Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    after market start-stop
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. after market start-stop
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    11
    68
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red108 last edited by

      Υπάρχει μηχανικός ή αντιπροσωπεία που να εγκαθιστά after market start-stop ? Βλέπω σε αγγλικά σάϊτ ότι υπάχουν ήδη αξιόπιστες λύσεις , μήπως και ρίξουμε την κατανάλωση 1-2 λιτρα/100χιλ. μέσα στην πολη.Βέβαια μπαίνουν θέματα εγγύησης του αυτοκινήτου , αλλά με τις τιμές εκεί που έχουν φτάσει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red108 last edited by

        Υπάρχει μηχανικός ή αντιπροσωπεία που να εγκαθιστά after market start-stop ? Βλέπω σε αγγλικά σάϊτ ότι υπάχουν ήδη αξιόπιστες λύσεις , μήπως και ρίξουμε την κατανάλωση 1-2 λιτρα/100χιλ. μέσα στην πολη.Βέβαια μπαίνουν θέματα εγγύησης του αυτοκινήτου , αλλά με τις τιμές εκεί που έχουν φτάσει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red108 last edited by

          Υπάρχει μηχανικός ή αντιπροσωπεία που να εγκαθιστά after market start-stop ? Βλέπω σε αγγλικά σάϊτ ότι υπάχουν ήδη αξιόπιστες λύσεις , μήπως και ρίξουμε την κατανάλωση 1-2 λιτρα/100χιλ. μέσα στην πολη.Βέβαια μπαίνουν θέματα εγγύησης του αυτοκινήτου , αλλά με τις τιμές εκεί που έχουν φτάσει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Link?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gakost last edited by

              Δεν έχω κάτι υπόψιν μου αλλά θα σου πω κάποιους προβληματισμούς που έχω.
              Κατ' αρχήν χρειάζεσαι μπαταρία βαθιάς εκφόρτισης η οποία είναι πανάκριβη. Επίσης μάλλον ταλαιπωρείς υπέρμετρα την μίζα βάζοντας την να κάνει κάτι που δεν έχει σχεδιαστεί. Σίγουρα θα χρειαστείς σέρβις πολύ συντομότερα και δεν ξέρω και από θέμα θερμοκρασιών τι γίνετε αν βάζεις μπρος συνέχεια κολλημένος στην κίνηση. Επίσης σε αρκετά αυτοκίνητα βάζοντας το κλειδί στην θέση Acessories (AC) κλείνει και η αντλία βενζίνης και όταν γυρνας στο ON ξανασηκώνει πίεση + επίσης επανεκινούν όλοι οι αισθητήρες , αυτή η διαδικασία δεν ξέρω αν καταπονεί όλα αυτά που σου είπα. Επίσης το θέμα του κλιματισμού τώρα το καλοκαίρι τι γίνετε ; Στα κλασικά συστήματα με το κουμπάκι του AC είναι ένα θέμα. Και τέλος το πιο σημαντικό το οποίο δεν ξέρω τι γίνετε στα εργοσταστιακά με σταρτ - στοπ είναι το θέμα της πίεσης του υδραυλικού κυκλώματος των φρένων. Αν για κάποιο λόγο τρομπάρεις το φρένο καναδυο φορές μετά δεν κάνει τίποτα γίνετε κούτσουρο. Το χειρόφρενο είναι λύση βεβαίως αλλά πρέπει να τα έχεις όλα στον νού σου. Τέλος είναι και το κόστος. Αν λυθούν όλα πρέπει να συμφέρει και οικονομικά

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red108 last edited by

                ευχαριστώ για τις απαντήσεις , ίσως είναι κάτι δύσκολο εάν γίνει ιδιωτικά , θα μπορούσαν οι εταιρίες να δώσουν λύσεις upgrade σε καποιους που το ζητήσουν , δίνω δυο link απ' όπου φαινεται οτι έξω κατι γίνεται: http://www.cpowert.com http://www.honestjohn.co.uk/news/green-motoring/2010-09/cpc-stop-start/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Δεν είναι aftermarket με την έννοια που θέλεις, είναι λίγο παραπλανητικό το άρθρο του honest john θα έλεγα. Ανεξάρτητος κατασκευαστής είναι που έχει 2 promo cars με σκοπό να προωθήσει την τεχνολογία στους κατασκευαστές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Σε φανάρια που έχει μεγάλη ουρά (τουλάχιστον 2 κόκκινα) και είναι κατηφορικά, σβήνω τη μηχανή και το αφήνω να ρολάρει. Όταν πρόκειται να ανάψει πράσινο, βάζω μπρος και περιμένω.

