Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 179
    • 180
    • 63 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    96693
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanos last edited by

      Χμ...

      Κοιταω τώρα και για πιο απλα μοντέλα της ferodo.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Τσέκαρε 2 μαγαζάκια που είναι αστέρια και σε τιμές και σε ταχύτητα παράδοσης...

        Premier factors και parts direct uk...ebay πάντα και δεν σου βάζω λινκ, γάτος είσαι θα τα βρεις...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          highfidelity last edited by

          Για νορμαλ αυτοκίνητα, ό,τι καλύτερο είναι τα νορμάλ τακάκια. Είναι φθηνά, δεν σφυρίζουν και δεν φθείρουν το δίσκο.
          Εγώ αφού έψαξα κάμποσο για τα πίσω στην 120i, τελικά έβαλα απλά Textar σαν τα μαμά (αλλά όχι τα μαμά, γιατί έχουν 50% πάνω ). Κόστος ανταλλακτικού + αισθητήρα φθοράς, κάτι λιγότερο από 90€ με ΦΠΑ.

          Οι ακριβές δισκόπλακες δεν θα κάνουν σχεδόν καμία διαφορά στο φρενάρισμα. Το τακάκι ναι, η δισκόπλακα μπα. Αλλά και πάλι, δεν αξίζει η διαφορά...

          Τα μεταλλικά μαρκούτσια ναι, αξίζουν, αλλά σε συνδυασμό με αλλαγή των υγρών με καλύτερα και φυσικά μόνον όταν πιέζεις τα φρένα σου συνεχόμενα. Αλλιώς ποιο το νόημα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefan147 last edited by

            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
            Για νορμαλ αυτοκίνητα, ό,τι καλύτερο είναι τα νορμάλ τακάκια. Είναι φθηνά, δεν σφυρίζουν και δεν φθείρουν το δίσκο.
            Εγώ αφού έψαξα κάμποσο για τα πίσω στην 120i, τελικά έβαλα απλά Textar σαν τα μαμά (αλλά όχι τα μαμά, γιατί έχουν 50% πάνω ). Κόστος ανταλλακτικού + αισθητήρα φθοράς, κάτι λιγότερο από 90€ με ΦΠΑ.

            90€ μόνο τα πίσω? Mintex και Textar ανήκουν στο ίδιο group πάντως. Μάλλον τα textar είναι τα premium του group.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thanos last edited by

              @Γρηγόρη.
              Δίσκους δεν θα έβαζα τίποτα ακριβούς, το αντίθετο... οι brembo είναι πιο φθηνοί απο της μαμα bmw.
              Τακάκια με βλέπω είτε για Textar είτε για την μικρή σειρά της ferodo είτε ακόμα και τα φθηνά της brembo.
              Σωληνάκια πέρα απο το καλύτερη αντοχή που σου δίνουν, σου προσφέρουν και καλύτερη αίσθηση. Αυτός είναι ο λόγος που τα θέλω (πέρα φυσικά απο την αντοχή μία στο τόσο).
              Υγρά εννοείται πως θα αλλάξω... και αυτό γιατί δεν ξέρω πόσο χρόνια τα είχε ο προηγούμενος ή αν έχουν αλλαχτεί και ποτέ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                @Thάnos
                Μερικές BMW έχουν ξεχωριστούς αισθητήρες φθοράς. Αν δεν σου ανάψει λαμπάκι δεν χρειάζονται ανανέωση. Αν σου ανάψει σημαίνει ότι έχουν φτάσει τόσο χαμηλά τα τακάκια που φθαρήκαν και οι αισθητήρες οπότε θέλουν και αυτοί αλλαγή αλλιώς το φωτάκι δεν σβήνει.

                Με τα σύγχρονα βαριά αυτοκίνητα αν δεν φρενάρεις συνετά είναι δυνατόν να οδηγήσεις ακόμα και βελτιωμένα φρένα στα όριά τους.
                Έχει συζητηθεί ότι σε BMW μπορείς να αυξήσεις την αντοχή των φρένων στα ζόρια αυξάνοντας τον αερισμό των εμπρός δίσκων όπως επιτυγχάνεται με την τοποθέτηση ειδικών αεραγωγών που προσφέρονται μαζί με τον βελτιωμένο εμπρός προφυλαχτήρα (Μ pack κλπ) ο οποίος διαθέτει και τις σχετικές οπές. Φαίνεται ότι, όπως αναφέρουν κάποιοι που προέβησαν στη βελτίωση αυτή, όντως κάνει διαφορά πχ σε παρατεταμένες καταβάσεις κλπ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  highfidelity last edited by

                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                  Για νορμαλ αυτοκίνητα, ό,τι καλύτερο είναι τα νορμάλ τακάκια. Είναι φθηνά, δεν σφυρίζουν και δεν φθείρουν το δίσκο.
                  Εγώ αφού έψαξα κάμποσο για τα πίσω στην 120i, τελικά έβαλα απλά Textar σαν τα μαμά (αλλά όχι τα μαμά, γιατί έχουν 50% πάνω ). Κόστος ανταλλακτικού + αισθητήρα φθοράς, κάτι λιγότερο από 90€ με ΦΠΑ.

                  90€ μόνο τα πίσω? Mintex και Textar ανήκουν στο ίδιο group πάντως. Μάλλον τα textar είναι τα premium του group.

                  Τακάκια και αισθητήρας φθοράς. Αλλάζονται μαζί πάντα είτε έχει φαγωθεί ο αισθητήρας είτε όχι.

                  Υπάρχουν και χειρότερα βέβαια, τα εμπρός που είναι εξαπίστονα BMW Performance (Brembo) είναι ακόμη πιο ακριβά!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanos last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                    Έχει συζητηθεί ότι σε BMW μπορείς να αυξήσεις την αντοχή των φρένων στα ζόρια αυξάνοντας τον αερισμό των εμπρός δίσκων όπως επιτυγχάνεται με την τοποθέτηση ειδικών αεραγωγών που προσφέρονται μαζί με τον βελτιωμένο εμπρός προφυλαχτήρα (Μ pack κλπ) ο οποίος διαθέτει και τις σχετικές οπές. Φαίνεται ότι, όπως αναφέρουν κάποιοι που προέβησαν στη βελτίωση αυτή, όντως κάνει διαφορά πχ σε παρατεταμένες καταβάσεις κλπ.

                    Εμένα έχει ήδη αυτό που λες...
                    Έχει 'σωλήνα¨ απο το κάτω μέρος του προφυλακτήρα, οπου καταλήγει στον θόλο, σε νοητή ευθεία με τον δίσκο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thanos last edited by

                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                      Υπάρχουν και χειρότερα βέβαια, τα εμπρός που είναι εξαπίστονα BMW Performance (Brembo) είναι ακόμη πιο ακριβά!

                      εξαμπίστον έχεις;!
                      Με τι διάμετρο δίσκου;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Τα μπροστά οκ δικαιολογούνται. Είναι και σχεδόν 2πλάσια από τα πίσω και έχουν να αναλάβουν και το 80% του φρεναρίσματος. Τα πίσω σου έχουν αισθητήρα φθοράς? Το Audi δεν έχει πίσω γι΄αυτό και τα πλήρωσα 68€ για 300αρηδες δίσκους που έχω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Ο χρήστης Thάnos έγραψε:

                          Υπάρχουν και χειρότερα βέβαια, τα εμπρός που είναι εξαπίστονα BMW Performance (Brembo) είναι ακόμη πιο ακριβά!

                          εξαμπίστον έχεις;!
                          Με τι διάμετρο δίσκου;

                          Ναι. 333mm
                          Τα μαμά ήταν 300 και μονοπίστονα προφανώς.

                          Τα μπροστά οκ δικαιολογούνται. Είναι και σχεδόν 2πλάσια από τα πίσω και έχουν να αναλάβουν και το 80% του φρεναρίσματος. Τα πίσω σου έχουν αισθητήρα φθοράς? Το Audi δεν έχει πίσω γι΄αυτό και τα πλήρωσα 68€ για 300αρηδες δίσκους που έχω.

                          Ναι, έχει αισθητήρες φθοράς εμπρός πίσω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thanos last edited by

                            Το βλέπω το παιχνίδι...
                            Όπως είπα και στον Μάνο, τα τακάκια είναι πολύ mainstream.
                            Θα βάλω σόλες παπουτσιών...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thanos last edited by

                              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                              Ναι. 333mm

                              Χμ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taurus last edited by

                                Και τα δυο μαζί 666!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  billakos-megane last edited by

                                  Γεια σας παιδια προσφατα αλλαξα τα μπροστινα τακακια στο αυτοκινητο και μετα απο δυο μερες ακουω ενα ενοχλητικο σφυριγμα καθε φορα που παταω εστω και απαλα το φρενο....εχουν περασει 8 μερες απο τοτε που τα αλλαξα και ακομα ακουγεται το σφυριγμα.....τι λετε να φταιει;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Ετσι ειναι η παστα τους και γενικα λεγετε οτι απο τοτε που καταργησανε τον αμιαντο απο τα τακακια αυτα σφυριζουν περισσοτερο.. ξαναπηγαινε τους το και ζητα να στα τροχισουν λιγο..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      billakos-megane last edited by

                                      σε εναν ιδιωτη πηγα....συστημενος απο καλο φιλο....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης billakos megane έγραψε:
                                        Γεια σας παιδια προσφατα αλλαξα τα μπροστινα τακακια στο αυτοκινητο και μετα απο δυο μερες ακουω ενα ενοχλητικο σφυριγμα καθε φορα που παταω εστω και απαλα το φρενο....εχουν περασει 8 μερες απο τοτε που τα αλλαξα και ακομα ακουγεται το σφυριγμα.....τι λετε να φταιει;

                                        λογικά θα πατήσουν σε λίγο καιρό και θα στρώσουν... δοκίμασε μερικά διαδοχικά δυνατά φρεναρίσματα... πολυπίστονα έχεις??

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          billakos-megane last edited by

                                          οχι φιλε.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antonis-team last edited by

                                            Ένα χάραγμα στην μέση στον διαμήκη άξονα, δυο τρία χιλιοστά, και ορθά σπρέι χαλκού.
                                            Α.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 63 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr