-
2 μεγαλες εταιρειες,η μια στα σνακ και η αλλη στα αναψυκτικα,εκλεισαν για καινουρια τους εταιρικα τα C3 Diesel αντικαθιστωντας τα υπαρχοντα Corsa 1.2.Απο Ιουνη οι παραδοσεις και για κανα 2μηνο απο οτι φαινεται ανετη πρωτια της Citroen στις ταξινομησεις.
-
Δεν ξέρω αν βγάζει η Σιτροέν με αυτές τις τιμές, γιατί αν δεν βγάζει σύντομα θα αναγκαστεί να αναθεωρήσει προς τα επάνω, αλλά έχει κάνει γερό τζέρτζελο στην αγορά και θα συμπαρασύρει και άλλους. Καλό αυτό μεσούσης της κρίσης.
Το έχει οδηγήσει κανένας, μπορεί να σούρει τα πόδια του? Τα αλόγατα είναι λίγα. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν ξέρω αν βγάζει η Σιτροέν με αυτές τις τιμές, γιατί αν δεν βγάζει σύντομα θα αναγκαστεί να αναθεωρήσει προς τα επάνω, αλλά έχει κάνει γερό τζέρτζελο στην αγορά και θα συμπαρασύρει και άλλους. Καλό αυτό μεσούσης της κρίσης.
Το έχει οδηγήσει κανένας, μπορεί να σούρει τα πόδια του? Τα αλόγατα είναι λίγα.+1. Απο φιλους πωλητες που μιλαω(Opel,Fiat)η πρωτη κουβεντα οποιου μπει για Corsa η Punto diesel ειναι οτι η Citroen τα δινει τοσο!Εσεις γιατι πιο ακριβα?Και εκει αρχιζει η κουβεντα περι παλιου μοτερ και πολυ αργων επιδοσεων κτλ.
Αμεσα θα εχω απαντηση στο ερωτημα σου οσον αφορα την αποδοση του μοτερ αυτου. -
Αγοραζεις ομως C3 1.4diesel γιατι ειναι φθηνο και κατα γενικη ομολογια μια χαρα αυτοκινητο κι οχι για να πατας καθε μερα στα λιμανακια.
Αρα λογικη η ερωτηση του κοσμου στις λοιπες αντιπροσωπειες.
Και δεκτη η απαντηση των πωλητων που βλεποντας οτι χανουν, πρεπει με καποιον τροπο να προωθησουν το προϊον που πουλανε! -
Η citroen με την απελευθέρωση του diesel κατάφερε για συγκεκριμένο αριθμό παραγωγής κυρίως c3 και c4 χαμηλές εργοστασιακές τιμές, προκειμένου να δώσει με αυτό το τρόπο ώθηση στην εταιρεία και να σπρώξουν μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων. Δεν θα συνεχιστούν και πολλούς μήνες ακόμη αυτές οι τιμές.
-
πηρα το C3 disel για την συζυγο.
εχω κανει/καναμε περιπου 600km εως τωρα.το στρωνω οποτε δεν περναω τις 3000σαλ.
καλο σαλονι που μου αρεσει εμφανισιακα,καλος εξοπλισμος αλλα το radio cd ειναι ξεπερασμενο αισθητικα και γενικα συμπαθητικο για citroen.βεβαια τα 12000€ το κανουν best value και για αυτο το επελεξα.cruise control,ομιχλης,χειριστηριο στο τιμονι κτλ σε αμαξι 12.000€ δεν το περιμενα.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος αν και θα ερθω με update.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
πηρα το C3 disel για την συζυγο.εχω κανει/καναμε περιπου 600km εως τωρα.το στρωνω οποτε δεν περναω τις 3000σαλ.
καλο σαλονι που μου αρεσει εμφανισιακα,καλος εξοπλισμος αλλα το radio cd ειναι ξεπερασμενο αισθητικα και γενικα συμπαθητικο για citroen.βεβαια τα 12000€ το κανουν best value και για αυτο το επελεξα.cruise control,ομιχλης,χειριστηριο στο τιμονι κτλ σε αμαξι 12.000€ δεν το περιμενα.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος αν και θα ερθω με update.
Από κατανάλωση τι λέει?
-
μεχρι στιγμης και αναλoγα τον δρομο δεν εχει περασει τα 6 lt/100km.
βεβαια αν κατεβαινεις τον κηφησο προς ΣΕΦ θα δεις 4lt,ρολαριστες ταχυτητες παντα.Στο ανεβα θα δεις εως 5lt.βασικα στο ταξιδι δεν καινε τα μικρα diesel εως 140km.μεσα στην πολη αναλογα την κινηση θα δεις 5,5+lt.
-
Ο χρήστης antonisczt έγραψε:
Δεν ξέρω αν βγάζει η Σιτροέν με αυτές τις τιμές, γιατί αν δεν βγάζει σύντομα θα αναγκαστεί να αναθεωρήσει προς τα επάνω, αλλά έχει κάνει γερό τζέρτζελο στην αγορά και θα συμπαρασύρει και άλλους. Καλό αυτό μεσούσης της κρίσης.
Το έχει οδηγήσει κανένας, μπορεί να σούρει τα πόδια του? Τα αλόγατα είναι λίγα.+1. Απο φιλους πωλητες που μιλαω(Opel,Fiat)η πρωτη κουβεντα οποιου μπει για Corsa η Punto diesel ειναι οτι η Citroen τα δινει τοσο!Εσεις γιατι πιο ακριβα?Και εκει αρχιζει η κουβεντα περι παλιου μοτερ και πολυ αργων επιδοσεων κτλ.
Αμεσα θα εχω απαντηση στο ερωτημα σου οσον αφορα την αποδοση του μοτερ αυτου.Όλα στο ίδιο καζάνι βράζουν αν θέλουν να πουλήσουν πρέπει να κόψουν τις κλασσικές εξυπνάδες του πωλητή και να κατεβάσουν τις τιμές
-
Αυτο ακριβως. Να κατεβασουν τις τιμές και να αφήσουν τις εξυπναδες! Σημερα εμαθα για φιλο που παρήγγειλε καλοεξοπλισμένο C3 diesel σε τιμή ...
Μεχρι να ξεστοκάρουν τα ετοιμοπαραδοτα αυτοι ... οι αλλοι ας ψάχνουν δικαιολογίες! -
Ποια έκδοση παρήγγειλε και με ποια μηχανή;
-
Δεν γνωρίζω λεπτομεριες αλλα 1,4 diesel, με startstop, 6 αερόσακους κλπ μου είπε.
-
Ενδιαφέρον. Κοιτούσα το citroen.gr και είδα ότι οι εκδόσεις με τον καλό εξοπλισμό έχουν και το 'μεγάλο παρμπρίζ' που εκτείνεται και πάνω από τα κεφάλια. Άραγε έχουν βγει και άλλες εκδόσεις;
-
το πήρε φίλος μου αυτό.
το μείον του είναι δυστυχώς ο ψιλοαδύναμος κινητήρας.
το πήρε για να πηγαινοέρχεται καθημερινά από Χαλκίδα και μου είπε ότι μέχρι 120 είναι οικονομικό.
αν το πατήσεις πιο πάνω καίει... -
εεε 95 αλογα απο 1.4 βενζινη ειναι οκ για ατμοσφαιρα.
Φιλος το πηρε πριν 15 μερες (oxi megali orofi, kanoniki) και ακομη το στρωνει (μεχρι 4500 στροφες) με μεικτη 6.8, χειροκινητο 5-αρι. Ελπιζει οταν ανοιξει το μοτερ να πεσει κατω απο 6.5 φυσιολογικη οδηγηση.
Η κορη μου σε αυτοματο με τον ιδιο κινητηρα ειναι στα 7.5...για C3 1.4 βενζινη μιλαω
-
Λοιπον θα κανω 2 προβλεψεις για Μαιο...
- Κατω απο 3000 ταξινομησεις..
- Μες την 3αδα η Citroen με το C3!
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Λοιπον θα κανω 2 προβλεψεις για Μαιο...- Κατω απο 3000 ταξινομησεις..
- Μες την 3αδα η Citroen με το C3!
Θα κάνω πρόβλεψη για πρωτιά για citroen. Ίσως περάσει και το corsa
-
Στο πρωτο 15ημερο η Citroen ηταν αρκετα μπροστα, οπως και το C3, αν δεν αλλαξε κατι δραματικα θα μεινει ετσι αυτο.
-
Όσο υπάρχει η προσφορά ... Μετα άντε πάλι κατήφορος ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
παρολη την προσφορα, αν δεν μπαινει μεσα η σιτροεν, τοτε εκτιμω οτι θα τη συνεχισει διοτι
-
θα βγαζει απο τα σερβις εντος εγγυησης...και ισως την παει την εγγυηση στ 5-χρονια ωστε να ειμαστε υποχρεωμενοι να
τους τα δινουμε -
οσα πιο πολλα πουλαει ανεβαινει το κυρος της στην αγορα και βελτι¨ωνει τις σχεσεις της με τη μαμα εταιρεια ωστε
απολαμβανει εκπτωσεις και καλυτερη υποστηριξη.
Το θεμα (για την Σιτροεν) ειναι οτι αν μπουν και αλλες μαρκες σαυτο το σπιραλ ανταγωνισμου τιμης τοτε σιναι δωρον αδωρο
αλλα οσο παει.... -
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]