-
-
καμία πρόταση για μπαταρία που να αντέχει καλύτερα την ακινησία; (ξέρω, το βασικό είναι να βγάζω τους πόλους και ας σημαίνει αυτό ρύθμιση ώρας, ραδιοφώνου [σταθμών, high pass filters κλπ])
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
καμία πρόταση για μπαταρία που να αντέχει καλύτερα την ακινησία; (ξέρω, το βασικό είναι να βγάζω τους πόλους και ας σημαίνει αυτό ρύθμιση ώρας, ραδιοφώνου [σταθμών, high pass filters κλπ])
Για όλα αυτά που περιέγραψες, καλύτερα να αγοράσεις ένα πακ, και να το βάζεις χωρίς να λύνεις τίποτα. Φρόντισε να το παρκάρεις εάν δεν έχεις παρκινγκ δικό σου, κάτω από το μπαλκόνι σου, για να έχεις κρεμασμένο καλώδιο.
Α. -
κάποια συγκεκριμένη πρόταση; που βρίσκω;
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
κάποια συγκεκριμένη πρόταση; που βρίσκω;
1000 μέτρα προς Αθήνα από μετ/ση,στο πρακτικερ.
Μην διαλέξεις των 12ε , πάρε ένα των 25ε .
Και ένα καλώδιο απλό διπολικό με έτυμα τα φις 15μ 5ε , και έλυσες το πρόβλημα!.
Α. -
Η μπαταρία είναι πλέον 2,5 ετών περίπου. Όταν υπάρχει subwoofer χρειάζεται μεγαλύτερη;
Εδώ http://www.varta-automotive.com/fileadm ... er_car.pdf βρήκα τι μου ταιριάζει
-
Το link δεν δουλεύει.
-
Mια χαρα ανοιγει το pdf,γιατι δεν δουλευει?
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Το link δεν δουλεύει.
Διότι δεν αποδέχεσαι της ενημερώσεις.
Α. -
Εγώ τις αποδέχομαι, ο Chrome κάνει κόλπα.
Με IE άνοιξε, αλλά τελικά δεν απαντήσαμε στο ερώτημα.. -
Ένας απλός τρόπος να επιλεγείς μπαταρίες από πλευράς χωρητικότητας είναι, αθροίζοντας τα watt όλων ανεξαιρέτως των καταναλώσεων, να φτάνει η μπαταρία να τα καλύψει 1+ ώρα, με σβησμένη μηχανή.
Όπως και το πόσα αμπέρ να είναι το alternator, αθροίζοντας όλα τα αμπέρ των καταναλώσεων, τα αμπέρ της γεννήτριας να τα καλύπτουν+. Δουλεύοντας η μηχανή!!!!.....
Σίγουρα εάν μας βαρέσει στο κεφάλι ένα τεράστιο γούφερ, για να ενοχλούμε τον κόσμο, για να μην ενοχλήσουμε την πορεία μας, πρέπει να κάνουμε τους υπολογισμούς που προείπα. ‘Οδηγούνται’ συνήθως με ενισχυτές 500 έως 1000+ watt.
Α. -
Οι τιμές δυστυχώς Αντώνη καμία σχέση με αυτές που έγραψες. Τελικά ξοδεύτηκα αλλά δεν το μετάνιωσα
http://www.motorcycle-tourer.co.uk/oxfo ... nt-system/79euro στο practiker αλλά από το Σάββατο μέχρι σήμερα με έσωσε 2 φορές και το έβαλα και σε άλλα 3 οχήματα προληπτικά (χωρίς να έχουν δηλαδή πραγματική ανάγκη - σύντομα μπήκε σε maintenance mode με φόρτιση κάπου στο 1Ah)
Έχουμε γίνει αρκετά του ποδηλάτου οπότε τα οχήματα μας δεν κινούνται συχνά, άρα θεωρώ ότι είναι καλή επένδυση.
Ενδιαφέρον είχε η ιστορία με το jazz της μητέρας μου που το είχε αφήσει με το φωτάκι του οδηγού αναμμένο για κάποιες μέρες και η μπαταρία είχε πεθάνει εντελώς. Το πρόβλημα ήταν πως με το cvt κιβώτιο δεν μπορούσα να βάλω νεκρά (έχει σύστημα που πρέπει να ανιχνεύσει πως πατάς φρένο για να σε αφήσει να το κάνεις αυτό, αλλά χωρίς ρεύμα δεν μπορούσε να γίνει ούτε αυτό!). Πρώτη φορά έχω δει τόσο νεκρή μπαταρία, να μην ανάβει απολύτως τίποτα! Ακόμα και το ράδιο cd ήθελε και πάλι τον κωδικό του!
Λοιπόν, μετά από μισή περίπου ώρα φόρτιση κατάφερα να βάλω νεκρά! Στην συνέχεια το έσπρωξα σε θέση που μπορούσα να βάλω το βοηθητικό αυτοκίνητο κοντά και πήρε μπρος με την μπαταρία του βοηθητικού και τα γνωστά καλώδια σύνδεσης.Η άλλη μου εναλλακτική θα ήταν να ψάξω για καλώδια με μήκος μεγαλύτερο από 5 μέτρα!
