-
Καλησπερα.
Δε ξερω αν ειμαι στο σωστο θεμα αλλα αν ειναι λαθος παρακαλω τους μοντ να μεταφερουν το ποστ στο σωστο θεμα.
Αγορασα λαμπακια led (για τη πινακιδα πισω και για τη πλαφονιερα) και εχω ενα προβληματακι με αυτο της πλαφονιερας.Ειναι 39 χιλιοστων με 6 προβολακια απανω και φωταει πολυ ωραια!Το προβληματακι ειναι οτι οταν ο διακοπτης βρισκεται στη θεση που ειναι να αναβει οταν ανοιγουν οι πορτες, οταν στην ουσια σβηνει η πλαφονιερα,το συγκεκριμενο λαμπακι εχει ακομα φως δηλαδη περναει ρευμα αλλα πολυ μικρης φωτεινοτητας ισα που φαινεται.Και ρωταω εγω τωρα γιατι αναβει?Το προηγουμενο που ειχε δε παρεμενε ανοιχτο (αλογονου) οπως κανει αυτο.Λογικα τραβαει καποιο Α ρευμα αλλα αυτο ειναι ικανο ας πουμε να μου ριξει τη μπαταρια αν το αφησω ενα βραδυ ετσι και παραπανω που καθεται το αυτοκινητο?Οποια γνωμη χρησιμη ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!
-
Βασικα τα εχω βαλει.Τωρα για παρανομα δε ξερω παντος φωτανε καλυτερα απο τα μαμα.Επισης ακριβοπληρωσα στην ουσια το led για τη πλαφονιερα για να φωταει πολυ και οντως φωταει παρα πολυ δηλαδη οσο ηθελα αλλα εχω αυτο το προβλημα!
-
Μαλιστα.Παιζει ρολο οτι τα led χρειαζονται πολυ λιγη ενεργεια για να φωτισουν, και οτι ισως η λαμπα αλογονου τραβαγε καποιο ρευμα αλλα δεν ηταν αρκετο για να φωτισει ενω η led με αυτη την λιγη εστω ταση να φωταει?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Μαλιστα.Παιζει ρολο οτι τα led χρειαζονται πολυ λιγη ενεργεια για να φωτισουν, και οτι ισως η λαμπα αλογονου τραβαγε καποιο ρευμα αλλα δεν ηταν αρκετο για να φωτισει ενω η led με αυτη την λιγη εστω ταση να φωταει?Μπορεί κι αυτό. Μπορεί να υπάρχει κάποια μικρή απώλεια και γι αυτό. Δοκίμασε με κανενα βολτόμετρο/αμπερόμετρο να δεις αν περνάει ρεύμα
-
Ο χρήστης MIXOStsi έγραψε:
Μαλιστα.Παιζει ρολο οτι τα led χρειαζονται πολυ λιγη ενεργεια για να φωτισουν, και οτι ισως η λαμπα αλογονου τραβαγε καποιο ρευμα αλλα δεν ηταν αρκετο για να φωτισει ενω η led με αυτη την λιγη εστω ταση να φωταει?
Μπορεί κι αυτό. Μπορεί να υπάρχει κάποια μικρή απώλεια και γι αυτό. Δοκίμασε με κανενα βολτόμετρο/αμπερόμετρο να δεις αν περνάει ρεύμα
Τελικα ειναι φυσιολογικο απο οτι εμαθα.Και ο λογος αυτος που εξηγησα ποιο πανω δηλαδη χρειαζονται πολυ λιγοτερη ενεργεια για να αναψουν που για τη πυρακτοσεως ουτε καν που τη συγκινει.
Μια αποψη απο τα φωτα της πινακιδας.
-
αν αναβουν λιγο τα λεντ συμαινει πως το αμαξι εχει χρονοκαθυστερηση στην πλαφονιερα.μονο τα παλια που ειχαν διακοπτη στις πορτες ον οφφ δουλευουν με τα λεντ.ολοι βλεπω εχουν καυλα με το λευκο φως.προσωπικα ειχα κι εγω τετοια φωτα καποια στιγμη τα βαριεσε.τσαμπα τα λεφτα δινουμε ολοι για να εχουμε και καλα λευκο. οι πιο πολλοι βλεπουν τα αλλα αμαξια και χαζευουν τα φωτα τους στα φαναρια τη νυχτα και θελουν να βαλουν κι αυτοι.το παρατηρω καθε μερα ειδικα με τους αθηναιους.τα προβολακια φουλ αναμενα στην ιερα οδο νταλα καλοκαιρι λες και εχει εντονα καιρικα φαινομενα.και για του λογου το αληθες στην επαρχια αναλογικα πιο λιγα αμαξια εχουν προβολακια σε σχεση με την πολη εντελως αναποδο!!
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Γενικα στο θεμα φωτα την αυτοκινηση, ειμαστε ΑΧΡΗΣΤΟΙ. Εδω βλεπεις εκπαιδευτικα να κινουνται με αναμενα τα φωτα στασεως (απογευματακι).
**
Φώτα στάθμευσης:** Τα φώτα που χρησιμοποιούνται για να δεικνύουν
την παρουσία σταθμευμένου οχήματος.Φώτα oμίχλης: Tα φώτα τoυ oχήματoς πoυ χρησιμoπoιoύνται για τη βελ-
τίωση τoυ φωτισμoύ της oδoύ σε περιπτώσεις oμίχλης, χιoνόπτωσης, ραγδαί-
ων βρoχών, νεφών, καπνoύ ή κoνιoρτoύ.
yme.grΜια διόρθωση: η μικρή σκάλα λέγεται «φωτα θέσεως» και χρησιμοποιείται για να δείχνει τη ΘΕΣΗ του οχήματος στο δρόμο, ασχέτως αν αυτό κινείται ή είναι σταθμευμένο.
Η μικρή σκάλα βοηθάει πολλές φορές παίζοντας το ρόλο των φώτων όγκου (που δε διαθέτουν τα αυτοκίνητα στην ευρωπαϊκή αγορά): κινείται κάποιος με τη μεσαία σκάλα καμένη στο ένα φανάρι (δε σχολιάζω αν είναι σωστό ή όχι, έστω ότι κάηκε μόλις την άναψε). Ο αντίθετα ερχόμενος μπορεί να διακρίνει από το φως θέσεως ότι τελικά είναι αυτοκίνητο αυτό που έρχεται και όχι μοτοσυκλέτα. -
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Ειλικρινα δεν θελω να ακουστω σαν ο κακος του φορουμ, αλλα τα λαμπακια led που αντικαθιστουν τα πυρακτωσεως δικαιολογημενα δεν εχουν πιστοποιηση (E-mark). Ο φωτισμος τους τωρα μπορει να ειναι ικανοποιητικος, ομως- Δεν ξερεις ποσο θα αντεξουν
- Δεν ξερεις τι χρωμα θα καταληξουν μετα απο μερικες ωρες χρησης (ω, ναι! γινεται και αυτο...)
3)Ξερεις οτι θα αρχισουν καποια στιγμη να αναβοσβηνουν (κλασικο, κατεβειτε βραδυ παραλιακη να δειτε τα καγκουραμαξα)
Αλλα και παλι λεω δεν θελω να ακουστω σαν ο κακος του φορουμ
(βασικα το σαλιο μου χαλαω, λαος δεν θα γινουμε ποτε..., παντα γιουφτοι)Φιλικα
Εχω στο αμαξι εδω και πολλα χρονια led στις ψειρες βεβαια οχι στη πινακιδα που εβαλα τωρα.Το μονο που εχω δει ειναι μια μεταβολη του χρωματος σε λιγο ποιο μπλε στα φαναρια μεσα που λογω των λαμπων αλογονου που εχει το φαναρι εχουν αρχισει να κιτρινιζουν λιγο.Επισης αυτα που αναβοσβηνουν φταιει κατι στη δομη της λαμπας δηλαδη εχει ενα καλωδιακι που με τον καιρο μπορει να κοβεται σιγα σιγα.Ειχα παρει και παλιοτερα για τη πινακιδα και ειχαν αυτο το προβλημα της δομης τους και οταν επεφτα σε λακουβα γινοταν αυτο!
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Γι' αυτο το λογο αλλωστε ανάβουν και μαζι(οταν αναψεις τα διασταυρωσεως ανάβουν και τα θεσεως)
ΑΛΛΑ ΔΕΝ κινεισαι με τα στασεως-θεσεως (οπως θες πες τα).
Η λογικη ειναι απογευματακι-εχει φως-αναβω τα μικρα ειναι ΛΑΘΟΣ.
Θες να το πιστεψεις πιστεψε το. Δεν θες..... (αντε γιατι θα φαω μπαν)
Η επιθεση δεν ειναι προσωπικη, γενικα τα λεω.Δεν παίρνω τίποτε προσωπικά, κουβέντα κάνουμε. Αυτό που προσπαθώ να καταλάβω είναι γιατί το να ανάψει κάποιος τα φώτα θέσης το απόγευμα το θεωρείς λάθος. Τα φώτα διασταύρωσης πρέπει να ανάβουν μετά τη δύση του ηλίου (για να βλέπεις πλέον πού πας) ή σε δυσμενείς συνθήκες ορατότητας (για να γίνεσαι άμεσα αντιληπτός). Αυτή τη στιγμή που γράφω και με δεδομένη μια ελαφριά συννεφιά έξω από το παράθυρό μου, θα μπορούσα να ανάψω και μόνο τα μικρά και πάλι θα ήμουν ένα κλικ πιο εύκολα αντιληπτός από τους υπόλοιπους. Τι λάθος κάνω στο συλλογισμό μου;
Για να ξεκαθαρίσω βέβαια, προσωπικά κυκλοφορώ στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων με τα φώτα διασταύρωσης αναμμένα την ημέρα, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών. Έχω παρατηρήσει ότι οι μαλακίες των άλλων οδηγών (πχ να αλλάξει κάποιος λωρίδα και να έρθει στη δική μου χωρίς φλας ενώ εγώ έρχομαι με αρκετή διαφορά ταχύτητας) τείνουν να εξαλειφθούν.
Αυτό που μου τη δίνει εμένα είναι όταν κάποιος είναι σταματημένος (πχ περιμένει κάποιον να κατέβει από σπίτι, αφήνει κόσμο, μιλάει στο κινητό κλπ) και ΔΕ σβήνει τα μεσαία φώτα. Σε μπερδεύει: στην ευθεία νομίζεις ότι κινείται, πριν από διασταύρωση νομίζεις ότι κάποιος έρχεται από τον κάθετο κλπ.
-
Οι νέες λυχνίες led, δεν είναι ενός τύπου. Λες για πού της θέλεις και σου δείδουν την κατάλληλη. Τραβάνε ελάχιστο ρεύμα, και ζουν τον τριπλό+ χρόνο από της ερυθροπυρώσεως. Από 01/01/13, δεν θα υπάρχει αυτοκίνητο χωρίς φώτα ημέρας, εάν τηρήσουμε τους νόμους!.....
Και σαφώς τα θέσεως αφορούν την ακινησία.
Τα ‘μεσαία’ είναι ποριάς και μόνον, και δεν σημαίνει ότι όταν ανάβεις για σινιάλο ανάβουν και αυτά σε όλα τα αυτοκίνητα!.
Τα μεγάλα ξέρουμε…..
Στην αγορά κυκλοφορούν 2 περίπου χρόνια τα ημέρας σε διάφορα σχέδια. 90% είναι led. Και αυτά είναι αυτά που είναι σαν φρύδια (η σαν ….δια!) γύρο από τα φανάρια εμπρός, μα υπάρχουν και άλλοι τύποι, οι όποιοι σίγουρα πρέπει να μπαίνουν στα άκρα του αυτοκινήτου εμπρός. Στην ουσία είναι σημείου και θέσης και όγκου. Αυτά έχουν ιδικό κύκλωμα, που όταν ανάβουμε τα θέσεως μειώνετε ο φωτισμός τους, διότι αλλιώς το βράδυ θα ενοχλούσαν.
Και με σούρουπο και όχι μόνον βράδυ, είμαστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούμε και τα μεσαία.
Δεν τα βγάζω από την κοιλία μου, μα σαφώς τα γράφει ΚΟΚ που βρίσκετε σε στάδιο βελτιώσεις των εγγραφών του, και συμπληρώματα. Ίδη έχει γραφτεί (και δεν έχει ανακινηθεί) και τα περί XENON….. μεγάλη αμαρτία…..
Συνιστώ να ακολουθείτε τους κανονισμούς και εν μέρη και της επιταγές του κατασκευαστή.
Τα led έχουν άδεια, και έτσι τα χρησιμοποιούν σαν πρώτης τοποθέτησης και τα εργοστάσια, όχι όλα βέβαια!.
Παλιότερα οι λάμπες είχαν μεγάλη αντοχή, μα υστερούσαν φωτισμού. Σήμερα εις βάρος της αντοχής τους και της τιμής τους είναι απείρως καλύτερες. Έτσι ο καθένας μας διαλέγει αναλόγως του γούστου και της τσέπης του.
Α. -
Είναι εγκληματίας αυτός που κυκλοφορεί την νύχτα με μια μεσαία καμένη. Δεν είναι δύσκολο να έχουμε μέσα στο αυτοκίνητο και μια καινούργια.
Α. -
Ο χρήστης ___ έγραψε:
ΜΑΣΤΟΡΑ, μας μπερδεψες!!!
ΔΕΝ ειπα οτι αναβοντας το σινιαλο αναβουν τα μεσαια. Αυτο γινεται κυριως στα γαλλικα, ΔΕΝ μας ενδιαφερει!!
Τα φωτιστικα σωματα, οι λαμπες και οτιδηποτε μα οτιδηποτε εχει να κανει με αυτοκινηση(ακομα και ο φορτιστης κινητου αναπτηρα) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ.
Η πιστοποιηση ειναι το E-mark.
ΣΗΜΕΡΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ:
1)Δεν υπάρχει ούτε μία λαμπα LED που να αντικαθιστα τις w5w (κοινως ψειρες) ή παρομοιες με πιστοποιηση. Ακομα και αξιολογοι κατασκευαστες (PHILIPS) φτιάχνουν led λαμπες ΑΛΛΑ λένε στα ψιλά γράμματα ότι δεν κάνουν για χρηση σε δρομο
(offroad use only, olny for styling purposes)(για τους αγγλομαθεις).
2) ΟΛΑ, ΜΑ ΟΛΑ τα οχηματα που ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ απο την 05/02/2012 υποχρεουνται να εχουν φωτα ημερας, τα ακριβα εχουν led, τα φτηνα πρυακτωσεως. Αυτο ΟΜΩΣ ΔΕΝ σημαινει οτι τα παλαια αυτοκινητα θα πρεπει να βαλουν εκ των υστερων.
3) υπαρχουν κατασκευαστες (βλεπε BMW ΣΕΙΡΑ 3 FACELIFT 2007-) που εχουν απο το εργοστασιο φωτα led στην πινακιδα. Αυτά εχουν πιστοποιηση και ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΑΣυμπερασμα, ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΟΤΙ ΠΡΟΕΒΛΕΨΕ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΖΕ.
ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Π Α Ρ Α Ν Ο Μ Η.ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ
1)υπάρχουν χωρίς ντουί.
2)εν άρχεις λες αλήθεια. Για τα παλιά περίμενε……
3)και εδώ έχεις δίκιο. Μα στο after market υπάρχουν επισήμως και εμπρός και πίσω φανάρια με led.
Και στο τέλος, εν αρχή δεν διαφωνώ…. Στο τέλος μου τα χαλάς. Πρέπει να καταλάβεις την λέξι βελτίωση. Η φτηνή αγορά οχήματος, σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ‘φυλακή’!. Αρκεί οι προσθήκες να είναι νομότυπες και σε καμιά περίπτωση ενοχλητικές.
Κάλο βράδυ.
Α. -
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Η φτηνή αγορά οχήματος, σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ‘φυλακή’!. Αρκεί οι προσθήκες να είναι νομότυπες και σε καμιά περίπτωση ενοχλητικές.
Κάλο βράδυ.Μαστορα, εδω ΟΚ εχεις δικιο. Αλλά πρεπει να προσεχει καποιος οταν αγοραζει φωτιστικα σωματα και λοιπα τετοια αξεσουαρ, να κοιτα να εχουν Ε-mark. Υπαρχουν κατασκευαστες οπως η HELLA που κανει φαναρια με LED. Αυτα εχουν πιστοποιησεις, αλλα βγαινουν για περιορισμενα μοντελα και ειναι ακριβα, καποιες φορες ποιο ακριβα απο τα γνησια. Εκει συμφωνω, οποιος ειναι μαγκας και εχει μερακι, να τα βαλει, αλλα πες στα καγκουρια οτι πρεπει να δωσουν οσο αξιζει το αμαξι τους για φωτα.....
Θα σου απαντησουν πως το κωλολεντακι απο τον παγκο του μαυρου κανει την ιδια δουλεια.Αντε βγαλε ακρη....
Προσωπικά δεν ψωνίζω από αράπικες.
Δεν ψηφίζω χρυσή αυγή!!!.... ΝΔ!!!!!!!!
Α. -
Έβαλα LED λάμπες στα φώτα στάθμευσης μπροστά και στα πίσω γιατί φωτίζουν λίγο περισσότερο (κάπως λιγότερο το φρένο), έχουν χαμηλή κατανάλωση και δεν καίγονται.
Τα πίσω φώτα έχουν ένα βαθύ κόκκινο που δεν ασπρίζει όταν πατάω το φρένο.
http://www.goodluckbuy.com/s25-1157-hig ... -lamp.htmlΤα μπροστινά φαίνονται πολύ περισσότερο αλλά έχουν το πολύ άσπρο χρώμα που δεν μου αρέσει.
http://www.shopledlightings.com/t10-1w3 ... -1429.htmlΈβαλα και στη πινακίδα (παίρνει Τ10). Φωτίζει ίδια αλλά με άσπρο φως.
Αν δεν είχαν αυτό το άσπρο χρώμα θα το θεωρούσα πολύ καλή αναβάθμιση.
Δεν έχουν κατανάλωση και δεν ζεσταίνονται.
Δεν στραβώνουν τους άλλους.Τώρα πρόσεξα ότι όταν γυρίσω το κλειδί της μηχανής ανάβουν λίγο τα πίσω φώτα στάσης, μικρότερη φωτεινότητα από το να ανάψω τα φώτα. Όταν βγάλω το κλειδί όλα είναι σβηστά.
Δεν πρέπει βάλεις μπλε led μπροστά ή φτηνά που δεν φωτίζουν καλά.
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Και εδω θελω να καταληξω αγαπητε, στο αντιθετο απο αυτο που περιγραφεις, οταν δηλαδη καποιος κινειται το σουρουπο και εχει τα μικρα μονο αναμενα, τοτε νομιζεις οτι ειναι σταθμευμενος. Εδω μονο διαφωνω με τη χρηση των συγκεκριμενων φωτων μονο.Με τιποτα ομως!! Αλλα και να το παθαινεις αυτο, θα ειναι μονο στα αντιθετως διερχομενα, οποτε κ παλι οφελεισαι! Κινειται δεν κινειται, καλυτερα να το διαπιστωσεις απο μεγαλυτερη αποσταση
-
Καλησπερα.
Υπαρχει καποιο site Ελληνικο που να πουλαει λαμπες αυτοκινητων παντος τυπου?Μου καηκε η μια των προβολεων ομιχλης και ψαχνω συγκεκριμενα h11.
Συγκεκριμενα βλεπω καλες τις http://www.saveltrade.gr/index.php?page ... t&Itemid=1 philips crystal vision.Αξιζουν αυτα τα λεφτα η τσαμπα θα τα δωσω?
-
Οκ ______ ευχαριστω πολυ!
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Στα φώτα ομίχλης έχει σημασία να μην βάλεις πολύ άσπρα φώτα ούτε πολύ δυνατά γιατί τότε δεν θα φωτίζουν σωστά όταν σου τύχει η ομίχλη.
ΑΑΑΑ δε το ηξερα αυτο. Αλλα και παλι θελω να τις αλλαξω δε μου αρεσει ο χρωματισμος τους συν οτι τα πανω φωτα ειναι bright white χρωματισμος και απο κατω ειναι η κιτρινιλα.
Μα το θέμα είναι ότι τα ομίχλης δεν τα ανάβεις ΧΩΡΙΣ ομίχλη οπότε:
- όταν δεν έχει ομίχλη δε σε νοιάζει τι χρώμα είναι οι λάμπες αφού δεν είναι αναμμένες
- όταν έχει ομίχλη δε σε νοιάζει τι χρώμα είναι οι λάμπες αρκεί να βλέπεις το δρόμο
Αν κυκλοφορείς σε άγνωστο δρόμο ή σε δρόμο με λακούβες, τις ανάβεις και χωρίς ομίχλη...
-
Τις αναβεις και οταν εισαι καγκουρας...
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Στα φώτα ομίχλης έχει σημασία να μην βάλεις πολύ άσπρα φώτα ούτε πολύ δυνατά γιατί τότε δεν θα φωτίζουν σωστά όταν σου τύχει η ομίχλη.
ΑΑΑΑ δε το ηξερα αυτο. Αλλα και παλι θελω να τις αλλαξω δε μου αρεσει ο χρωματισμος τους συν οτι τα πανω φωτα ειναι bright white χρωματισμος και απο κατω ειναι η κιτρινιλα.
Μα το θέμα είναι ότι τα ομίχλης δεν τα ανάβεις ΧΩΡΙΣ ομίχλη οπότε:
- όταν δεν έχει ομίχλη δε σε νοιάζει τι χρώμα είναι οι λάμπες αφού δεν είναι αναμμένες
- όταν έχει ομίχλη δε σε νοιάζει τι χρώμα είναι οι λάμπες αρκεί να βλέπεις το δρόμο
Αν κυκλοφορείς σε άγνωστο δρόμο ή σε δρόμο με λακούβες, τις ανάβεις και χωρίς ομίχλη...
Τα σωστά φώτα ομίχλης φέγγουν τόσο κοντά που δεν έχει κανένα απολύτως νόημα αν την δεις την λακκούβα στο μισό μέτρο. Ψευδαίσθηση είναι, άσε που μπορεί να είναι και χειρότερα καθώς έχεις μια έντονη πηγή φωτός πιο κοντά στα μάτια σου.
Σε σφιχτες στροφές βοηθάνε λίγο καθώς σου φωτιζουν πλάγια και βλέπεις λίγο περισσότερο τα όρια του δρόμου.
Βελτίωση στα φώτα;