Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Η Bilstein βγάζει αυτορυθμιζόμενες αναρτήσεις όπως η KONI FSD;
Kατ' αρχήν, το σωστό (αυτό που εννοείς δηλαδή) είναι αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ, και όχι ανάρτηση, που είναι ολόκληρη η διάταξη.
Τα ΚΟΝΙ FSD (και τα Monroe Sensatrak - δεν ξέρω αν βγαίνουν ακόμα) προσαρμόζουν τη σκληρότητα (ορθότερα, τη δύναμή τους) 'αισθανόμενα' παθητικώς την ποιότητα του οδοστρώματος, σε σχέση και με την ταχύτητα του οχήματος.
Τη λακούβα ή το σαμάρι την ξεχωρίζουν από μία στροφή με μεγάλη ταχύτητα σε ομαλό οδόστρωμα, βάσει της συχνότητας των ταλαντώσεων των ελατηρίων, τις οποίες ταλαντώσεις αυτά, ως αμορτισέρ, έχουν καθήκον να φρενάρουν.
Η Μπιλστάιν δεν ξέρω αν βγάζει - κάνε μια διδυκτιακή έρευνα. Πάντως η κορυφαία της σειρά ΔΕΝ είναι 'αυτορυθμιζόμενη'.
Το ζητούμενο είναι η ποιότητα υλικών και κατασκευής του αμορτισέρ, και η 'σωστή', κατόπιν πολλής έρευνας, σχέση μεταξύ της δύναμης αντι-βύθισης (bump) και αντι-έκτασης (rebound). Αν είναι όντως 'σωστή', εκτός από κράτημα υπάρχει όφελος ΚΑΙ στην άνεση. Πολλά αμορτισέρ άρπα-κόλλα δεν έχουν αρκετή διαφορά μεταξύ των δύο δυνάμεων αυτών.
Ενδεικτικώς, επίσης, να αναφέρω ότι η Μπιλστάιν βγάζει και ηλεκτρονικώς ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αντικατάστασης για το σύστημα PASM της Porsche.
Βγάζει επίσης ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (ήτοι και τα ελατήρια ρυθμίζονται), τις οποιες συνολικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις δεν συνιστώ πάντως, εκτός κι αν μπορεί κάποιος να πληρώνει μηχανικό αποκλειστικής απασχόλησης, και έχει τις οδηγικές ικανότητες να καταλαβαίνει τι κάνει το αυτοκίνητο στο όριο με ακρίβεια χιλιοστού, για να καθοδηγήσει το μηχανικό, σε επαναλαμβανόμενες δοκιμές σε πίστα.