Προσέχετε λοιπόν πως παρκάρετε τα αυτοκίνητα με τέτοια συστήματα σε γκαράζ. Η μούρη να είναι σε μέρος που να μπορεί να την πλησιάσει άλλο αυτοκίνητο.Για να ολοκληρώσω την ιστορία με το jazz μετά από κάπου 12 ώρες φόρτισης ο φορτιστής έβγαλε ένδειξη strong και όλα καλά από τότε (μπαταρία 28Ah)
Α και το άλλο αυτοκίνητο με το sub με μεγαλύτερη μπαταρία 55Ah έκανε να φορτίσει πλήρως πάνω από 24ώρες! -
Καλέ μου φίλε, δεν ξοδεύτηκες!, πήρες κάτι πολύ σωστό. Εγώ έδωσα μια φτηνή λύση, εσύ πήρες ολοκληρωμένο πακέτο!.
Α. -
εχω ενα γκολφ με 44αρα μπαταρια κλειστου τυπου...προσφατα μου εβγαλε ενδειξη για χαμηλη μπαταρια στο ραδιο ....η κλειστου τυπου μπορει με φόρτιση να την σώσουμε!?
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
εχω ενα γκολφ με 44αρα μπαταρια κλειστου τυπου...προσφατα μου εβγαλε ενδειξη για χαμηλη μπαταρια στο ραδιο ....η κλειστου τυπου μπορει με φόρτιση να την σώσουμε!?
Εάν είναι ένταξη, και οι αιτίες είναι το μεγάλο χρονικά παρκάρισμα, η η ανικανότητα του συστήματος φόρτισης, η οι μεγάλες καταναλώσεις ενισχυτές κλπ, τότε ναι. Μα οι κλειστού τύπου θέλουν μεγαλύτερη φόρτιση από 12 ώρες.
Α. -
Αν βαλουμε λιγο μεγαλυτερη μπαταρια απο αυτη του κατασκευαστη μπορει να χαλασουμε κατι?
Αν του κατασκευαστη ειναι 55ah και την αντικαταστησουμε με 65ah θα χαλασει κατι(δυναμο)? -
Συνήθως το δυναμό σηκώνει και μεγαλύτερη μπαταρία. Ψάξε, πάνω στο ταμπελάκι του είναι πιθανό να αναγράφει τα όριά του.
-
Ο χρήστης thlanaras έγραψε:
Αν βαλουμε λιγο μεγαλυτερη μπαταρια απο αυτη του κατασκευαστη μπορει να χαλασουμε κατι?
Αν του κατασκευαστη ειναι 55ah και την αντικαταστησουμε με 65ah θα χαλασει κατι(δυναμο)?
OXI! A.
-
Το μεταφέρω απο τεχνικές απορίες μιάς και εδώ ήταν το σωστο τόπικ να μπεί :
Mπαταρία 6+ετίας που μετά απο 5 μέρες ακινησία το αμάξι νέκρωσε στην συνέχεια πήρε με καλώδια το αφησα ανοιχτο κανα δεκάλεπτο και άλλο ένα 5λεπτο το κανα βόλτα και στην συνέχεια το πάρκαρα.Μετά απο 2 ώρες πάλι σχεδον νεκρό.Πέταμα και αγορά καινούριας αναγκαστικά;
Έχει κανένας να προτείνει κάποια μπαταρία στα 50 ευρώ (ή είναι πολύ λίγα;);
-
10 λεπτά ανοιχτό το αυτοκίνητο και 5 λεπτά βόλτα δεν φορτίζουν την μπαταρία.
Πρέπει να αφήσεις το αυτοκίνητο το λιγότερο 30 λεπτά ανοιχτό και να πας κάποια διαδρομή περίπου 1 ώρα συνεχούς οδήγησης ώστε να φορτίσει κάπως η μπαταρία.Υπάρχει και η ποιο χαλαρή λύση του φορτιστή, που απλά φορτίζεις την μπαταρία και δεν ασχολείσαι με βόλτες και κατανάλωση βενζίνης.
Πάντως τα 6 χρόνια είναι κάπως πολλά. Όσο να'ναι θα έχει πέσει η αυτονομία της μπαταρίας. Μάλλον θα πρέπει να ετοιμάζεσαι και για μπαταρία.
Στην αγορά κυκλοφορούν πάρα πολλές μάρκες μπαταριών σε διάφορες τιμές. Με 50 euro αγοράζεις μία μέση κατηγορία. Ρόλο παίζουν και τα Ah. (αμπερώρια). Όσο περισσότερα τόσο ανεβαίνει και η τιμή. Φυσιολογικά θα επιλέξεις μπαταρία με 45Ah ή 50Ah. Οπότε να υπολογίζεις κάπου εκεί στα 50euro με 60euro. Μην ξεχάσεις να ζητήσεις και εγγύηση!...
Μπαταρία αυτοκινήτου...