-
Κάτι σε Citroen ίσως η οποία αυτό το διάστημα παίζει τρελές προσφορές σε diesel.
Πχ C3, C3 Picasso, C4
Αλλά από 14.500-16.500 βρίσκεις αρκετές εκδόσεις των παραπάνω ανάλογα με τις ανάγκες σου σε χώρους, ειδικά c3 picasso και c4 θα σε καλύψουν πολύ καλά σε χώρους.Επίσης αν σε καλύπτουν σε χώρους Clio 1.5 DCi με 90 ή 105 ίππους από 13.500-15.000 ή Corsa 1.3 95 hp στα 14.500 περίπου
-
Καταρχήν σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας ,
Το Clio και το Corsa μου είναι μικρά , το C4 ίσως να με εξυπηρετούσε αλλά έχω ένα δισταγμό με την Citroen.
Θα κάνω και ένα test drive σήμερα και θα επανέλθω. -
Βάζεις και μια επέκταση εγγύησης στο citroen μέχρι τα 5 χρόνια και δεν σκας για τίποτα.Νομίζω το test drive θα σε ικανοποιήσει αρκετά.
Παίζει επίσης και το Megane facelift 1.5 DCi 110 hp σε μικρομεσαίο diesel αλλά ανεβαίνει κοντά στα 17. Και είναι χωρίς τέλη και έχει απευθείας 5χρόνια εγγύηση.
-
Ο χρήστης STAY_ALIVE έγραψε:
Λόγω βιασύνης έγραψα σε λάθος ή περίπου λάθος topic την ερώτηση μου οπότε την τοποθετώ στο σωστο (αν θέλουν οι διαχειριστές μπορούν να σβήσουν την προηγούμενη)
..................................
Αποφάσισα να δώσω το αυτοκίνητο μου Hyundai Coupe 1600 του 06 (για την ακρίβεια ακόμα δεν έχει φύγει) για να πάρω κάτι πιο οικογενειακό (λόγω γάμου κτλ) δλδ ευρύχωρο και πιο οικονομικό σε κατανάλωση. Πήγα σήμερα στην ΒΙΑΜΑΡ και είδα το Fabia Reflex Scout 1.2 TDI (75Hp και 18 κιλά ροπή) η τιμή με το κλειδί στο χέρι είναι 14.500 περίπου. Από χώρους είναι αρκετά καλό και η ποιότητα του εσωτερικού σε καλά επίπεδα το δίλλημα μου είναι σχετικά με την απόδοση του κινητήρα, αν δλδ θα με καλύπτει ο κινητήρας ή θα πρέπει να πάω στον 1.600 (105Hp και 25κιλά ροπή) αυξάνοντας βέβαια το κόστος απόκτησης κατά 2.000€ και πιθανών την κατανάλωση (λέω πιθανών γιατί ο 1200αρης θα πιέζεται περισσότερο άρα θα αυξάνεται η κατανάλωση). Θα μπορώ να κινηθώ στην εθνική με μια ταχύτητα 120 χλμ και φορτωμένος πράγματα?
Sorry αν σας κούρασα.
Υ.Γ.
Το κόστος αγοράς είναι σημαντικός παράγωντας για μέναΤο οctavia 1.6 tdi comfort ξεκινά από τα 15990€,το 1.2 tdi μακριά γενικά είναι πολύ τραχύ και θορυβώδες σαν μοτέρ,είναι και τρικίλυνδρο με μακριές σχέσεις άστα να πάνε.Εξαιρετική επιλογή το c4 1.6 hdi trend plus(14500€) .
-
Καλησπέρα,
εγώ ενδιαφέρομαι για το roomster και οδήγησα το fabia το 1.2 της προάλλες και με ικανοποίησε πλήρως.
Νομίζω ότι παίζει ρόλο και τι οδηγός είσαι και τι οδηγούσες πριν.
Τώρα εγώ έχω ένα vw vento 96'...
Αφήστε που τα 3000 ευρώ παραπάνω είναι πολλά για μένα... -
Εχει γραφτεί πολλές φορές ότι η διαφορά τιμής αγοράς ενός diesel έχει νόημα αν μιλάμε για πολλά χιλιόμετρα το χρόνο, πρακτικά πάνω από 20.000.
Πόσο μάλλον αν βάλεις στη σύγκριση και κάποιο ελαφρώς μεταχειρισμένο όπου η διαφορά τιμής θα καλυφθεί μετά από δέκα χρόνια.
Δες το δικό μου στην παρακάτω αγγελία, είναι σχεδόν καινούργιο και είναι άριστο, δεν θα τολμούσα να εκτεθώ σε ένα φόρουμ που είμαι 10 χρόνια μέλος μόνο και μόνο για να σπρώξω το αμάξι μου. Είναι εντάξει και καλύτερα να το πάρει άνθρωπος μέσα από το φόρουμ. Περισσότερα από κοντά ή στο τηλέφωνο. -
Καλημερα στο forum. Εχει κανεις προσωπικη αποψη για το Fabia 1.2 Tdi; Ενδιαφερεται φιλη για αγορα καινουργιου σ'αυτη την κατηγορια μεγεθους ,κανει τουλαχιστον 15000χλμ. ετησιως και δεν εχει 'αγωνιστικες ' απαιτησεις. Θελει κατι οικονομικο οσο γινεται στην αγορα αλλα και στην καταναλωση και στο κοστος χρησης (...πρωτοτυπο)
-
Ο χρήστης ThanosL έγραψε:
Καλημερα στο forum. Εχει κανεις προσωπικη αποψη για το Fabia 1.2 Tdi; Ενδιαφερεται φιλη για αγορα καινουργιου σ'αυτη την κατηγορια μεγεθους ,κανει τουλαχιστον 15000χλμ. ετησιως και δεν εχει 'αγωνιστικες ' απαιτησεις. Θελει κατι οικονομικο οσο γινεται στην αγορα αλλα και στην καταναλωση και στο κοστος χρησης (...πρωτοτυπο)Τα φτηνότερα ντίζελ(κάτω από 12000€) της μικρής κατηγορίας είναι τα εξής 3.
1.citroen c3 1.4 hdi 70ps(10990)
2.hyundai i20 1.4 crdi 90ps(11540)
3.skoda fabia 1.2 tdi 75ps(11590)
Όλα τα υπόλοιπα(fiesta,clio,yaris,corsa,punto,aveo,ibiza,polo,208) είναι 2000€ τουλάχιστον ακριβότερα.Ωστόσο το 1.2 tdi μοτέρ του ομίλου δεν είναι και ότι καλύτερο.Αργό,με μικρό φάσμα λειτουργίας(2000 σαλ-3500 σαλ),και θορυβώδες και με κραδασμούς(είναι και 3-κύλινδρο).Για μένα όχι.Το c3 1.4 hdi και αυτό αργό και με μικρό φάσμα λειτουργίας αλλά πιο πολιτισμένο σε λειτουργία.Στα συν το στάνταρ esp και ότι δεν πληρώνει τέλη,ενώ είναι και πιο φρέσκο σαν μοντέλο από τη fabia.Η καλύτερη επιλογή πάντως σε αυτά τα λεφτά είναι το i20 που είναι πολύ πιο σβέλτο(90 άλογα,22,4 ροπή αντί 17 των άλλων 2,και το μόνο με 6άρι κιβώτιο ).Και αυτό έχει στάνταρ esp,είναι 5άστερο στην παθητική(το fabia 4άστερο )αν και πληρώνει ετήσια τέλη 100€.Για μένα ξεκάθαρα το i20 1.4 crdi.Πολύ πιο ολοκληρωμένο και με τιμή-θαύμα.Μπορεί να δει και το twingo 1.5 dci trend σε αυτά τα λεφτά(μέχρι 12000€).Πιο μικρό σε διαστάσεις,δεν πληρώνει τέλη και είναι αρκούντως δυνατό και ίσως το βρει γλυκούλι στο μωβάκι χρώμα . -
Ευχαριστω καταρχην γισ την αμεση απαντηση. Να διευκρινησω οτι το budget της δεν εινσι αυστηρα τα 12000. Εχει περιθωριο να δωσει κατι παραπανω στην αγορα αλλα να μην μπλεξει με ακριβα τελη , συχνα τραβηγματα στο συνεργειο (εντος η εκτος εγγυησης) η πολυ ακριβα service και καταναλωση καυσιμου.
Υ.Γ Οδηγωντας πριν απο καμια 2ετια Citroen C2 η C3 (δε θυμαμαι ) μιας φιλης , η ποιοτητα του εσωτερικου και του σαζμαν μου ειχε κανει πολυ ασχημη εντυπωση. -
Ο χρήστης ThanosL έγραψε:
Ευχαριστω καταρχην γισ την αμεση απαντηση. Να διευκρινησω οτι το budget της δεν εινσι αυστηρα τα 12000. Εχει περιθωριο να δωσει κατι παραπανω στην αγορα αλλα να μην μπλεξει με ακριβα τελη , συχνα τραβηγματα στο συνεργειο (εντος η εκτος εγγυησης) η πολυ ακριβα service και καταναλωση καυσιμου.
Υ.Γ Οδηγωντας πριν απο καμια 2ετια Citroen C2 η C3 (δε θυμαμαι ) μιας φιλης , η ποιοτητα του εσωτερικου και του σαζμαν μου ειχε κανει πολυ ασχημη εντυπωση.Οντως τα προηγούμενα c2-c3 ήταν μέτριας ποιότητας αυτοκίνητα.Τα καινούρια citroen όμως(c3,ds3,c4,c5,ds4) είναι πολύ ανώτερα και βελτιωμένα ποιοτικά .Mπορείς να το δαπιστώσεις από κοντά.Αν μπορεί λοιπόν να ανέβει γύρω στα 14000€,εξαιρετικές προτάσεις είναι τα ford fiesta 1.6 tdci 95ps econetic(δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας,έχει καλές επιδόσεις και είναι πολύ καλό αυτοκίνητο συνολικά,τιμή 14093€ το 3-θυρο περίπου 14500 το 5-θυρο),το c3 1.6 e-hdi attraction 92ps(με πλούσιο εξοπλισμό,μοτέρ ίδιο με του fiesta 1.6 tdci και τιμή σούπερ 12970€,επίσης δεν πληρώνει τέλη),renault clio 1.5 dci energy 90ps(13500€ με τις προσφορές),fiat punto 1.3 mtj 85ps easy(13440€ με τις προσφορές,και με 0 τέλη).Ενα από αυτά για μένα.Κατα προτιμηση fiesta 1.6 econetic(το 1.4 tdci είναι πολύ πιο αδύναμο με 70 άλογα και στοιχίζει μόνο 800€ λιγότερο οπότε όχι) ή c3 1.6 hdi. Να ελέγξετε πάντως και το i20 1.4 crdi(έχει απίστευτη τιμή και πολύ καλό μοτέρ).
-
Παιδιά, χθες πήρα από την εταιρεία το clio dci 105 που σας είχα γράψει.Άργησαν λίγο να μου το φέρουν , τόσο που χρειάστηκε να διαμαρτυρηθώ ότι θα πάρω ....σβάρνα τα fora !
Λοιπόν, ακόμα γυρίζω γύρω από την πόλη για να συνηθίσω το κιβώτιο και την αξιοποίηση της ροπής. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές. Αθόρυβο, γρήγορο, σταθερό.Τα 180 με την 6η τα πιάνεις στον εθνικό με μεγάλη άνεση.Πρώτη φορά στη ζωή μου τα άλλα αυτοκίνητα πήγαιναν αργά !Δε σας λέω για τη γυναίκα μου, που κόλησε στο τιμόνι για να μην της το πάρω.Αυτή έχει ξετρελαθεί, άσχετη βέβαια με τα αυτοκίνητα, αλλά με καλό γυναικείο αισθητήριο για το τι είναι καλό !
Αλλά όπως και με τις γυναίκες , τα ελαττώματα σε ένα αυτοκόνητο τα βλέπεις σιγά - σιγά.Θα περιμένω κι άλλο να πω περισσότερα.
Θα επανέλθω λοιπόν μόλις κάνω μερικές εκατοντάδες μακρινά χιλιόμετρα και μάλιστα νύχτα , για να ακούσω και τον κινητήρα !Νάστε όλοι καλά για τις οδηγίες και τις πληροφορίες που μου δώσατε. Στάθηκαν πολύτιμες για την επιλογή του μοντέλου αυτού.
Μπάμπης
-
Καλοτάξιδο να είναι εύχομαι, και να το χαίρεστε πάντα όπως τώρα που είναι οι πρώτες μέρες!
-
Μια και ήδη το clio diesel 1.5 έχει νέο μοντέλο, πρέπει να πω και κάτι για να γελάσετε με τη βλακεία που μπορεί να κάνει και μια σοβαρή ακόμα αυτοκινητοβιομηχανία.
Λοιπόν, για να ανοίξεις την πόρτα του clio απλώνεις το χέρι τέρμα κάτω, κοντά στον άξονα στήριξης της πόρτας και πιάνεις το χερούλι να το τραβήξεις.
Ωραία, το τραβάς και η πόρτα ελευθερώνεται. Ωστόσο, το πόμολο για να κρατήσεις την πόρτα για να σου φύγει (αυτό που την πιάνεις για να την ξανακλείσεις), είναι ακόμα πιο μπροστά, στο βάθος των μεντεσέδων(τα λέω έτσι γιατί δεν ξέρω πώς τα λένε).Μέχρι να φτάσεις όμως το πόμολο, η πόρτα είναι μεγάλη τύχη αν δεν σου φύγει για να χτυπήσεις κανέναν περαστικό ή άλλο διερχόμενο αυτοκίνητο.Είναι κρίμα να γίνονται τόσο σοβαρά σχεδιαστικά λάθη. Αν ήμουνα διευθυντής της Renault αυτόν που έβαλε εκεί το πόμολο θα τον απέλυα την ίδια ώρα.
Εκτός αυτού, για να κλείσεις την πόρτα, τόσο κοντά που είναι το πόμολο στα στηρίγματα περιστροφής(μεντεσέδες) , πρέπει να έχεις μετάλιο στο ακόντιο. Ο πιο απλός νόμος που μαθαίνουν τα παιδιά από την Β' γυμνασίου είναι ότι η ροπή αυξάνει όσο πιο μακρυά από το υπομόχλιο ασκείται η δύναμη.
Χάρηκα που όταν είδα το νέο clio αυτό το απίθανο λάθος το διόρθωσαν. Λυπάμαι όπως που κάθε φορά που μπαίνω στο πολύ ωραίο αυτό αμαξάκι έρχομαι σε επαφή με ένα παιδαριώδες λάθος και αυτό με εξοργίζει.Σίγουρα , εσείς που έχετε μεγάλη εμπειρία στα αυτοκίνητα θα έχετε δει και άλλα περίεργα λάθη,ίσως και από πιο καλές εταιρείες, εξοργιστικά ανόητα λάθη , που θα θέλατε αν βλέπατε τον σχεδιαστεί να του δώσετε ευχαρίστως ...μια μπουνιά και μετά να τον κεράσετε ένα Καρδιτσιώτικο τσίπουρο(τράγιο) για να του περάσει!
Να είστε όλοι καλά !
Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel