-
Ο χρήστης manolis109 έγραψε:
κοιτα με οσους εχω συζητησει σοβαρα λενε πως γενικα τα χιουνται δεν στριβουν!το 2008 οδηγώ ενα νοικιάρικο facelift- getz 1100 με 12.000 στο κοντερ, για μία εβδομάδα. Το βρήκα αρκετά ευέλικτο μέσα στην πόλη, σπιρτόζικο δε, μου άρεσε η πρώτη ταχύτητα που άρπαζε αμέσως, σε κάθε διασταύρωση το αμαξάκι πεταγόταν αμέσως απέναντι. Στην διαδρομή Σχηματάρι - Χαλκίδα για όσους έχουν πάει από τον παλιό γεματο στροφές δρόμο, το αμάξι κρατούσε άνετα το κοντερ στις στροφές στα 80- 90 χωρίς να νοιώσω ποτέ ότι δεν κρατάει. Δεν ξέρω αν ειχαν αλλάξει αμορτισερ, πάντως σχημάτισα πολύ καλή εντύπωση για την μάρκα όσον αφορά τον κινητηρα, και σκεφτόμουν αν πάει έτσι αυτό, που ειναι στην ουσία το παλιο μοντέλο, πόσο καλύτερο πρέπει να ειναι το i-20.
-
Ο χρήστης dimau έγραψε:
κοιτα με οσους εχω συζητησει σοβαρα λενε πως γενικα τα χιουνται δεν στριβουν!
το 2008 οδηγώ ενα νοικιάρικο facelift- getz 1100 με 12.000 στο κοντερ, για μία εβδομάδα. Το βρήκα αρκετά ευέλικτο μέσα στην πόλη, σπιρτόζικο δε, μου άρεσε η πρώτη ταχύτητα που άρπαζε αμέσως, σε κάθε διασταύρωση το αμαξάκι πεταγόταν αμέσως απέναντι. Στην διαδρομή Σχηματάρι - Χαλκίδα για όσους έχουν πάει από τον παλιό γεματο στροφές δρόμο, το αμάξι κρατούσε άνετα το κοντερ στις στροφές στα 80- 90 χωρίς να νοιώσω ποτέ ότι δεν κρατάει. Δεν ξέρω αν ειχαν αλλάξει αμορτισερ, πάντως σχημάτισα πολύ καλή εντύπωση για την μάρκα όσον αφορά τον κινητηρα, και σκεφτόμουν αν πάει έτσι αυτό, που ειναι στην ουσία το παλιο μοντέλο, πόσο καλύτερο πρέπει να ειναι το i-20.
υποθετω πως και το 1300 η το 1400 ετσι θα ειναι, και ακομα πιο δυνατο!
-
Ο χρήστης manolis109 έγραψε:
κοιτα με οσους εχω συζητησει σοβαρα λενε πως γενικα τα χιουνται δεν στριβουν!
το 2008 οδηγώ ενα νοικιάρικο facelift- getz 1100 με 12.000 στο κοντερ, για μία εβδομάδα. Το βρήκα αρκετά ευέλικτο μέσα στην πόλη, σπιρτόζικο δε, μου άρεσε η πρώτη ταχύτητα που άρπαζε αμέσως, σε κάθε διασταύρωση το αμαξάκι πεταγόταν αμέσως απέναντι. Στην διαδρομή Σχηματάρι - Χαλκίδα για όσους έχουν πάει από τον παλιό γεματο στροφές δρόμο, το αμάξι κρατούσε άνετα το κοντερ στις στροφές στα 80- 90 χωρίς να νοιώσω ποτέ ότι δεν κρατάει. Δεν ξέρω αν ειχαν αλλάξει αμορτισερ, πάντως σχημάτισα πολύ καλή εντύπωση για την μάρκα όσον αφορά τον κινητηρα, και σκεφτόμουν αν πάει έτσι αυτό, που ειναι στην ουσία το παλιο μοντέλο, πόσο καλύτερο πρέπει να ειναι το i-20.
υποθετω πως και το 1300 η το 1400 ετσι θα ειναι, και ακομα πιο δυνατο!
εχε υπ' οψην σου πως 1300 και 1400 ειναι διαφορετικα μοντελα (προ και μετα facelift αντιστοιχα).
δεν εχω εικονα για τις τιμες τους σαν μεταχειρισμενα, αλλα το f/l ειναι καλυτερο ποιοτικα απο το προηγουμενο.
σεβομενος τον οικονομικο σου περιορισμο θα σου ελεγα πως μπορει να δωσεις κατι παραπανω για το 1.400 και μετεπειτα μια διαφορα περι τα 200 ευρω στα παγια (τελη-ασφαλεια), αλλα θα εχεις συνολικα ενα πιο ολοκληρωμενο αμαξι -συγκριτικα παντα. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Φυσικά και έχουν ενδιαφέρον.
Έχεις πάντα την αγωνία αν θα βγάλει τη στροφή ή όχι...να ξερεις οτι δεν ειναι απαραιτητο να γραψεις ΚΑΙ ΕΔΩ .......... την εμπειρια σου........... ΚΑΙ απο ΗYUNDAI!!!!
απο εμενα Μανολη παρε το 1.4cc οχι τοσο για τις επιδοσεις οσο για το νεοτερο της ηλικιας του και λογικα λιγοτερα χλμ που θα εχει πανω του
στο θεμα με τις στροφες ναι δεν ειναι σπορ,δεν ειναι gt,gti αλλα ειναι αξιοπρεπεστατο απο προσωπικη εμπειρια με νοικιαρικο και 90000χλμ τοτε ..... -
Και εσύ δεν είναι ανάγκη να γράφεις γενικά αλλά δυστυχώς το κάνεις ακόμα.
Υποδείξεις σε κανέναν άλλον. -
Το 1,3 παντως μια χαρα νευρικο ηταν. Θα το προτιμουσα σε σχεση με το 1,4 και τις f/l αισθητικες αλλαγες.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
εμεις εχουμε ενα 1100 στην οικογενεια. εκτος απο το οτι καιει λιγο παραπανω απο οτι θα περιμενα για αμαξακι πολης, σε ολα τα αλλα του εχει βγει πολυ καλο εδω και 5 χρονια & 80Κ χλμ...
-
ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις σας!
επομενη απορια
στο getz στο ταμπλο, εχεις ενδειξη στιγμιαιας καταναλωσης ? -
Ο χρήστης manolis109 έγραψε:
ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις σας!επομενη απορια
στο getz στο ταμπλο, εχεις ενδειξη στιγμιαιας καταναλωσης ?στο 1.3 όχι
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Και εσύ δεν είναι ανάγκη να γράφεις γενικά αλλά δυστυχώς το κάνεις ακόμα.
Υποδείξεις σε κανέναν άλλον.απορω γιατι καθεσαι και ασχολησε για το πως παιρνει τις στροφες το GETZ. οπως ειπε και ο φιλος απο πανω δεν ειναι ουτε κανα sport,gt,gti. Ειναι αυτοκινητο πολης. Και απορω δηλαδη τι περιμενεις απο ενα αυτοκινητο σε τετοια κατηγορια(και με τοσα χρηματα).
-
Ο χρήστης futureshock έγραψε:
... απορω γιατι καθεσαι και ασχολησε για το πως παιρνει τις στροφες το GETZ...Ενας νευρικος κινητήρας, ένα σχετικά ασαφές τιμόνι και μια μαλακή κάπως αναρτηση μπροστά ... εύκολα κανει γνωριμιες με τις μπαριέρες και σ' αυτη τη κατηγορία. Και το πιο ευκολο, τα 1400 κυβικά να 'υπερτιμηθούν' σε supermini.
Δεν ειναι αναγκη να μιλάμε για f430 ... -
Ο χρήστης futureshock έγραψε:
Και εσύ δεν είναι ανάγκη να γράφεις γενικά αλλά δυστυχώς το κάνεις ακόμα.
Υποδείξεις σε κανέναν άλλον.απορω γιατι καθεσαι και ασχολησε για το πως παιρνει τις στροφες το GETZ. οπως ειπε και ο φιλος απο πανω δεν ειναι ουτε κανα sport,gt,gti. Ειναι αυτοκινητο πολης. Και απορω δηλαδη τι περιμενεις απο ενα αυτοκινητο σε τετοια κατηγορια(και με τοσα χρηματα).
Ρώτησε καποιος αν ειναι ενδιαφερον και απαντησα.
Υπαρχουν και αλλα σε αυτη την κατηγορια σαφως καλυτερα σε αυτο το κομματι. -
Παρακολουθώ την 'διένεξη' και έχω μία απορία.
Το παλικάρι που επιθυμεί να αγοράσει ένα GETZ έχει αναφέρει πόσα χρήματα σκοπεύει να δώσει;
Γιατί όπως και να το κάνουμε ανάλογα τα φράγκα μπορούν να βρεθούν και διάφορα άλλα αυτοκίνητα ή να μην βρεθεί κανένα και τελικά το Getz ή και το Aveo ή και ένα όμορφο Lacetti 1.4/90ps ή και κάποιο Accent να είναι μονόδρομος.Τα Aveo, Lacetti, Accent τα αναφέρω για δύο λόγους:
- Είναι πάνω/κάτω στην ίδια κατηγορία χρημάτων.
- Το Lacetti μου αρέσει...
-
Και η γυναίκα μου τοτε το ειχε παρει με κριτηριο τα χρηματα, δεν ηταν το πιο φτηνο αλλα ειναι απο τα καλυτερα value for money.
Τοσα χρονια, το θεμα 'συμπεριφορας' στο συγκεκριμενο αμαξι δε μας απασχολησε ποτε... ουτε το κυνηγαγαμε ουτε και οδηγαει κανας παππους, μια νορμαλ συμπεριφορα αμαξιου πολης εχει.. τα υπολοιπα ειναι για να κουβεντιαζουμε...
Αμα βρεις κανα αλλο αντιστοιχο με λιγοτερα λεφτα, ανεφερε το.. απο αποψη ποιοτητας παντως, απο οτι εχω διαβασει, τα chevy τα θεωρω λιγο χειροτερα απο τα Hyundai οποτε για ιδια λεφτα, παρε Getz -
Ο χρήστης varesanovits2 έγραψε:
ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις σας!
επομενη απορια
στο getz στο ταμπλο, εχεις ενδειξη στιγμιαιας καταναλωσης ?στο 1.3 όχι
στο 1,4 ?
-
περιπου 4000 ευρω!
το ζητημα δεν ειναι ποσα θα δωσω για την αγορα, το ζητημα ειναι το οσο πιο οικονομικο κοστος συντηρησης!
και Α3 παιρνω σε αυτα τα λεφτα, αλλα μετα.... τι θα με κλεισει σπιτι ?
-
Τι σημαίνει για σένα να δώσεις 4000euro και να αγοράσεις αυτοκίνητο με το 'όσο ποιο οικονομικό κόστος συντήρησης' ;
Και αυτό που ρωτάω έχει τεράστια σημασία γιατί ο καθένας το εκλαμβάνει διαφορετικά.
Πάντως μην περιμένεις με 4000euro να αγοράσεις αυτοκίνητο που να μην θέλει κάποια χρήματα. Εκτός από τα βασικά (π.χ. ασφάλειες, τέλη, βενζίνες, λάδια κλπ...) θα πρέπει να ξέρεις ότι θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος και για άλλα έξοδα είτε προγραμματισμένα είτε απρογραμμάτιστα. Και αυτό αφορά όλα τα αυτοκίνητα.
Ο τσάμπας έχει πεθάνει προ-πολλού...
α! αν θέλεις να δίνεις όσο το δυνατόν λιγότερα κοίτα και θέματα συνεργείων.
Π.χ. Εξειδικευμένα συνεργεία Hyundai θα βρεις ελάχιστα. Συνεργεία όμως FIAT ή Peugeot ή Citroen και διάφορα άλλα θα βρεις πολλά και μπορείς να κάνεις και τα κουμάντα σου και έρευνα για καλύτερες τιμές. Το ίδιο ισχύει και για ανταλλακτικά κλπ...Εγώ πάντως με 4000euro δεν θα έπαιρνα το Getz. Θα προτιμούσα κάτι άλλο. Κάποιο ποιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.
π.χ. Renault Megane 1.4/90ps: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1826279/
Καμιά σχέση με το Getz. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Τι σημαίνει για σένα να δώσεις 4000euro και να αγοράσεις αυτοκίνητο με το 'όσο ποιο οικονομικό κόστος συντήρησης' ;Και αυτό που ρωτάω έχει τεράστια σημασία γιατί ο καθένας το εκλαμβάνει διαφορετικά.
Πάντως μην περιμένεις με 4000euro να αγοράσεις αυτοκίνητο που να μην θέλει κάποια χρήματα. Εκτός από τα βασικά (π.χ. ασφάλειες, τέλη, βενζίνες, λάδια κλπ...) θα πρέπει να ξέρεις ότι θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος και για άλλα έξοδα είτε προγραμματισμένα είτε απρογραμμάτιστα. Και αυτό αφορά όλα τα αυτοκίνητα.
Ο τσάμπας έχει πεθάνει προ-πολλού...
α! αν θέλεις να δίνεις όσο το δυνατόν λιγότερα κοίτα και θέματα συνεργείων.
Π.χ. Εξειδικευμένα συνεργεία Hyundai θα βρεις ελάχιστα. Συνεργεία όμως FIAT ή Peugeot ή Citroen και διάφορα άλλα θα βρεις πολλά και μπορείς να κάνεις και τα κουμάντα σου και έρευνα για καλύτερες τιμές. Το ίδιο ισχύει και για ανταλλακτικά κλπ...Εγώ πάντως με 4000euro δεν θα έπαιρνα το Getz. Θα προτιμούσα κάτι άλλο. Κάποιο ποιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.
π.χ. Renault Megane 1.4/90ps: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1826279/
Καμιά σχέση με το Getz.να σου πω την αληθεια απο megane ξεκινησα το ψαξιμο!
αλλα εχει αρκετα μεγαλυτερη καταναλωση καυσιμου, απο οσο εψαξα σε σχεση με το getz η το accent!
ειναι 1400, και αν υπαρχει η επιλογη για 1300, δηλαδη τα μισα τελη γιατι οχι ?
.. ενα τριτο που μου ερχεται στο μυαλο και το οποιο το ψαχνω παραλληλα με τα getz και accent ειναι το clio 2 , 1200!επισης να σας πω, πως το αμαξι θα το οδηγει νεος οδηγος και φοιτητης για κανα 2αρι χρονια, και μετα θα ρθει και αλλος νεος οδηγος να το οδηγησει!
-
Ότι μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και να πάρεις σε αυτή τη κατηγορία πάνω/κάτω την ίδια κατανάλωση θα έχει. Αυτά τα έχουμε ξαναπεί. Άσε που μπορεί το (μεταχειρισμένο) Getz να έχει και μεγαλύτερη.
Δώσε βάρος σε άλλα πράγματα και άσε κατά μέρος το θέμα της κατανάλωσης εφόσον κοιτάς τέτοια αυτοκίνητα δηλ. μικρά και μικρομεσαία.Αν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση πάρε ένα Matiz 800 κυβικά ή κάποιο Alto ή κάποιο Sirion ή Cuore ώστε να αποκτήσει νόημα το θέμα κατανάλωσης.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ότι μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και να πάρεις σε αυτή τη κατηγορία πάνω/κάτω την ίδια κατανάλωση θα έχει. Αυτά τα έχουμε ξαναπεί. Άσε που μπορεί το (μεταχειρισμένο) Getz να έχει και μεγαλύτερη.
Δώσε βάρος σε άλλα πράγματα και άσε κατά μέρος το θέμα της κατανάλωσης εφόσον κοιτάς τέτοια αυτοκίνητα δηλ. μικρά και μικρομεσαία.Αν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση πάρε ένα Matiz 800 κυβικά ή κάποιο Alto ή κάποιο Sirion ή Cuore ώστε να αποκτήσει νόημα το θέμα κατανάλωσης.
καταναλωση(2-3 λιτρα ανα 100χλμ ειναι διαφορα), τελη, ασφαλεια, ανταλλακτικα (σε συσχετιση με την πυκνονητα βλαβων) και service!
δεν νομιζεις πως κανουν διαφορα ετσι ωτσε να επιλεξω ενα getz αντι ενος (πανεμορφου-δεν ειρωνευομαι) megane ?
HYUNDAI FORUM