Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 139
    • 140
    • 70 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    2781
    77357
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-team last edited by

      Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
      πως καταλαβαινει κανεις οτι τα αμορτισερ εχουν αρχισει να φτυνουν;;
      μπηκα να καθαρισω το σαλονι σημερα, και οπως μετακινουμουν για να καθαρισω το πισω τζαμι, μου φανηκε οτι ηταν βαρκα σε τρυκιμια...


      Διέγνωσες μόνος σου τι περιμένεις?.
      Α.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        adrivas last edited by

        Πίεσε το αυτοκίνητο προς τα κάτω, από έξω. Παρατήρησε πώς αποσυμπιέζεται. Αν ανεβαίνει και σταματά με τη μία, είναι σχετικά οκ. Αν ταλαντώνεται μέχρι να ισορροπήσει, τα έχει φτύσει για τα καλά.
        Πήγαινε και στο μάστορά σου να σου κάνει αμορτισερομέτρηση. Χρειάζεται ειδικό μηχάνημα πάντως που δεν το έχουν όλοι. Το όριο για το κτεο νομίζω ειναι στο 20% απόσβεση, με απλή παρατήρηση για κάτω από 40%.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Τα αμορτισερόμετρα για να σου βγάλουν off το αμορτισέρ πρέπει να έχει ξεράσει όλο το λάδι του. Το καλύτερο τεστ είναι στον δρόμο. Αν δεις ότι το αυτοκίνητο πλέει και ταλαντώνεται, ήρθε η ώρα της αλλαγής.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Στο φρενάρισμα βλέπεις το αμορτισέρ.
            Βρίσκεις ένα μέρος που η άσφαλτος έχει γίνει κυματιστή (από λεωφορεία ή πριν από φανάρι) και φρενάρεις δυνατά. *

            • χωρίς να πέσει κάποιος επάνω σου.
            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              heras last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Αν δεις ότι το αυτοκίνητο πλέει και ταλαντώνεται, ήρθε η ώρα της αλλαγής.

              Kαι αν το αμαξι εχει ηδη μαλακα απ το εργοστασιο ελατηρια που τονιζουν το φαινομενο (της πλευσης)?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonis-team last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Τα αμορτισερόμετρα για να σου βγάλουν off το αμορτισέρ πρέπει να έχει ξεράσει όλο το λάδι του. Το καλύτερο τεστ είναι στον δρόμο. Αν δεις ότι το αυτοκίνητο πλέει και ταλαντώνεται, ήρθε η ώρα της αλλαγής.


                Σίγουρα έχεις λάθος. Το αμορτισερόμετρο τουλάχιστον το δικό μου, βγάζει διάγραμμα όχι on – of. Εάν ξέρεις να το διαβάζεις βάση πινάκων, ξέρεις ακριβώς.
                Α.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Ο χρήστης heras έγραψε:

                  Αν δεις ότι το αυτοκίνητο πλέει και ταλαντώνεται, ήρθε η ώρα της αλλαγής.

                  Kαι αν το αμαξι εχει ηδη μαλακα απ το εργοστασιο ελατηρια που τονιζουν το φαινομενο (της πλευσης)?


                  Το αμορτισέρ στην μετάφραση τους!, είναι υδραυλικοί χαλινωτήρες. Σκοπός τους είναι να χαλιναγωγούν το αυτοκίνητο να μην αναπήδα και μόνον. να μην αναπηδά καθόλου!. Να βυθίζετε, και απλός να επανέρχονται στην θέση της ηρεμίας δια μιας.
                  Το ελατήριο της μάνας του, παίρνει αντίστοιχο αμορτισέρ. Από εκεί και ποιο περά, υπάρχουν πολλά σετ, (τέσσερα αμορτισέρ, τέσσερα ελατήρια) που διαμορφώνουν το προσωπικό γούστο, του καθ’ ενός εξ’ ημών.
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyot last edited by

                    Πάντως, το διαφορετικό καλιμπράρισμα, ή και τα διαφορετικά δεδομένα που έχουν ως 'σωστά' για έκαστο μοντέλο αυτοκινήτου τα διάφορα αμορτισερόμετρα, είναι θέμα. Ακόμα κι αν κάνεις τη μέτρηση με τις προβλεπόμενες (από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου) πιέσεις ελαστικών.
                    Εμένα, με αμορτισέρ ολοκαίνουργια και πιέσεις κατασκευαστού, ένα συγκεκριμένο αμορτισερόμετρο με έβγαζε οριακά ΟΚ!

                    Το καλύτερο είναι να πας να κάνεις μέτρηση με αμορτισέρ ολοκαίνουργια σε ένα δεδομένο αμορτισερόμετρο, και να έχεις τη μέτρηση αυτή ως σημείο αναφοράς.

                    Το ακόμα καλύτερο και το μόνο απολύτως σωστό, είναι να βγαίνουν τα αμορτισέρ απ' το αμάξι και να μετριούνται σε ειδικό δυναμόμετρο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonis-team last edited by

                      Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                      Πάντως, το διαφορετικό καλιμπράρισμα, ή και τα διαφορετικά δεδομένα που έχουν ως 'σωστά' για έκαστο μοντέλο αυτοκινήτου τα διάφορα αμορτισερόμετρα, είναι θέμα. Ακόμα κι αν κάνεις τη μέτρηση με τις προβλεπόμενες (από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου) πιέσεις ελαστικών.
                      Εμένα, με αμορτισέρ ολοκαίνουργια και πιέσεις κατασκευαστού, ένα συγκεκριμένο αμορτισερόμετρο με έβγαζε οριακά ΟΚ!

                      Το καλύτερο είναι να πας να κάνεις μέτρηση με αμορτισέρ ολοκαίνουργια σε ένα δεδομένο αμορτισερόμετρο, και να έχεις τη μέτρηση αυτή ως σημείο αναφοράς.

                      Το ακόμα καλύτερο και το μόνο απολύτως σωστό, είναι να βγαίνουν τα αμορτισέρ απ' το αμάξι και να μετριούνται σε ειδικό δυναμόμετρο...


                      Ναι εάν όλα τα κάναμε ιδανικά.
                      Α.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        costas-athan last edited by

                        Η Bilstein βγάζει αυτορυθμιζόμενες αναρτήσεις όπως η KONI FSD;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyot last edited by

                          Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
                          Η Bilstein βγάζει αυτορυθμιζόμενες αναρτήσεις όπως η KONI FSD;

                          Kατ' αρχήν, το σωστό (αυτό που εννοείς δηλαδή) είναι αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ, και όχι ανάρτηση, που είναι ολόκληρη η διάταξη.
                          Τα ΚΟΝΙ FSD (και τα Monroe Sensatrak - δεν ξέρω αν βγαίνουν ακόμα) προσαρμόζουν τη σκληρότητα (ορθότερα, τη δύναμή τους) 'αισθανόμενα' παθητικώς την ποιότητα του οδοστρώματος, σε σχέση και με την ταχύτητα του οχήματος.
                          Τη λακούβα ή το σαμάρι την ξεχωρίζουν από μία στροφή με μεγάλη ταχύτητα σε ομαλό οδόστρωμα, βάσει της συχνότητας των ταλαντώσεων των ελατηρίων, τις οποίες ταλαντώσεις αυτά, ως αμορτισέρ, έχουν καθήκον να φρενάρουν.

                          Η Μπιλστάιν δεν ξέρω αν βγάζει - κάνε μια διδυκτιακή έρευνα. Πάντως η κορυφαία της σειρά ΔΕΝ είναι 'αυτορυθμιζόμενη'.
                          Το ζητούμενο είναι η ποιότητα υλικών και κατασκευής του αμορτισέρ, και η 'σωστή', κατόπιν πολλής έρευνας, σχέση μεταξύ της δύναμης αντι-βύθισης (bump) και αντι-έκτασης (rebound). Αν είναι όντως 'σωστή', εκτός από κράτημα υπάρχει όφελος ΚΑΙ στην άνεση. Πολλά αμορτισέρ άρπα-κόλλα δεν έχουν αρκετή διαφορά μεταξύ των δύο δυνάμεων αυτών.

                          Ενδεικτικώς, επίσης, να αναφέρω ότι η Μπιλστάιν βγάζει και ηλεκτρονικώς ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αντικατάστασης για το σύστημα PASM της Porsche.
                          Βγάζει επίσης ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (ήτοι και τα ελατήρια ρυθμίζονται), τις οποιες συνολικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις δεν συνιστώ πάντως, εκτός κι αν μπορεί κάποιος να πληρώνει μηχανικό αποκλειστικής απασχόλησης, και έχει τις οδηγικές ικανότητες να καταλαβαίνει τι κάνει το αυτοκίνητο στο όριο με ακρίβεια χιλιοστού, για να καθοδηγήσει το μηχανικό, σε επαναλαμβανόμενες δοκιμές σε πίστα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            costas-athan last edited by

                            Για τα Bilstein B6 μου λέγανε ότι είναι αυτορυθμιζόμενα. Είχα την αντίθετη άποψη μέχρι τώρα, αλλά τελικά μήπως ισχυεί; Γιατί βλέπω στο site της Bilstein στο link που έδωσα λίγο πιο πάνω να γράφει:

                            Increased durability and performance while maintaining ride comfort

                            Φράση η οποία με έβαλε σε σκέψεις,

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              H περιγραφή λέει πως απλά έχει καλύτερη αντοχή και απόδοση χωρίς να θυσιάζει την άνεση, δεν υπάρχει έννοια αυτορύθμισης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyot last edited by

                                Αυτό δεν σημαίνει 'αυτορυθμιζόμενα', αλλά μελετημένη και άριστη (σύμφωνα με τη Μπιλστάιν) σχέση μεταξύ δυνάμεων αντιβύθισης και αντιέκτασης σε διάφορες συχνότητες ταλάντωσης.
                                Είναι ίσως από τα καλύτερα ετοιματζίδικα (μη custom δηλαδή) λογικού κόστους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  costas-athan last edited by

                                  Έχετε και οι δύο δίκιο. (Αν και δε ξέρω πως γίνεται να σκληραίνει το αμορτισέρ και να μη μειώνεται η άνεση).

                                  Ψάχνοντας όμως κι άλλο βρήκα κι αυτό:

                                  GETTING THE RIDE THAT IS RIGHT FOR YOU

                                  Bilstein gas pressure shock absorbers are available in a wide variety of sizes and stiffness settings, depending upon the vehicle type and use. All Bilstein Shock Absorbers instantaneously self-adjust to changing road surfaces; in addition, their performance does not gradually decline from age, use or heat, requiring no compensating manual adjustments as with conventional multi-tube shocks. Shock stiffness settings are divided into six usage categories shown below.

                                  Πηγή: http://www.poulsen.is/assets/Varahlutir/BilsteinAppGuide308.pdf

                                  Στο pdf το κείμενο που παρέθεσα αποτελεί την πρώτη παράγραφο και όπως βλέπετε στη φράση που τόνισα με bold, λέει πως όλα τα Bilstein είναι αυτορυθμιζόμενα.

                                  Τι γίνεται τελικά;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Άλλο αυτορυθμιζόμενα και άλλο ρυθμιζόμενα.

                                    Σημαίνει ότι μόνα τους σκληραίνουν όταν χρειάζεται (σε μεγάλες ανωμαλίες για να μη τερματίσουν) ενώ είναι μαλακά σε μικρές ανωμαλίες για να μη σε ενοχλούν - πχ έχουν 5 στάδια.

                                    Αυτά τα αμορτισέρ δεν μου αρέσουν καθόλου. Προτιμώ φτηνά αμορτισέρ με 2-3 στάδια.
                                    Προσωπικές προτιμήσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      costas-athan last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                      Άλλο αυτορυθμιζόμενα και άλλο ρυθμιζόμενα.

                                      Σημαίνει ότι μόνα τους σκληραίνουν όταν χρειάζεται (σε μεγάλες ανωμαλίες για να μη τερματίσουν) ενώ είναι μαλακά σε μικρές ανωμαλίες για να μη σε ενοχλούν - πχ έχουν 5 στάδια.

                                      Αυτά τα αμορτισέρ δεν μου αρέσουν καθόλου. Προτιμώ φτηνά αμορτισέρ με 2-3 στάδια.
                                      Προσωπικές προτιμήσεις.

                                      Μάλλον το αντίθετο. Σε μεγάλες αναταράξεις μαλακώνουν για να μη μειωθεί η άνεση και όταν ο δρόμος είναι επίπεδος σκληραίνουν για καλύτερο κράτημα. Εγώ σε όλα τα posts για αυτορυθμιζόμενα μιλάω. Εξάλλου τα ρυθμιζόμενα πόσο εύκολο είναι να τα ρυθμίσεις; Για τα Koni διάβαζα στο site της εταιρίας ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται ανύψωση για να αλλαχτεί η ρύθμιση. Δε θυμάμαι αν ισχυε για όλα τα ρυθμιζόμενα της KONI και αν είναι το ίδιο για μπρος - πίσω...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antonis-team last edited by

                                        Τα koni κόκκινα ενόσω είναι ρυθμιζόμενα, δεν είναι αυτορυθμιζόμενα. Τα Monroe Sensatrak βγαίνουν από την πρώτη διδάξασα την αυτορρύθμιση εταιρία.
                                        Αναλύοντας το θέμα άψογα ο φίλος Coyot δεν χρειάζομαι στην περίπτωση. Μα θα πρέπει να ξέρουμε ότι τα αμορτισέρ αγωνιστικής χρήσης, συνοδεύονται από το ιδικό συνεργείο, που λύνοντας κάθε φορά (σχεδόν σε κάθε service park), ελέγχει και συντηρεί και ρυθμίζει, ανάλογα των απαιτήσεων μας. υπάρχει και καταγραφικό, που μπαίνει στο αγωνιστικό, και καταγράφει της ιδικές.
                                        Ένας φίλος με ΙΧ θα ήταν προτιμότερο να έβαζε ένα Sensatrak, το οποίο σημειωτέων σε αγωνιστική χρίση δεν θα άντεχε περισσότερο από 5 χιλιόμετρα.
                                        Α.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          costas-athan last edited by

                                          Το ερωτημά μου παραμένει: Είναι τα Bilstein αυτορυθμιζόμενα;

                                          Κατά τα άλλα τα μειονεκτήματα των ρυθμιζόμενων τα είπα. Δε ρυθμίζονται τόσο εύκολα και ακόμη και να ρυθμίζονται ποιος κάθεται να τα αλλάζει ρπιν από κάθε διαδρομή;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyot last edited by

                                            Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
                                            Το ερωτημά μου παραμένει: Είναι τα Bilstein αυτορυθμιζόμενα;

                                            Κατά τα άλλα τα μειονεκτήματα των ρυθμιζόμενων τα είπα. Δε ρυθμίζονται τόσο εύκολα και ακόμη και να ρυθμίζονται ποιος κάθεται να τα αλλάζει ρπιν από κάθε διαδρομή;

                                            Με βάση το δεύτερο σύνδεσμο (λινκ) που παρέθεσες, δεν φαίνεται να είναι κυριολεκτικά 'αυτορυθμιζόμενα', αλλά να έχουν ενσωματωμένες πολλές ρυθμίσεις δυνάμεων, για αντίστοιχα πολλές περιπτώσεις συχνοτήτων ταλάντωσης των ελατηρίων. Στην πράξη, το αποτέλεσμα είναι μάλλον το ίδιο, ceteris paribus (δηλαδή με όλα τα άλλα δεδομένα ίδια).

                                            Αλλά δεν ξέρω εάν τα cetera είναι όντως pares, δηλαδή εάν οι δυνάμεις που έχουν προβλέψει δύο διαφορετικοί κατασκευαστές (πχ Μπιλστάιν και Μονρόε) για κάθε συχνότητα ταλάντωσης ελατηρίων του ενός ή του άλλου μοντέλου αυτοκινήτου είναι οι 'σωστότερες' και ποιος απ' τους δύο κατασκευαστές έχει τις 'σωστότερες'.

                                            Σίγουρα, είναι μεγάλοι κατασκευαστές και οι δύο, τυχάρπαστοι δεν είναι, αποκλείεται να έχουν φτιάξει κάτι εντελώς μάπα, τουλάχιστον για τις περισσότερες χρήσεις.
                                            Αλλά, custom αμορτισέρ δεν είναι. Καλό δηλαδή το έτοιμο κοστούμι Βoss, αλλά σαν το κοστούμι παραγγελία σε καλό ράφτη δεν θα είναι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 70 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr