-
ΚΙΚΙΖΑ τι εννοείς να ανοιξεις δημοσίευσή μου;!
-
-
Η αλήθεια είναι πως και οι δύο απαντάτε με τον ίδιο τρόπο, ο Κίκιζας σε άλλα θεματα ο JBT στο συγκεκριμένο οπότε άκρη δεν βγαίνει.
Ρε άνθρωπε ξεκίνησες μια αντιπαράθεση με τον Κίκιζα πάνω στην κατανάλωση, πες μας μιας και είσαι κάτοχος πόσα στο διάλο λίτρα καίει το S2000 στα 100χλμ με νορμάλ χρήση και πόσα υπό πίεση.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
σορρυ για την ερωτηση αρχαριου,αλλα μουαγιεν τι ειναι ρε παιδες?Μουαγιέν=Μ.Ω.Τ.
Τι? Πως είπες? Τι είναι ΜΩΤ?
Μα καλά, από ποια στάνη μας ήρθες εσύ??? Μέση ωριαία ταχύτητα.
Πάντως, αυτά τα νούμερα, 11-12 μέση στην πόλη και 15-16 σε κυνηγητό. 17+ σε σκίσιμο, μια χαρά μου φαίνονται. Ρε τα τζαπόνια, είναι ωραίοι οι άτιμοι. Και πολυστροφία και 240 άλογα από 2.000 και ΓΑΜΩ τους κινητήρες εν γένει, και 'νορμάλ' νούμερα. Εμένα το 'σύγχρονο' τουρμπάτο των 200 με τον άμεσο και ότι άλλη μαλακία του βάλανε οι γερμανοί για να κοροϊδεύουν τις επίσημες μετρήσεις κατανάλωσης είναι σχεδόν στα ίδια. 11-12 στην πόλη. 15-16 σε κυνηγητό και 18-19 σε σκίσιμο εθνικής (γύρω στα 200 ΜΩΤ στη Κορίνθου-Αθηνών χαράματα). Στην πίστα βέβαια είναι γύρω στα 27-28 λίτρα η κατανάλωση.
-
Πάντως κάρτ υπάρχει παίδες για ένα τεστάκι.
Σοβαρά μιλάω.
(όχι το δικο μου, μη χαίρεστε)
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Η αλήθεια είναι πως και οι δύο απαντάτε με τον ίδιο τρόπο, ο Κίκιζας σε άλλα θεματα ο JBT στο συγκεκριμένο οπότε άκρη δεν βγαίνει.Ρε άνθρωπε ξεκίνησες μια αντιπαράθεση με τον Κίκιζα πάνω στην κατανάλωση, πες μας μιας και είσαι κάτοχος πόσα στο διάλο λίτρα καίει το S2000 στα 100χλμ με νορμάλ χρήση και πόσα υπό πίεση.
+1
Την ίδια ερώτηση έκανα κι εγω κι απάντηση δε πήρα...
-
μαλλον σε εχει σε ignore list κ επιλεγει ποτε θα διαβασει δημοσιευση σου..
παντως μεση ωριαια ταχυτητα δεν ειναι πολλα τα 190 χλμ/ω?η ειναι ιδεα μου?εκτος κ αν ''ταξιδευεις'' σε εθνικη για αρκετη ωρα..
επισης,το προβλημα με την ανοιχτη οροφη ποιο ειναι?ειναι δεδομενο για το σ2κ οτι με ανοιχτη οροφη εχει καλυτερη αεροδυναμικη.ψαξτε το βεντεο απο μπεστ μοτορινγκ,οπου αν θυμαμαι καλα μηχανικος της χοντα ειπε οτι σχεδιαστηκε ετσι ωστε να εχει καλυτερη αεροδυναμικη με χαμηλη την οροφη επειδη ειναι ροουντστερ κ πρεπει να οδηγειται ανοιχτο..υ.γ.
προφεσορα σε ευχαριστω!
μη με παρεξηγειτε τον αμπαλο ρε!δεν ξερω τετοιους ορους εγω,φλωρος ειμαι!παω να πιω το γαλα μου..
-
ΜΟΝΟ σε εθνική πιάνεις τέτοια ΜΩΤ. Αλλά και εκεί πρέπει να είσαι στο τέρμα γκάζι για να την φτάσεις με 200+ άλογα. Αθήνα-Κόρινθος, Αθήνα-διόδια Χαλκίδας πιάνεται όμως. Χωρίς ιδιαίτερη κίνηση βέβαια. Και χωρίς μέριμνα για ραντάρ.
Παρακαλώ.
-
αρα ειναι εφικτη αυτη η μουαγιεν(ψψψψψψψψψψψψ,το εχω ο πουστης..ειμαι μεγαλο μαγκα..ειμαι χερας να 'ουμ'!)
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Η αλήθεια είναι πως και οι δύο απαντάτε με τον ίδιο τρόπο, ο Κίκιζας σε άλλα θεματα ο JBT στο συγκεκριμένο οπότε άκρη δεν βγαίνει.Ρε άνθρωπε ξεκίνησες μια αντιπαράθεση με τον Κίκιζα πάνω στην κατανάλωση, πες μας μιας και είσαι κάτοχος πόσα στο διάλο λίτρα καίει το S2000 στα 100χλμ με νορμάλ χρήση και πόσα υπό πίεση.
η αντιπαράθεση δεν προλαβε να γίνει γιατι εστριψε σαν ΟΠΕΛ νωχελικά και ουσιαστικά πηγε ευθεία
ερωτησα αν αυτά που ελεγε ηταν δικες του εμπειρίες ή κλασικά αυτα που του ειπαν-διαβασε-σπουδασε στο πανεπιστήμιο του γιουτούμπ
το αν οι 4Τ πήραν το Σ, εκαναν 5 βολτες με το ποδι 100% στο πατωμα (άρα σαν να ηταν πιστα), πολυ φυσιολογικό το σχεδόν 16αρι. κι οπως προείπα, δεν εχω μπει πιστα με το Σ.
στις δικές μου γρηγορες βολτες βλέπω 2-3 λιτρα κατω σιγουρα. αλλά και καποιον θα πετυχω μπροστά μου (άρα μεχρι να τον περασω κοβω), και καποιο χωριο θα περασω (οχι πανω απο 50-60 δλδ) κλπ κλπ. επισης επειδή ακριβώς ειναι δρομος δε γίνεται να πηγαίνει συνεχεια στις 9000 σαλ. Οταν πηγαινα Ηγουμενίτσα εβλεπα 12αρια. εθνική σταθερά 160-180 και Κατάρα με αρκετή ορεξη
τη λιγότερη που εχω δει ειναι 8.5. φουλ φορτωμένο+ατομο και καθολου μα καθολου βιασύνη
ευτυχώς που τα παραθυρα δεν ειναι ιταλικά και κατεβαίνουν αυτόματα με το άνοιγμα της κουκούλας
@σιλάμπιε μονο για εθνική μιλαμε. από βενζινάδικο στο δρομο μεχρι την έξοδο. το αν με ανοιχτη την οροφή εχει καλύτερη αεροδυναμική δεν το ξέρω, 1η φορά το ακουω, χωρίς ωστοσο να το εχω ψαξει.
-
Άρα λες κάπου 11-13 μέση με νορμάλ χρήση σωστά?? Όπου νορμάλ χρήση στο συγκεκριμένο σημαίνει και κάνα άνοιγμα λόγω του ότι σε τρώει να το πατήσεις.
-
Eγω, ξαναλεω (και διευκρινιζω ουσιαστικα) πως οι μετρησεις που ανεφερα, εχουν να κανουν με το πρωτης γενιας S2000
και του γνωστου μου, κατοχου, που εβλεπε 13-14λιτρα συνηθως ΜΕΣΗ, και παραλληλα σχεδον ποτε κατω απο 11λιτρα (παντα για μεση μιλαμε, ταξιδι ΜΟΝΟ μπορουσε να δει 8-9λιτρα, αλλα δεν αναφερθηκα ποτε σε μιας μεμονομενης συνθηκης μετρηση...).
