-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Υποθέτω πιάνει για τεχνική απορία οπότε το βάζω εδώ.
Ψάχνω για βάσεις μηχανής για Fiat Punto Sporting ΜΚ2 μοντέλο 2000.
Βρήκα τα παρακάτω:
http://www.ecocarparts.gr/1450-basi-mix ... tails.html
http://www.ecocarparts.gr/1447-basi-mix ... tails.htmlΤα πέτυχα;
Οπτικα τουλαχιστον, η πρωτη φωτο ειναι η κατω βαση , η δευτερη φωτο η πανω.
Πιστευω να το επιβεβαιωσεις με αρ. πλαισιου.Γιατί δεν ψάχνεις μέσω Eper?
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Πανελοφιλτρο is ?Μα γιατι αφου το πανελοφιλτρο ειναι πεντακαθαρο!!!
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Το αμαξι εκανε τελευταια συντηρηση στα 80.400χλμ.Σημερα εχει 94.100χλμ που εγιναν ολα αυτα σε λιγοτερο απο χρονο.Στα 90.000χλμ αλλαχτηκαν τα λαδια με φρεσκα οπως και το φιλτρο λαδιου.Το μονο που εμεινε απανω ειναι το πανελοφιλτρο,φιλτρο καμπινας και οτι αλλη συντηρηση μιας και η ford λεει πως αυτα αλλαζουν καθε 20.000χλμ η σε εναν χρονο!
Μου έλισσες την απορία.
Σωστά πράττεις
Α. -
Το φίλτρο καμπίνας ονομάζετε και φίλτρο γύρης.
Εγώ που είμαι αλλεργικός, άνοιξη πάντα στην αρχή της το αλλάζω. Τα παράθυρα κλειστά…..
Α. -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Πανελοφιλτρο is ?
Μα γιατι αφου το πανελοφιλτρο ειναι πεντακαθαρο!!!
Ρε! ΤΙ ΕΊΝΑΙ το πανελοφιλτρο;!
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Πανελοφιλτρο is ?
Μα γιατι αφου το πανελοφιλτρο ειναι πεντακαθαρο!!!
Ρε! ΤΙ ΕΊΝΑΙ το πανελοφιλτρο;!
Φιλτρο για στριφτο τσιγαρο!!!
Φιλτρο αερα!!!
-
Και γιατι το λέει πανελοφιλτρο;
Έχει κανένα πάνελ εκει κοντα και δεν το έχω δει; -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Και γιατι το λέει πανελοφιλτρο;
Έχει κανένα πάνελ εκει κοντα και δεν το έχω δει;http://e-casa.gr/2010/el/consumer-info- ... panel.html
Προφανώς επειδή είναι πλακέ σχήματος και ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο τα λένε και έτσι :
Ίδια δουλειά, άλλο σχήμα=φιλτροχοάνη:
Βαρελάκι:
Καλά, σε δημόσιο πήγες και δεν τα ξέρεις αυτά??
-
Ούτε στην σχολή το λέγαμε έτσι, ούτε σε κανένα απο τα συνεργεία που δούλεψα...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ούτε στην σχολή το λέγαμε έτσι, ούτε σε κανένα απο τα συνεργεία που δούλεψα...Δεν υπάρχει πρόβλημα. Εδώ θα διευρύνεις τις γνώσεις σου.
Και εγώ πάντως ποτέ δεν το αναφέρω έτσι αλλά έχω ακούσει να το χαρακτηρίζουν έτσι αρκετές φορές. -
Όσο ζεις μαθαίνεις
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Ούτε στην σχολή το λέγαμε έτσι, ούτε σε κανένα απο τα συνεργεία που δούλεψα...
Δεν υπάρχει πρόβλημα. Εδώ θα διευρύνεις τις γνώσεις σου.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Το φίλτρο καμπίνας ονομάζετε και φίλτρο γύρης.
Εγώ που είμαι αλλεργικός, άνοιξη πάντα στην αρχή της το αλλάζω. Τα παράθυρα κλειστά…..
Α.Ναι οντως.Γενικως το αμαξι θελει ενα ρετουσαρισμα (οταν βρω λεφτα θα το παω στη Πατρα για καθαρισμο μπεκ και συντηρηση του κομπρεσσρ του a/c) γιατι αυτα δε τα εχει κανει ποτε το αμαξι.Επισης οταν αναβω το a/c μου πεφτει κατακορυφα η αποδοση και ανεβαινει στον θεο η καταναλωση οποτε πιστευω πως μαλλον μπορει να θελει φρεον.
-
Αν ήθελε φρεον απλά δεν θα εβγαζε κρυο αέρα...
Δεν έχει να κάνει η πτώση της απόδοσης με το φρεον. -
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Υποθέτω πιάνει για τεχνική απορία οπότε το βάζω εδώ.
Ψάχνω για βάσεις μηχανής για Fiat Punto Sporting ΜΚ2 μοντέλο 2000.
Βρήκα τα παρακάτω:
http://www.ecocarparts.gr/1450-basi-mix ... tails.html
http://www.ecocarparts.gr/1447-basi-mix ... tails.htmlΤα πέτυχα;
Οπτικα τουλαχιστον, η πρωτη φωτο ειναι η κατω βαση , η δευτερη φωτο η πανω.
