αυτη τη διασταση θεωρω απ'οσα μου'ρχονται τωρα στο νου ισαξια σε επιδοσεις των συγκεκριμενων ελαστικων το Pilot Sport 3 και υστερα το continental αλλα το sp5..το sp3 ειναι κατωτερο
αν αλλαξεις τη διασταση πεφτεις και σε υψος..προσωπικα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο υστερα απο μελετη των ροπων ισως το εκανα
-
Για προστιοκινητο με 150 άλογα και 215/45/17 τι προτείνετε. ;
Έχω τα μισιλεν πιλοτ εξαλκο που δεν με τρελαναν ... ΠΟΛΥ μαλακά πλαινα χωρίς λόγο ...
Ο λαστιχας μου μου πρότεινε πιρελι που γενικα τα γουστερνω ... -
αν τα γουστερνεις το pirelli pzero nero δεν θα σε στενοχωρησει
πολυ καλο λαστιχο αλλα να ξερεις οτι θα το αλλαξεις συντομαδες και το hankook v12 evo και το michelin pilot sport 3..το exalto ειναι για κλαμματα μπροστα στο ps3
-
Θέλω να μου βγάλουν καμία 40.000 km ... Δεν είμαστε για λάστιχα κάθε 3 και λίγο
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Θέλω να μου βγάλουν καμία 40.000 km ... Δεν είμαστε για λάστιχα κάθε 3 και λίγορωτα μια τον velocita που εχει gt για τα v12 evo..αυτα φοραει
(αν καταλαβα καλα... ) -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Θέλω να μου βγάλουν καμία 40.000 km ... Δεν είμαστε για λάστιχα κάθε 3 και λίγοΚώστα τα P Zero (σκέτο) είναι κορυφαία σε πρόσφυση και πληροφόρηση αλλά έχουν μαλακή γόμα όπως όλα τα supersport λάστιχα (treadwear 140). Τα έχει ο giorgosrallyman στο type r και όταν ζεσταθούν σπέρνουν! Εγώ αυτά θα έβαζα. Αν θέλεις περισσότερα χιλιόμετρα δες τα νέα Bridgestone RE002 Που έχουν treadwear 240.
-
μα τα re002 δε βγαινουν σε αυτες τις διαστασεις
bridgestone potenza re0002 adrenalin
195/60R15 88H, 195/55R15 85W, 205/55R15 88W, 205/55R16 91W, 215/55R16 93W, 225/55R16 95W, 195/50R15 82W, 205/50R15 86W, 205/50R16 87W, 225/50R16 92W, 205/45R16 87W, 225/45R17 91W -
Είχα την εντύπωση ότι έβγαιναν... Ευτυχώς βγαίνουν στην δική μου. Από τα λίγα σπορ λάστιχα για 15άρες πια.
Red, o Volvozeus έχει τα 050 πάντως στο Τ5 και είναι κι αυτός ευχαριστημένος.
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Ναι αυτό είχα πεταχτεί να κοιτάξω. Είναι του '09, 26 εβδομάδα. Δεν είναι και τόσο παλιό.Φιλε μου,τα λαστιχα σου αρχιζουν και γερνανε.Το μονο που βλεπω στην φωτογραφια ειναι οτι εχουν ακομα πελμα και αριστερα τακουνι,που σημαινει οτι δεν εχουν μεγαλη φθορα.
Το λαστιχο δεν ειναι επικυνδινο (επικυνδυνο λεμε ενα λαστιχο οταν εχει φτασει στο οριο ο δεικτης φθορας,οταν υπαρχει αποκοληση πελματος ή οταν εχουν κοπει λινα-πεταει καρουμπαλο),απο κει και περα ,εσυ εισαι ο οδηγος,εσυ γνωριζεις καλυτερα την αποδοση στον δρομο .
Αν βλεπεις οτι χαζογλυστρανε ακομα και οταν ζεσταθουν ,τοτε αλλαξε τα,αν νομιζεις οτι βγαζουν χλμ ακομα,κρατησε τα και τα αλλαζεις οταν μπορεις.Στα λεω αυτα γιατι ολα ξεκινανε απτην τσεπη πρωτα,διαφορετικα καθε δυο χρονια θα αλλαζαμε λαστιχα.
Δεν μας ειπες τι διασταση φοραει.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]