-
REALZEUS έχει δεί πολλά αυτοκίνητα στην κατηγορία να φοράνε το σύστημα της Tenneco που χρησιμοποιεί η Mclaren στην ανάρτηση???
Διαβασα αρκετά review οπως επίσης και γνώμες ανθρώπων που έχουν και τα δυο ή που οδήγησαν και τα δυο. Αλλοι ειπαν οτι είναι διαφορετικά αν και εκπληκτικά και τα δυο αλλοι βρηκαν τη 12c χρηστικότερη κάποιοι που τα εχουν και τα δυο είπαν οτι δεν υπάρχει περιπτωση να είναι γρηγοροτερη η 458 κλπ κλπ. Πολλές γνώμες.
Τεχνικά πάντως δεν υπάρχει τίποτε σαν και αυτό στην κατηγορία του.
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
και σε άλλα κέρδισε so what.
που υστερεί δεν μας λές
Θα σου πω εγώ που υστερεί, είναι ΤΟΥΡΜΠΟ
Τρίζουν πολλά (και ιταλικά) κόκαλα μετά από αυτό...
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
REALZEUS έχει δεί πολλά αυτοκίνητα στην κατηγορία να φοράνε το σύστημα της Tenneco που χρησιμοποιεί η Mclaren στην ανάρτηση???Ρε συ ειλικρινά, τι μας νοιάζει τι φοράει; Το αποτέλεσμα δε μετράει; Δε πάει να φοράει και pushrods όπως η Enzo και η Aventador? Αν δεν είναι στο δρόμο/πίστα τόσο καλή, είναι αδιάφορο!
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
ΓΚ reloaded...Από που και ως που η συναρπαστική οδήγηση είναι κριτήριο;
Πάρε ένα 3κυκλο τότε. Εκεί να δεις συγκινήσεις.
Αν δεν είναι η εμπειρία που αποκομίζεις ένα βασικό κριτήριο, είσαι σε λάθος φόρουμ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
REALZEUS έχει δεί πολλά αυτοκίνητα στην κατηγορία να φοράνε το σύστημα της Tenneco που χρησιμοποιεί η Mclaren στην ανάρτηση???
Ρε συ ειλικρινά, τι μας νοιάζει τι φοράει; Το αποτέλεσμα δε μετράει; Δε πάει να φοράει και pushrods όπως η Enzo και η Aventador? Αν δεν είναι στο δρόμο/πίστα τόσο καλή, είναι αδιάφορο!
Το σύστημα της μακ είναι σαφέστατα ανώτερο από τα 'εξωτικά' πουσροντς που παραθέτεις...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΓΚ reloaded...
Από που και ως που η συναρπαστική οδήγηση είναι κριτήριο;
Πάρε ένα 3κυκλο τότε. Εκεί να δεις συγκινήσεις.
Αν δεν είναι η εμπειρία που αποκομίζεις ένα βασικό κριτήριο, είσαι σε λάθος φόρουμ.
Δεν διαφωνούμε καθόλου σε αυτό.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
REALZEUS έχει δεί πολλά αυτοκίνητα στην κατηγορία να φοράνε το σύστημα της Tenneco που χρησιμοποιεί η Mclaren στην ανάρτηση???
Ρε συ ειλικρινά, τι μας νοιάζει τι φοράει; Το αποτέλεσμα δε μετράει; Δε πάει να φοράει και pushrods όπως η Enzo και η Aventador? Αν δεν είναι στο δρόμο/πίστα τόσο καλή, είναι αδιάφορο!
Το σύστημα της μακ είναι σαφέστατα ανώτερο από τα 'εξωτικά' πουσροντς που παραθέτεις...
Σε τι; Σε αποτελεσματικότητα; Δεν το έδειξε πουθενά πάντως και άκουσε αρκετά παράπονα για την λειτουργία της! Αυτή η λατρεία του διαφορετικού που έχουν οι μηχανολόγοι, και ας είναι και κατώτερο στην πράξη, έχει πολύ πλάκα!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
REALZEUS έχει δεί πολλά αυτοκίνητα στην κατηγορία να φοράνε το σύστημα της Tenneco που χρησιμοποιεί η Mclaren στην ανάρτηση???
Ρε συ ειλικρινά, τι μας νοιάζει τι φοράει; Το αποτέλεσμα δε μετράει; Δε πάει να φοράει και pushrods όπως η Enzo και η Aventador? Αν δεν είναι στο δρόμο/πίστα τόσο καλή, είναι αδιάφορο!
Το σύστημα της μακ είναι σαφέστατα ανώτερο από τα 'εξωτικά' πουσροντς που παραθέτεις...
Σε τι; Σε αποτελεσματικότητα; Δεν το έδειξε πουθενά πάντως και άκουσε αρκετά παράπονα για την λειτουργία της! Αυτή η λατρεία του διαφορετικού που έχουν οι μηχανολόγοι, και ας είναι και κατώτερο στην πράξη, έχει πολύ πλάκα!
Τουλάχιστον οι μηχανολόγοι καταλαβαίνουν τι είναι το πουσροντ...
-
Κάτι που καλά θα κάνει να φορέσει η μεγάλη Μακ αν θέλει να έχει ελπίδες απέναντι στον ανταγωνισμό.
-
Ekswtiki texnologia...
Sorry gia ta greeklish alla variemai na allaksw...
-
Για να αλλάξουμε θέμα
Κάποιες φήμες:
Turbo είναι σχεδόν σίγουρο.
V8 ή V10 ακούστηκαν και τα δυο.
'Εξωτικότερα' υλικά παντού κι αυτό σιγουρο.
Κάποιοι λένε για 800 αλογα στην ουσία κανείς δεν ξέρει.
Ακούστηκε επίσης και το ενδεχόμενο KERS (ή κατι παρόμοιο) αλλα μαλλον οχι.
Target weight
-
Εκείνη η φήμη για reworked V8 από την 12C? Πάντως όλοι οι petrolheads θα προτιμούσαν αποκλειστικά δικό της μοτέρ φαντάζομαι.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Σου ζητησα πολύ απλά να μας πείς που υστερεί.Συνεχίζεις να μην το κάνεις.
Μια και ανεφερες συγκριτικά να σου πω για το γερμανικό sport auto πχ.
ή να σου θυμήσω τι χρόνο έγραψε στο Top Gear Test Track ή και σε αλλες πίστες.
Βεβαια μπορεί να παραθέσεις αλλα τεστ που σε βολεύουν καλύτερα. Επειδή ομως δεν υπάρχει τεστ το οποίο να είναι καθολικά αποδεκτό για τα fanboys περιμένω να μου πείς που υστερεί.
Καλά και μόνο που βλέπω πίνακα βαθμολογίας για υπεραυτοκίνητα παθαίνω χρόνιο ντεκαυλέισον...
Απ την άλλη παραθέτεις ως επιχείρημα τους χρόνους στο Top Gear,μια ψυχαγωγική αλλά όχι αμιγώς αυτοκινητιστική και σαφέστατα καθόλου αντικειμενική εκπομπή, σε μια πίστα που δεν είναι πίστα και από δύο διαφορετικούς οδηγούς...Μπορεί αυτή η σύγκριση να έχει την ίδια ισχύ με τους χρόνους που παρέθεσε το CAR ή το EVO;
Η 458 ενδεχομένως είναι κάπου καλύτερη, κάπου χειρότερη. Η Μακ έχει εξελιγμένη ανάρτηση, αλλά κιβώτιο-κινητηρας δείχνουν να υστερούν. Σε καθημερινή χρήση η 'μαλακότερη' ΜακΛάρεν μάλλον θα είναι πιο φιλική, αλλά πραγματικά εχουμε χάσει την ουσία...
Με άλλα λόγια ψειρίζουμε τη μαϊμού...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εκείνη η φήμη για reworked V8 από την 12C? Πάντως όλοι οι petrolheads θα προτιμούσαν αποκλειστικά δικό της μοτέρ φαντάζομαι.Κανείς δεν ξέρει με σιγουρια. Μπορεί να είναι V8 με καποια κοινά μέρη με την 12c μπορεί να είναι κάτι διαφορετικό σε V8 ή και κάτι ειδικό μονο για αυτή πχ. v10.
Όπως ανέφερα τα πάντα είναι φήμες και αντικρουόμενες μέχρι στιγμής.
Και για longtail εκδοση ακούστηκε κάτι και οτι η τελικη θα είναι +240mph. Σπασμένο τηλέφωνο απο dealers, δημοσιογράφους μελλοντικούς πελάτες κλπ.
Δεν βγάζεις ακρη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εκείνη η φήμη για reworked V8 από την 12C? Πάντως όλοι οι petrolheads θα προτιμούσαν αποκλειστικά δικό της μοτέρ φαντάζομαι.Νόμιζα ότι οι petrolheads προτιμούν το τελικό αποτέλεσμα, δεν πάει να έχει και χαμστερακια σε ροδακια.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
http://www.caranddriver.com/news/2015-m ... hotos-news
-
http://www.autoblog.com/2012/04/24/mcla ... endary-f1/
αεραγωγός στην οροφή αλα F1
-
επίσης
Sheriff won’t confirm any details, but he does hint the car will feature state-of-the-art aerodynamics. “Our head of vehicle technology was the chief aerodynamicist for the F1 team,” he says. “He was responsible for the car that won the World Championship in 2008. The aero package of our next model has been done by him, and it’s the basis for the styling model. So the proportions are driven by the aerodynamics for performance, and the styling is overlaid on that.”
http://blogs.motortrend.com/almost-famo ... 22059.html
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
http://www.autoblog.com/2012/04/24/mcla ... endary-f1/
αεραγωγός στην οροφή αλα F1
Δεν θα είναι 3θέσιο?
Τελικά η F1 ήταν και είναι μοναδική! -
Τι μοναδικό έχουν οι 3 θέσεις; Οι 4 είναι καλύτερες με αυτή την λογική!
McLaren P1