                    Αυτό συμβαίνει σπάνια. Τις περισσότερες φορές οι στάσεις είναι 10-20 δευτερόλεπτα και ακόμα και να είχε start/stop το αμάξι θα το είχα απενεργοποιημένο.
                    Τα φανάρια στους δρόμους μας ανάβουν το καθένα με δικό του ρυθμό, σταματάς στα περισσότερα και η στάση διαρκεί πολύ λίγο - ούτε πρόκειται να ρυθμίσει κανείς τα φανάρια οπότε ακόμα και το εργοστασιακό start/stop είναι άχρηστο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης ___ έγραψε:
                      Σε μεγαλους κινητηρες δεν εχει νοημα, το σταρτ στοπ, σε μικρους βαζεις μια καλυτερη μπαταρια και το κανεις μονος σου γυρνωντας το κλειδι. Δεν εχει νοημα και σαν τεχνολογια το σταρτ στοπ, αλλωστε πως θα βαρας ξερογκαζα για να προκαλεσεις τον διπλανο στο φαναρι για κοντριτσα, ή τα γκομενακια να γυρισουν και να κοιταξουν;

                      Δε βλέπω γιατί να μην έχει νόημα σε μεγάλους κινητήρες... μάλλον το αντίθετο, αυτοί καίνε πιο πολύ.
                      Δεν αρκεί να έχεις μπαταρία, είναι άλλη η μίζα που χρησιμοποιούν τα μαμά συστήματα, αν το κάνεις με το χέρι θα την πάρεις στο χέρι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Είχα τη γαιδουρινή υπομονή πέρισυ για ένα μήνα να σβήνω σχεδόν σε κάθε φανάρι το αυτοκίνητο, και να το ανάβω όταν άναβε το πράσινο για να ξεκινήσω. Το αυτοκίνητο είχε απλώς την κλασσική μίζα, και ήταν ένα Στάρλετ 1,3 του 1998 σε άψογη μηχανική κατάσταση.
                        Η κατανάλωση ...αυξήθηκε. Από 9 λίτρα πήγε 9,6-9,7.

                        Νταξ' δεν είναι άφτερ σταρτ/στοπ αυτό που του έκανα, αλλά προσέγγιζε την λειτουργία του σε κάποιο βαθμό. Νομίζω για να λειτουργήσει σωστά ένα τέτοιο σύστημα έχει πολύ σχεδιασμό από την αρχή και δεν είναι απλώς κάτι πρόσθετο σε οποιοδήποτε κινητήρα, σύστημα έναυσης και ελέγχου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Τόσες κανονικές μιζιές με πλήρη λειτουργία έγχυσης κοστίζουν σε ενέργεια.
                          Το μαμά σύστημα σβήνει τον κινητήρα σε τέτοια θέση που να είναι πιο εύκολο να ξαναπάρει μπρος με την ελάχιστη μιζιά και άλλα διάφορα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greek last edited by

                            Επίσης , στα συστήματατα με Start & Stop υπάρχει πρόβλεψη και φαντάζομαι ειδικός προγραμματισμός για όλα τα υποσυστήματα ώστε να λειτουργούν σωστά. Γιατί πέρα από την μηχανή έχουμε ραδιόφωνα , εγκεφάλους , αισθητήρες , υδραυλικά συστήματα , ηλεκτρικά τιμόνια κλπ κλπ . Αν λοιπόν σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει από κατασκευής S&S και βάλουμε σίγουρα θα καταπονήσουμε κάποιο άλλο υποσύστημα ή θα προκαλέσουμε βλάβη ή στην καλύτερη περίπτωση θα έχουμε τα αντίθετα απότελέσματα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr