-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Vel Satis, BMW 1, Fiat multipla, VW Polo (το καινουργιο),μακραν απο τα εκτρωματα, αποστροφικα οπως θελετε πειτε τα. Moνο εγω συναντω Vel Satis??
Ορεστη παθε το εγκεφαλικο τωρααν στη θέση του πόλο βάλεις το τζουκ , τα αγόραζα όλα τα παραπάνω , το καθένα για διαφορετικούς λόγους
+οο
-
Το νεο Twingo παρολο που το κοροιδεψα αρκετα, οταν το ειδα απο κοντα αναιρεσα. Το Polo παλι ....
Το Τζουκ και με κινητηρα πετρελαιου δεν με ενθουσιαζει, αθλιο ειναι. -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
και το προηγούμενο megane.με στεναχωρεις τωρα (το εχω αλλα σε sedan)
παντως αν μη τι αλλο η renault εχει κανει καποιες -σχεδιαστικες- υπερβασεις (μιας και πιασαμε το vel satis) οταν οι πιο πολλοι απλα ακολουθουσαν πιο σιγουρες λυσεις. εν ολιγοις τολμησε.
οσο για το αποτελεσμα φυσικα περι ορεξεως.... -
Το προηγουμενο Megane sedan περιεργως και μ'αρεσει
-
[quote='REALZEUS']'Εξεζητημένη' είναι ο κομψός όρος για να περιγράψεις την εμφάνιση της Γεωργίας Βασιλειάδου; /quote]
Ημουν στο γραφείο όταν το έγραψα το ποστ και ήμουν σε 'ευγενική' διαθεση!
Κυριοι μπαχαλο το κανατε! Ολοι έχουν τα 'ασχημα' τους.
Η Renault εκει που τα έδωσε όλα είναι στο Megane II. Δεν έβγαλε και δεν νομίζω να ξαναβγαλει χειρότερο!Το VelSatis εξυπηρετούσε απολυτα το σκοπο του. Υπεράνετο και πολυτελές μεσα, γρήγορο και ασφαλές. Η εξωτερική του εμφάνιση ... μονο για 'προεδρικο' σε παρέλαση άντε και για γαλλους καλεσμένους σε βασιλικό γάμο!
-
ευτυχώς που δεν είστε κριτικοί τέχνης, γιατί αυτό θα το βγάζατε μαπα.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το VelSatis εξυπηρετούσε απολυτα το σκοπο του. Υπεράνετο και πολυτελές μεσα, γρήγορο και ασφαλές. Η εξωτερική του εμφάνιση ... μονο για 'προεδρικο' σε παρέλαση άντε και για γαλλους καλεσμένους σε βασιλικό γάμο!Για κανα γαλλικο πανηγυρι καλη ηταν κι η εξωτερικη του εμφανιση...
Τα κλαρινα θα ελειπαν μονο αλλα νταξ... -
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
ευτυχώς που δεν είστε κριτικοί τέχνης, γιατί αυτό θα το βγάζατε μαπα.Θα συμφωνούσα με την Θεοπούλα!
-
Πάντως η γνώμη μας για το τι είναι όμορφο, ωραίο, θελκτικό κλπ είναι προσωπική και δεν αποτελεί θέσφατο και κανόνας για όλους.
Πχ το Megane II που λέει ο cosneo εμένα μου άρεσε και σίγουρα άρεσε σε πάρα πολλούς ακόμα γιατί το αυτοκίνητο έκανε μια άκρως επιτυχημένη πορεία στις αγορές της Ευρώπης, κάποια στιγμή έφτασε να είναι το πρώτο σε εισαγωγές αυτοκίνητο στην Γερμανία.
Επίσης (αν και άσχετο) δεν είχα ακούσει ποτέ κανένα να λέει το καινούργιο Polo άσχημο όπως το θεωρεί ο Thomas_C200K, εμένα μου αρέσει και σε πολλούς άλλους φυσικά.
Οπότε άκρη δεν βγάζουμε ο καθένας έχει την γνώμη του και σίγουρα οι εταιρείες το έχου ψάξει το θέμα και προσαρμόζουν τα σχήματα τους κοντά στα θέλω των πελατών.Το θέμα με το Vel Satis προσωπικά για μένα δεν ήταν η ασχήμια του. Έχω ταξιδέψει με Vel Satis και σαν οδηγός και σαν επιβάτης και μπορώ να πω ότι στο δρόμο ήταν άψογο.
Αλλά προσπαθούσε να μπει σφήνα σε μια κατηγορία με μεγάλους αντιπάλους (BMW 5, Merdedes E ) με φτηνό τρόπο.
Δηλαδή όσο και καλή οδική συμπεριφορά να έχεις δεν μπορεί να κλέψεις πελάτες από τους Γερμανούς χρησιμοποιώντας χερούλια, διακόπτες, χειριστήρια επιπέδου CLIO, γιατί αυτό στην ουσία έκανε το Vel Satis. -
Στα περι γούστου συμφωνω!
Στα περι κοινών εξαρτηματων επίσης συμφωνώ. Το ειδα και προσωπικα σε πολλά μοντέλα της Renault, της Nissan αλλά και της Audi. Και μαλιστα ... απο το φτηνότερο στο ακριβότερο μοντέλο! Δεν το θεωρω παντως κακο αυτο και πιθανό δεν ειναι και αιτια αποτυχίας! Και η ΜB το έκανε αυτο απο την Α class στην Ε!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Η εξωτερική του εμφάνιση ... μονο για 'προεδρικο' σε παρέλαση άντε και για γαλλους καλεσμένους σε βασιλικό γάμο!Επικό τρολλάρισμα των Άγγλων στους Γάλλους! Οι Βρετανική Βασιλική Οικογένεια να καταφθάνει με Rolls Royce και Bentley και τα γαλλάκια με Vel Satis!
γρήγορο
Ε όχι και γρήγορο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
γρήγορο
Ε όχι και γρήγορο.
Αλεξανδρε για τα δεδομενα του ειναι. Πανω απο 200 αλογα και με βαρος κατι παραπανω απο το QQ μου!!!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Εγώ δεν θα απαντήσω πάντως
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Εγώ δεν θα απαντήσω πάντωςΑφου επαθες τα απανωτα εγκεφαλικα αυτο θα ελειπε να απαντησεις κιολας
Παντως σου ανεφερα και το Renault Espace που ειδα νωριτερα και πηγα να σε χασω και απο την τηλεφωνικη γραμμη -
Ε νταξ τώρα
-
παντως αν δεν κανω λαθος, στα Γαλλικα προεδρικα ανακτορα, εχει παρει το ματι μου μονο κατι C6
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
γρήγορο
Ε όχι και γρήγορο.
Αλεξανδρε για τα δεδομενα του ειναι. Πανω απο 200 αλογα και με βαρος κατι παραπανω απο το QQ μου!!!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Με τα δεδομένα της κατηγορίας δεν είναι. Τα πραγματικά γρήγορα μεγάλα σαλούν πολυτελείας είχαν 350+ άλογα και 0-100 σε 6, όχι σε 8,5!
-
Το VelSatis είναι μεγαλομεσαίο Αλέξανδρε όχι μεγάλο
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Το VelSatis είναι μεγαλομεσαίο Αλέξανδρε όχι μεγάλοΜε την αντίστοιχη 5άρα (Ε60) το συγκρίνω Ορέστη. Σωστή κατηγορία δεν είναι;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
γρήγορο
Ε όχι και γρήγορο.
Αλεξανδρε για τα δεδομενα του ειναι. Πανω απο 200 αλογα και με βαρος κατι παραπανω απο το QQ μου!!!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Με τα δεδομένα της κατηγορίας δεν είναι. Τα πραγματικά γρήγορα μεγάλα σαλούν πολυτελείας είχαν 350+ άλογα και 0-100 σε 6, όχι σε 8,5!
Καλά! Δεν ειναι!
RENAULT FORUM