Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 190
    • 191
    • 66 / 191
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    103
    3801
    77499
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimau last edited by

      Ο χρήστης manolis109 έγραψε:
      κοιτα με οσους εχω συζητησει σοβαρα λενε πως γενικα τα χιουνται δεν στριβουν!

      το 2008 οδηγώ ενα νοικιάρικο facelift- getz 1100 με 12.000 στο κοντερ, για μία εβδομάδα. Το βρήκα αρκετά ευέλικτο μέσα στην πόλη, σπιρτόζικο δε, μου άρεσε η πρώτη ταχύτητα που άρπαζε αμέσως, σε κάθε διασταύρωση το αμαξάκι πεταγόταν αμέσως απέναντι. Στην διαδρομή Σχηματάρι - Χαλκίδα για όσους έχουν πάει από τον παλιό γεματο στροφές δρόμο, το αμάξι κρατούσε άνετα το κοντερ στις στροφές στα 80- 90 χωρίς να νοιώσω ποτέ ότι δεν κρατάει. Δεν ξέρω αν ειχαν αλλάξει αμορτισερ, πάντως σχημάτισα πολύ καλή εντύπωση για την μάρκα όσον αφορά τον κινητηρα, και σκεφτόμουν αν πάει έτσι αυτό, που ειναι στην ουσία το παλιο μοντέλο, πόσο καλύτερο πρέπει να ειναι το i-20.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manolis109 last edited by

        Ο χρήστης dimau έγραψε:

        κοιτα με οσους εχω συζητησει σοβαρα λενε πως γενικα τα χιουνται δεν στριβουν!

        το 2008 οδηγώ ενα νοικιάρικο facelift- getz 1100 με 12.000 στο κοντερ, για μία εβδομάδα. Το βρήκα αρκετά ευέλικτο μέσα στην πόλη, σπιρτόζικο δε, μου άρεσε η πρώτη ταχύτητα που άρπαζε αμέσως, σε κάθε διασταύρωση το αμαξάκι πεταγόταν αμέσως απέναντι. Στην διαδρομή Σχηματάρι - Χαλκίδα για όσους έχουν πάει από τον παλιό γεματο στροφές δρόμο, το αμάξι κρατούσε άνετα το κοντερ στις στροφές στα 80- 90 χωρίς να νοιώσω ποτέ ότι δεν κρατάει. Δεν ξέρω αν ειχαν αλλάξει αμορτισερ, πάντως σχημάτισα πολύ καλή εντύπωση για την μάρκα όσον αφορά τον κινητηρα, και σκεφτόμουν αν πάει έτσι αυτό, που ειναι στην ουσία το παλιο μοντέλο, πόσο καλύτερο πρέπει να ειναι το i-20.

        υποθετω πως και το 1300 η το 1400 ετσι θα ειναι, και ακομα πιο δυνατο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          edmond last edited by

          Ο χρήστης manolis109 έγραψε:

          κοιτα με οσους εχω συζητησει σοβαρα λενε πως γενικα τα χιουνται δεν στριβουν!

          το 2008 οδηγώ ενα νοικιάρικο facelift- getz 1100 με 12.000 στο κοντερ, για μία εβδομάδα. Το βρήκα αρκετά ευέλικτο μέσα στην πόλη, σπιρτόζικο δε, μου άρεσε η πρώτη ταχύτητα που άρπαζε αμέσως, σε κάθε διασταύρωση το αμαξάκι πεταγόταν αμέσως απέναντι. Στην διαδρομή Σχηματάρι - Χαλκίδα για όσους έχουν πάει από τον παλιό γεματο στροφές δρόμο, το αμάξι κρατούσε άνετα το κοντερ στις στροφές στα 80- 90 χωρίς να νοιώσω ποτέ ότι δεν κρατάει. Δεν ξέρω αν ειχαν αλλάξει αμορτισερ, πάντως σχημάτισα πολύ καλή εντύπωση για την μάρκα όσον αφορά τον κινητηρα, και σκεφτόμουν αν πάει έτσι αυτό, που ειναι στην ουσία το παλιο μοντέλο, πόσο καλύτερο πρέπει να ειναι το i-20.

          υποθετω πως και το 1300 η το 1400 ετσι θα ειναι, και ακομα πιο δυνατο!

