-
Μιας και από το άλλο topic του μοντελισμού μας έδιωξαν και θέλουν να μιλούν μόνο για στατικά μοντέλα, είπα και εγώ να ανοίξω ένα topic αποκλειστικά για τον τηλεκατευθυνόμενο μοντελισμό.
Σκοπός αυτού του topic να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας από τον τηλεκατευθυνόμενο μοντελισμό αλλά και να λύσουν τις απορίες τους όσοι δεν έχουν ασχοληθεί και θέλουν να μάθουν περισσότερα.
Φυσικά το hobby απαιτεί υπομονή μέχρι να βελτιωθείς ο ίδιος αλλά και να βρεις το σωστό set up για το μοντέλο σου. Αρχικά πρέπει να ξεκινήσεις με ένα απλό μοντέλο που δεν απαιτεί πολλές ρυθμίσεις και στην συνέχεια αφού βελτιωθείς περνάς σε αγωνιστικά μοντέλα όπου ρυθμίζεις τα πάντα απο σκληρότητα αμορτισέρ και σκληρότητα αντιστρεπτικών και συγκλίσεις αποκλείσεις camber caster μέχρι τις ψηλές και τις χαμηλές του καρμπιρατέρ. Βέβαια δεν χρειάζεται να τρομάζετε αφού ένας καλός αντιπρόσωπος μπορεί να σας βοηθήσει με όλες αυτές τις ρυθμίσεις αλλά και πιο έμπειροι μοντελιστές δε θα έχουν κανένα πρόβλημα να σας συμβουλέψουν.
Να προσθέσω επίσης ότι τελευταία χρόνια έχουν γίνει τεράστια βήματα προόδου στην Ελλάδα αφού όσο περιέργο και αν σας ακούγεται έχουμε στην Σταμάτα Αττικής μία από τις καλύτερες πίστες στην Ευρώπη. Στην οποία θα φιλοξενηθούν του χρόνου και του παραχρόνου πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα κατηγοριών 1/8 και 1/5 onroad αντίστοιχα!Προσωπικά ασχολούμαι με τον τηλεκατευθυνόμενο μοντελισμό από το 1990 όταν και ξεκίνησα με ηλεκτρικά 1/10 onroad. Στην συνέχεια πέρασα στα θερμικά πίστας αλλά και buggy και τα τελευταία δύο χρόνια ασχολούμε πιο ενεργά αφού συμμετέχω σε όλο το πρωτάθλημα στην κατηγορία 1/5 onroad. Πέρσυ την πρώτη χρονιά τερμάτισα έβδομος, φέτος τέταρτος και του χρόνου ελπίζω για ακόμα πιο ψηλά. Φέτος είχα και την ευκαιρία να συμμετάσχω στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα στην Κροατία. Πρόκειται για την μεγαλύτερη κλίμακα και για μοντέλα πολύ εξελιγμένα με δίχρονους κινητήρες 23cc που αποδίδουν περίπου 3-4 άλογα περίπου στις 14.000 σαλ ενώ ζυγίζουν από 10 εώς 12 κιλά. Χρησιμοποιούνται υλικά όπως ανθρακόνημα, τιτάνιο, αλουμίνιο ενώ τα μοντέλα διαθέτουν μέχρι και υδραυλικά φρένα με αεριζόμενες δισκόπλακες σε κάθε τροχό!!
Την επόμενη Κυριακή 19/12 έχουμε τον τελευταίο πρωταθληματικό αγώνα για φέτος στην κατηγορία 1/5. -
Μιας και από το άλλο topic του μοντελισμού μας έδιωξαν και θέλουν να μιλούν μόνο για στατικά μοντέλα, είπα και εγώ να ανοίξω ένα topic αποκλειστικά για τον τηλεκατευθυνόμενο μοντελισμό.
Σκοπός αυτού του topic να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας από τον τηλεκατευθυνόμενο μοντελισμό αλλά και να λύσουν τις απορίες τους όσοι δεν έχουν ασχοληθεί και θέλουν να μάθουν περισσότερα.
Φυσικά το hobby απαιτεί υπομονή μέχρι να βελτιωθείς ο ίδιος αλλά και να βρεις το σωστό set up για το μοντέλο σου. Αρχικά πρέπει να ξεκινήσεις με ένα απλό μοντέλο που δεν απαιτεί πολλές ρυθμίσεις και στην συνέχεια αφού βελτιωθείς περνάς σε αγωνιστικά μοντέλα όπου ρυθμίζεις τα πάντα απο σκληρότητα αμορτισέρ και σκληρότητα αντιστρεπτικών και συγκλίσεις αποκλείσεις camber caster μέχρι τις ψηλές και τις χαμηλές του καρμπιρατέρ. Βέβαια δεν χρειάζεται να τρομάζετε αφού ένας καλός αντιπρόσωπος μπορεί να σας βοηθήσει με όλες αυτές τις ρυθμίσεις αλλά και πιο έμπειροι μοντελιστές δε θα έχουν κανένα πρόβλημα να σας συμβουλέψουν.
Να προσθέσω επίσης ότι τελευταία χρόνια έχουν γίνει τεράστια βήματα προόδου στην Ελλάδα αφού όσο περιέργο και αν σας ακούγεται έχουμε στην Σταμάτα Αττικής μία από τις καλύτερες πίστες στην Ευρώπη. Στην οποία θα φιλοξενηθούν του χρόνου και του παραχρόνου πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα κατηγοριών 1/8 και 1/5 onroad αντίστοιχα!Προσωπικά ασχολούμαι με τον τηλεκατευθυνόμενο μοντελισμό από το 1990 όταν και ξεκίνησα με ηλεκτρικά 1/10 onroad. Στην συνέχεια πέρασα στα θερμικά πίστας αλλά και buggy και τα τελευταία δύο χρόνια ασχολούμε πιο ενεργά αφού συμμετέχω σε όλο το πρωτάθλημα στην κατηγορία 1/5 onroad. Πέρσυ την πρώτη χρονιά τερμάτισα έβδομος, φέτος τέταρτος και του χρόνου ελπίζω για ακόμα πιο ψηλά. Φέτος είχα και την ευκαιρία να συμμετάσχω στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα στην Κροατία. Πρόκειται για την μεγαλύτερη κλίμακα και για μοντέλα πολύ εξελιγμένα με δίχρονους κινητήρες 23cc που αποδίδουν περίπου 3-4 άλογα περίπου στις 14.000 σαλ ενώ ζυγίζουν από 10 εώς 12 κιλά. Χρησιμοποιούνται υλικά όπως ανθρακόνημα, τιτάνιο, αλουμίνιο ενώ τα μοντέλα διαθέτουν μέχρι και υδραυλικά φρένα με αεριζόμενες δισκόπλακες σε κάθε τροχό!!
Την επόμενη Κυριακή 19/12 έχουμε τον τελευταίο πρωταθληματικό αγώνα για φέτος στην κατηγορία 1/5. -
Μιας και από το άλλο topic του μοντελισμού μας έδιωξαν και θέλουν να μιλούν μόνο για στατικά μοντέλα, είπα και εγώ να ανοίξω ένα topic αποκλειστικά για τον τηλεκατευθυνόμενο μοντελισμό.
Σκοπός αυτού του topic να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας από τον τηλεκατευθυνόμενο μοντελισμό αλλά και να λύσουν τις απορίες τους όσοι δεν έχουν ασχοληθεί και θέλουν να μάθουν περισσότερα.
Φυσικά το hobby απαιτεί υπομονή μέχρι να βελτιωθείς ο ίδιος αλλά και να βρεις το σωστό set up για το μοντέλο σου. Αρχικά πρέπει να ξεκινήσεις με ένα απλό μοντέλο που δεν απαιτεί πολλές ρυθμίσεις και στην συνέχεια αφού βελτιωθείς περνάς σε αγωνιστικά μοντέλα όπου ρυθμίζεις τα πάντα απο σκληρότητα αμορτισέρ και σκληρότητα αντιστρεπτικών και συγκλίσεις αποκλείσεις camber caster μέχρι τις ψηλές και τις χαμηλές του καρμπιρατέρ. Βέβαια δεν χρειάζεται να τρομάζετε αφού ένας καλός αντιπρόσωπος μπορεί να σας βοηθήσει με όλες αυτές τις ρυθμίσεις αλλά και πιο έμπειροι μοντελιστές δε θα έχουν κανένα πρόβλημα να σας συμβουλέψουν.
Να προσθέσω επίσης ότι τελευταία χρόνια έχουν γίνει τεράστια βήματα προόδου στην Ελλάδα αφού όσο περιέργο και αν σας ακούγεται έχουμε στην Σταμάτα Αττικής μία από τις καλύτερες πίστες στην Ευρώπη. Στην οποία θα φιλοξενηθούν του χρόνου και του παραχρόνου πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα κατηγοριών 1/8 και 1/5 onroad αντίστοιχα!Προσωπικά ασχολούμαι με τον τηλεκατευθυνόμενο μοντελισμό από το 1990 όταν και ξεκίνησα με ηλεκτρικά 1/10 onroad. Στην συνέχεια πέρασα στα θερμικά πίστας αλλά και buggy και τα τελευταία δύο χρόνια ασχολούμε πιο ενεργά αφού συμμετέχω σε όλο το πρωτάθλημα στην κατηγορία 1/5 onroad. Πέρσυ την πρώτη χρονιά τερμάτισα έβδομος, φέτος τέταρτος και του χρόνου ελπίζω για ακόμα πιο ψηλά. Φέτος είχα και την ευκαιρία να συμμετάσχω στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα στην Κροατία. Πρόκειται για την μεγαλύτερη κλίμακα και για μοντέλα πολύ εξελιγμένα με δίχρονους κινητήρες 23cc που αποδίδουν περίπου 3-4 άλογα περίπου στις 14.000 σαλ ενώ ζυγίζουν από 10 εώς 12 κιλά. Χρησιμοποιούνται υλικά όπως ανθρακόνημα, τιτάνιο, αλουμίνιο ενώ τα μοντέλα διαθέτουν μέχρι και υδραυλικά φρένα με αεριζόμενες δισκόπλακες σε κάθε τροχό!!
Την επόμενη Κυριακή 19/12 έχουμε τον τελευταίο πρωταθληματικό αγώνα για φέτος στην κατηγορία 1/5. -
kalhspera φιλαρακι , θα ηθελα την γνωμη σου , τα 307 ηλεκροκινιτα τα ξερεις ε ειναι ψιλο μουφα αλλα πανε κανει παντες εχει βγαλει η νικο ενα με 70 ευρο
και ενα με 150 . ειναι καλα αυτα πες μου την γνωμη σου . εμενα μου αρεσουν τα τζιπ , θα ηθελα στο μελλον να παρω ενα καλο και γρηγορο τζιπ να ανεβαινει λοφακια να παιρναει νερα και τετοια και γενικα θα ηθελα ενα χωματινο τηλεκατευθηνομενο -
Ùñáßï èåìáôÜêé. Óôçí ðáñáêÜôù äéåõèõíóç âñÞêá ïäçãßåò ãéá êáôáóêåõÞ áõôïó÷Ýäéïõ ï÷Þìáôïò ìå ðçãÞ åíÝñãåéáò ôïí Çëéï:
×ñåéÜæïíôáé:
Solar Panel
10F capacitor
Motor(s)
Drive Units
Chassis (Ïðïéï èÝëïõìå).http://www.rapideducation.co.uk/toyota/solar.htm
http://www.rapideducation.co.uk/toyota/solardesign.htm
http://www.rapideducation.co.uk/toyota/designmaterials.htm
ÅÜí ðñïóèÝóïõìå êáé ìåñéêÜ components ãéá ôçëåêáôåýèõíóç Ý÷ïõìå Ýíá ôå÷íïëïãéêü åðßôåõãìá ...
ÕÃ. áõôü áöïñÜ Ýíáí äéáãùíéóìü óôçí Ì Âñåôáíßá üðïõ ìðïñïýóáí íá ëÜâïõí ìÝñïò üðïéá ó÷ïëåßá Þèåëáí.Åíôõðùóéáêü ôï ãåãïíüò ïôé ôá õëéêÜ ìðïñïýóáí íá ôá ðñïìçèåõôïýí áðï ôï åìðüñéï (Óôçí óõãêåêñéìÝíç ðåñßðôùóç áðï êáôáóêåõáóôÞ áõôïêéíÞôùí). Ïé ôéìÝò áãïñÜò åîïðëéóìïý ðïëý êáëÝò èá Ýëåãá...ÕÃ2 Å÷åé êáíåßò ðëçñïöïñßåò ãéá ôÝôïéïõ åßäïõò åîïðëéóìü óôï åìðüñéï;(Ï÷é åôïéìáôæßäéêá)
ÕÃ3 Ìå âëÝðù ãéá ñÜëëõ ìéíéáôïýñá-Öáåèþí... -
msamaro (και λοιποί που ασχολείστε με το sport) τι γνώμη έχετε για το ΜΤΧ 3 ? Φίλος το πουλάει 350€ κομπλέ. Τι λέτε? Αξίζει η αγορά του σε αυτή την τιμή?
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
kalhspera φιλαρακι , θα ηθελα την γνωμη σου , τα 307 ηλεκροκινιτα τα ξερεις ε ειναι ψιλο μουφα αλλα πανε κανει παντες εχει βγαλει η νικο ενα με 70 ευρο
και ενα με 150 . ειναι καλα αυτα πες μου την γνωμη σου . εμενα μου αρεσουν τα τζιπ , θα ηθελα στο μελλον να παρω ενα καλο και γρηγορο τζιπ να ανεβαινει λοφακια να παιρναει νερα και τετοια και γενικα θα ηθελα ενα χωματινο τηλεκατευθηνομενοMε 150 ευρώ παίρνεις μεταχειρισμένο τηλεκατευθυνόμενο (χωρίς τηλεκατεύθυνση κλπ ηλεκτρονικά) πολύ καλύτερης ποιότητας από niko και κυρίως θα μπορείς να του βάζεις χέρι, εννοώντας να το ρυθμίζεις να το βελτιώνεις αλλά και να το επισκευάζεις από ζημιές μόνος σου αγοράζοντας μόνο τα ανταλακτικά.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
msamaro (και λοιποί που ασχολείστε με το sport) τι γνώμη έχετε για το ΜΤΧ 3 ? Φίλος το πουλάει 350€ κομπλέ. Τι λέτε? Αξίζει η αγορά του σε αυτή την τιμή?Σίγουρα πρόκειται για πολύ καλό αμάξι και με καλό αντιπρόσωπο απόπου θα έχεις στήριξη! Βέβαια δεν ξέρω αν το έχεις υπόψη σου αλλά είναι αμάξι για παιχνίδι μόνο σε πίστα και όχι στο δρόμο! Τώρα για την τιμή δεν γνωρίζω να σε βοηθήσω Δε ξέρω ούτε σε τι κατάσταση είναι... Ούτε με τι άλλα πράγματα στο δίνει μαζί όταν λες κομπλέ αλλά ούτε και πόσο το δίνει καινούργιο ο αντιπρόσωπος! Εξάρτάται από πως το εννοείς το κομπλέ.
-
Το αυτοκινητο ειναι μαλλον το κορυφαιο 1/10 πιστας (touring car) για τα ελληνικα δεδομενα. Η τιμη του καινουριου κιτ ειναι καπου στα 580€. Απο κει και περα δεν ξερουμε τι προσφερει ο φιλος σου και τι εννοει κομπλε, οπως επισης δεν ξερουμε και τι μοτερ δινει και σε τι κατασταση ειναι γενικα. Παντως μοιαζει καλη η τιμη, αν δεν υπαρχει καποιο σοβαρο προβλημα.
-
Επανέρχομαι δριμύτερος και αυτή την φορά σχεδόν αποφασισμένος..
Υπάρχουν περίπου 750 -
Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση... Και πάντα λαμβάνοντας υπόψη ότι σε κάθε οδηγό ταιριάζει περισσότερο και σε άλλο λιγότερο το κάθε αυτοκίνητο θα σου πω το παράδειγμα του ξαδερφού μου όπου στα 1/10 έχει αγοράσει κατα καιρούς σχεδόν όλα τα μοντέλα που κυκλοφορούν(GS,Trinity, Serpent, Mugen και δεν θυμάμαι τί άλλο...)! Μετά από αυτή την περιπλάνηση κατέλειξε στο mugen πιστεύοντας (για τον ίδιο πάντα) ότι είναι το καλύτερο...
Μην ξεχνάς ότι πολύ σημαντικό παράγοντα σε αυτές τις περιπτώσεις παίζει και το να σου γεμίζει το μάτι ο αντιπρόσωπος αλλά και να μπορεί να σου παρέχει ανταλακτικά αλλά και συμβουλές σχετικά με το στήσιμο του αυτοκινήτου όποτε χρειαστείς! -
[quote='Kid']Επανέρχομαι δριμύτερος και αυτή την φορά σχεδόν αποφασισμένος..
Υπάρχουν περίπου 750 -
Καταρχάς ας ξεκαθαρίσουμε κάτι. Με οποιοδήποτε αυτοκίνητο μπορείς να τρέξεις σε αγώνες. Το θέμα είναι αν θες να πρωταγονιστήσεις ή απλα να συμμετάσχεις. Επειδή όμως κάποιος που ξεκινάει τον μοντελισμό δεν υπάρχει περίπτοση να είναι καλός στους αγώνες με το καλημέρα (όλοι χρειάζονται χρόνο προσαρμογής, άλλοι μεγάλο άλλοι μικρό) καλύτερα είναι όταν ξεκινάμε να ξεκινάμε από απλά αμάξια, ώστε να μην απογοϊτευτούμε που δεν θα μπορούμε να έχουμε τα αποτελέσματα που θα έπρεπε να είχαμε με το αυτοκίνητο που έχουμε. Από την εμπειρία μου όσοι αγόρασαν το καλύτερο αμαξάκι με το που ξεκίνησαν, δεν μπορούσαν να το πάνε ενώ έσκασαν ένα σορό λεφτά απογοϊτεύτηκαν και τα παράτησαν. Το αυτοκίνητο που θες δεν είναι άσχημο για κάποιον πρωτάρη οπότε μην το αποκλείεις.
Κοίτα στα παρακάτω sites για περισσότερες πληροφορίες (τηλέφωνα, διευθύνσεις κλπ)! Θα σου πρότεινα να δεις από κοντά τα αμαξάκια και να συνομιλήσεις με τον αντιπρόσωπο πρωτού αποφασήσεις τι θέλεις να πάρεις. Ο αντιπρόσωπος του αυτοκινήτου που θες είναι πάνω στην Κηφισίας στην Κηφισιά 1 χλμ περίπου μετά τον τροχονόμο.
http://www.frt.gr
http://www.rchobbyathens.gr
http://rcmicroracing.com/orfanos/index.htm -
Παιδιά εδώ και καιρό σκέφτομαι να αγόρασω ενα τηλεκατευθηνόμενο Monster Truck ώστε να μπορώ ανετα να το τρέχω σε χώμα με εμπόδια κτλ. αλλα επίσης θα ήθελα να ειναι και πολύ γρηγορο!!! Όμως ως τελείως ανίδεος πάνω στο θέμα δεν εχω προχωρήσει στην αγορα γιατι δεν ξερω πολυ απλα ποιο να επιλέξω και ποιο να πάω να ζητησω!
Για αυτό σασ παρακαλώ βοηθήστε με και προτείνετε μοντελα και αν γινετε να μου πείτε και τιμες! Για να σασ βοηθήσω δεν θέλω να ξοδέψω πανω απο 500 ευρω! Ευχαριστώ εκ τον προτέρων!
-
Δυστυχώς δεν γνωρίζω ποια αυτοκίνητα είναι καλά σε αυτή την κατηγοριά και επίσης δεν γνωρίζα που υπάρχουν μοντελιστικά καταστήματα στην Θεσσαλονίκη. Ρίξε όμως μία ματιά εδώ! Μπορεί να βοηθήσει!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Δυστυχώς δεν γνωρίζω ποια αυτοκίνητα είναι καλά σε αυτή την κατηγοριά και επίσης δεν γνωρίζα που υπάρχουν μοντελιστικά καταστήματα στην Θεσσαλονίκη. Ρίξε όμως μία ματιά εδώ! Μπορεί να βοηθήσει!H hpi νομίζω πρέπει να είναι κορυφή αλλα είναι και ακριβό. Αν δεν κάνω λάθος έχω ένα γνωστό που έχει ένα τέτοιο και πιάνει τελική γύρω στα 120 με 125 χλμ.Δεν νομίζω να είναι για αρχάριους αυτό!!!!!!
-
120 - 125 χλμ στο χώμα αποκλείεται! Τα καλά 1/8 πίστας πιάνουν 120 με 125 χλμ στην ευθεία της πίστας fanatix που αγκίζει τα 90 μέτρα. Νομίζω ότι ένα αμάξι της κατηγορίας που ψάχνει ο Αλέξανδρος είναι καλό για να ξεκινήσει κάποιος.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
120 - 125 χλμ στο χώμα αποκλείεται! Τα καλά 1/8 πίστας πιάνουν 120 με 125 χλμ στην ευθεία της πίστας fanatix που αγκίζει τα 90 μέτρα. Νομίζω ότι ένα αμάξι της κατηγορίας που ψάχνει ο Αλέξανδρος είναι καλό για να ξεκινήσει κάποιος.Εννοείται για πίστα αυτό που ανέφερα. Ενα της kyosho που έχω εγώ fw05 είναι 2τάχυτο και θεωρητικά πιάνει γύρω στα 90χλμ. Καμιά μέρα θα το βάλω στην πίστα παρέα με το PUNTO GT που έχω για να δούμε εάν αληθεύει.
-
Μόνο ξεκίνα πιο νωρίς εσύ με το punto γιατί αν ξεκινήσετε μαζί δεν θα το προλαβαίνεις!!
-
Για όσους έχουν καλές συνδέσεις και ενδιαφέρονται να δουν πως είναι το κλίμα σε ένα αγώνα παγκοσμίου επιπέδου της κατηγορίας 1/5 μπορούν να κατεβάσουν το βιντεάκι από την παρακάτω σελίδα. Είναι από τον αγώνα που έγινε πριν λίγες μέρες στην Ελβετία, σε ένα φανταστικό μέρος το Lostallo με συμμετοχές από όλο τον κόσμο! Το βιντεάκι είναι 39mb.
http://www.fgdriver.de/ (εκεί που λέει Vorbestellung für 'NO SLEEP IN LOSTALLO' DVD)
Tηλεκατευθυνόμενος Μοντελισμός