Παραλληλα παρεθεσα και δημοσιευση των 4τροχων σε στριφτερη διαδρομη με αναβαση και καταβαση, σαφως και υπηρχε πιεση στο μεγαλυτερο ποσοστο της διαδρομης, με μεση καταναλωση εκει να καταγραφεται στα 15,7λιτρα, με το δευτερης γενιας, τοτε που εβγαιναν και σε γαλαζιο μεταλλικο.Για επομενης γενιας S2000, -απο 2004 και μετα εαν θυμαμαι καλα-, δεν γνωριζω περα απο τα αποτελεσματα της μετρηση των 4τροχων...
-
To ίδιο μοτερ δεν ήταν απλά f/l ??
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
To ίδιο μοτερ δεν ήταν απλά f/l ??Νομιζω ειχε καποιες μικρες επαναρυθμισεις στην χαρτογραφηση. Επισης -αυτα με καθε επιφυλαξη- μου εχει ειπωθει απο κατοχο RX-8 (παλαιοτερα με κιτ turbo της greddy και και αλλα περιφερειακα καλουδια amemiya...) οτι σε πατημα που ειχε κανει με fully stock S2000 pre fl , αλλα και με αλλα, after fl, υπηρχε διαφορα υπερ του νεου (2λιτρο παντα οχι τα εισαγωγης 2.2...) μετα την 3η σχεση...Το pre fl δεν στεκοταν διπλα στο -τοτε τουρμπισμενο RX-8 με το 6αρι σασμαν του cosmos-, πουθενα, το fl ομως μετα την 3η στεκοταν αρκετα καλυτερα σε σχεση με το παλαιο, και οριακα κοντα με το συγκεκριμενο RX-8...
-
Καλά κάτι τέτοιες κόντρες του κώλου εγώ δεν τις πιστεύω. Όσο και να τα αλλάξαν πάντως η κατανάλωση άντε να είχε διαφορά 1 λίτρο. Τα 11-12 λίτρα πάντως δεν μου φαίνονται πολλά για τέτοιο αυτοκίνητο αν και πιστεύω πως με οικονομική οδήγηση θα μπορούσε να πάει και στο 10. Με αλλαγές στις 2500 σαλ και με το βάρος που χει τι διάλο, πόσα να κάψει, ούτως η άλλως το συγκεκριμένο μοτέρ βγάζει τη δύναμή του πολύ ψηλά.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Καλά κάτι τέτοιες κόντρες του κώλου εγώ δεν τις πιστεύω. Όσο και να τα αλλάξαν πάντως η κατανάλωση άντε να είχε διαφορά 1 λίτρο. Τα 11-12 λίτρα πάντως δεν μου φαίνονται πολλά για τέτοιο αυτοκίνητο αν και πιστεύω πως με οικονομική οδήγηση θα μπορούσε να πάει και στο 10. Με αλλαγές στις 2500 σαλ και με το βάρος που χει τι διάλο, πόσα να κάψει, ούτως η άλλως το συγκεκριμένο μοτέρ βγάζει τη δύναμή του πολύ ψηλά.Εμενα ο τυπος που ειχε το πρωτης γενιας, ανεφερε χαρακτηριστικα, μεση 13-14λιτρα ΣΥΝΗΘΩΣ.
Εαν ειχε κυριως το αυγο κατω απο το ποδι -παλι για μεικτες συνθηκες, πολη, ταξιδι, που και που κανα γκαζι-, εβλεπε
και κανενα 11αρι. 8,5αρια παντως ΜΟΝΟ σε ταξιδια...
Δεν ξερω για αλλους αλλα ΣΗΜΕΡΑ, για εμενα, ακομα και τετοιας κατηγοριας ιπποδυναμη, τα 13-14λιτρα μεση (χωρις τρελα γκαζια, κοφτες και κηνυγητα) δεν μου ακουγονται λιγα. Στα κυνηγητα τα 15-17λιτρα ειναι δεδομενα.
Εαν εσας σας ακουγονται 'νορμαλ', παω πασσο...P.S Σιγουρα ειναι καλυτερα απο την βενζινορουφηχτρα το RX-8 που εχει μεση, 16-17λιτρα...Αλλα να μην λεμε οτι 'δεν καιει' κιολας το αλλο στα 13-14λιτρα χωρις ιδιαιτερο σκισιμο...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
και επειδη απο μαγκες πληκτρολογιου εχω μπουχτισει, οποτε και σε οποια πιστα καρτ θελεις, βρισκουμε ενα μτχ αγωνιστικο, να δουμε ποσο μεσοκοπος ειμαι εγω, και τι 'βλασταρι' εισαι εσυ, με τα αυτοκολλητα σου, και την ξεπερασμενη τραγελαφικη τρολλιστικη συμπεριφορα σου...Να το ανοίξω...
Να μην το ανοίξω...Έχω να πω πάντως ότι είχα την ΤΕΡΑΣΤΙΑ τιμή να δω τον τσακ νόρις του φόρουμ να πιλοτάρει (ταλαιπωρεί) αγωνιστικό καρτ...
-
Μια και ρωτατε για πιστα, στα Μεγαρα με ενα ρεζερβουαρ εμεις βγαλαμε 140χλμ. Απο full μεχρι λαμπακι.
Σε νορμαλ χρηση, εγω εχω δει 10-12χλμ, αλλα παιζει αναλογα και με το πως οδηγεις. Εγω αλλαζω χαμηλα και προσεχω το γκαζι, ο αδερφος μου που ειναι πιο 'κανιβαλος' τρωει 1-2 λιτρα παραπανω.
Νορμαλ χρηση = χαλαρη οδηγηση σε δρομο χωρις πολυ κινηση.
Η καταναλωση ελαστικων ειναι αλλο καπελο και εξαρταται επισης πολυ απο το πως οδηγεις. Και απο το ποσο φοβασαι... -
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Μια και ρωτατε για πιστα, στα Μεγαρα με ενα ρεζερβουαρ εμεις βγαλαμε 140χλμ. Απο full μεχρι λαμπακι.
Σε νορμαλ χρηση, εγω εχω δει 10-12χλμ, αλλα παιζει αναλογα και με το πως οδηγεις. Εγω αλλαζω χαμηλα και προσεχω το γκαζι, ο αδερφος μου που ειναι πιο 'κανιβαλος' τρωει 1-2 λιτρα παραπανω.
Νορμαλ χρηση = χαλαρη οδηγηση σε δρομο χωρις πολυ κινηση.
Η καταναλωση ελαστικων ειναι αλλο καπελο και εξαρταται επισης πολυ απο το πως οδηγεις. Και απο το ποσο φοβασαι...Αν το 50αρη ρεζερβουαρ του εβγαλε 140κμ, πες οτι εμειναν και καμια 10αρια μεσα, ειχε μια καταναλωση περι τα 29λτ/100κμ. Σωστο ειναι;
Βεβαιως, πιο σωστο θα ηταν η μετρηση να γινοταν μετα συμφωνα με το ποσα λιτρα μπηκαν στο ρεζερβουαρ.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Σωστο θα ηταν να το ξαναγεμισουμε αλλα ειχαμε ξεμεινει απο λεφτα και βαλαμε ισα ισα για να παμε σπιτι...
Δε νομιζω να ειχαν μεινει 10λιτρα μεσα. Το λαμπακι αναβει στα 10 τελευταια λιτρα? Ή σε λιγοτερα...?
Γενικως εχει σημαντικη αποκλιση στο ποσο καιει σε σχεση με τις περιοχες σαλ που κινεισαι. Ακομα και σε ταξιδι, κατω απο τις 6000 (με 6η εννοειται), εισαι αρκετα καλα, μολις τις περασεις η καταναλωση δεν αυξανεται πολυ.
Για το χαρακτηρα του παντως, εγω το θεωρω καλο (καταναλωσιακα εννοω παντα... )
Mazda RX-8 ή Honda S2000 (μεταχειρισμένα)