Πιστευω να το επιβεβαιωσεις με αρ. πλαισιου.Γιατί δεν ψάχνεις μέσω Eper?
Το κοίταξα στα πρόχειρα και δε βρήκα κάτι.
Τελικά αυτές είναι. Θα αγοραστούν σήμερα μαζί με την τρίτη βάση.
-
Αν δεν έχει τη σωστή ποσότητα δεν έχει καλή απόδοση.
Πρέπει να το αδειάσεις όλο, να κάνεις κενό για αρκετή ώρα ώστε να φύγει τυχόν υγρασία που έχει μπει στο σύστημα και μετά να γεμίσεις.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Αν ήθελε φρεον απλά δεν θα εβγαζε κρυο αέρα...
Δεν έχει να κάνει η πτώση της απόδοσης με το φρεον.Μου το εχει κανει μια φορα (δηλαδη εκανε γυρω στα 2-3 λεπτα να βγει ο κρυος αερας).
-
εβαλα καινουρια λαστιχα αλλα παρατηρηθηκε στα παλια μπροστινα παρατηρηθηκε αυξημενη φθορα στο πελμα απο την εσωτερικη τους, σε μηχανημα ελεγχος ευθυγραμμισης της express service εδειξε κατι για 14m ενω πρεπει να ειναι κατω απο 10m
μου ειπανε πως με μια ευθυγραμμιση διορθωνεται, ευθυγραμμιση κανει και ο λαστιχας που το πηγαινω και ο μηχανικος δεν ξερω ποιος το εχει το αντικειμενο περισσοτερο
στο μηχανικο μου ειχα παρατηρησει σε ενα audi a4 οταν εκανε ευθυγραμμιση και εκανε τις ρυθμισεις απο κατω μετα οι τροχοι οταν ηταν στην ευθεια το τιμονι ηταν μιση στροφη γυρισμενο δεξια, το ξεβιδωσε και το τοποθετησε σε σωστη θεση,ειναι σωστη διαδικασια αυτη που γινεται;
το θεμα ειναι πως με την ευθυγραμμιση θελουμε να πετυχουμε ομοιομορφη φθορα στα λαστιχα και οχι 'μονοπατη' οπως συμβαινει τωρα ετσι;
υπαρχει περιπτωση μετα απο ευθυγραμμιση το τιμονι να τραβαει δεξια-αριστερα ενω προηγουμενως δεν τραβουσε; -
Να πας εκεί που έχουν δει τα πιο πολλά περιστατικά = εμπειρία , αν και θεωρητικά για μια απλή ευθυγράμμιση όπως φαντάζομαι είναι η δικιά σου όλοι την ίδια δουλειά κάνουν το PC τους λέει τι γίνετε. 20 λεπτά δουλειά και ίσως πολύ λέω και μερικές δεκάδες € λιγότερα από την τσέπη σου. Το μηχανήμα φαντάζομαι παίζει και αυτό τον ρόλο του, όσο πιο σύγχρονο τόσο το καλύτερο. Επίσης μπορείς να πας και σε συνεργείο που ασχολείται αποκλειστικά με ευθυγραμμίσεις. Αυτό που σου είπαν νομίζω λέγετε γωνία σύγκλισης και αν δεν κάνω λάθος έιναι πόσο εκτός πορείας βγαίνεις στα 100μ δηλαδή στην περίπτωση σου 16μ αριστερά η δεξιά από τον άξονα σε 100μ πορεία. Αυτό το τελευταίο αν κάνω λάθος ας με διορθώσετε. Όσον αφορά το στραβό τιμόνι με ευθέια τροχούς κυρίως συμβαίνει μετά από τρακάρισμα που έχει επηρεαστεί κάποιο ψαλίδι έχει πάρει κάποιος θόλος κλπ , γενικά δεν είναι και η καλύτερη περίπτωση. Αν το αυτοκίνητο τραβάει ενώ είναι σωστά ευθυγραμμισμένο σημαίνει ότι έχεις στραβά λάστιχα είτε γιατί είχες λάθος ευθυγράμμιση και τα περπάτησες πολλά χιλιόμετρα οπότε στραβοπατήθηκαν και θέλουν να 'πανε¨εκεί που έχουν ήδη πατηθεί έιτε γιατί το λάστιχο είναι στραβό λόγω κατασκευής αν είναι του κουτιού. Έχω ακούσει περιπτώσεις τελείως φθηνών κινέζικων ελλαστικών που έχουν θέματα μεγάλα και με την ευθυγράμμιση και με την ζυγοστάθμιση τους. Εννοείτε ότι η πίεση πρέπει να είναι ίδια ανα άξονα. Αν έχεις διαφορετική πίεση μην περιμένεις να πάει ίσια. Γενικά μην το αμελήσεις θα στραβοπατήσεις τα καινούργια και δεν αξίζει, άσε που δεν θα περάσεις ΚΤΕΟ.
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Πώς μπορούμε να καταλάβουμε αν το δυναμό θέλει άλλαγμα?(Χωρίς να το πάμε σε συνεργείο)Αναβει το λαμπακι της μπαταριας ενω λειτουργει ο κινητηρας;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........