-
Έμαθες τι λίπαναν?.
Α. -
Εχουν ενα συστημα εκει , σε βαζουν σε ενα δωματιακι και περιμενεις, και απο μακρια κανουν δουλεια , δεν ειδα..
Μου πανε απλα οτι κανανε λυπανση στον κινητηρα
Παει πουθενα ο νους σου ?
Αρε OPEL που εμπλεξα .......CLIO και παλι CLIO πως την πατησα ετσι -
Ο χρήστης sakk έγραψε:
Εχουν ενα συστημα εκει , σε βαζουν σε ενα δωματιακι και περιμενεις, και απο μακρια κανουν δουλεια , δεν ειδα..
Μου πανε απλα οτι κανανε λυπανση στον κινητηρα
Παει πουθενα ο νους σου ?
Αρε OPEL που εμπλεξα .......CLIO και παλι CLIO πως την πατησα ετσιΣαν παλιος οπελακιας (εχω και VW ) δεν αντεχω και θα την πω την κακια μου
Την δεκαετεια του 80 η οπελ ειχε πονταρει πολλα στο θεμα αξιοπιστειας και μακροπροθεσμα πιστευω οτι ανταμειφθηκε γι αυτο.Τωρα αν και το πετρελαιο κορσακι παει πολυ καλα στις πωλησεις προβλεπω οτι αυτη η συνεργασια στον συγκεκριμενο κινητηρα με την φιατ δεν θα εχει τα επιθυμητα αποτελεσματα. -
Αν αυτό το λές στηριζόμενος σε παραδοσιακές απόψεις ιταλικό = αναξιόπιστο μπορεί να κάνεις λάθος. Ενώ και τα αυτοκίνητα είναι βελτιωμένα ειδικά οι πετρελαιοκινητήρες της φίατ θεωρούνται πάρα πολύ καλοί.
-
Απο τους πιο καλούς,θα έλεγα.
-
Δημοσίευσηαπό sakk » 09/04/12 17:45
Καλησπερα παιδες ! Θα ηθελα την βοηθεια σας για ακομα μια φορα!! Με το που αγορασα το corsaki to diesel μου εκανε ενα θορυβο μπροστα ο κινητηρας . Το πηγα στο συνεργειο και μου εκαναν λεει λυπανση στον κινητηρα με spray . Τωρα μετα απο 3 μηνες παλι τα ιδια το γνωστο τριξιματακι .. Κατα την γνωμη σας ειναι φυσιολογικο αυτο ? ολοκαινουριο αμαξι να θελει λυπανση ο κινητηρας ??? Τι μπορει να συμβαινει στην πραγματικοτητα ?Ευχαριστω
Καμια γνωμη κανεις ?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν αυτό το λές στηριζόμενος σε παραδοσιακές απόψεις ιταλικό = αναξιόπιστο μπορεί να κάνεις λάθος. Ενώ και τα αυτοκίνητα είναι βελτιωμένα ειδικά οι πετρελαιοκινητήρες της φίατ θεωρούνται πάρα πολύ καλοί.Δεν στηριζομαι σε καμια αποψη.Απλα εχω διαβασει απο δω κι απο κει παρα πολλα τετοιου τυπου και χειροτερα προβληματα για τον συγκεκριμενο κινητηρα.
Μηπως γενικοτερα στην αυτοκινηση εχουμε αρχισει και μπερδευουμε εννοιες οπως το πολυ καλο με το λιγο πανω απο τον 'χαλια' μεσο ορο,την 'φριτεζα' με την εντος οριων κατασκευαστη καταναλωση λαδιου,την πχ 4λιτρων διαφημιστικη καταναλωση καυσιμου με την κανονικη που ειναι 6 και αλλα τετοια πολλα; -
Ερώτηση:
Παρατήρησα ότι όταν το αμάξι είναι ζεστό ,το λεγόμενο ''παγούρι'' νερού (στο οποίο προφανώς έχει αυξήθει η πίεση) χάνει σιγά-σιγά παραφλού.Όταν το αμάξι κρυώσει δεν έχει διαρροή.Εάν το αλλάξω μόνος μου χρειάζεται εξαέρωση μετά το κύκλωμα;Η τάπα συμπλήρωσης έχει βαλβίδα ανακούφισης.(focus mk2) -
Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
Ερώτηση:
Παρατήρησα ότι όταν το αμάξι είναι ζεστό ,το λεγόμενο ''παγούρι'' νερού (στο οποίο προφανώς έχει αυξήθει η πίεση) χάνει σιγά-σιγά παραφλού.Όταν το αμάξι κρυώσει δεν έχει διαρροή.Εάν το αλλάξω μόνος μου χρειάζεται εξαέρωση μετά το κύκλωμα;Η τάπα συμπλήρωσης έχει βαλβίδα ανακούφισης.(focus mk2)
Κατά την πλήρωση στο δοχειάκι, καλώ είναι να διαβάζουμε την ένδειξη τις θέσης MAX. Εάν βάλουμε περισσότερο παραφλού, αυτό παροχετεύεται από τον σωλήνα διαστολής. Όπως επίσης και στα diesel, λόγο μεγαλύτερης θερμοκρασίας κινητήρες, θα πρέπει να συμπληρώνουμε με παραφλού που ο κατασκευαστής ορίζει και έτσι θα υπάρχει μέσα και η ενδεδειγμένη ποσότητα αντιβραστικού.
Α. -
Και κάτι που δεν έγραψα. Δες να σιγουρευτείς ότι το παραφλού φεύγει από τον σωλήνα παροχέτευσης.
Α. -
Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
Ερώτηση:
Παρατήρησα ότι όταν το αμάξι είναι ζεστό ,το λεγόμενο ''παγούρι'' νερού (στο οποίο προφανώς έχει αυξήθει η πίεση) χάνει σιγά-σιγά παραφλού.Όταν το αμάξι κρυώσει δεν έχει διαρροή.Εάν το αλλάξω μόνος μου χρειάζεται εξαέρωση μετά το κύκλωμα;Η τάπα συμπλήρωσης έχει βαλβίδα ανακούφισης.(focus mk2)Βρες κατι (συριγγα η κατι παρομοιο)να το αδεισεις εντελως για να μην λερωσεις.Αντικατεστησε το παγουρι συμπληρωσε υγρα μεχρι την επιτρεπομενη σταθμη και βαλε μπρος μεχρι να ζεσταθει καλα (να ανοιξει ο θερμοστατης).Ασε το να κρυωσει και ξανασυμπληρωσε αν θελει.Δεν θελει καποια ιδιαιτερη εξαερωση.Ξανα τσεκαρησε παλι αφου δουλεψει ξανα ο κινητηρας οταν κρυωσει το κυκλωμα.
-
σηκωσα το αμαξι και παρατηρησα οτι γυρναω με σχετικη δυσκολια τους μπροστινους τροχους.
τι φταιει?
αυτο σιγουρα επηρεαζει και καταναλωση και επιδοσεις,και φθειρει παραπανω το αμαξι.
θελει λιπανση πουθενα?μηπως φρεναρουν τα φρενα μονιμα εστω και λιγο?
η θελει ρουλεμαν? -
Αν ακους βουιτο, ρουλεμαν, αλλιως τσεκαρε μην εχει κολλησει καμια δαγκανα...
-
λιπανση πουθενα τα ακρομπαρα κτλ δε θελουν?
η βαλβολινες το σασμαν? -
Τσεκαρε πρωτα αυτα, για τα υπολοιπα μου φαινεται τραβηγμενο.
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
λιπανση πουθενα τα ακρομπαρα κτλ δε θελουν?
η βαλβολινες το σασμαν?Τα ακρομπαρα που εμπλεκονται στην ευκολια κυλισης;
-
ελα ντε,ημιαξονια ειχα στο μυαλο μου.το πολυ αρνι φταιει
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
ελα ντε,ημιαξονια ειχα στο μυαλο μου.το πολυ αρνι φταιει
Αναμφίβολα η χοληστερίνη, δεν ενοχλεί τα ημιαξόνια!. Όπως και αυτά δεν φρενάρουν την κύλιση ενός αυτοκινήτου!.
Α. -
Τα ακρόμπαρο δεν εμπλέκονται στην ελεύθερη κύλιση ενός αυτοκινήτου. Ναι στης στροφές….
Α. -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
σηκωσα το αμαξι και παρατηρησα οτι γυρναω με σχετικη δυσκολια τους μπροστινους τροχους.
τι φταιει?
αυτο σιγουρα επηρεαζει και καταναλωση και επιδοσεις,και φθειρει παραπανω το αμαξι.
θελει λιπανση πουθενα?μηπως φρεναρουν τα φρενα μονιμα εστω και λιγο?
η θελει ρουλεμαν?Αυτό που περιγράφεις είναι φυσιολογικό. Μαζί με τους τροχούς γυρνάς και τα γρανάζια του διαφορικού οπότε έχει αρκετή αντίσταση.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........