          εχε υπ' οψην σου πως 1300 και 1400 ειναι διαφορετικα μοντελα (προ και μετα facelift αντιστοιχα).
          δεν εχω εικονα για τις τιμες τους σαν μεταχειρισμενα, αλλα το f/l ειναι καλυτερο ποιοτικα απο το προηγουμενο.
          σεβομενος τον οικονομικο σου περιορισμο θα σου ελεγα πως μπορει να δωσεις κατι παραπανω για το 1.400 και μετεπειτα μια διαφορα περι τα 200 ευρω στα παγια (τελη-ασφαλεια), αλλα θα εχεις συνολικα ενα πιο ολοκληρωμενο αμαξι -συγκριτικα παντα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
            Φυσικά και έχουν ενδιαφέρον.
            Έχεις πάντα την αγωνία αν θα βγάλει τη στροφή ή όχι...

            να ξερεις οτι δεν ειναι απαραιτητο να γραψεις ΚΑΙ ΕΔΩ .......... την εμπειρια σου........... ΚΑΙ απο ΗYUNDAI!!!!
            απο εμενα Μανολη παρε το 1.4cc οχι τοσο για τις επιδοσεις οσο για το νεοτερο της ηλικιας του και λογικα λιγοτερα χλμ που θα εχει πανω του
            στο θεμα με τις στροφες ναι δεν ειναι σπορ,δεν ειναι gt,gti αλλα ειναι αξιοπρεπεστατο απο προσωπικη εμπειρια με νοικιαρικο και 90000χλμ τοτε .....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Και εσύ δεν είναι ανάγκη να γράφεις γενικά αλλά δυστυχώς το κάνεις ακόμα.
              Υποδείξεις σε κανέναν άλλον.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Το 1,3 παντως μια χαρα νευρικο ηταν. Θα το προτιμουσα σε σχεση με το 1,4 και τις f/l αισθητικες αλλαγες.

                Sent from my HTC Desire using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kilomeater last edited by

                  εμεις εχουμε ενα 1100 στην οικογενεια. εκτος απο το οτι καιει λιγο παραπανω απο οτι θα περιμενα για αμαξακι πολης, σε ολα τα αλλα του εχει βγει πολυ καλο εδω και 5 χρονια & 80Κ χλμ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manolis109 last edited by

                    ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις σας!

                    επομενη απορια
                    στο getz στο ταμπλο, εχεις ενδειξη στιγμιαιας καταναλωσης ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      varesanovits2 last edited by

                      Ο χρήστης manolis109 έγραψε:
                      ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις σας!

                      επομενη απορια
                      στο getz στο ταμπλο, εχεις ενδειξη στιγμιαιας καταναλωσης ?

                      στο 1.3 όχι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        futureshock last edited by

                        Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                        Και εσύ δεν είναι ανάγκη να γράφεις γενικά αλλά δυστυχώς το κάνεις ακόμα.
                        Υποδείξεις σε κανέναν άλλον.

                        απορω γιατι καθεσαι και ασχολησε για το πως παιρνει τις στροφες το GETZ. οπως ειπε και ο φιλος απο πανω δεν ειναι ουτε κανα sport,gt,gti. Ειναι αυτοκινητο πολης. Και απορω δηλαδη τι περιμενεις απο ενα αυτοκινητο σε τετοια κατηγορια(και με τοσα χρηματα).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Ο χρήστης futureshock έγραψε:
                          ... απορω γιατι καθεσαι και ασχολησε για το πως παιρνει τις στροφες το GETZ...

                          Ενας νευρικος κινητήρας, ένα σχετικά ασαφές τιμόνι και μια μαλακή κάπως αναρτηση μπροστά ... εύκολα κανει γνωριμιες με τις μπαριέρες και σ' αυτη τη κατηγορία. Και το πιο ευκολο, τα 1400 κυβικά να 'υπερτιμηθούν' σε supermini.
                          Δεν ειναι αναγκη να μιλάμε για f430 ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης futureshock έγραψε:

                            Και εσύ δεν είναι ανάγκη να γράφεις γενικά αλλά δυστυχώς το κάνεις ακόμα.
                            Υποδείξεις σε κανέναν άλλον.

                            απορω γιατι καθεσαι και ασχολησε για το πως παιρνει τις στροφες το GETZ. οπως ειπε και ο φιλος απο πανω δεν ειναι ουτε κανα sport,gt,gti. Ειναι αυτοκινητο πολης. Και απορω δηλαδη τι περιμενεις απο ενα αυτοκινητο σε τετοια κατηγορια(και με τοσα χρηματα).

                            Ρώτησε καποιος αν ειναι ενδιαφερον και απαντησα.
                            Υπαρχουν και αλλα σε αυτη την κατηγορια σαφως καλυτερα σε αυτο το κομματι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stormold last edited by

                              Παρακολουθώ την 'διένεξη' και έχω μία απορία.
                              Το παλικάρι που επιθυμεί να αγοράσει ένα GETZ έχει αναφέρει πόσα χρήματα σκοπεύει να δώσει;
                              Γιατί όπως και να το κάνουμε ανάλογα τα φράγκα μπορούν να βρεθούν και διάφορα άλλα αυτοκίνητα ή να μην βρεθεί κανένα και τελικά το Getz ή και το Aveo ή και ένα όμορφο Lacetti 1.4/90ps ή και κάποιο Accent να είναι μονόδρομος.

                              Τα Aveo, Lacetti, Accent τα αναφέρω για δύο λόγους:

                              1. Είναι πάνω/κάτω στην ίδια κατηγορία χρημάτων.
                              2. Το Lacetti μου αρέσει...
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kilomeater last edited by

                                Και η γυναίκα μου τοτε το ειχε παρει με κριτηριο τα χρηματα, δεν ηταν το πιο φτηνο αλλα ειναι απο τα καλυτερα value for money.
                                Τοσα χρονια, το θεμα 'συμπεριφορας' στο συγκεκριμενο αμαξι δε μας απασχολησε ποτε... ουτε το κυνηγαγαμε ουτε και οδηγαει κανας παππους, μια νορμαλ συμπεριφορα αμαξιου πολης εχει.. τα υπολοιπα ειναι για να κουβεντιαζουμε...
                                Αμα βρεις κανα αλλο αντιστοιχο με λιγοτερα λεφτα, ανεφερε το.. απο αποψη ποιοτητας παντως, απο οτι εχω διαβασει, τα chevy τα θεωρω λιγο χειροτερα απο τα Hyundai οποτε για ιδια λεφτα, παρε Getz

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manolis109 last edited by

                                  Ο χρήστης varesanovits2 έγραψε:

                                  ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις σας!

                                  επομενη απορια
                                  στο getz στο ταμπλο, εχεις ενδειξη στιγμιαιας καταναλωσης ?

                                  στο 1.3 όχι

                                  στο 1,4 ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    manolis109 last edited by

                                    περιπου 4000 ευρω!
                                    το ζητημα δεν ειναι ποσα θα δωσω για την αγορα, το ζητημα ειναι το οσο πιο οικονομικο κοστος συντηρησης!
                                    και Α3 παιρνω σε αυτα τα λεφτα, αλλα μετα.... τι θα με κλεισει σπιτι ? 😛

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stormold last edited by

                                      Τι σημαίνει για σένα να δώσεις 4000euro και να αγοράσεις αυτοκίνητο με το 'όσο ποιο οικονομικό κόστος συντήρησης' ;

                                      Και αυτό που ρωτάω έχει τεράστια σημασία γιατί ο καθένας το εκλαμβάνει διαφορετικά.

                                      Πάντως μην περιμένεις με 4000euro να αγοράσεις αυτοκίνητο που να μην θέλει κάποια χρήματα. Εκτός από τα βασικά (π.χ. ασφάλειες, τέλη, βενζίνες, λάδια κλπ...) θα πρέπει να ξέρεις ότι θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος και για άλλα έξοδα είτε προγραμματισμένα είτε απρογραμμάτιστα. Και αυτό αφορά όλα τα αυτοκίνητα.

                                      Ο τσάμπας έχει πεθάνει προ-πολλού...

                                      α! αν θέλεις να δίνεις όσο το δυνατόν λιγότερα κοίτα και θέματα συνεργείων.
                                      Π.χ. Εξειδικευμένα συνεργεία Hyundai θα βρεις ελάχιστα. Συνεργεία όμως FIAT ή Peugeot ή Citroen και διάφορα άλλα θα βρεις πολλά και μπορείς να κάνεις και τα κουμάντα σου και έρευνα για καλύτερες τιμές. Το ίδιο ισχύει και για ανταλλακτικά κλπ...

                                      Εγώ πάντως με 4000euro δεν θα έπαιρνα το Getz. Θα προτιμούσα κάτι άλλο. Κάποιο ποιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.

                                      π.χ. Renault Megane 1.4/90ps: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1826279/
                                      Καμιά σχέση με το Getz.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manolis109 last edited by

                                        Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                        Τι σημαίνει για σένα να δώσεις 4000euro και να αγοράσεις αυτοκίνητο με το 'όσο ποιο οικονομικό κόστος συντήρησης' ;

                                        Και αυτό που ρωτάω έχει τεράστια σημασία γιατί ο καθένας το εκλαμβάνει διαφορετικά.

                                        Πάντως μην περιμένεις με 4000euro να αγοράσεις αυτοκίνητο που να μην θέλει κάποια χρήματα. Εκτός από τα βασικά (π.χ. ασφάλειες, τέλη, βενζίνες, λάδια κλπ...) θα πρέπει να ξέρεις ότι θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος και για άλλα έξοδα είτε προγραμματισμένα είτε απρογραμμάτιστα. Και αυτό αφορά όλα τα αυτοκίνητα.

                                        Ο τσάμπας έχει πεθάνει προ-πολλού...

                                        α! αν θέλεις να δίνεις όσο το δυνατόν λιγότερα κοίτα και θέματα συνεργείων.
                                        Π.χ. Εξειδικευμένα συνεργεία Hyundai θα βρεις ελάχιστα. Συνεργεία όμως FIAT ή Peugeot ή Citroen και διάφορα άλλα θα βρεις πολλά και μπορείς να κάνεις και τα κουμάντα σου και έρευνα για καλύτερες τιμές. Το ίδιο ισχύει και για ανταλλακτικά κλπ...

                                        Εγώ πάντως με 4000euro δεν θα έπαιρνα το Getz. Θα προτιμούσα κάτι άλλο. Κάποιο ποιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.

                                        π.χ. Renault Megane 1.4/90ps: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1826279/
                                        Καμιά σχέση με το Getz.

                                        να σου πω την αληθεια απο megane ξεκινησα το ψαξιμο!
                                        αλλα εχει αρκετα μεγαλυτερη καταναλωση καυσιμου, απο οσο εψαξα σε σχεση με το getz η το accent!
                                        ειναι 1400, και αν υπαρχει η επιλογη για 1300, δηλαδη τα μισα τελη γιατι οχι ?
                                        .. ενα τριτο που μου ερχεται στο μυαλο και το οποιο το ψαχνω παραλληλα με τα getz και accent ειναι το clio 2 , 1200!

                                        επισης να σας πω, πως το αμαξι θα το οδηγει νεος οδηγος και φοιτητης για κανα 2αρι χρονια, και μετα θα ρθει και αλλος νεος οδηγος να το οδηγησει!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stormold last edited by

                                          Ότι μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και να πάρεις σε αυτή τη κατηγορία πάνω/κάτω την ίδια κατανάλωση θα έχει. Αυτά τα έχουμε ξαναπεί. Άσε που μπορεί το (μεταχειρισμένο) Getz να έχει και μεγαλύτερη.
                                          Δώσε βάρος σε άλλα πράγματα και άσε κατά μέρος το θέμα της κατανάλωσης εφόσον κοιτάς τέτοια αυτοκίνητα δηλ. μικρά και μικρομεσαία.

                                          Αν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση πάρε ένα Matiz 800 κυβικά ή κάποιο Alto ή κάποιο Sirion ή Cuore ώστε να αποκτήσει νόημα το θέμα κατανάλωσης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manolis109 last edited by

                                            Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                            Ότι μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και να πάρεις σε αυτή τη κατηγορία πάνω/κάτω την ίδια κατανάλωση θα έχει. Αυτά τα έχουμε ξαναπεί. Άσε που μπορεί το (μεταχειρισμένο) Getz να έχει και μεγαλύτερη.
                                            Δώσε βάρος σε άλλα πράγματα και άσε κατά μέρος το θέμα της κατανάλωσης εφόσον κοιτάς τέτοια αυτοκίνητα δηλ. μικρά και μικρομεσαία.

                                            Αν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση πάρε ένα Matiz 800 κυβικά ή κάποιο Alto ή κάποιο Sirion ή Cuore ώστε να αποκτήσει νόημα το θέμα κατανάλωσης.

                                            καταναλωση(2-3 λιτρα ανα 100χλμ ειναι διαφορα), τελη, ασφαλεια, ανταλλακτικα (σε συσχετιση με την πυκνονητα βλαβων) και service!
                                            δεν νομιζεις πως κανουν διαφορα ετσι ωτσε να επιλεξω ενα getz αντι ενος (πανεμορφου-δεν ειρωνευομαι) megane ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 66 / 191
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr